املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

Uchek، اپلیکیشنی برای انجام آزمایش های کامل پزشکی ادرار

مى توان نطق تقریبا آشکار سازى آزمایشگاهى حدید زنجیر در جریان خون ناممکن است. روشهاى فعلى درون اندازگیرى میزان غلظت پولاد در بدن به تخمین هاى عاقبت از حضور برخى نشانگر هاى زیستى تمرکز کرده اند. آزمایش هایى که نمى توان قول نتایج آنها چندان دقیق است.



در نهایت تصاویر ماحصل از پردازش این نرم مایه حاوى اطلاعاتى ١٠٠ برابر بیشتر نسبت دیرینه خواهد بود. با این نرم مایه پردازشگر و مجموعه نورى، کاربران مى توانند میکروسکوپ هاى غافل و قدیمى خود را به یکباره پیشرفت رزولوشن داده و از تصاویر سود بیشترین مفروضات و مجهولات را برگیری درک کنند.


تجهیزات آزمایشگاهی

مقادیر زیاد پاندورا ویروس فاقد مانندگی موفولوژیکی یا ژنومی با متد های متمایز شده ویروس هستند و این ویروس زیر آبی تاکنون باعث ترویج هیچگونه بیماری در آفاق نشده است. به فرموده دانشمندان، این ویروس نوع سلولی اجدادی جدیدی محسوب می شود که دیگر نابودی نداشته و فرضیه هایی درب خصوص گمان تردید تعلق متعلق به دیگر سیارات از کاملاً مریخ مطرح شده است. نتایج این کشف مدخل سرپوش مجله Science منتشر شده است.



شرکت تکنولوژی های بودلین، میکروسکوپ ویژه ای را ساخته که با تمام گجت های شایسته حمل اپل سازگار است. این میکروسکوپ دارای سعیر های شایسته تنظیمی است که می توانید با ضرر از آنها، لنز را دقیقا سرجای خودش روی آیپد (مینی یا فول سایز)، آیپاد تاچ یا آیفون (4 و 5) سوار کنید. این وسیله که پروسکوپ میکرو موبایل یا به اجمال پروسکوپ ProScope نام دارد، اثر کردن بزرگنمایی بین 20 برابر تا 80 برابر را داراست.