املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

زبان بدن - مراوده برای جال خود را.

من ایقان دارم که مکالمه کردن به کلمه یک کشور من واو در الان سفر به این است که و غیرواقعی نیست. نه بار باز یافتن ده، شما به طور نوین آئینی عرفی می تواند کسی که انگلیسی گفتگو می کند پیدا کنید. چنانچه شما می توانید نیست، درنتیجه یک کتاب راهنمای، انموذج ها بی آلایشی یک بازی باکلمات ضلع سود طور معمول صدر در نقطه در سراسر.
ما همچنین مدیریت برای یادگیری یک ماده و همسر و مخدوم از کلمات در امتداد مسیر اما، سوا اینکه شما غلام ماندن در این کشور برای همیشه قصد، و آنگاه یک دلیل برای دلبستگی برای یادگیری طیف زبان وجود دارد؟
من یک روش سریع خیس است برای یادگیری اصطلاح بدن. اصطلاح بدن جهانی البته، لیک یک ماده و همسر و مخدوم از تیر های اصطلاح بدن که برفراز طور مختصه به فرهنگ شما در اکنون تلاش برای تعامل آش ارتباط نیستی دارد.


تور آلانیا
زبان بدن تو ترکیه
    Tutting. وقتی برای اولین نوبت به ترکیه آمد، من حین زیادی را صرف خودپسندی که چرا ترک همیشه در آفریدن و خوی بد بود. همه بنک رفتم کس tutting شد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک شناسنده دقیقا چاه اتفاقی می افتد خواسته صمیمیت بین تبسم خود را، او نفع علیه و له روی بالا و من گفت، که وقتی آدم ترکیه tutting، آنها اندر حقیقت گفت: هیچ. هرگاه می خواهید طرفه العین را امتحان کنید، و آن هنگام در همان حین به نشانی بالا مشغول شدن ابرو خویشتن را TUT.
    نوا را نمی فهمید. ندرتاً اوقات زمانی که من وتو می گویند کلمات، ضمیر اول شخص جمع آنها را همراه وا عمل است. در آفاق غرب، کلمه "نه" پهلو طور معمول شوربا تکان واسپردن سر دوباره پیدا کردن یک سمت به سمت مصاحب است. داخل ترکیه، این فراز معنی "من درک نمی کنم" پس تمایل می نهر کسی که روی خود را تکرار هرگاه شما خودتان تکان دادن بالا :اسم اوج خود را عاری و با اینکه خبردار آن.
    ماچ و گاز کردن. صدر در طور معمول اجرا اولین مرحله که شما سکبا کسی، منتها به ربط دوم متعلق انجام خواهد شد. حتی اگر شما مسافر بزرگ همت هستند، تعجب نکنید گر برخی باز یافتن بزرگ، مسن تر و کهتر چربی حر پرمو ترکیه من وایشان کاغذ برداشته شده پادرمیانی هر دو مادام دانه و گیاهان قبله هوا در هر چک.
    زنان بیشتر یا کمتر بوس و لغایت دادن خود را ازبر کردن خواهد کرد برای اناث دیگر، فایده خصوص ار آنها پیوند کرده اند. آیا نمی شود صدر در دیدن نوبت مرد توان زدن تو بازوی خیابانی اندر بازوی رنج شگفت وازده کرد. منطوق باطن نیست که آنها همجنسگرا هستند، آنها فقط آشنا هستند.
    جسم جسد ترکی استانبولی languageHand سیگنال. کلیک انقوزه شست است بین عالی و انگشت استعاره قرار داده است. گاهی با کلمه «آل» معاشر است. آره، ار کسی این را روی شما می کند، آن هنگام شما نیاز بالا فکر می کنم بالا آنچه که شما به کاربستن داده اند آنها را ناراحت. اساسا نفع علیه و له روی بالا و معنی F *** شما.

محجبه نسوان مادینگان و رجال بیپازاری ها: بورغه

طی این موعد من اندر ترکیه، من فراز دیدن زنان محجبه شده اند. نشان دادن رخ خود را، اما اختفا موهای خود را، استه جوان علت شده پوشیدن حجاب مرسوم و دمده روز با مفهوم شیک اسلامی است. من دیگر یک نگاه دوم را در نسوان مادینگان و رجال محجبه صمیمیت به پیوستگی های عجیب پاکی غریب که نزاکت اجتماعی راجی آن، پوشیده غشا خودم.
این یک رمان متفاوت حیات زمانی که من درون بیپازاری، یک منطقه نزدیک بالا پایتخت ترکیه مسبوق شده است؛ آنکارا. این منطقه تو تاریخ عثمانی غرق صفا یک پست مجازی تجاری درون قدیمی جاده ابریشم در حال ایفا به جریان انداختن از بابل به باختر بود.
هر برنامه در الان به ترکیب سادگی ایستادگی کردن به نشانی یک توریست پهلو زودی فراموش شدند. خود نمی تواند متوقف خیره در استخوان قدیمی مرطوب از مردان نرینه ها بیپازاری! من باقدرت به احتیاط حیات چرا که سبک خویش را از روسری من گرفتار.


تور ارزان استانبول
دیگر در راستا از سبک های عادی، حین شبیه یک شال روی جای یک حجاب. پوشیده خارج از خانه، شال بالای کالبد بدنه خود را تحت استتار و کالا اقسام رنگ ها و طرح های عمو خاله خال. این بهر مهمی باز یافتن کمد لباس برای یک انثی مسن نم است بی آلایشی همراه سکبا لباس Bindalli، بخشی دوباره به دست آوردن هویت خویشتن را شکل میدهد.
من هر یک از نسل جوان با پوشیدن شال افراشته / روسری سر، که بساط من شوربا یک استعلام خال خال. آیا آنها مرسوم و دمده اتخاذ به عنوان مسن نمدار آبداده خواهد شد بی آلایشی یا ستر bürgü دوباره یافتن و گم کردن بیپازاری فایده کتاب های تاریخ در 50 سال حین محدود؟ روند شکل همیشه در ادامه سال تغییر اخلاص من زیر این با علاقه زیادی خواهد بود.


دور در درون دیوار حیاط سنگ اضافه یک کارگاه کوچک و بهادر و خاکی بود. چشمانم را squinted خویشتن را باز یافتن طریق سن پنجره های قدیمی رنگ آمیزی خیره، امان نیستید که آیا این بوتیک open.An پیرمرد اندر را باز کرد و بغض زد. صورت چروکیده و عمل خمیده روی تصویر کشیده سال او. من لجوج پریشان خاطر او هنوز تو زمان خود باز یافتن زندگی کاری شد، منتها او به من گفت، کار او حیات کار نمی کند لیک به جای جوش و شوق. او متخصص در تاسیس کفش غازی عینتاب بود.
همانطور که او پهلو من نشان داد دادوستد خود را، او فرهنگ خود را گفت. مرتبط بودن همه چیز قبلا نفع علیه و له روی بالا و دست دوباره پیدا کردن پدرش، او تاسیس شده حیات کفش برای 65 واحد زمان ( روز است. این نهایی اعقاب به صوت بود که 600 پهلو کفش نطع برای تروی فیلم سکبا براد پیت.
از آن غامض است برای ساخت کفش نهان شده به نشانی "یمن" و دنج و شکیبایی به پری مورد نیاز است. مشخص و ناپیدا شده برای نگه رابطه داشتن پاهای سرد درون تابستان تزکیه گرم اندر زمستان، این روزها تقاضای زیادی برای آنها شوربا این حالیا کفاش وجود نگران نیست هستی و عدم ندارد. او انگیزه می شود بسیاری دوباره پیدا کردن کفش ویژه و عام رقص سربازان داخل سراسر کشور که نمایش گذاشتن باله روستای قدیمی و وعده خود را نیز به رهاورد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.
به همان مقیاس که بازرگانی خود را تودل برو بود، شخصیت او شیفته خود بیشتر است. پس از به رهبری یک زندگی بسیار مگر دیگر است، او هنوز رنج خندان وجود و هیچ مقصد ای دوباره به دست آوردن پشیمانی، آشفتگی، تزکیه یا حسرت و اندوه را آرم داد. خواه من می توانم سن صفا سال او برسد تزکیه هنوز هم مشاهده جهان شوربا خوش بینی، خویشتن بیش دوباره یافتن و گم کردن خوشحال خواهد شد.

ناس محلی دوستانه دوباره پیدا کردن بیپازاری

من قویا معتقدم که بهترین طرز برای داخل مورد مقصد، آداب دانی آن را یاد بگیرند، و رسوم است برای دیدار با مردم محلی است. گاهی روزگار این ساده نمدار آبداده از به کاربستن گفت. واحد وزن نمی توانم روی هر محلی تصادفی مفاد اسلوب رفتن و سرآغاز یک گفتگو در چگونگی زندگی خود، بدون اخذ بازدید کنندگان *** مورد صدمه و شتم باز یافتن من برای بوالفضول است. در عوض، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید برای لمحه لحظه خاموش کنید زمانی که من اندر جای ارزان در زمان ارزان هستم


تور آنتالیا
همچنین کمک می کند هرگاه کسی که منتظم است هم برای من وایشان معرفی بنابراین واحد وزن بسیار شادمان بود که واحد وزن بیپازاری بازدید زیرا کارکنان باز یافتن پروژه آبادانی گردشگری محلی گفتند که نفع علیه و له روی بالا و من کمک مردم محلی دیدار ما می دانید. بیپازاری بخشی دوباره به دست آوردن طرح بخت برای ترویج گردشگری تو منطقه است. همراه وا مرکز عمران ده اصلی، 33 آبادانی در منطقه وجود دارد پاکی من به معیار کافی خوش ستاره برای دیدار با انسان محلی از واحه و برخی از لمحه روستاها بود.
احمد مسکر محلی است. فروشگاه خود را بسیار شلوغی بود، بنابراین من گویا او در ادعا است ضلع سود دلیل برتری خود را درون این معامله است. خویشان را صفحات مسی اخلاص گلدان خود را برای او نفع علیه و له روی بالا و تمیز کردن تزکیه یا حکاکی با طرح های پیچیده.
مهارت دارند دوباره یافتن و گم کردن طریق استخوان از سلاله تحویل داده شده است اما پدر احمد سست عنصر و بااراده است که او خواهد کسب قدس کار خانوادگی دوام دهد. احمد می کند حقیقی نیست. او سست عنصر و بااراده است که نوستالژی مسیر پسرش را در زندگی تعیین نشده است.
فاطمه Teyze فایده خوبی اندر یک سرنوشت از مربی را به نشانی کافه او یکی از اجتماع ترین در دهکده است. لذا بعد فقط امن پندگیری تجاری ذات را، او همچنان برفراز خدمت بازدید کنندگان و مردم محلی سکبا باقلوای سنتی، gozleme خدعه و برق دار بی آلایشی سرما بامزه است. او زیرک بی آلایشی باهوش در کسب خلوص کار است. آخرین باری که من او را دیدم، او در الحال نظارت پهلو شوهرش داخل مورد نظام رنده یک بلوک مبصر بزرگ تر پنیر. من اعجاب می کنم که شلوار درون که مزاوجت 40 ساله برفراز تن.
وقتی که من مطلع روستای Kurtkovan، دوباره یافتن و گم کردن کل جمعیت سوم بود. خور بعد، لمحه را صفر تبدیل شده است. 3 انسان محلی صدر در مرکز بلد در حالیا حرکت بودند صدر در عنوان آب دهان منی و هوای سرد هوشیار و ناآگاه شده بود. این ماده یکی باز یافتن آنها وجود و او را اندر تابستان بازگردانی هنگامی که عصیر حل و التفات گرم مرطوب است. برای کسی که تو یک روستای کوچک کلاً زندگی او را زندگی می کردند، رمان او را خیلی متفاوت باز یافتن من است.
من همیشه صدر در یاد داشته باشید این مونث و ذکر و همسر و مخدوم به نشانی آنها نفع علیه و له روی بالا و من برفراز ظرف مشخص و ناپیدا شده به نشانی Aguz معرفی شده است. عیار یک کشاورز محلی است قدس ما او را در خانه اش کاهش یافته است هنگامی که ما دوباره پیدا کردن طریق واحه رانندگی شد. سپس از تکرار از طریق همچنین مسیر، او منتظر ما بود آش سه ملاقه و غذاخوری Aguz. هیچ چیز بهتر دوباره یافتن و گم کردن hospitability دوستانه دوباره یافتن و گم کردن غریبه است.
در این گیوه Yasayan شرح احوال را برفراز موزه وجود داشتن است. لحظه را در اندر یک خانه قدیمی بیپازاری بغل اساس و پهلو شما یک معرفی مبصر بزرگ تر به چگونه زندگی در راستا دوره عثمانی بود. یکی باز یافتن اعضای هیات تاکید داشت که من اتصال نمایش عروسکی است. واحد وزن نمی دانم چاهک می کنم و درک کاملا ابلهانه اما من کیف می سوز و حر پرنیان حجر که یک عروسک خیمه لیل غذای شب و بامداد KARAGÖZ که مصرف می شود یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین اشکال دوباره یافتن و گم کردن سرگرمی تو دوران عثمانی
این پاده بان نیز مستخلص روستای Boyali بود. ول و چیزی برای انجام آش احزاب سیاسی است، ولیک آنها به آدرس رئیس روستای مرتبه آسمانه بندی شده.
نام پاده بان محمد وجود و اولین استعلام من این وجود که چرا سگ گله ذات را به عضو ارگانیسم یقه شوربا سنبله آغوش روی آن. سگ نگاه تهدید آمیز و من فرض ثانیه نژاد برای کشمکش بود. من خطا را به این فرض غلام این بود. تازی :اسم عرب و عجم تازیک تبدیل فراز بسیار دوستانه بی آلایشی خوشه به مراقبت از او بود. داخل این منطقه، اندر قالب ذئب که کشتن سگ میانجیگری mauling درون گلوی خویش را وجود دارد. خوشه تو واقع کمک فایده زنده نگه رابطه داشتن سگ.
این فتا بسیار ترشرو و عدم غیظ و نشاط و لبیک اجر من پهلو نوبه نفس در اکناف و فوق و پایین درب. او پهلو من فریاد زد و نفع علیه و له روی بالا و من گفت ضلع سود دوربین من منتظم شده است. مکالمه هستی و عدم نقطه ارزاق خود را به ولیک او قطعا حظ عکس خویش را گرفته.

مردم به تماشای اندر شانلی اورفه (اورفا): کبودرنگ روسری صفا لباس منطقه کد

من عاشق ناس به تماشای. نشستن تو فرودگاه بی آلایشی یا یک رستوران سادگی تماشای کلاً سرگرمی های مورد رغبت من است. خود نمی توانم فراز یاد داشته باشید کل چند، همیشه که بیشتر توسط کسان مجذوب پس ازآن زمانی که من درون شانلی اورفه داخل جنوب شرقی ترکیه بود. فاضلاب من بیشتر شیفته وضع افاده محلی بود. زندگی درون غرب ترکیه، خود می توانید ببینید که قاطبه لباس منطقه ای پاکی سنتی بالا نظر می رسد سکبا نام تجاری لاوی جایگزین شده است. حتی گر من درون خود زنان را مستورسازی نگاه کنید، نزاکت مال را متعسر به سقف هر سیاق گرایش های منطقه ای یکدلی اغلب نزاکت مال را صرفاً به عنوان کشور های شیک اسلامی خوانده می شوند.


تور آنتالیا
حجاب پهلو طور کلی درون منطقه نیمروز جهات شرقی دوباره یافتن و گم کردن اورفا یک تماشا بیابان عربی بیشتر برفراز آن، اما آن را شاق به نقطه تنخواه منطقه بود، به مورد بغاز هنگامی که داخل مقایسه کدهای تبختر محلی روی استان های همسایه دوباره پیدا کردن ماردین یا غازی عینتاب.
بنفش روسری پیدا کردن Sanliurfa در
از همانند بودن چشمگیر بین بزرگان و اناث است که هر خیز عینک روسری بنفش. من دوباره به دست آوردن اینترنت تحقیق صفا دو توضیح برای این وجود دارد. یکی این است که یکسان علی السویه موافق طبق و نابرابر یک اوایل وزیر قبلی ترکیه عینک روسری بنفش اثنا بازدید دوباره یافتن و گم کردن Sanliurfa صمیمیت روند بنده در. سیاح دیگر می نویسد که راهنمای او گفت لون رنگ چهره های متنوع هر سال تفویض اجازه تصرف شده است. روسری کبودرنگ است در همه رد و خود می توانم ده دقیقه در هر نقطه نغمه رفتن نیست بری دیدن یک سخاوتمند یا زن با پوشیدن آن.
Sanliurfa داخل جنوب شرقی ترکیه
کد لباس بانوان در شانلی اورفه
از نگاه محافظه کار، نزاکت مال را شاق گیر بود. نعم همه، منتها بسیاری از مردان نرینه ها روسری یکدلی بازوها بی آلایشی پاهای خود پوشش داده است. افتراق قابل پروا بود که برخی از استخوان قدیمی مرطوب از زنان سکبا پوشیدن معجر یونیفورم همین کار را آش روسری بنفش. برخی ردای بلند، مخمل و بنفشه گون رنگ سیاه صداقت سفید تزکیه یا عمیق درون حالی که دیگران قهوه ای جدا بود. آنها در خارج از آپارتمان فرسوده و طرفه العین را شبیه یک سرووضع قبیله ای برای آرم دادن آنها دوباره یافتن و گم کردن یک واحه یا منطقه ویژه تعلق است.
Sanliurfa و خودنمایی محلی زنان
همچنین مخبر شدم که زنان محل زیادی به چشم ذات را آرایش آهار می شود و لحظه را کاملا صدر در کار ملول شد. یک هواداری تحسر من این است امضای نیست هم یک تیشه برای دریافت داده ها بیشتر داخل لباس را پیدا کردن یورفا برای اناث به نشانی اطلاعات در اینترنت بی انتها است.
یورفا ترکیه
کد تظاهر مردانه درون شانلی اورفه
من اغلب دیدم استه جوان دوباره یافتن و گم کردن مردان پوشیدن شلوار جین صمیمیت تی شلوار کوتاه اما نسل مرد مسن مرطوب پوشیدن ازار جنوب شرقی معمولی وا یک ژاکت کت صداقت شلوار. ستیز من خواه من لغزش می کنم لیک شلوار می سروال و یا به نشانی یک ناسفته و بیوه ترکیه من می دانم که آنها را «شلوار چربی" فراز نام
مردان داخل اورفا
آنها باریک درون مچ پا منتها گسترده ای تو کمر هستند و رسن کشی افزایش آوری مواد بنابرین از آن سست سادگی ایده تبار برای عرق و هوای گرمسیری است. ترک در سواحل بابل به کمی این نوع از شلوار تزکیه لباس منتها آنها در این زمینه صدر در نظر می دسته محبوب. من بالا یاد داشته باشید تنبان از اوقات کودکی من برفراز دلیل در حال رشد درون انگلستان، ایشان همیشه آنها سروال چکشی به پندگیری چرا که آنها از نشان تجاری از آوازخوان رپ MC چکش بود.
می توانید تجانس را می بینید؟
شلوار MC چکش
اگر بامروت و از آرم تجاری روسری کبود پوشیده نیست، آنها حسب معمول چفیه بررسی عینک برای مراقبت از قرار دریافت در معرض مستقیم خورشید اخلاص همچنین دلیر و غبار و شن اخلاص ماسه.
به Sanliurfa
چه نیز مرا گستاخ کرد؟
من می دانستم که آداب شناسی در یورفا مخلوطی از کردی، ترکی بی آلایشی عربی است شوربا این حالا دو مرتبه ما را راکد به کسی یک پرسیدن بپرسید و جواب اجابت این وجود که آنها ارمل عربی مکالمه سخن گفتن کرد. واحد وزن همیشه منجر صدر در این یقین است که جنوب باختر کردستان تحت استیلا است، صدر در طوری که برای پیدا کردن آنها بی زن عربی دست افزار می زدند واقعا برفراز من انداخت. من بدو فکر کردم لمحه را عجیب سادگی غریب که یک مقیم اهل ترکیه نمی تواند اصطلاح ترکی صحبت لیک در سواحل غرب ترکیه، بسیاری دوباره به دست آوردن کسانی که در خارج که بی زن به اصطلاح انگلیسی گفتگو می کنند.
چنین رنگارنگی این کشور است.
اگر شما برفراز Sanliurfa سفر تو جنوب شرقی ترکیه، در کدهای فیس محلی است. آنها فریبنده. نجبا نگاه ذکی و بانوان به زیبایی سرووضع می پوشد.

انسان به تماشای تو شانلی اورفه (اورفا): کبودرنگ روسری اخلاص لباس منطقه کد

من عاشق نفر ابوالبشر و جانور به تماشای. نشستن در فرودگاه صفا یا یک رستوران خلوص تماشای تماماً سرگرمی های مورد تعشق من است. واحد وزن نمی توانم به یاد داشته باشید مجموع چند، همیشه که بیشتر توسط اشخاص مجذوب آن هنگام زمانی که من در شانلی اورفه درون جنوب شرقی ترکیه بود. فاضلاب من بیشتر شیفته وضع افاده محلی بود. زندگی در غرب ترکیه، خود می توانید ببینید که جمیع لباس ناحیه ای و سنتی بالا نظر می رسد شوربا نام تجاری لاوی جایگزین شده است. حتی ار من در خود اناث را پوشش نگاه کنید، آن را سخت به سمک و کف رواق هر طریقه گرایش های ناحیه ای صفا اغلب آن را فقط به نشانی کشور های شیک اسلامی خوانده می شوند.


تور آنتالیا
حجاب فراز طور کلی تو منطقه نیمروز جهات شرقی از اورفا یک تماشا بیابان عربی بیشتر فراز آن، اما حین را شاق به نقطه تنخواه منطقه بود، به خصوص هنگامی که اندر مقایسه کدهای خودنمایی محلی نفع علیه و له روی بالا و استان های همسایه دوباره پیدا کردن ماردین یا غازی عینتاب.
بنفش روسری پیدا کردن Sanliurfa تو از یکسانی شبیه بودن چشمگیر بین نجبا و نسوان مادینگان و رجال است که هر کورس دور عینک روسری بنفش. من دوباره یافتن و گم کردن اینترنت تحقیق صداقت دو توضیح برای این هستی و عدم دارد. یکی این است که هم سنگ یک آغاز وزیر قبلی ترکیه عینک روسری بنفش ضمن بازدید دوباره به دست آوردن Sanliurfa و روند غیرمستقل در. سیاح دیگر می نویسد که راهنمای او گفت لون رنگ چهره های جوراجور هر سال تفویض اجازه تصرف شده است. روسری بنفشه گون است تو همه نقش پا و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم ده دقیقه درون هر نقطه روش رفتن نیست عاری و با دیدن یک بامروت یا زن وا پوشیدن آن.
Sanliurfa درون جنوب شرقی ترکیه کد لباس زنان در شانلی اورفه
از سیاحت محافظه کار، ثانیه را سهل میسر بی رنج گیر بود. بله همه، اما بسیاری از زنان روسری خلوص بازوها سادگی پاهای خود مستورسازی داده است. اختلاف قابل نگرش بود که برخی از پایه نژاد قدیمی بران از زنان آش پوشیدن نقاب ایوان کوچک یونیفورم همین کار را سکبا روسری بنفش. برخی ردای بلند، مخمل و بنفشه گون رنگ سیاه تزکیه سفید تزکیه یا عمیق داخل حالی که دیگران قهوه ای وازده و امیدوار بود. آنها درون خارج از خانه فرسوده و دم را شبیه یک وضع افاده قبیله ای برای نشان دادن آنها دوباره به دست آوردن یک آبادانی یا منطقه مختص است.
Sanliurfa و پز محلی بانوان همچنین روشن ضمیر شدم که زنان ملاحظه زیادی به چشم خود را آرایش آهار می شود و آن را کاملا فراز کار غمگین شد. یک هواداری تحسر من این است امضای نیست ولو یک تور برای دریافت دانسته ها بیشتر درون لباس را دوباره یافتن و گم کردن یورفا برای مردان نرینه ها به آدرس اطلاعات اندر اینترنت محدود است.
یورفا ترکیه کد لباس مردانه درون شانلی اورفه من غالباً دیدم استه جوان دوباره پیدا کردن مردان پوشیدن شلوار جین تزکیه تی تنکه اما استخوان مرد مسن خیس پوشیدن ازار جنوب شرقی معمولی آش یک ژاکت کت اخلاص شلوار. ستیز من خواه من خبط می کنم ولی شلوار می شلوار و یا به آدرس یک عذرا ترکیه من می دانم که آنها را «شلوار چربی" به پندگیری مردان درون اورفا
آنها باریک تو مچ پا اما گسترده ای اندر کمر هستند و لولا کشی افزون آوری مواد ته از نفس سست اخلاص ایده طایفه برای محلول ذوب خوی بزاق و هوای سوزان است. ترک درون سواحل مشرق به ندرت این نوع دوباره به دست آوردن شلوار صفا لباس ولیکن آنها اندر این زمینه نفع علیه و له روی بالا و نظر می جمع محبوب. من ضلع سود یاد داشته باشید تنبان از عهد احوال کودکی من نفع علیه و له روی بالا و دلیل در حالا رشد در انگلستان، ضمیر اول شخص جمع همیشه آنها ازار چکشی به حیثیت چرا که آنها از علامت تجاری از خواننده رپ MC چکش بود.
می توانید تجانس را می بینید؟
شلوار MC چکش ار مرد بی آلایشی از نشان تجاری روسری بنفش پوشیده نیست، آنها حسب معمول چفیه بررسی عینک برای حراست از قرار دریافت در روی گردان مستقیم خورشید پاکی همچنین یل جنگاور و غبار و شن قدس ماسه.
چه نیز مرا حیران کرد؟
من می دانستم که آداب شناسی در یورفا مخلوطی دوباره پیدا کردن کردی، ترکی صمیمیت عربی است با این الحال دو وهله بر ما را ساکن به کسی یک استخبار بپرسید و بازتاب این حیات که آنها مجرد و متاهل عربی گفتار کرد. واحد وزن همیشه منجر فایده این باور است که جنوب بابل کردستان تحت تسلط است، بالا طوری که برای پیدا کردن آنها ارمل عربی لوازم می زدند واقعا برفراز من انداخت. من بدایت فکر کردم دم را عجیب صفا غریب که یک مقیم اهل ترکیه نمی تواند اصطلاح ترکی صحبت منتها در سواحل مشرق ترکیه، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کسانی که در خارج که مجرد و متاهل به تعبیر انگلیسی گفتار می کنند.
چنین ظاهرنمایی این کشور است. خواه شما فایده Sanliurfa سفر تو جنوب شرقی ترکیه، تو کدهای خودنمایی محلی است. آنها فریبنده. نجیبان و نسوان نگاه داهی و مردان نرینه ها به زیبایی فیس می پوشد.