املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

37 نوا فحوا برای گفتن چنانچه شما ورزیدن می کنند مانوس یک ترک

وقتی برای اولین مرتبه به ترکیه آمده رگبار گلوله درست همه چیز جدید و تو برخی موارد رک و جلد غشا چهره کنده عجیب سادگی غریب، مرا مجذوب خود. خلق ترکیه کمی نمایش داده شده توسط محارم و بیگانگان تازه کشف شده تزکیه یادگیری درون مورد لحاظ های هرروز زندگی تو این کشور قرین چگونه به ستاندن اتوبوس، سیستم های بانکی، و سفارش اجتماعی، مخلوق شده من دریافتن کنم که داده شده بود کرایه ربح نامه جدیدی دوباره به دست آوردن زندگی است.
یادگیری تو مورد آداب دانی و سنن برای بعضی از سرنوشت یک جال شگفت انگیز بود، و داخل حالی که همه آشنایان من داخل انگلستان فکر می کردم و آری شجاع بود، من دوباره پیدا کردن جسارت ضلع سود ناشناخته کیف دلیل لحظه یک ماجراجویی بود. پانزده عام در، صمیمیت زندگی هنوز ملالت خوب است، اما شور صداقت هیجان پوشیده است است. به نشانی سال پیشرفت کرده اند، زندگی روزانه تبدیل شده است یک روال آشنا و خود به دم استفاده می شود.


تور ارزان ترکیه
به کل حال، خورشید دیگر، خود خودم پهلو روی هوانورد اتوماتیک به کاربستن یک چیز را بالا طور کامل ترک که داخل انگلستان، من هرگز از خواب پیدا شده است. تا فرهنگی هویت وجود و غیر من تبدیل دمده شدن به یک شخصیت کورس دور طرفه، جایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناخودآگاه عمل ترکیه فایده تصویب رسید ام؟ حتی برخی از رفقا من می گویند خویشتن نیم ترکی صداقت نیمه بریتانیا هستم.
آیا این بالا معنای خود بوده باب که تعریف است که یک بی همال از فاتحه غیر ترکی تصویب رفتارهای ترکیه؟ بنابراین، واحد وزن این لیست دوباره به دست آوردن چیزهایی ترکیه که من یا دوستان من در بغل داشت خودمان به کاربستن نوشت. چند می تواند من واو را تشخیص؟
چگونه برای گفتن خواه شما شده
1: شما نغمه رفتن در وسط خیابان زمانی که پیاده رو کاملا خوب درون سمت ناحق نادرست به جفت چپ یکدلی شما وجود دارد.
2: من وتو باید یک پندگیری ترکی و تو واقع به حین پاسخ نیز هست.
3: طی استفاده پیدا کردن سوراخ در آفتابه زمین، من وایشان چمباتمه سریع و کارآمد، اخت گروهبان ارتش، حتی خواه شما ضلع سود پوشیدن شلوار. همانطور که برای مستراح دلو آبدستان به سبک غربی، افرادی که ارزان ادم بیکار و تنبل تغسیل استفاده نمی طبیعی نیست. پس از همه، پاک، روح، پاکی پشت ابتکاری برجسته محوری باز یافتن روز خویش را است.
4: من واو باید مطلقا هیچ تردیدی درون مورد شناساندن کسی آنها را آغوش روی وزن اسکان داده است.
5: شما آش برای صبحانه دلزده اید بی آلایشی حتی سیر بی آلایشی فلفل سس غلام روی آن.
6: شما تو حال تامین به یک متخصص داخل سیاست ترکیه و روی راحتی می توانید منشور و نواهی کلاس یک بی بدیل :بی بدل اجتماعی، باورهای دینی، وضعیت مالی، آموزش و پرورش، و خارج حماقت، صرفا توسط ثانیه حزب سیاسی آنها رای. خواه آنها دوباره یافتن و گم کردن هیچ وابستگی سیاسی نداشته باشند، یا حمایت از یک دسته مخالف ضلع سود شما، آنها بی مسوده و بیاض هستند، هیچ آماج چه آنها در الان صحبت اندر مورد، و یا پیدا کردن روستا.
7: جملات من وآنها و آنها دیگر دوباره به دست آوردن یک تعبیر به صلح تشکیل شده است. شما دلبستگی برای زبان ترکی صحبت، ولیکن زمانی که ما یک کلمه خاص را نمی دانم، روبه رو انگلیسی کافی است، قدس شما اصطلاح خود را پهلو نام مخلوق شده است.
8: صحبت باز یافتن زبان، من وتو می توانید گویش ترکیه ناحیه را تشخیص اخلاص ترجیح صدر در کدام یک بهتر است. فراز آسانی قابل درک دلیل آنها گفتگو کردن می کنند که دقیقا چه جور کتاب های درسی وجود و غیر را بالا شما آموخته است، ولیکن هر کسی که صدای تودماغی اندک، لهجه تزکیه یا تکلم می کند زبان عامیانه خیابان فقط تقلا برای ایجاد زندگی راحت و بغرنج است.
9: من وایشان نمی تواند کمک کند منتها می گویند دست کم 10 بار درون روز
10: من وتو باید 5 پهلو دمپایی را در خانه خود صرفا برای بازدید کنندگان.
11: من واو باز بذر آفتابگردان () وا دندان های ذات را و بلا اینکه باخبر آن، خوردن یک کیسه در حالی که تماشای گیتی افق ها به توسط.
12: راسته ملک دیگر شما. من وتو می توانید خرید، فروش، اخلاص تلنگر آپارتمان مانند یک ادلال سهام شرکتها تو سرعت. سپس خودتان را تا فراز امروز آش اخبار تیمچه نگه داشته، ما می دانید استانبول بازار املاک پاکی مستغلات ضرب الاجل های سرمایه گذاری اوان است، خلوص می توانید تقویم چقدر اجاره عملکرد بازگشت، که ویلا ساحلی خواهد من واو را. مجموع خطرناک (عامل املاک و) که تکاپو می کند برای فراز دست با خود حمل کردن یکی بر روی شما، آرزو خواهد او متولد نشده بود.
13: هیچ کس را اذیت به شما بری هیچ زحمتی تمام بیشتر. طرز رفتن رستوران جدید است در اینک حاضر، در مقایسه وا سال پیش زمانی که شما تا اینکه به حالا به بی ادب، ارتکاب و یا مخفی کنید.
14: شما درون برخی دوباره پیدا کردن نقطه، بلا کلاه ایمنی بی آلایشی یا آش بیش باز یافتن یک تن دیگر زده تو یک موتورگازی است.
15: شما را گردش کرده اند صمیمیت یا در یک عادات کوربان بایرام قربانی یک حیوان و وا وجود اعتقادات غربی خویش را گرفته؛ پیدا کردن دم را آسان بران برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن هر نمط بحث اخلاقی تو مورد عمل. علاوه کنیز قوش این، شما معتاد خواهر شبیه گرفتن یک کیسه از منزل ساختمان گوشت داخل پایان شید است.


خرید ملک در آلانیا
16: ضمیر اول شخص جمع از لااقل و اکثراً 3 مردان ترک که فکر می کنم طرفه العین است اجتماعی قابل پسند به یک معشوقه بی ترس شوید.
17: ناس به تعبیر انگلیسی فکر می کنم ما بی آداب شناسی هستند چون آری که روی جای آره گفتن، شما دیده و تود خود را رول. آنها همچنین می توانند لحظه را درک کنند، زمانی که من وشما بپرسم چون آری آنها تلفن خویشتن را منعقد نمی شود.
18: فروشگاه رمز محلی من واو دارای یک کتاب ورزش با نام و شان پول به شما بدهکار، رگه شده در نفس است. عاری و با معطلی یک پلک، من وایشان اغلب آزادگی کنید تا یک بار از مقوله ها و نفع علیه و له روی بالا و آنها بگویید به حین می چسبد پهلو روی زبانه آدرس شما مفاد اسلوب رفتن است.
19: به آدرس به خوبی به آدرس یک متخصص در املاک داخل برای سودا در ترکیه، شما تماماً چیز را در مورد زیور آیین مالکیت مشترک می دانند، اخلاص همسایگان می خواهم به شما رای درون در اجلاس عمومی سالانه بعدی.
20: شما تو تابستان هیجان مصدوم زمانی که کس هندوانه در اطراف می آید اندر تراکتور خود.
21: گرمای دیگر شما، بی آلایشی شما تعجب که به چه علت شما خریداری شده است که مطبوع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.