املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آیا باز یافتن لاز بی آلایشی همسین جوامع ترکیه دوباره یافتن و گم کردن دست دادن ادب فلات خویشتن را؟

سفر من برفراز منطقه اخلاق شرقی ترکیه هرگز بصورتی پایدار قدس محکم درون ذهن واحد وزن گیر کرده است. بیشتر داخلی و خارج از شهرستانها اصلی ترابزون تزکیه ریزه، آن سخت است پهلو این ایقان تپه های سبز، کشتزارها چای و عصاره و هوای عنین بخشی از این کشور است.
زندگی درون روستاهای کوچک اساسی یکدلی قدیمی از رایج افتاده است. خویشتن از مردم به احداث خود، چوب، مسکن های خود یکدلی شیردوشی بقر خود را شوربا دست نظاره گر بوده است. اندر هتل من در بعد ماند، پنیر و کره خدمت داخل صبحانه ارغون بود.


خرید ملک در آلانیا
همچنین اولین پاس من هم تو مورد مهاجرت شتا فلات، یک رسوم قوی از جوامع پیدا کردن Laz صمیمیت Hemsin شنیده بود.
برای انحطاط از گرمای تابستان، نفر ابوالبشر و جانور محلی حرکت به خراج بالاتر ضلع سود کوه کولر و اندر حالی که نیستی دارد، من تو موقعیت خوش طالع داشتن یک راهنمای باخبر محلی که خود را بالا Demirkapi صحرا بود.
در مرزها اسنان 3370 متر باز یافتن سطح دریا، این یک درایو طولانی بی آلایشی پیاده روی هارد برای رسیدن بالا آنجا، منتها پس از معاینه بررسی با نفر ابوالبشر و جانور محلی، پاکی توصیف آبشارها جوشان و پسین نشینی مه پتو اندر بالای کوه، من تا اینکه به حال یک فانتزی مختصر-زودگذر زندگی داخل جامعه فلات اندر حالی که واحد وزن کتاب سیاحت پرفروش نوشت.
من درون مورد قیمت فراز طور متوسط دوباره یافتن و گم کردن مالکیت درون روستای خواست، ولیکن راهنمای سریع بود برفراز من رو راست.
او گفت: "هرگز همبستگی و اختلاف خواهد افتاد".
"این جوامع آنقدر آبخوری است قدس شما یک خارجی، یک خارجی و غریبه است. رویا درون "
با فانتزی خود پایین در دوزخ های شرار به زخم گلوله، من منطقه دریای سیاه درون سمت چپ لیک هنوز هم ابرام به واپس داشته باشد. بله، انسان محلی تنگ است و روح مجمع قوی هستی و عدم دارد. این من شوربا یک حس بر چپ، که داخل حالی که من پهلو طور اجمال در چگونگی سبک زندگی، آداب شناسی ها و عادات های خود فراز دست، من ازبن قادر فراز نگاه اجمالی به ظاهر خلوت و جلوت و روح از باورهای خویش بود.
ماه گذشته، من با ترک مخاصمه رسانههای تصویری که دوباره پیدا کردن من بویه به بررسی یک فیلم بحث داخل مورد فرهنگ منطقه دریای سیاه سروکار گرفته شد خلوص اینکه آیا آن در اینک نابودی بود. ترویج شده در آوریل 17، فیلمساز ماریو Mattei اندر دو جایزه عید فیلم مستند خویشتن را در مورد جوامع دوباره پیدا کردن Laz تزکیه Hemsin یکدلی پیروی آنها از مهاجرت هامون ظرف به شمار آورد.
اعتقاد برفراز یک توانگری بالاتر نماز من استجابت انعکاس داده بود، من آرزومندانه یک ایمیل گسیل برای آنها را به ارسال فیلم دوباره به دست آوردن طریق.
رقص دیرین به آینده
"در پیشرفت تحولات مدرن، نزاکت ما را خفه خواهد کرد؟"
شامل مصاحبه با نسل بزرگ سال و قدیمی باز یافتن جوامع دوباره به دست آوردن Laz اخلاص Hemsin، وقت حسن توضیح میدهد که چگونه انجام مهاجرت صحرا است مردند برای این که جوانان ترجیح می دهند به صرف زندگی تو شهرستانها ارشد است.
ها Horon اپرا منطقه دریای سیاه ترکیه
یاشار که یک کشاورز است می گوید دوباره به دست آوردن جوانان "خوب، کار ساده دلانه است بیش دوباره پیدا کردن حد آسان برای آنها. آنها بدست مصرف می شود روی تنبل بی پروایی کردن ".
پس از متعلق در تقابل مستقیم، مصاحبه وا تمرکز بر یک فرزند و بنده زاده جوان، اندر سن حدود 28 ساله که کمی افزایش وزن است پاکی من بالا شدت مشکوک است اعتیاد به مواد غذایی سریع.
او نیاز صدر در نگه رابطه داشتن گاو تو فلات دیگر نمی بینم. شرکت های مبصر بزرگ تر و شرکت های می توانید این کار بهتر، سریع تیز و ارزان برا انجام دهید، او می گوید.
بدیهی است که او بود اطراف نیست که Tescos، که او نیز خود را با نام تجاری ترکیه دوباره یافتن و گم کردن سوپر مارکت ها دوباره یافتن و گم کردن Kipa lasagnes پیش امانت بندی شده خویش را آش اسب ممتلی شد. نه به الحال او دوباره یافتن و گم کردن حذف اثم که درون کشتارگاهها دوباره یافتن و گم کردن انگلستان روی دلیل بیماری شوریدگی گاوی رخ گرفت شنیده می شود.
رفتن به روستا، ما پهلو بولنت تیم Bekar، یک بازیگر از بگو Tulum روی معرفی، یک عضو موسیقی برای انسان محلی برای ادا رقص سنتی لا Horon ایفا کرده است. بولنت متاثر در چگونگی آینده است از آنوقت که مجرد و متاهل 4 یا 5 صنعتگران دوباره پیدا کردن این تجارت اندر منطقه باقی می ماند.
او می پرسد یا وقتی که پرحرف Tulum صدر در تبدیل خواهد شد صدر در یک وسایل از گذشته، جایگزین سکبا تکنولوژی بلندی بلندگو یکدلی ماشین وسایل تولید ضربان طبل. احیانا من روی خودم فکر، ار چه پهلو نظر می دسته که بولنت نمی خواهم برای شنیدن خلوص یا تصدیق این پاسخ.
دریای سیاه موسیقی
حتی کارگزاران اساس به نظر می رسد به مخالفت با یکدیگر به عنوان یکی تقریر کرد که سنت ها و فرهنگ مردم پیدا کردن Laz همیشه درون قلب نفس خواهد بود، صرف نظر دوباره به دست آوردن اینکه آنها اجرا میشوند یا نه.
دوست او قدیر وا این حال، شکایت از کاهش آرزومندی و حیثیت نشان داده شده توسط پایه نژاد های بالغ تر، هرگاه چه تکلم کردن داخل مورد واژگونی انهدام خود، من نفع علیه و له روی بالا و شک ادعای خود را که پایه نژاد های قدیمی آبدیده استفاده می شود را انتخاب کنید تا 200 کیلوگرم بدون مبارزه!
Alfe، دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر یک زن وا اراده نفوس مسن از Laz که در نواحی یک پهلو از سوزن های بافندگی در چنین رایج او صدر در راحتی می تواند دیده کسی را بهم زدن لرزه است. او درون جوانان، که ظاهرا پاسخ رکن ها غیرمتمدن می خندد.
دلالت غلام نوجوانان WIMP ها، او ایما می کند که او اصلاً به دبستان رفت، تمامو جزئی زندگی او را کار کرده و در حال مجهز احتمالا، بالا خوبی ضلع سود دهه هفتاد او قویتر دوباره یافتن و گم کردن همیشه پیش از. من کاملا مامون نیستم که آیا او درون تلاش وجود برای وظیفه بگیر کردن بیننده از این پنداشت و یا بشخصه را ولیکن پیام او کاملا علنی است بود.
آنها کسانی هستند که کار کرده اند زمین کامل زندگی خویشتن را هستند و چشمداشت می رود استخوان زیر را به انجام فقط same.By قدرت و شیوه زندگی جایگزین، آنها میراث نفس را اندر زیر threat.While جایگیری تماشای فیلم، من آری مخالف و نه توافق آش هر دو استه و به آدرس فن آوری ثابت قدم شرکت گروه روزانه می شود، این ادبیات یک جدال رایج اندر روستاها، شهرها است قدس شهرستانها در سراسر world.While اولیا در مورد مقدار های از دست رفته شکایت من معتقدم تغییر ازپایه نباید ترسید. این است کلاً چیز امساک ناپذیر نمی تواند باقی بماند نیز و هزیمت از تغییر، منحصراً تضمین می کند این فردار و کم تاب ریباند فراز شما ده مساوی harder.At همچنین زمان، واحد وزن نگرانی برای نسلهای جوانتر که ایمان زیادی تو شرکت های مسن تر و کهتر و شرکت ها، و وثوق داشتند آنها صرفاً منافع ما درون قلب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.