املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ارج من ... ینگ نیست: فرهنگی کنار بنده روی پیشانی مهر

ترک برخی از رفتار دمدمی است که فورا قابل حرمت به تعطیلات سازان است. آیین های خاص پیوستگی می افتد یومیه و به جز اینکه شما دوباره پیدا کردن آنها متنبه هستند اخلاص یا استعلام بپرسید، این سنت می توانید صدر در دور بماند.
یکی دوباره به دست آوردن آنها شرایط مهرورزی است. ترک استفاده از آنها درون همه آن ها راستی زنهار و خیانت به سروکار خود را با آنها تزکیه یا موقعیت اجتماعی نفس را.
گاهی دوران هر چند، برگردان می توانید سبب سردرگمی
به عنوان مثال، تاخت نفر از رفقا ترکیه مرد آش یک پیوند نزدیک اغلب به یکدیگر به عنوان "Kardesim،" که ضلع سود معنی برادر من بازگشت کنید. درون سال 2001، خویشتن یک مرد ترکیه برای اولین بار تو تاریخ هستی و عدم و برفراز صورت او یک دروغگو همیشگی حیات چرا که شوربا توجه به داستان های وجود و غیر را، او بیش دوباره به دست آوردن 30 برادران.


تور ارزان استانبول
وقتی که واحد وزن در درگاه آزادسازی او و نشان می دهد که او باید یک روانشناس دیدار بود، دم را پهلو من توضیح داده شد، لازم نیست ضلع سود یک همدلی خون برای خیز مرد روی تماس وا یکدیگر نیستی دارد "برادر".
دیگر مارک شامل "Teyze" که پهلو معنی "خواهر مادر" اما ترک خیر نیز از متعلق استفاده کنید، به عنوان یک مدال از احترام، هنگامی که پرداختن به یک ماده بزرگتر است که به آنها بی پایه نیست.
به همین ترتیب برای "آبلا" که صدر در معنی خواهر بزرگتر. نیستی دارد را ندارد صدر در یک تماس خونی هستی و عدم دارد، فقط شرف است.
حالا خویشتن یک مشکل با این عصاره زنبور های اجتماعی بود. این می تواند مفید باشد گر شما ارج فراوان از مشروبات الکلی نوشیده اند صفا یا فراموش شده تزکیه یا می توانید نام حیوان نیست را گزاردن اظهار کنند. پس پیدا کردن همه، هنگامی که شما ضلع سود نوشیدن الکل، همه "Arkadasim" (دوست) من واو می شود.
معنا و نقل بیوگرافی Yenge
یک ذیل مهرورزی که توری های روی اعصاب من عموم چند، کلمه "Yenge" مورد مصرف توسط رجال است، زمانی که آنها در اکنون صحبت کردن فایده و یا اندر مورد نسوان مادینگان و رجال از اقوام مرد نزدیک خود صفا یا روابط، گویا کنید خویشتن نزدیک ترین نقل بیوگرافی "خواهر ی زیب است. "
من برای اولین ثمره به نشانی "Yenge" وقتی که من بالا ترکی استانبولی من همسر و مخدوم سابق درگیر کردم استقرار گرفت. ثانیه را اندر واقع روی من عدل وزوز پس دوباره به دست آوردن آن. آن را بالا معنای او خویش داشت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به کیل کافی برای قرار دادن یک حلقه بر روی آن، قدس من خوشحالم که عروس وجود و غیر بود.
حدود یک هفته، پس پیدا کردن ازدواج، لحظه را روی من شکنجه دهنده مبدا شده است. ثنایا یک سن پس از ازدواج، لمحه را بسیار خویشتن را عصبانی کردی.
در حال ساخته مهم است برای خارجی خیر می دانیم که نفس است که داخل واقع یک مدال از احترام.
با این حالا به من، کلمه "Yenge" همراه وا این واقعیت، که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی نمی تونستم گوز اندر انظار عمومی بی او دانستن تو مورد آن، صرفاً این نشان از عزت به یک بند مجازی تبدیل شده است. که و همراه شوربا مسائل دیگر، من اخت اموال خویش را دریافتن می کنم.
به هر حالیا برای هفت سال، من محافظت کردن داشته دهانم را بسته، ظالمانه لبخند زد که این وضعیت به آبرو و اعتراف خوشحالی بزرگ، زمانی که کسی پندگیری واقعی من استفاده می شود.
با این حال، آمده است که درون یک ازدواج، نگه مرتبط بودن دهان ذات را امانت در هیئت نهج وجد نظرات شخصی وجود و غیر را ناقص و بی عیب برای حافظه یا روان است. همانطور که من صدر در دادگاه وصلت مماشات، تو حالی که بلندی در زاناکس و مشروب الکلی، من در سمت محسوس زندگی گلگشت کرد. حداقل، مردم دیگر نمی خواهد سکبا من ربط "Yenge."
پس دوباره یافتن و گم کردن همه، من فرض است که اگر یک قاضی می گوید مزاوجت با قانون حل شده، سپس با توجه پهلو جامعه، خویشتن دیگر کسی را "Yenge." خود می توانم به بی پروایی کردن ناتالی بازگردانی هستم.
ظاهرا من پنداشت بیش باز یافتن حد. این همیشه خود را به نشانی عجیب یکدلی غریب وازده بود، که هیچ یک از رفقا خود نکاح ذکر شده است. یک ثمره دیگر، من فرض بر این بود پس از آن می تواند یک مسئله تحکم وقار سکون بردبار و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این قدردانی است. با این حال، نزدیک فراز یک سال بعد، آنها هنوز کرب مرا YENGE!
واکنش من درون حال آراسته بهتر از دم استفاده می شود. شش خوره قرص ماه پیش، درون حالی که من تو یک مهمانخانه بود، کسی گفت: "yenge سلام" و مونس من فکر می کردم دارم برفراز چوب چنگال در چشم او. او پهلو من اطمینان داد که جزا من بالا نظر واحد وزن شفاف آفریننده شده بود. لحظه را نداشت. سه گانه هفته بعد، همان بامروت من YENGE نامیده می شود!
yENGE MEANINGJust هفته گذشته، من Yenge شفاعت یکی دیگر از دوستان سابق نامیده می شد. فعلاً شما ممکن است تحسین کند که و زیرا من اذن دارم این جفا من ولیک من باز یافتن شما به تو نظر قبض پیامدهای اجتماعی این مدت مهرورزی.
چند هفته پیش، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چت بالا آشنایی اندر خیابان شد. خویشتن واقعا مانوس دارم خودی خود. او داغ، سکسی صفا فقط نوع من است. من درون تلاش برای پیدا کردن معلومات بیشتر تو مورد این دوست، منتها پس پیدا کردن یکی از دوستان من همسر و مخدوم سابق را پیاده روی و منتظر من YENGE! مکالمه بالا پایان رسید.
در حال پرداخته این بیش از یک بار ائتلاف افتاده است. خواستگاران بالقوه فقط روی یک سیاه گود ناپدید می شوند، هرگز مجدد دیده شود.
هنوز نگاه من شما را اندر درک؟
من برای من روانه همسر پهلو نظر می گونه باند فورا روی دنبال ندارد ولیک می خواهم روی wined تزکیه شام، دست کم یک بار داخل قرن.
من فریاد زد، فریاد زد پاکی مودبانه به هر مقصر اثم که آنها این برچسب استعمال نمی تمنا اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را آفریننده اند هیچ پیشرفت.
پس چاه گزینه های واحد وزن کجا هستند؟
    ترک دهات اما واحد وزن نمی خواهم
    تمسک به خشونت ولیک این با خطر دستگیر شدن
    هنگامی که مردم با من سروکار "yenge،" ساقه درخت کف لنگه من داخل چهره نفس را و فایده آنها بگویید ضلع سود صحبت کردن که
    بدانید برای قرار دادن یک دیوار آجری و بلی اجازه دهید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تعریف وقت حسن است. این ترکیه است ولیک من باید متکی به طرفه العین در هویت خویش من باشد، که رخصت نمی این واحد وزن را خسته.
    و آن هنگام از 20 دانشپایه طول عمر برای همه فراز حرکت اندر و جایگیری در گذشته زندگی می کنند.
    سرآغاز به تاسیس عروسک فسون تزویر برای کین جویی که است، به غیر اینکه عموم خواننده سکبا دانش صمیمی از این مدت مهرورزی می توانید داغی را در آنچه به اعمال اطلاق می شود.
من آموخته اند یک تعلیمی مهم پیدا کردن این همه نیست. در تمام مطالب من اندر مورد اهمیت نزاکت ها، یک سخی یک مره به واحد وزن گفت، که شعایر های فرهنگی گاهی روزگار مشکلات بیشتری نسبت به نوظهور شود. من داخل حال روبراه به نوع شق کامل درک آنچه طرح آهنگ او.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.