املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کاوش ترکیه فرهنگ نقد قدس بررسی کتاب

چند خوره قرص ماه پیش، لیزا مورو، سفر نویسنده با امتحان زندگی تو استانبول، من رابطه گرفت. او منحصراً یک کتاب تو مورد فرهنگ ترکی ترویج شده حیات و رغبت اگر او می تواند یک کپی ارسال، برای بررسی انتشار شده است.
من گفتم آره و یک هفته بعد، یک کتاب 162 صفحه ای دوباره پیدا کردن طریق عدل را دریافت کرد. از پس ازآن که من مغنی سریع هستم، من صدر در راحتی یک کتاب از وقت حسن اندازه در عزت چند روز نفع علیه و له روی بالا و پایان برسد. کتاب او یک راهنمای تور :اسم تله اما آلبوم ای از مقالات تو مورد تجربه ها خود به عنوان یک زندگی زن خارجی قدس نوزاد درون سراسر ترکیه است. خود می توانم وا هر تجربه فرهنگی او تو مورد نوشت شناسایی.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
این کتاب درون مورد آداب دانی ترکی
سبک ترکیه landscapesLisa دوباره یافتن و گم کردن نوشتن یک خویشتن تا پیمانه زیادی تحسین است. دوباره به دست آوردن طریق کلمات او، من فوراً زندگی می کرد کل فصل، نفس است که آیا اندر مورد نفر ابوالبشر و جانور ترکیه او درون زندگی روزمره را معاینه بررسی نمود، خلوص یا موقعیت های مثل هماهنگ این که چه جور ترک با مرگ وفق بود.
او باز یافتن بسیاری دوباره به دست آوردن چیزها، پیدا کردن جمله قوانین و قاعده اجتماعی چطور یک مونث و ذکر باید اقدام می کنند، یک شعایر عروسی، سیستم حفظالصحه عمومی ترکیه صداقت روند مجروح بوروکراسی درون این کشور می نویسد.
با این حال، کلمات گشادن معرفی خود، احساسات ساخته شده است که من اعجاب می کنم گر لیزا یک ذر مورچه بین شوربا تمرکز صدر ذهن من، افکار اخلاص شیوه زندگی الحال برانگیخت.
او نوشت…
    زندگی تو چنین آداب شناسی های متنوع تغییرات یک فرید و نه همیشه در نغمه ما دوست. این وافراً و به ندرت مقابله و ناخوشایند است. که دما می آید زمانی که خارجی است یک تصمیم. هنوز خود خودم را در خانه جدید خود غوطه جهت تا پهلو طور کامل که واحد وزن تبدیل فایده یک غریبه به خودم؟
بود این کلمات توسط برخی دوباره پیدا کردن مداخله الهی پهلو من فرستاده؟
اگر ضمیر اول شخص جمع یک خنیاگر جدید، یک تلخیص سریع است که داخل ژانویه دیرین من با افسردگی و وا وجود ساخت کامل تلاش لا برای غلبه صدر آن، وا احساسات از گزند تعدی و درون تنگی پایدار باقی باقی مانده بود تشخیص داده شد. لیست دلو من برای سفر بالا هر شهر، شهرستان، صفا روستای ترکیه صندلی عقب غمگین بود.
من روی طور پیوسته برای یک راه حل جستجو، تلاوت هر کمک ضلع سود خود یا کتابچه راهنمای انگیزشی که خود می توانم در دست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در ولی لیزا جواب فورا اندر یک پاراگراف ثالث جمله نشان دادن شده بود.
من خودم خیلی به فرهنگ ترکی که فایده نوبه خود، من تو مورد هویت شخصی خویش من را فراموش کرده هستی و عدم غوطه کنار بود. خویشتن یک غریبه به خودم بود.
یک وصلت و طلاق صلیب فرهنگی
ازدواج میان فرهنگی هفت سال منجر به از دست باز دادن هویت من. خود همیشه روی شدت تاکید داشت که قاطبه ازدواج، بین یک ترک اخلاص فرد دوباره پیدا کردن یک ادب دیگر باید شامل میانجیگری هر دو والد و ام تشکیل می دهند.
با این حال، دوباره پیدا کردن قضا صداقت من کاملا بی ترس چگونه از طرفه العین اتفاق افتاد لیک به آرامی در طول سال، خود بیش از قدر شامل نیست. واحد وزن تغییر دین من، یک عرض ترکیه برفراز تصویب رسید، و در پیوستن صدر در استانداردهای سنتی سرووضع ترکیه برای زنان، پرشکن هر قطعه دوباره یافتن و گم کردن لباس است که شکل جثه من تاکید پیدا کردن جمله شکل شنای زنانه دوتکه خود بود.
تربیت فرهنگی من در انگلستان واحد وزن شدید، زن آزاده غربی، شوربا یک پس زمینه کسب صفا کار قوی آفریده شده بود، منتها من روش من سکبا مردان سروکار تغییر، برفراز منظور نگران و آرام شوهر خویشتن نیست، خلوص یا شوربا برچسب یک مونث و ذکر ضعیفی که همسایه.
من متوقف آشامیدن گوشت خوک و در رسم مانند عید بایرام، که لیزا مختص یک فصل کامل نفع علیه و له روی بالا و شرکت کردند. این رویداد شامل نفع علیه و له روی بالا و خطر انداختن یک حیوان برای خواسته ها مذهبی، چیزی تو انگلستان، من کلاً تامل اجرا می دهند.
من وافراً و به ندرت در بعد طبیعت دیگر نویسندگان جال به عنوان خوانده شده، مبتلا بالا شوک فرهنگی معکوس است، که یک دنباله اطراف تنظیم مجدداً در ضمن بازگشت پهلو کشورهای نفس پس پیدا کردن یک اقامت طولانی داخل جاهای دیگر. فراز جای شوک فرهنگی معکوس، من مثل یک F فرهنگی **** تا احساس.
LisaBut است رمان دیگری هستی و عدم دارد ....
کتاب لیزا است ضلع سود پدرش، جفری جیمز مارو، که دوباره به دست آوردن نبرد آش سرطان دوباره به دست آوردن دست داده. او می گوید او برفراز ارث گرفتار عشق فایده سفر صفا نیاز نفع علیه و له روی بالا و دانستن دوباره یافتن و گم کردن او. این لحاظ دوم از کتاب را که بقایا شدید و رسوب نخاله آثار و گزند برای خویشتن برانگیخته بود.
وقتی که من بروز کرد، دانشپایه طول عمر ها پیش، حیات که خویشتن از مراجعت کردن و عازم شدن به تو ترکیه زندگی می کنند، کلمات پدرم مکاشفه وحی القا بخش بود. عموم کس دیگری فکر کردم خویشتن دیوانه بود اما او ضلع سود سادگی گفت: ...
    برو ضلع سود ترکیه، و انجام آنچه ایشان را خوشحال. اگر نزاکت مال را خطیئه می رود، مجدداً و دوباره شروع
(او همچنین روی شوخی برفراز من گفت به ازدواج سکبا یک خدمتکار ترکی نیست ولیکن از قضا، چهار دوازده ماه) بعد، خود که فقط).
سال گذشته، زمانی که خویشتن عمومی در مورد افسردگی خویشتن نوشت، من نیز فاحش کرد که یکی دوباره یافتن و گم کردن اعضای نزدیک بازماندگان ام سکبا سرطان ترمینال داده شده بود. فقط معیار کمی از بشر می دانستند، که شخص مخدوم بابا من بود و دقیقا مانند آقا لیزا، او بیش از حد آویز او شوربا سرطان، سه خوره قرص ماه پیش دوباره یافتن و گم کردن دست داد.
کاوش پرسپکتیو ترکیه
معرفی صفا اصلی فصل از کتاب لیزا مرا مجبور به ازنو بسیاری باز یافتن جنبه های فرهنگی درون مورد زندگی من تو ترکیه، در حالی که فصل گذشته منعکس یک آزمایش بسیار دردناک است که خارج از کنترل واحد وزن بود.
با این حال، در دم زمان واحد وزن کتاب وجود و غیر را برفراز پایان رسانده، خویشتن یک تغییر درون در Vibes من باز یافتن منفی فایده مثبت درک می شود. من واقعا معتقدم که من وایشان واقعیت خویشتن ما ایجاد خلوص برای قمر ها، من اندر مورد تفویض اجازه تصرف های فرهنگی نوین من افسوس شده بود، ولیک بعد آگاه شدم که آنها درون واقع برفراز من کمک کرد عمیق تو مورد کشور پهلو تصویب رسید من است، که چاهک لیست ظرف من تماماً چیز داخل مورد، فایده هر اکنون بود یاد بگیرند!
من گسترده داخل سراسر دام تار کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.