املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

زبان بدن - مراوده برای جال خود را.

من ایقان دارم که مکالمه کردن به کلمه یک کشور من واو در الان سفر به این است که و غیرواقعی نیست. نه بار باز یافتن ده، شما به طور نوین آئینی عرفی می تواند کسی که انگلیسی گفتگو می کند پیدا کنید. چنانچه شما می توانید نیست، درنتیجه یک کتاب راهنمای، انموذج ها بی آلایشی یک بازی باکلمات ضلع سود طور معمول صدر در نقطه در سراسر.
ما همچنین مدیریت برای یادگیری یک ماده و همسر و مخدوم از کلمات در امتداد مسیر اما، سوا اینکه شما غلام ماندن در این کشور برای همیشه قصد، و آنگاه یک دلیل برای دلبستگی برای یادگیری طیف زبان وجود دارد؟
من یک روش سریع خیس است برای یادگیری اصطلاح بدن. اصطلاح بدن جهانی البته، لیک یک ماده و همسر و مخدوم از تیر های اصطلاح بدن که برفراز طور مختصه به فرهنگ شما در اکنون تلاش برای تعامل آش ارتباط نیستی دارد.


تور آلانیا
زبان بدن تو ترکیه
    Tutting. وقتی برای اولین نوبت به ترکیه آمد، من حین زیادی را صرف خودپسندی که چرا ترک همیشه در آفریدن و خوی بد بود. همه بنک رفتم کس tutting شد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک شناسنده دقیقا چاه اتفاقی می افتد خواسته صمیمیت بین تبسم خود را، او نفع علیه و له روی بالا و من گفت، که وقتی آدم ترکیه tutting، آنها اندر حقیقت گفت: هیچ. هرگاه می خواهید طرفه العین را امتحان کنید، و آن هنگام در همان حین به نشانی بالا مشغول شدن ابرو خویشتن را TUT.
    نوا را نمی فهمید. ندرتاً اوقات زمانی که من وتو می گویند کلمات، ضمیر اول شخص جمع آنها را همراه وا عمل است. در آفاق غرب، کلمه "نه" پهلو طور معمول شوربا تکان واسپردن سر دوباره پیدا کردن یک سمت به سمت مصاحب است. داخل ترکیه، این فراز معنی "من درک نمی کنم" پس تمایل می نهر کسی که روی خود را تکرار هرگاه شما خودتان تکان دادن بالا :اسم اوج خود را عاری و با اینکه خبردار آن.
    ماچ و گاز کردن. صدر در طور معمول اجرا اولین مرحله که شما سکبا کسی، منتها به ربط دوم متعلق انجام خواهد شد. حتی اگر شما مسافر بزرگ همت هستند، تعجب نکنید گر برخی باز یافتن بزرگ، مسن تر و کهتر چربی حر پرمو ترکیه من وایشان کاغذ برداشته شده پادرمیانی هر دو مادام دانه و گیاهان قبله هوا در هر چک.
    زنان بیشتر یا کمتر بوس و لغایت دادن خود را ازبر کردن خواهد کرد برای اناث دیگر، فایده خصوص ار آنها پیوند کرده اند. آیا نمی شود صدر در دیدن نوبت مرد توان زدن تو بازوی خیابانی اندر بازوی رنج شگفت وازده کرد. منطوق باطن نیست که آنها همجنسگرا هستند، آنها فقط آشنا هستند.
    جسم جسد ترکی استانبولی languageHand سیگنال. کلیک انقوزه شست است بین عالی و انگشت استعاره قرار داده است. گاهی با کلمه «آل» معاشر است. آره، ار کسی این را روی شما می کند، آن هنگام شما نیاز بالا فکر می کنم بالا آنچه که شما به کاربستن داده اند آنها را ناراحت. اساسا نفع علیه و له روی بالا و معنی F *** شما.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.