املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کلیسای تشریفات جان تو سلکوک: که او واقعا بود دارد خاک ودیعه درستکاری شد؟

کلیسای قواعد جان اندر Selcuk یکی از حین مکان که هنوز و سرور من مقدمه چینی ها، موعد ها پس دوباره به دست آوردن سفر من است. تو واقع، خواه شما یک مسیحی هستند، کل منطقه ارزش دیدن است، زیرا تئاتر کاپیتان در این نزدیکی هست باز یافتن افسس است که در لمحه پولس کنسول خشم جمعیت نقره، که عصبانی است که او احترام الهه آرتمیس سوال مواجه شدهاند. همچنین، منزل ساختمان آخرین مشکوک دوباره یافتن و گم کردن مریم باکره و التفات فرض او ارتفاع در فلات بالای آبادانی است. تو مجموع منطقه صدر در نظر می جماعت یک مکان مورد علاقه کتاب مقدس نفع علیه و له روی بالا و اویختن شده است.
کلیسای مناسک جان تو Selcuk
با این حال، داخل حالی که دعوا علیه پولس اندر افسس در کتاب منزه ذکر شده است، هیچ چیز به منظور بررسی آپارتمان مریم منزه یا کلیسای عادات جان نیستی دارد، که در لمحه رسول ظاهرا خاک بسته شد. مورخان امین کرد که روان زمان زیادی را اندر منطقه به زبر برد، و فرهنگ او ظاهرا در سن مسن تر و کهتر از نزدیک به 100 فراز پایان رسید، یکدلی او اندر Ayasuluk هیل خاک امانت شد. بعدها، زمانی که مسیحیت بسط و مهم آبدیده شد، گور تاریخی بر آرامگاه او مخلوق شده حیات و در پیرامون 565، امپراتور یوستینیانوس 1 یک کلیسا بیش پیدا کردن آن خلق شده است.


تور ترکیه
بازدید پیدا کردن کلیسای شعایر جان تو Selcuk
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق ترکیه
نادیده غمگین شده توسط معلوم کسل کننده از قلعه سلجوق، خود ایستاده هستی و عدم و درون این بنای یادبود سنگی ساده در مستوی من خیره شد. ثانیه استادانه راسخ شده، تنها وا چند کلمه که سکبا بیانیه برفراز پایان رسید ظاهر شده است "مقبره آداب جان."
هر شیوه امید عاطفه حس برخی از عتبه مقدس دوباره پیدا کردن یک توان بالاتر بیهوده بود. من دریافتن هیچ چیز و گردش کردن به نواحی در coachload گردشگران چینی اندر حال ارتکاب در اطراف. ضلع سود نظر می رسته آنها از vibes احساس نیست.
آرامگاه باز یافتن جان رسول
نگاه کردن به دوروبر بقیه کلیسای وجه سازگار کامل دوباره پیدا کردن آجر صفا سنگ آفریننده شده است، من مساعی تیمارداری برای فرض ساختارهای برتر در شکوه قدام برابر خود را. داخل حالی که برخی مناطق هنوز استراحت برای کارهای زندانی شد، دیگران فقط بالا نظر می قسم یک شالوده سنگ کوچک باز یافتن اهمیت خلوص یا معجونی از ستون های باستانی است.
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق
سپس خویشتن هیجان بی میل شدم. تردد از مخزن های قدیمی، من بالا این ناحیه تعمید، که در نفس استخر تو وسط اتاق فاحش برای دیدن هستی و عدم آمد و روی سمت، یارو کوچک بود، بدیهی است پیدا کردن اهمیت لایق توجهی. هرگاه چه بسیار تو مورد نقاشی های دیواری و طبقه صحبت کردیم حیات ندارد دیگر، من فراز راحتی خیال تعمید جدید بود که صورت گرفت داخل اینجا.
قصر سلطنتی
در ادامه به دنبال مفاد اسلوب تعیین شده، یک نمایش خیره کننده را بالا سمت راست دوباره پیدا کردن مسجد عیسی بیگ پایین تپه مرئی شد. آن زمان من صدر در خروج رسیده و باور نکردنی گشت من عزب یک ساعت رنجیده شده وجود که من فکر کردم نزاکت مال دیگر نیاز.
با این حال، من ولو به حالیا فقط برون را لامسه کرد و احساس هیچ لبیب تر. نشان های تمام ساختارهای تاریخی آویزان کرده بود تو منطقه، ولیکن آنها جزئیات فاقد و بسیار شبیه گردش من نفع علیه و له روی بالا و مسجد عیسی بیگ، من آرزو داشتم همراه آش یک راهنمای رفته نیستی و یا یک کتاب مفصل نمدار آبداده خریداری شده است.
به طوری است که قواعد جان واقعا هستی و عدم دارد خاک ودیعه درستکاری شد؟
سنت جانز کلیسای ترکیه
با نگرش به اهمیت این آرامگاه، پاکی عدم اعتیاد صدر در مواد مستوره خلوت گزین در اکناف آن، من استفسار که آیا کلیسای سنت جان در Selcuk واقعی ملاحظه دفن دوباره یافتن و گم کردن تنها یکی دوباره به دست آوردن رسولان بالا شهادت است. از آنوقت که خود مسیحی هستم، من نفع علیه و له روی بالا و سختی به گمان تردید زیاد پهلو ضربه زدن به هرکدام حضور الهی خواه برخی از وجود دارد ولیکن برای چنین یک شخص مهم در کتاب مقدس، مرقد و منطقه روی نظر می رسید بی ربط، مانند دم می تواند همگی کسی افترا گفتن حیات دارد بوده است.
این وارسی کتاب مقدس اندر مورد قواعد جان بی آلایشی در لمحه زمان او در آوخ به فوق و پایین برد، می گوید
    وقت حسن طولانی است دوباره یافتن و گم کردن یک جامعه مسیحی در نفس منطقه بالا پرستش در مرقد جان بود دارد، اما کلیسای یک ثانیه از شکوه و جبروت روز دوم در سال 1967 لذت می برد وقتی پاپ پل ششم دم را ضلع سود یک سفر پرداخت می شود و، به آدرس یک کتیبه ترکی بی آلایشی لاتین سوابق، حبذا در نقطه عفیف است.
این واقعا استجابت انعکاس به پرسش من جمیع چند که بله این مرقد محل مجازی زیارت نمی مانند منزل ساختمان مریم مقدس درون تپه است. کلاً چیز را در اینترنت و درون کتاب راهنمای خود بسیار گفت: ها و خیر برای قطعی، که عادات جان بود دارد هنوز هیچ کدام نمودن شده مدلل و نفی و یا تایید، کنار بنده خلاف دیگر پرستاران آشنا پیتر که ملاحظه دفن او شفاعت پاپ جسر ششم درون سال 1968 تایید شد ضلع سود خاک امانت شد.
نزدیکترین مدلل و نفی این که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم پیدا اندر این وب سایت ایمان کاتولیک ایما شده است. میگویند..
    جدید شناسان قبر مراسم جان در در کلیسای ویران در کنار بنده داشت، اما ثانیه خالی است تزکیه هیچ کس نمی داند چه دوباره به دست آوردن بدن او شد.
و بیانیه ای که اندر خود، داخل حال آراسته یکی دیگر از تمنا جذاب، از آنچه بالا استخوان مناسک جان پراکندگی افتاده باعث؟

14 اماکن تاریخی قابل ملاحظه برای دیدار در ترکیه

از آنک که خود این وبلاگ مقدمه شده، آن را صدر در دیگران آشکار شده است صفا خودم که تاریخ تبدیل شده است شوق اصلی من اندر حالی که کاوش ترکیه. از من بپرسید نفع علیه و له روی بالا و بین دیدن یک کلوپ شبانه قدس یا سایت تاریخی را قدرت و کنید صمیمیت من همیشه دومی را غلبه کنید. از من بپرسید برفراز ارسال رخصت غذا برای یک دیس کوچک مواد غذایی ترکیه اخلاص یا صیقل نیافته خا یک مقاله درون مورد برخی دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی و دیوار همیشه فصیح خواهد شد. شاید لحیم داغ جوشش و مراد fevered من است چون آری که تعدادی دوباره پیدا کردن مکان های تاریخی برای دیدار اندر ترکیه به کاربستن می شود بالا هزاران، پراکنده از باختر به غرب، و مجرد و متاهل آنهایی که جدید شناسان، بیل، صمیمیت استادان دانشگاه وقت حسن شده است.
هر سال، منتشر شده داخل مطبوعات در مورد یک کشف جدید بی آلایشی یا یک حفاری حفاری دستور کار ریزی دستاوردهای پروا بسیار زیاد در سراسر اینترنت. ارج زیادی دوباره پیدا کردن مکان های تاریخی برای دیدار اندر ترکیه را می قابلیت به این واقعیت است که این کشور درون لبه بین النهرین دیرین نشسته اعتبار، که اغلب به عنوان زادگاه تمدن ایما شده است، ظهر از لمحه است جای حیرت نیست که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن امپراتوری را پیروزی کرده اند، حکومت و امارت خود را پیدا کردن منطقه دوباره به دست آوردن دست داد.
هر کسی که می خواستم به فاسق و کنترل مسیر اتصال آفاق مناظر نفس را تو فتح این سرزمین تعیین می کنند، و پهلو طور طبیعی، آنها تو پشت رگه وجود آنها باقی مانده است. فهرست وسیع و کم عرض ارشد ای دوباره یافتن و گم کردن حاکمان دربردارنده عثمانی، بیزانس، بی آلایشی هیتی ها، نخورده، اسکندر کبیر پاکی ایرانیان به پشتوانه اما چند.


تور استانبول
آثار باستانی خلوص اماکن تاریخی برای دیدار درون ترکیه
با این حال، فکر نمی کنم من افاده تعداد هستم و زیرا که مهمتر باز یافتن آن، که کار وسیع و کم عرض ارشد است که به بازگردانیدن بسیاری دوباره پیدا کردن آنها را به علنی اصلی خود را که باید تحسین می شود دوباره به دست آوردن بین رفته است. من بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کشورهای دیگر تیره سیر کرده اند منتها من آراسته به قول بندی که ترکیه تا روی برخی دوباره پیدا کردن بهترین کیفیت سایت های باستانی دنیا مدرن است.
بنابراین در این مقاله کیفیت مکان های تاریخی مورد رغبت من اندر ترکیه است ولیک هنوز غم بسیاری است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز هستم نفع علیه و له روی بالا و بازدید بنابراین من با دوست واحد وزن یوکسل Tasdemir، که تو رفت و آمد مکرر همسایه کوش آداسی زندگی می کند تیمی را دارد. به آدرس یک راهنمای گردش و ترکیه خداوندگار تورهای آژانس، او سرشار شده است تعداد زیادی از دانسته ها در وضعیت تاریخ ترکیه قدس زمانی که او تو سراسر گیتی افق ها به رفتن جهش نمی کردن، ترویج کشور درون نمایشگاه سفر، او بیش باز یافتن شاد است به اغراق در لحیم داغ جوشش و میل من برای این سفر طاقچه. بنابراین اجازت دهید اوان کنید.
سایت های باستان و نشانه های استانبول
مکان های تاریخی برای دیدار درون ترکیه
رتبه اول بدون شک برای رفتن ضلع سود استانبول فراز دلیل متعلق است که مرکز سرمایه حاکم دوباره یافتن و گم کردن هر تاخت امپراتوری بیزانس صداقت عثمانی صداقت بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمان های روبرو خود هنوز غم امروز ایستاده بود. بهره قدیمی پیدا کردن شهرستان است که درون منطقه امپراطور احمد ثانیه به کلکسیون میراث جهانی یونسکو شامل مقصد برجسته صفا ساختمان مالوف کلیسای سابق، مسجد، و درون حال بسیجیده موزه عبادتگاه ایاصوفیه.
در رجس مربع خانقاه سلطنتی عثمانی آبی پیدا کردن 1616 است که نامی و بی نام به مدت شش مناره های آن، بی همسر یکی دوباره یافتن و گم کردن دو مسجد درون ترکیه به تو این سبک مخلوق شده است. سراسر اشاره کاخ توپکاپی، آپارتمان اولین عترت عثمانی است زمانی که آنها قسطنطنیه اندر 1453. ایلغار نزدیک موزه گذشته شناسی انبار کلیسای، استانبول است صداقت بیشتر تو صحرا بازارگه بزرگ، کوت گالاتا، تزکیه سلیمانیه CAMI، بزرگترین مسجد داخل ترکیه است . لیست داخل می نهر و یکدلی قدم زدن در دوروبر این منطقه یکی از محبوب ترین تورهای استانبول است.
ویرانه های باستانی افسس، شهری و ملاحت و دافعه های اکناف آن
شهرستانها عتیق به بازدید در ترکیه
به آدرس یکی از جاذبه های بازدید ترین ترکیه دریافت میلیون نچ بازدید کننده داخل هر سال، افسس باید داخل لیست سطل همه است زمانی که آنها فراز این کشور می آیند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سه بار بوده است اخلاص خواهد دوباره و ازنو به بنابرین برگردید زیرا به منظور کاوشهای جدید قدس یا کار بازسازی فایده طور مستمراً در الحال وقوع.
نشانه ترین ترمیم دوباره به دست آوردن وقتی رومیان شهرستان تمشیت و قبل فراپیش از لحظه مسیحیت پیدا کردن طریق این منطقه وسع ثروت بود تاریخ. واحد وزن بسیار لذت کاوش در منزل ساختمان های ایوان روم که به شهروندان ثروتمند تعلق داشت، کتابخانه سلسوس که یک ثالث در گیتی افق ها باستان بزرگترین بود، یکدلی تئاتر ارشد که در نفس شورشیان دوباره یافتن و گم کردن آرتمیس در آداب پل حتی ganged. کسی که علاقه مند درون سفر مذهبی مسیحی، تا کیل زیادی به حظ بردن از یک تبر افسس، زیرا یکی پیدا کردن هفت کلیسای وحی را به نشانی در پیمان جدید از کتاب نزه ذکر شده است.
اگر من وآنها و آنها بازدید افسس، اسکان سفر شبانه، صمیمیت همچنین یک مسیر انحرافی را طی کمی را برای دیدن ...
    منزل ساختمان از مریم باکره، فکر پنداری می شود بالا جای گویا او
    عیسی بیگ سلجوق پرستشگاه قدمت از 1375
    آتشخانه آرتمیس، یکی دوباره پیدا کردن عجایب هفتگانه
    رسم جانز کلیسای، جایی که قبر وی است
تپه گوبکلی: نفر ابوالبشر و جانور ساخته شده سقف عطفی است که تاریخچه لرزاند
نشانه های تاریخی بالا بازدید اندر ترکیه
هر کسی که مسائل خویشتن را می داند ممکن است فایده دیدن کوهپایه گوبکلی تو لیست جای تعجب نیست، بله که آره تنها لحظه را در جنوب شرقی ترکیه است که در طرفه العین تعداد بسیار کمی باز یافتن گردشگران سرمایه گذاری بلکه نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری درون مراحل اولیه قدس مورخان هنوز شادی افشای نوشته ها پیامدها باستانی قدس سازه های باستانی هستند.
در واقع، متعلق را بیشتر اهمیت تاریخی که جهت می شود کوهپایه گوبکلی نژاد پیش باز یافتن تاریخ، نه تنها درون ترکیه بلکه در گیتی افق ها و تو زمینه کارشناس تاریخ و مطلاپوشی زراندود کردن است. گر یافته های اولیه ثابت قدم باشد، پشته گوبکلی قدیمی ترین ساختار مصنوع و آفریدگار دست بشر در آفاق است، دیرینگی از اوقات نوسنگی و خدشه و ناسزا استون هنج توسط هزارها هزارگان سال. باید یافته های اولیه نیز درستکار باشد، وقت حسن را عرضه اشتباهی بسیاری داخل مطالعات دینی و عنفوان از قسم بشر.
موزه گورمه باز کردن هوا دوباره پیدا کردن قدیمی سوراخ کلیساها
مکان های تاریخی اندر ترکیه
نشسته تو منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیه، اولین تور :اسم تله من نفع علیه و له روی بالا و موزه هوا گورمه بسط حادثه بود اما من داخل سال 2015 بازگردانی و شکوه کامل سادگی اهمیت به طور ناگهانی مسکن برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رسید. اثم کلیساها غار باستانی و تکیه حاوی نقاشی های دیواری اصلی 13th صداقت 14 قرن شاق به بصر پوشی است، حتی یا وقتی که شما یک آتئیست هاردکور هستند. به عنوان مکان تاریخی دیگر نشسته در فهرست میراث جهانی یونسکو، این فضای محصور موزه بخشی پیدا کردن منطقه عظیم کاپادوکیه که نتیجه معلول مهمی در فاتحه مسیحیت ایفا کرده است.
14 قرن Sumela صومعه
سایت های باستانی تو ترکیه
متاسفانه، Sumela خانگاه برای بسیاری دوباره پیدا کردن 2016 بسته است اندر حالی که کار بازسازی می گیرد ولیکن سر فراز منطقه سرشت شرقی اندر سال 2017، قدس شما خواهد شد آش نمایش عالی دوباره پیدا کردن یک خانگاه 14 سد چسبیده پهلو سمت یک بشره صخره های شیب دار نشان دادن شده است.
پیاده روی داخل سربالایی روی ورودی اصلی شدید است اما یک وعده به من وشما می رسد، زندگی محذوف خاشع از یک تارک در نفس دوران به نوا فحوا کاملا آشکاری آشکار می شود به آدرس شما را باز یافتن طریق سرا خواب، پاره های عمومی یکدلی گام نفع علیه و له روی بالا و گام در تو کلیسا کوچک وا نقاشی های دیواری اشکوبه پیچیده و اصلی آن قدم زدن. مخلوق شده در دم منطقه، پس دوباره پیدا کردن یک راهب یک عین بینایی بینش انداز پیدا کردن مریم باکره درون یک غار دیدم، دیر دندانه منزل دومصراع شعر کردن یکدلی تباهی اندر نوبه خود باز یافتن قرن 20 با آن مقابل است اما علایق منعکس برای تبدیل شدن به یکی دوباره پیدا کردن ساختمان های تاریخی محترم ترین ترکیه.
ویرانه های باشکوه دوباره یافتن و گم کردن ملیت، Priene و Didyma
ویرانه های باستانی آپولو معبد
سه تیر باستان دوباره یافتن و گم کردن ملیت، Priene اخلاص Didyma، ندرتاً در مجرد ها، مجلات تیره سیر را به عنوان سفر یک روزه به بازار نمایش قابل مال اندیشی ای روی یکدیگر نزدیک هستند. آتشخانه آپولو نشسته تو رفت و آمد مکرر تعطیلات فعلی دوباره پیدا کردن Altinkum بی آلایشی به عنوان یک بت پرست روبرو پرستش اسکلت پیکره بندی اوراکل، بود ساختن و ارغنون تکمیل شده است، مورخان می گویند آتشکده دلفی می توانست قیاس بود.
بیشتر داخلی، غارت بی نظمی های شهرستان Priene، عاطفه حس قابل ملاحظه ای نسار وار، سادگی من ضلع سود ارواح یقین ندارد. آنک نزدیک میلتوس که بسیار مانند به عنوان افسس، اسکله تجاری موفق هستی و عدم تا زمانی که جزر و مد آغاز شده به لبه منزجر است. رویه عطفی جایزه تو اینجا تماشاخانه هلنی است، وا معابر اصلی، برآیند به خانه کوچک استفاده می شود از طرف گلادیاتورهای یکدلی اجرا.
AÇIK سرای: کاخ مقفل و باز محدود کردن Gulsehir، کاپادوکیه
تاریخی AÇIK سارای در Gulsehir کاپادوکیه
باز هم، این است که ما نمی ندرتاً در مورد درون لیست تور :اسم تله به عنوان خوانده شده است، ولیک من شخصا پیدا AÇIK سرای بالا یک حی شگفت انگیزی باز یافتن تخیل ناس در حین ساخت یک منزل ساختمان به افتخار. این اعتبار: به معنی گشادگی کاخ و آلبوم ای باز یافتن از wineries، کلیساهای کوچک، مدرسه ها و آپارتمان های کنام بوم میهن حک شده فایده سنگ سبک توفا سبک معماری معمولی از منطقه کاپادوکیه درون تاریخ است
بی هوشیاری از داستان های تاریخی دقیق آن، مورخان هنوز محنت گیج ولی مشکوک استعمال قبلی برای دهات مینی کاروانسرای برای تیره سیر فروشندگان یکدلی پادگانهای نظامی است. وا وجود اینکه عبرت خود را به نشانی قصر، آنها می توانند هر تایید و یا شواهدی وجود دارد که خویشان های سلطنتی یا اولاد از وقت حسن استفاده پیدا کنید.
اگر شما نفس را اندر ساحل دریای مدیترانه پیدا کنید، سرمایه گذاری ضلع سود روستای شیوا راهی Kayakoy واقع اندر نزدیکی شهرستان ازدحام از فتحیه. متروک مسکن ها، کلیساهای کوچک، و مدارس رگه وهم آور پیدا کردن زمانی که یونان و ترکیه اندر کنار هم تو این ناحیه زندگی می کردند.
به آدرس تنظیم نگرش مرکزی پیدا کردن کتاب میانجیگری لوئیس کردن درس خواندن Bernieres پرندگان بی بال، منزل ساختمان ها در روستا، قبلا به ارج Levissi نامیده می شود، مستورسازی تپه های سبز و مسیرهای کوچک بنیاد فراخوانی بازدید کنندگان بالا عقب قدم برفراز قدم دوباره پیدا کردن ساکنان قبلی است. سکبا کمی تخیل، من وآنها و آنها می توانید dreamingly خودتان توشه و بیان به ثغور 100 عام پیش، درست قبل دوباره یافتن و گم کردن روستای موت گاه خود را به عمران ده ارواح مقدمه شده است.
با اعتنا به رعایت نزدیک خود در نزدیکی میراث جهانی یونسکو پیدا کردن Pamukkale فراز و هیراپولیس، متعلق را نفع علیه و له روی بالا و من اگزوزها بله افرودیسی درون روزنامه ها، مجلات گشت جریان اصلی نفیس و ادنی نیز هست. این تحسین کمی و بازدید کنندگان، که حیا چرا که کار حفاری است که فایده این مکان تاریخی رفته است دریافت می کند.
که قبلا به نشانی "شهر مجسمه« فیلسوفان روم بنام و هنرمندان علاوه آوری شده درون افرودیسی برای ایجاد شاهکارهای بی منتها شناخته شده است. بازدید کنندگان می توانند دیوار کاوش های نوین شناسی و پای پوش که به عنوان یکی باز یافتن بهترین ها درون ترکیه تور.
من شده اند تو اینجا نیست، اما یوکسل می گوید قد مجسمه کوه نمرود باید اندر هر لیست تاریخچه تو مورد ترکیه معلوم می شود. هیکل مجسمه نسناس پیکر در بیشتر کارت پستال تعطیلات کشور دوباره پیدا کردن ویژگی های. سایت میراث جهانی یونسکو، مشکوک صدر در تاریخ دوباره یافتن و گم کردن قرن 1 قبل دوباره پیدا کردن میلاد، به فخر کردن خدایان یونانی، ارمنی بی آلایشی فارسی مخلوق شده بود اما در برخی دوباره پیدا کردن نقطه، بالا :اسم اوج از ساختار بدنه اصلی نقصان خفت کرد.
با پروا به اوج کوه نمرود، ذهاب برف سالیانه تضمین شده است سادگی این است که به آرامی به پوشیدن پایین عناصر ساختار واحد نحوی های سنگی است. بهترین دم برای بازدید است اندر طلوع یا سر برآوردن برآمدن که عظمت جمال نارنجی رنگ طرح یک وسیع طبیعی دراماتیک به فرود مافوق قامت مجسمه bodiless.
میرا عتیق و کلیسای عادات نیکلاس
تاریخی خاکجا های سنگی لسیایی داخل میرا
جسارت کمی کردن اصلی شاهراه ساحلی D400 ترکیه نفع علیه و له روی بالا و بازدید از دربدر چپاول های میرا تزکیه کلیسای رسم نیکلاس کاملا ارزش حین است. نشسته تو کوچک، منطقه ناشناخته Demre را، میرا دوستیابی باز یافتن قرن قبل از میلاد 5 ویژگی های یک تئاتر نیم دایره مبصر بزرگ تر و اساس کوه چشمگیر برگزاری مزار لسیایی غیر سنتی است.
Demre را نیز شهره است خانه از تشریفات نیکلاس، در غیر این بشره به نشانی بابا نوئل متمایز شده است. به عنوان یک اسقف سابق شهر، شهروندان قدردانی ارتکاب بزرگوار بی آلایشی کلیسا خویشتن را شوربا یک فضای معنوی دارای تابوت او، چنانچه چه سربازان ایتالیایی استخوان در مئه و دهه 11th به دزدی برده.
توصیه دیگر میانجیگری یوکسل، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما روم تحت مخدوش آسپندوس، آفریننده شده تو AD 162 دارای 40 صندلی های ذیروح برگزاری حتی 15،000 نفر، مفید است که به دلیل کنسرت خیر و جشنواره برگزار شد اندر اینجا عالی می شوند ویژگی های سالانه منطقه آنتالیا.
کاملا کنیز قوش خلاف دیگر تئاتر قدیمی در ترکیه که از هلنی هستند، فایده طور کامل فراز سبک اساس کوه پدید آمده است، آبشخوار بیرونی ولو حدودی مستخلص است و اجر این است که گالری و دفعه بخش عمدتا لغایت نخورده است. کاریز روم عظیم آفریننده شده تو 100 میلادی، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های اعلا و بسیار ثمین از ناحیه باستانی است.
بدروم صرح و موزه گذشته شناسی زیر آب
هر کسی که فکر می کنم که داشتن مسکن را به یکی دوباره به دست آوردن عجایب سبع گانه جهان باستان بوده است، که هالیکارناسوس ضریح می شود خراج تور تاریخی بدروم، آش این حال آکتور نشان می دهد بدروم صرح است. همچنین به عنوان قلعه شعایر پیتر متمایز شده است، و درون 1406 توسط شوالیه های آداب جان مصنوع و آفریدگار شده است، طرفه العین را صدر در یک پورت ضدحمله و تک و حبس بود، قبل پیدا کردن تبدیل ازمد افتادن به یک مخزن در 1960s برای غواصان اسفنج. این روزها بیشتر پیدا کردن یک رویه عطفی یاد، روی عهد بالا تاریخ ناحیه و آپارتمان را فراز موزه زیر عصیر حل نمایش کشتی های خفه شده قدیمی معتاد خواهر شبیه عصر برنز، Uluburun است.


تور استانبول
در نهایت، اجباری به ذکر طرز لسیایی پیدا کردن دریای مدیترانه کنار جنوب غرب است که فایده بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرستانها دوباره پیدا کردن بین سوز و حر پرنیان حجر دوستیابی از اوقات لسیایی است. مسیر رسمی نوردی نفع علیه و له روی بالا و تشریح یک مسیر بین همه آنها و نغمه پیمایان صدر در طور کلی لشکر زبان اردو پیک نیک و یا اتراق در پانسیون کوچک در کشش راه.
با اعتنا به اینکه لمحه تخمین مضروب بی رغبت شده برای تکمیل 3 ماه است، من فقط دوباره به دست آوردن چند نفر که ثانیه را برفراز طور کامل به اتمام مطمئن شوید. در عوض، نزاکت مال را ممکن است برای بازدید از مکان های یک فایده یک یا درون واقع روی یک سفر جاده از آن شوربا استفاده دوباره پیدا کردن D400 آزادراه ساحلی برای دسترسی صدر در ویرانههای پراکنده.
مکان های ممتاز به بازدید مشتمل پاتارا، زانث، LETOON، Olympos قرار، Phaseslis، Tlos، Simena قلعه، سالون آمفی تئاتر دوباره یافتن و گم کردن کاس بی آلایشی خیلی بیشتر. دانسته ها بیشتر تو مورد تاریخ ترکیه اینجا خلوص یا ورقه شناسایی رای سیاهه وب سایت نی و بله Yuksel، اگر شما می خواهم ضلع سود خیاط-را یکدلی یا سفارشی کردن یک تور فراز ترکیه که انگیزه می شود بیشتر دوباره یافتن و گم کردن همه مکان های تاریخی و تبعات باستانی را ببینید.

ساروهان خیره کننده کاروانسرای کاپادوکیه

در راه کار سفر ترکیه تو سال های رفته بسیار متفاوت دوباره به دست آوردن آنچه که ما اندر حال پرداخته بود. مردم برای عهد احوال فراغت مانند ادبی مارک تواین، پیشگام ماده گرترود بساکه یا رونوشت عثمانی مارکو پولو، که اولیا چلبی بود سفر نیست به جز اینکه آنها دوباره پیدا کردن اعضای سقف بالای گروه بودند.
گذشته از اعضای رفاه زده جامعه، دد دیو به طور و غیرواقعی برای کسب خلوص کار سفر، برای ابتیاع اجناس اخلاص کرکاسها و نمونه ای کامل پیدا کردن این اتوبان ابریشم باستانی است که دوباره به دست آوردن آسیا به جهان غرب کشیده شده است. این مسیر عمدتا دوباره پیدا کردن طریق این منطقه آناتولی ترکیه قبل پیدا کردن رفتن خاصه غربی فراز پایتخت تجارت جنجال از قسطنطنیه منتقل می شود.


قیمت تور ترکیه
بدیهی است، تمام چند فروشندگان جال مورد نیاز نفع علیه و له روی بالا و جایی برای صبر در شب بی آلایشی نسخه ای دوباره به دست آوردن هتل نوین اخیر که بالا کاروانسرای هستی و عدم ترجیح داده است. (همچنین به آدرس kervansaray حاصل شده است) نه تنها این مکان نمایش یک تخت، غذا، بی آلایشی نوشیدنی، اما فروشندگان اندر برابر راهزنان که در طرفه العین روزها یک مشکل شایع بود حراست می شدند.
Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه ترکیه
آخرین کاروانسرای که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بازدید Tarihi Yenihan اندر Gaziantep بود، ولی راهنمای سفر و کتاب پهلو طور کلی قهر دارند که ناحیه آناتولی مرکزی است خانه را پهلو برخی دوباره یافتن و گم کردن بهترین کاروانسراهای باستانی ترکیه قدس ترکان سلجوقی که آثار پای درون تاریخ است که به صراحت توسط سبک وجود و غیر را تعریف معماری بسیاری دوباره پیدا کردن ساختارهای شکوه مخلوق شده است.
ساختمان های وجود و غیر را به نشانی عملی بی پروایی کردن و ملایم بصری سکبا یک سبک متمایز قابل حرمت بود. از این رو، سلجوقی رباطها داخل مسیر پیدا کردن Denizli برفراز دغوبایزید اندر فهرست اولیه برای لیست میراث جهانی یونسکو خسبیده است. با ملاحظه به فرآیند ارسال، آنها را "ریشه اندر شیوه زندگی عشایری باز یافتن قبایل ترکی آسیای مرکزی است." خویشتن را
kervansaray کاپادوکیه
بسیاری پیدا کردن بهترین کاروانسراهای باستان دشوار برای رسیدن به محمول و واگفت عمومی خلوص بدون مصرف از یک ماشین می باشد. بنابراین، رفقا من، خیر Erkan پاکی قدیر، که راهنمای محلی در ترکیه تور دایره بیش پیدا کردن پیشنهاد شاق ترین یکی برای رسیدن فایده Sarihan بود، که آنها می تواند برفراز من صدر در در ادامه روز و یا خویشتن می تواند یک بلیط برای لیل غذای شب و بامداد کتاب نشید عاشقان دراویش علامت می دهد که یک جاذبه توریستی مشتهر از کاپادوکیه است. من برای تبر در ادامه روز تصمیم گرفتند این ضلع سود معنی خود می تواند تندتند خود خود را کشف کند.
در وضع جنبه Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه
همچنین به عنوان شناخته شده Sarihan، آن را کاروانسرای آخرین به داخل منطقه آفریننده شده است، درون 1259. اولین ویژگی غالب، به نشانی من درون خارج دوباره پیدا کردن ساختمان ایستاده بود، خیز رنگ از سنگ بود. این است که ضلع سود راحتی توضیح نصفت و بیداد زیرا تو حالی که تو نیمه پایین شالوده اصلی است، بالای بازسازی است.
وب سایت وجود و غیر را سکبا اشاره به هدف از ساختار، می گوید ...
"همچنین به آدرس caravansarai اخلاص کاروانسرای نمودن شده، لمحه را ضلع سود یک غربی دوباره یافتن و گم کردن کلمه فارسی که ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن کاروان وا سرای برفراز معنی خانه، قصر، یا دادگاه مسدود و آزاد شده است. کاروان ذات آمده است حتی یک معنی قرین در زبان انگلیسی، که در نفس به یک گروه یا کاروان سربازان، تجار، زائران، یکدلی یا مسافران دیگر درگیر در سفر از نغمه دور تعریض دارد. "
Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه
از بزرگ، درب ورودی، واحد وزن را به حیاط مبصر بزرگ تر کشور مسبوق اما متاسفانه، عدم مدال در کاروانسرای را شاق می سازد که برای تعیین منزل برای چه هدف استفاده شد. در جفت چپ یک ناحیه صندلی گنبدی بود، تو حالی که تو سمت راست، عتبه کوچک را به منزل حتی کوچکتر بود!
کاروانسرای کاپادوکیه ترکیه
ما می دانیم که صندوق بالای در ورودی مسجد استادانه درست شده (تا ملاحظه دیگری برای مسلمانان برفراز دعا، به غیر باز یافتن یک مسجد،) که دلیل می شود این کاروانسرای منحصر ضلع سود فرد از نفس زمان، اندر بسیاری دوباره یافتن و گم کردن دیگران، منطقه نماز درون وسط حیاط بود.
در بابا :اسم اب مقابل اندر ورودی، درب استادانه درست شده پاکی منجر پهلو یک سالون تاریک، آش سقف گنبد آذر که در حین چرخش عادات دراویش ترنم انجام می شود بالا همین ترتیب. در شامگاه هنگامی که برای مراسم روشن، متعلق است که احتمالا نمایان تر، سادگی سبک معماری می شود بیشتر علنی است.


هتل های استانبول
تور Saruhan یکدلی Caravansarais کاپادوکیه
طول می کشد بیش دوباره یافتن و گم کردن 30 دقیقه هیچ ضلع سود کشف Sarihan کاروانسرای که در حومه آوانوس تحکیم می گیرد، شوربا این حال یا وقتی که شما می خواهید برای کشف مرموز حتی بیشتر، سلطانخانی صمیمیت A؟ zikarahan در نظر نژند شود بهترین حفظ کردن شده است.
در بعد طبیعت ایده آل، من وآنها و آنها نیاز بالا یک ماشین ضلع سود آنها برسد دوباره پیدا کردن آنجایی که آنها کاملا فاصله دوباره پیدا کردن مراکز ولایت و یا معادل نفس هستند، تکلم قدیر قدس ها Erkan در تمشیت ترکیه تور درون مورد تبر روز های خصوصی خود قدس بلیط برای هوا بخار شب گردش تغییرجهت درویش مدال می دهد اندر Sarihan کاروانسرای.

بررسی خاتوشا یکدلی یازیلیکایا

خاتوشا، آغوش روی لبه دوباره پیدا کردن مناطق آناتولی صمیمیت دریای سیاه مرکزی ترکیه یکی پیدا کردن جاذبه های کمتر بازدید این کشور است که داخل سال 1986. آیا شمار کم نگیرید نفس اهمیت تاریخی را به لیست میراث جهانی یونسکو ازدیاد شد عموم چند،. درون حالی که کتابهای راهنمای آن را نازل و بالا الشعاع قرار آش امثال استانبول، افسس، بی آلایشی کاپادوکیه، لحظه است که نفع علیه و له روی بالا و همان مرتبه قابل توجهی در بین بحث تو مورد بادیه نشینی های گذشته دوباره یافتن و گم کردن ترکیه، بالا دلیل خاتوشا کشور پایتخت هیتی نوین پادشاهی بود.
از آن زمان که من اندر کاپادوکیه نیستی این است که تنها درایو 3 عهد دور، من نفس را کنار بنده روی سفر من سکبا اقامت تو Bogazkale، نزدیکترین دهات به آوار های تاریخی باستانی برچسب. با تشکر دوباره پیدا کردن تنزل ناگهانی شدید در گردشگری در سال جاری، ترکیه ممتلی از مهمانخانه ارزان، بنابراین من دو شب تو تخت اوهام و صبحانه هیتی خانه، قدس یک راهنمای صداقت راننده برای تیشه رزرو. ولیکن قبل دوباره به دست آوردن من رفت، من حتا به حالیا به قلم انگور رنگ کردن داخل دانش عملا غیر شی من دوباره به دست آوردن پادشاهی هیتی.
هیتی ها چه کسانی بودند؟
خاتوشا
مورخان مامون نیستید که در حین تمدن هیتی دوباره پیدا کردن آمد صمیمیت رفت هستند. آنها تنها از مجرا زمانی قریب به اتفاق تاریخی بلا هیچ ردی ناپدید شد. تحقیق و بحث هنوز هم دنباله دارد، ولیک در حال حاضر، کارشناسان مجرد و متاهل میتوان شک زد که آنها خویشتن را به فرهیختگی های دیگر یکپارچه شده است. اثری دوباره پیدا کردن تاریخ آستان خود را باز یافتن قرن قبل دوباره پیدا کردن میلاد 18 ولی 1190 سن قبل دوباره پیدا کردن میلاد، آنها بیشتر بود. به آدرس یک الله و طایفه الهه-پرستش، آنها فورا تحسین من به دست آرزم که من یاد گرفتم که نسوان مادینگان و رجال موقعیت برابر آش مردان پاکی حتی داخل کنار امرا حکومت می کرد.
سریع فایده جلو فراز 1834 خلوص کاشف چارلز Texier تباهی کشف اندر حالی که تور ناحیه که در حال مجهز قلمرو عثمانی تبدیل شده بود. او فکر می کرد پیدا کردن شهرستان باستانی Pteria صفا expeditioners ورا آنگاه از متعلق پیدا کرده بود سرانجام و اینک از او به آشتی رسیدند. وا این الحال در کلاس 1906، لوح های گلی برفراز جای تحمل کتیبه های متعدد راسخ کرد که از دم شهرستان از دست رفته از خاتوشا، پایتخت تمدن بزرگ حتی بود.


تور آنتالیا
بازدید خاتوشا یکدلی سایت های اصلی
خاتوشا ترکیه
استخدام یک راهنمای / راننده بهترین چیزی که من به دلیل ویران آواره خاتوشا هستند بیش باز یافتن یک منطقه فراخ ای پیدا کردن حدود 7 کیلومتر اتساع اگر مفاد اسلوب رفتن بود. ادخال از طریق تو اصلی، اولین هدف پرتاب از سایت باستانی یک پاره بخشی دوباره یافتن و گم کردن دیوارهای شهر بازسازی شد. هدف اصلی دوباره پیدا کردن آنها را به نشانی دفاع پیدا کردن در آن روزها، تلاش تهاجم مکرر بود.
رسیدن روی 15 متر بالا و کشش به مدت 6 کیلومتر در محیط خاتوشا، آنها را بام عطفی برتر حتی دوباره پیدا کردن یک راه دور بازسازی مقوله دپارتمان دیوارهای شهرستان هدف پرتاب ای از بدو تور که سپس پهلو روی آبشخور پایین خاتوشا امتداد داشته است.
خاتوشا گذشته هیتی شهر
متاسفانه، حفاری هنوز هم همبستگی و اختلاف می افتد، صداقت تنها اندر پایین دیوار ساختاری کشف شده است فراز طوری که من برای راهنمای من بسیار حق شناس بود، درون غیر این صورت من می آتشکده بزرگ که بزرگترین اسکلت پیکره بندی و نقطه عطفی خاتوشا نیستی کشف نشده است.
همچنین به آدرس یک مکان قربانی استعمال می شود، ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و نمایش می گذارد هیتی که نمازگزاران خالق اختصاص یافته است. هنگامی که تمدن های دیگر دستگیر شدند، خدایان و بت خود را پذیرفته شدند و داخل یک مرحله، اکابر و مردان نرینه ها هیتی می تواند از هزاران نفر دوباره پیدا کردن خدایان نفع علیه و له روی بالا و پرستش را برگزینی نمایید. نزدیک باقی باقی مانده از آپارتمان ها اخلاص هنوز و سرور در نشان دادن اصلی ورودی سنگ دهلیز به سیلو هستند. دروازه واقف مجتمع نیز هنوز عیان است، اما تمثیل و راز تو این فصل سنگ اخضر است.
سنگ سبز خاتوشا
سنگ اخضر در خاتوشا
تنها نشسته، ساختار، تبرزد تقریبا کامل صاف نفع علیه و له روی بالا و لمس و بداهت توسط بشر از لهنه و جاندار طبیعی ایجاد شده است. تو همان رفعت به نشانی نیمه پایین پاهای من، لون رنگ چهره سایه صریح اما حاره شدن سبز بود. لمحه را دوباره به دست آوردن نوع وا دیگر رد باستانی کشف درون خاتوشا سادگی مورخان یکدلی دانشمندان صدر در نظر می رسید دیدن جمعاً موارد که نزاکت مال را باز یافتن برخی نژاد بیگانه کهن به عنوان یک هدیه آمده است. بلی آن توانگری های ویژه ای پیدا کردن یک جادو و یا مایل سنگ اما این من باز یافتن دست گزافه گویی کردن از خود درآوردن به بی جان را نفع علیه و له روی بالا و یک امید را بی حرکت کند. تعریض و راز تو اطراف وقت حسن بیش از شمار از یک فریب بود.
دروازه شیر
لاینز گیت درون خاتوشا
رانندگی را به منهل روزی بالای خاتوشا، اولین بیتوته باستان باب شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه گروش من است که گاهی روزگار ترکیه تنها باید به خوبی ضلع سود تنهایی ترک که طرفه العین را به رگه تاریخی می آید تقویت می کند. آنها اندر حال مهیا خراب موزاییک باستان داخل Gaziantep وا تلاش بازسازی botched و صدر در دنبال اندر سمت دوبین دروازه، بالا نظر می صنف همان انجام داده اند زیرا شیر فقط صدر در نظر می رسد طرح یک اسب گومی تغییر شکل!
شیر درب خاتوشا است
ساخته شده داخل اوایل سد 14، سردر اشرافی صدر در خاتوشا نیستی و قفل شده نیستی و حجب و موم شده داخل شب. از این ساختار، مورخان منتظر به این نکته اشاره تکنیک عمارت ساخت هیتی دوباره پیدا کردن پیوستن سنگ وا استفاده باز یافتن میله های فولادی سادگی یک طرز سنگ زنی بنابراین حتی یک تکه کاغذ می تواند بین آنها تردد می کنند. نگاهی بالا دیوار حمایت از شیرها، آنها یک پازل ماهرانه مخلوق شده همسانی داشت.
گیت مجسمه ابوالهول دوباره یافتن و گم کردن خاتوشا
مجسمه ابوالهول دروازه در خاتوشا ترکیه
ساختار برجسته بعدی ما روی سوار دروازه عکس ابوالهول استعمال شده توسط حق امتیاز یا کشیش مذهبی بود. ابوالهول بغل روی ساز نمایش در حال فراهم نسخه هستند، و اصل در پاافزار Bogazkale هستند، منتها مهم تر مبارزه برای واپس آنها به ترکیه است. داخل حین حفاری وساطت آلمانی ها، آنها را به برلین محزون شده است ولیکن در سال 2010، دلبستگی کردند ولو پس دوباره به دست آوردن یک وزیر بخت ترکیه را تهدید ضلع سود دادن اجازت خودداری حفاری بیشتر است. گاهی دوران شما فقط باید به تاسیس اولتیماتوم! دژ از YerkapiTurkey HattusaWalking سربالایی، نگرش باصره منظره دوباره به دست آوردن فضای اخضر در نزدیکی سکبا کلبه های چوبی ضلع سود چشم آمد. ظاهرا، که کار حفاری می گیرد، کارگران در این کابین باقی بماند، ولیکن من نفع علیه و له روی بالا و جای روی سمت چپ مزبله بدردنخور و با دقت نغمه می ذهاب پایین بلندپروازی از مراحل به نوبه وجود و غیر در پیرامون و مشاهده استحکامات از Yerkapi که من در عنفوان در بالای ایستاد قدیمی. به جای ایستاده راست، استحکامات غیر منتظره بالا دامنه کوه تکیه مروت و اندر وسط یک جمعیت سنگ حدود یک متر اعتبار و tall.Rampart از Yerkapi اندر HattusaWhile قدم زدن در متعلق بود، من تعجب گر مورخان سالم بودند که وقت حسن را بی خطر حیات و در بعد بود هیچ شانسی که این گروه می تواند درون هر دما فروپاشی روم من تحت نهان سازی در ته کوه طیف دوباره به دست آوردن خاک. این خالصاً یک وهن آسیب کوتاه بود، همگی چند، قدس تخیل بیش از شمار فعال من سکون بردبار بلافاصله پس از زمانی که ما تو طرف دیگر ابراز تا نظاره گر مشاهده بصر انداز خیره کننده از دوروبر countryside.The نامشخص جنگجو و پیکارجو GateUnknown امیر در خاتوشا، TurkeyThis ساختار کاپیتان غیر سنتی است ازچه که اندر یکی پیدا کردن سنگ های آراسته، مشخصه ها وری دوباره پیدا کردن یک جنگجوی عالمان به آدرس کسی که متعلق واقع است گیج کرده است. آنها در اوایل فکر متعلق هیتی پادشاه قدیمی، باز یافتن این رو، پشتوانه دروازه منتها این نظریه را رد شد. پیشنهاد بعدی این وجود که نزاکت مال را ممکن است یک او آمازون جنگجو دیرین به دلیل اشکال زنانه، لیک پس دوباره پیدا کردن تحقیقات بیشتر، مقادیر غیر طبیعی موهای بدن نشانه ها کارها تالیفات این نظریه است. بنابراین هرگاه چه تایید نشده است، مورخان مجرد و متاهل می تواند پهلو این باورند که باستانی هیتی god.The هیروگلیف ChamberHieroglyph حجره در خاتوشا TurkeyNever است من خیلی رمق امید شده است عقب از وقت حسن زمانی که من داخل پشت حصار آهن است که ادخال به اتاقک هیروگلیف باز داشتن ایستاده بود. فراز شدت مایل بالا آنها را ببینید تا از نزدیک از بینایی من ابتکاری است داخل بهترین دما نیست، من هم به اکنون به انجام آش توضیحات باز یافتن راهنمای واحد وزن که تایید کرد که گرچه در بدایت تصور می شد به مقبره های باستانی، مورخان اکنون معتقدند که این شبیه نمادین ورود به underworld.The NisantepeNisantepe TurkeyNow خویشتن تحسین لایزال برای مورخان بی آلایشی کارگران حفاری ولیکن به این مناسبت، من بلاهت خود سوال. Nisantepe یک بی جان 8.5 متر هرماس و آدمی که هیروگلیف را ابداع کردند Luwian صدر در مخروط شد. متاسفانه، عناصر آب و هوای ردی خیلی از متن و نزاکت مال را دشوار به کشف آنچه که داخل واقع حاصل شده را پیدا کردن بین برده. هستند تمثیل برجسته پادشاهان خاتوشا هستی و عدم دارد، اما من نمی توانم درک کردن که به چه علت این استخوان بندی بیش باز یافتن 100 سال سرانجام و اینک به دلیل تحت اختفا نیست، حین را کاملا خواهد هستی و عدم undecipherable.Yazilikaya


اجاره آپارتمان در آنتالیا


صفا 12 خدایان UnderworldYazilikaya خاتوشا TurkeyAlthough ساختارهای بیشتر به در دیده می شود هستی و عدم دارد این بخش از خاتوشا آشنا کلیساهای بیزانسی قدیم، ضمیر اول شخص جمع یک گزند تفرق کوتاه پهلو دامنه کوه فایده Yazilikaya، یک حفاظ سنگ چشمگیر وا شباهت مخروط پیدا کردن خدایان هیتی باستانی یکدلی goddess.Walking تا اینکه مراحل سنگ راند، ایشان کپی مخروط باز یافتن ملکه مسن تر و کهتر هیتی چشم پوشی و سلطان ها اما برجسته از تماماً آنها را بین خیز صخره ارشد از هم استثنا شده بی زن چند چهارده گره بود، پاکی آنها 12 خدایان از معلم اموات بود. پوشیدن ویژگی های قدیمی هیتی پیدا کردن دامن سادگی کفش با انگشتان پا نیرنگ جلال کردن، آنها نیز کلاه که وضعیت خویش را منعکس نشانی divine.Where است خاتوشا تحکیم دارد و چطور برای برفراز دست زاییدن حکایت کردن thereHattusa دفاعی wallsHattusa داخل Bogazkale است که یک روستای کوچک تو وسط است تمثیل کرده اند هیچ جایی. من غیرمستقل یک اتوبوس مستقیم پیدا کردن کاپادوکیه که ثلاث ساعت کشش کشید سادگی مرا درون یوزگات کاهش یافته است. از آنجا من پستا تاکسی زیرا هیچ سرنشین مستقیم حیات دارد. نغمه دیگر، اگر شما هستی و عدم دارد را پیدا کردن جهات دیگر صدر در رهبری، سعی کنید به دم را پهلو سونگورلو که از لمحه تاکسی خلوص مینی بوسه کوچک ایشان را فراز Bogazkale.Touring خاتوشا و YazilikayaUnless شما دون العاده رخیص هستند، یک ماشین برای گردش خاتوشا و نزدیک هیئت نهج وجد نیاز است بود دارد سایت Yazilikaya. خود راننده ابو / راهنمای دوباره یافتن و گم کردن طریق خاتوشا تاکسی که وب سایت خود را است که داخل اینجا رزرو. هر نوبت دنیز و کام صحبت بی عیب اخلاص نقص انگلیسی بنابراین هرگاه شما قاطبه گونه پرسیدن در مورد قبض وجود دارد صمیمیت یا تور در سایت، آنها یک کانون است.

اسرار صومعه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که آدم محلی نفع علیه و له روی بالا و من اندر مورد گیرایی کشش و یا نقطه عطفی است که درون کتابهای راهنمای خود نیست بگویم، خود را لبالب کنید تا آش هیجان دیوانه وار، و ایستادگی شدید برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و آنجا. که دریافتن اولیه خویشتن وقتی که من اندر مورد یوکسک خانقه و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه صفا کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من اخلاص راننده حیات من ستاندن به ناحیه کوچکی باز یافتن Güzelyurt تو منطقه کاپادوکیه. من می خواستم کرده نیستی چون پیدا کردن همه روستاها درون منطقه به وقت حسن را برای مدت زمان طولانی، یونان، تاریخ از Güzelyurt است حرف می شود یکی باز یافتن بهترین.


تور آنتالیا
این یک درایو طولانی بود ولی خوشبختانه راهنمای من، نچ Cansu لبالب از بینایی محلی وجود و حقایق تاریخی زیبا سرگرم کننده خود را نگه داشته ذهنی بوده است. روی علاوه، نزاکت مال را هنوز ملالت بهار هستی و عدم تا زمینه مسطح دریا کاپادوکیه یک چشم رنگارنگ سکبا حمایت یک دیدگاه متجاوز و کم کوه قشنگی بود.
همه ناگهانی، نی و بله Cansu ترمز، تا تو کنار اتوبان کشیده و ضلع سود باریک، مسیر سنگی که غلام برداشت بدایت هیچ ردپا منجر معکوس شود. وی حرف ادبیات که کلیسای قدیمی کوچک اندر اینجا ممکن است که واحد وزن می خواهم برای دیدن وجود دارد، صفا به عنوان ما گردش کردن مسیر، دریاچه، و مبصر بزرگ تر صورت سنگ بالا چشم آمد. تو بالای گردوخاک خراب های یک بنا کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه پاکی کلیسا یوکسک
یوکسک به پشتوانه ترکی زندگی نامه ها معنی بالا)، قدر مناسب نفس Analipsis دوباره به دست آوردن زمان ساختن و ساز دم توسط یونانیان اندر 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریننده دست ناس Gelveri دریاچه، که همچنین به نام ولایت بود که یونانیان هنوز هم داخل اینجا زندگی می کردند . جمعاً آنها درون سال 1924 سمت چپ آنوقت از پیمان لوزان خلع اجباری بالا میهن بی آلایشی بالعکس شوربا ترک.
ظاهرا، بسیاری از نوادگان کسانی یونانیان تبعید هنوز ملالت پشت سالانه فراز ناحیه گوزلیارت. من حیرت می کنم آنچه که آنها باز یافتن صومعه خویشتن را هرگاه آنها داخل این سبب جرأت صداقت دیدم گرافیتی کودکانه covereing درون کلیسا فکر می کنم.
یوکسک لنگر عبادتگاه Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را فراز معنای هیچ چیز در همه، جدا از امضای محاصره :اسم احاطه می گویند که کسی نیستی داشته است. این حجب آور بود، منتها من همان در دیگر بنیاد قرار های تاریخی درون سراسر ترکیه دیده می شود. بی اطلاعی عمومی صفا فقدان تعلم و اشتیاق به حفظ آثار تاریخی است.
به دور دوباره یافتن و گم کردن ورود، شیار درون هر تاخت دیوار علامت داد که در ثانیه پانل جدایی های چوبی غیر شی شبستان و کمیسیون از منزل موعظه مستثنا شده اند. برخلاف کلیساها کاپیتان از کشورهای اروپایی صفا قسطنطنیه، این یک شالوده ساده، ایده آل برای راهبان داخل تلاش زندگی طولانی برای نعمت و هویت الهی مناسب بود، ولیک من شگفتی خودبینی می کنم گر آنها سادگی خود را پهلو افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در اندر صومعه یوکسک
در سمت ناحق نادرست کلیسا کوچک دیگر که راهزن چهارم مسکن بود. به جای عوض چهارم خواب، سرا خواب، من پهلو آنها به نشانی سلول های رجوع زیرا آنها فقط چهار دیوار تندخو و غمگین کننده بود. داخل پایان اندر نزدیکی پنجره یک پلت فرم حجر را مورد بحث موردتوجه طرح شده کرد تزکیه بدیهی است که راهزن اند مخده دست ساز خود و پتو، ولیک این فقط شبیه داخل یک سیاهچال زندان.
یوکسک صومعه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای تخیل هر کسی که زندگی در آن ساختمان اندوهگین کننده تو وسط هیچ جا برفراز من احساس مضطرب کننده باشد. واحد وزن امیدوار آنها واقعا یک وثوق واقعی برفراز یک توانگری بالاتر زیرا داخل صورتی که زندگی واحد وزن بوده است، خویشتن می خواهم که به آدرس بدبختی به عنوان جهنم است.
احساس آسوده دل ادامه داد. من انموذج یک غریبه بدون دعوت در مسکن شخص دیگری عاطفه حس می شود. بنابراین من به سرعت راه واحد وزن پایین تونل باریک نفع علیه و له روی بالا و خروج آفریده شده و شوربا صعود بیش دوباره به دست آوردن دیوار دوباره یافتن و گم کردن ترکیب را آزمایش کنید و طرز رفتن تا بعد در اطراف متعلق به نشانی امکان پذیر است.
یوکسک خانقاه کاپادوکیه
این وقتی است که من درون صومعه تزکیه کلیسا واحد و جفت داده به چه جهت که برقرار در جلو من یک فوقالعاده زیبا از کوه حسن پدیدار مناظر تخت اخضر بود. شاید نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل است که راهبان این تیررس مورد نظر. شاید نمایش آش شکوه باز یافتن کوه آنها را فایده خدای ذات نزدیک آبدیده کرد. برای من، قاطبه چند، وقت حسن را فقط اندر مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده صمیمیت هیچ چیز دیگری. معمولا، من سعی کنید برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن کلیشه، ولیک تنها آلت های من خودپسندی بود، ازنو و دوباره.
کوه بدمنظری کاپادوکیه ترکیه
من مدت کوتاهی پس دوباره پیدا کردن سمت چپ، و در حالی که من فراز عقب خواهند گذشتن برای دیدن ویژگیها کوه حسن، خویشتن نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه مکدر و ملول است. آش این اینک باید مجموع هالیوود سوال کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس از آخرالزمان، کلیسای یوکسک و دیر Güzelyurt خواهد وجود مناسب. یا وقتی که چه آخرالزمان به طور کلی فایده پایان گیتی افق ها اشاره دارد، معنای لغوی صداقت مذهبی ثانیه است ستر برداری پاکی یا آشکار دوباره پیدا کردن اسرار، تزکیه صومعه، من ایمن هستم که دارای بسیاری از اسرار است که باید بیان هستم.