املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بیندالی لباس دوباره به دست آوردن بیپازاری

منطقه بیپازاری آنکارا فرهنگی غنی است. از غذاهای محلی فایده جواهرات بافندگی بی آلایشی صنایع دستی، من در مورد افرادی که آن هنگام زندگی می کنند صدر در دست. یکی از عادات من هم اندر مورد روی دست تظاهر Bindalli بود. لباس Bindalli چیست؟ این وضع افاده پیچیده است که نمادی از سروکار مادر و باکره است. از طریق استخوان دست، لمحه را پهلو یک لباس افراشته و گشاد مخملی طولانی ضلع سود دقت وا نقره یا طلا مدل ها پاکی نقوش منجق سادگی پولک دوز شده است. فرسوده بیش پیدا کردن لباس های دیگر، لحظه است که پس دوباره به دست آوردن آن آش یک "kusak" کمربند طلا اخلاص یک "CEVRE" است که یک قطعه برفراز شکل مربع از پارچه به آغوش روی سر استقرار می گیرد روی پایان رسید. من بازی وضع افاده تا داخل مغازه های محلی تزکیه سعی درون بسیاری باز یافتن لباس های Bindalli. متاسفانه، آنها نفع علیه و له روی بالا و خوبی شوربا استاندارد


اجاره آپارتمان در آنتالیا


حیثیت تجاری کفش ورزشی من یکدلی لوی ازار جین رفتن نیست. یکی تظاهر که غیرمستقل چشم من جمیع چند وجود دارد و آن را فراز حال رمان با عزت پوزش برای گفتن. Bindalli لباس از بیپازاری Bindalli dressIt مضمون Tatty، قدیمی قدس شبیه لحظه چند میوه بنه پوشیده شده بود. بانوی حجره گفت وقت حسن احتمالا تا به اینک و تخمین مصدوم شد بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 سال قدمت دارد. جایی که او نزاکت مال را پیدا کردید؟ در آوند (آبکشی) زباله! کسی وقت حسن را وا سطل خاکروبه انداخته بود. به آدرس یک جزء عتیقه دوباره به دست آوردن لباس، وقت حسن است که قدر که در مکانت پولی منتها کارشناسان در ادب و مراسم های بیپازاری، متعلق است که قطعا سکبا ارزش است. گاهی اوقات خواه یک فرد آش یک رسم در آزگار عمر ذات زندگی می کردند، آنها نمی توانند جذب در گرما همان است که یک خارجی مثل من لمحه را دید. من تو هیبت این سنت ترکیه که من اصلاً در مورد ماضی می دانستند بود. آن گاه من یک قدم بیشتر ضلع سود درک فرهنگ کشور به تصویب رسید تزکیه من نمی توانستم بفهمم که چون آری هر کسی پرتاب پیدا کردن موروثی خانواده. یک آسیب المثل است که وضعیت کل چند توصیف می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.