املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اسرار صومعه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که آدم محلی نفع علیه و له روی بالا و من اندر مورد گیرایی کشش و یا نقطه عطفی است که درون کتابهای راهنمای خود نیست بگویم، خود را لبالب کنید تا آش هیجان دیوانه وار، و ایستادگی شدید برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و آنجا. که دریافتن اولیه خویشتن وقتی که من اندر مورد یوکسک خانقه و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه صفا کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من اخلاص راننده حیات من ستاندن به ناحیه کوچکی باز یافتن Güzelyurt تو منطقه کاپادوکیه. من می خواستم کرده نیستی چون پیدا کردن همه روستاها درون منطقه به وقت حسن را برای مدت زمان طولانی، یونان، تاریخ از Güzelyurt است حرف می شود یکی باز یافتن بهترین.


تور آنتالیا
این یک درایو طولانی بود ولی خوشبختانه راهنمای من، نچ Cansu لبالب از بینایی محلی وجود و حقایق تاریخی زیبا سرگرم کننده خود را نگه داشته ذهنی بوده است. روی علاوه، نزاکت مال را هنوز ملالت بهار هستی و عدم تا زمینه مسطح دریا کاپادوکیه یک چشم رنگارنگ سکبا حمایت یک دیدگاه متجاوز و کم کوه قشنگی بود.
همه ناگهانی، نی و بله Cansu ترمز، تا تو کنار اتوبان کشیده و ضلع سود باریک، مسیر سنگی که غلام برداشت بدایت هیچ ردپا منجر معکوس شود. وی حرف ادبیات که کلیسای قدیمی کوچک اندر اینجا ممکن است که واحد وزن می خواهم برای دیدن وجود دارد، صفا به عنوان ما گردش کردن مسیر، دریاچه، و مبصر بزرگ تر صورت سنگ بالا چشم آمد. تو بالای گردوخاک خراب های یک بنا کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه پاکی کلیسا یوکسک
یوکسک به پشتوانه ترکی زندگی نامه ها معنی بالا)، قدر مناسب نفس Analipsis دوباره به دست آوردن زمان ساختن و ساز دم توسط یونانیان اندر 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریننده دست ناس Gelveri دریاچه، که همچنین به نام ولایت بود که یونانیان هنوز هم داخل اینجا زندگی می کردند . جمعاً آنها درون سال 1924 سمت چپ آنوقت از پیمان لوزان خلع اجباری بالا میهن بی آلایشی بالعکس شوربا ترک.
ظاهرا، بسیاری از نوادگان کسانی یونانیان تبعید هنوز ملالت پشت سالانه فراز ناحیه گوزلیارت. من حیرت می کنم آنچه که آنها باز یافتن صومعه خویشتن را هرگاه آنها داخل این سبب جرأت صداقت دیدم گرافیتی کودکانه covereing درون کلیسا فکر می کنم.
یوکسک لنگر عبادتگاه Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را فراز معنای هیچ چیز در همه، جدا از امضای محاصره :اسم احاطه می گویند که کسی نیستی داشته است. این حجب آور بود، منتها من همان در دیگر بنیاد قرار های تاریخی درون سراسر ترکیه دیده می شود. بی اطلاعی عمومی صفا فقدان تعلم و اشتیاق به حفظ آثار تاریخی است.
به دور دوباره یافتن و گم کردن ورود، شیار درون هر تاخت دیوار علامت داد که در ثانیه پانل جدایی های چوبی غیر شی شبستان و کمیسیون از منزل موعظه مستثنا شده اند. برخلاف کلیساها کاپیتان از کشورهای اروپایی صفا قسطنطنیه، این یک شالوده ساده، ایده آل برای راهبان داخل تلاش زندگی طولانی برای نعمت و هویت الهی مناسب بود، ولیک من شگفتی خودبینی می کنم گر آنها سادگی خود را پهلو افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در اندر صومعه یوکسک
در سمت ناحق نادرست کلیسا کوچک دیگر که راهزن چهارم مسکن بود. به جای عوض چهارم خواب، سرا خواب، من پهلو آنها به نشانی سلول های رجوع زیرا آنها فقط چهار دیوار تندخو و غمگین کننده بود. داخل پایان اندر نزدیکی پنجره یک پلت فرم حجر را مورد بحث موردتوجه طرح شده کرد تزکیه بدیهی است که راهزن اند مخده دست ساز خود و پتو، ولیک این فقط شبیه داخل یک سیاهچال زندان.
یوکسک صومعه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای تخیل هر کسی که زندگی در آن ساختمان اندوهگین کننده تو وسط هیچ جا برفراز من احساس مضطرب کننده باشد. واحد وزن امیدوار آنها واقعا یک وثوق واقعی برفراز یک توانگری بالاتر زیرا داخل صورتی که زندگی واحد وزن بوده است، خویشتن می خواهم که به آدرس بدبختی به عنوان جهنم است.
احساس آسوده دل ادامه داد. من انموذج یک غریبه بدون دعوت در مسکن شخص دیگری عاطفه حس می شود. بنابراین من به سرعت راه واحد وزن پایین تونل باریک نفع علیه و له روی بالا و خروج آفریده شده و شوربا صعود بیش دوباره به دست آوردن دیوار دوباره یافتن و گم کردن ترکیب را آزمایش کنید و طرز رفتن تا بعد در اطراف متعلق به نشانی امکان پذیر است.
یوکسک خانقاه کاپادوکیه
این وقتی است که من درون صومعه تزکیه کلیسا واحد و جفت داده به چه جهت که برقرار در جلو من یک فوقالعاده زیبا از کوه حسن پدیدار مناظر تخت اخضر بود. شاید نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل است که راهبان این تیررس مورد نظر. شاید نمایش آش شکوه باز یافتن کوه آنها را فایده خدای ذات نزدیک آبدیده کرد. برای من، قاطبه چند، وقت حسن را فقط اندر مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده صمیمیت هیچ چیز دیگری. معمولا، من سعی کنید برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن کلیشه، ولیک تنها آلت های من خودپسندی بود، ازنو و دوباره.
کوه بدمنظری کاپادوکیه ترکیه
من مدت کوتاهی پس دوباره پیدا کردن سمت چپ، و در حالی که من فراز عقب خواهند گذشتن برای دیدن ویژگیها کوه حسن، خویشتن نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه مکدر و ملول است. آش این اینک باید مجموع هالیوود سوال کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس از آخرالزمان، کلیسای یوکسک و دیر Güzelyurt خواهد وجود مناسب. یا وقتی که چه آخرالزمان به طور کلی فایده پایان گیتی افق ها اشاره دارد، معنای لغوی صداقت مذهبی ثانیه است ستر برداری پاکی یا آشکار دوباره پیدا کردن اسرار، تزکیه صومعه، من ایمن هستم که دارای بسیاری از اسرار است که باید بیان هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.