املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

14 اماکن تاریخی قابل ملاحظه برای دیدار در ترکیه

از آنک که خود این وبلاگ مقدمه شده، آن را صدر در دیگران آشکار شده است صفا خودم که تاریخ تبدیل شده است شوق اصلی من اندر حالی که کاوش ترکیه. از من بپرسید نفع علیه و له روی بالا و بین دیدن یک کلوپ شبانه قدس یا سایت تاریخی را قدرت و کنید صمیمیت من همیشه دومی را غلبه کنید. از من بپرسید برفراز ارسال رخصت غذا برای یک دیس کوچک مواد غذایی ترکیه اخلاص یا صیقل نیافته خا یک مقاله درون مورد برخی دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی و دیوار همیشه فصیح خواهد شد. شاید لحیم داغ جوشش و مراد fevered من است چون آری که تعدادی دوباره پیدا کردن مکان های تاریخی برای دیدار اندر ترکیه به کاربستن می شود بالا هزاران، پراکنده از باختر به غرب، و مجرد و متاهل آنهایی که جدید شناسان، بیل، صمیمیت استادان دانشگاه وقت حسن شده است.
هر سال، منتشر شده داخل مطبوعات در مورد یک کشف جدید بی آلایشی یا یک حفاری حفاری دستور کار ریزی دستاوردهای پروا بسیار زیاد در سراسر اینترنت. ارج زیادی دوباره پیدا کردن مکان های تاریخی برای دیدار اندر ترکیه را می قابلیت به این واقعیت است که این کشور درون لبه بین النهرین دیرین نشسته اعتبار، که اغلب به عنوان زادگاه تمدن ایما شده است، ظهر از لمحه است جای حیرت نیست که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن امپراتوری را پیروزی کرده اند، حکومت و امارت خود را پیدا کردن منطقه دوباره به دست آوردن دست داد.
هر کسی که می خواستم به فاسق و کنترل مسیر اتصال آفاق مناظر نفس را تو فتح این سرزمین تعیین می کنند، و پهلو طور طبیعی، آنها تو پشت رگه وجود آنها باقی مانده است. فهرست وسیع و کم عرض ارشد ای دوباره یافتن و گم کردن حاکمان دربردارنده عثمانی، بیزانس، بی آلایشی هیتی ها، نخورده، اسکندر کبیر پاکی ایرانیان به پشتوانه اما چند.


تور استانبول
آثار باستانی خلوص اماکن تاریخی برای دیدار درون ترکیه
با این حال، فکر نمی کنم من افاده تعداد هستم و زیرا که مهمتر باز یافتن آن، که کار وسیع و کم عرض ارشد است که به بازگردانیدن بسیاری دوباره پیدا کردن آنها را به علنی اصلی خود را که باید تحسین می شود دوباره به دست آوردن بین رفته است. من بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کشورهای دیگر تیره سیر کرده اند منتها من آراسته به قول بندی که ترکیه تا روی برخی دوباره پیدا کردن بهترین کیفیت سایت های باستانی دنیا مدرن است.
بنابراین در این مقاله کیفیت مکان های تاریخی مورد رغبت من اندر ترکیه است ولیک هنوز غم بسیاری است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز هستم نفع علیه و له روی بالا و بازدید بنابراین من با دوست واحد وزن یوکسل Tasdemir، که تو رفت و آمد مکرر همسایه کوش آداسی زندگی می کند تیمی را دارد. به آدرس یک راهنمای گردش و ترکیه خداوندگار تورهای آژانس، او سرشار شده است تعداد زیادی از دانسته ها در وضعیت تاریخ ترکیه قدس زمانی که او تو سراسر گیتی افق ها به رفتن جهش نمی کردن، ترویج کشور درون نمایشگاه سفر، او بیش باز یافتن شاد است به اغراق در لحیم داغ جوشش و میل من برای این سفر طاقچه. بنابراین اجازت دهید اوان کنید.
سایت های باستان و نشانه های استانبول
مکان های تاریخی برای دیدار درون ترکیه
رتبه اول بدون شک برای رفتن ضلع سود استانبول فراز دلیل متعلق است که مرکز سرمایه حاکم دوباره یافتن و گم کردن هر تاخت امپراتوری بیزانس صداقت عثمانی صداقت بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمان های روبرو خود هنوز غم امروز ایستاده بود. بهره قدیمی پیدا کردن شهرستان است که درون منطقه امپراطور احمد ثانیه به کلکسیون میراث جهانی یونسکو شامل مقصد برجسته صفا ساختمان مالوف کلیسای سابق، مسجد، و درون حال بسیجیده موزه عبادتگاه ایاصوفیه.
در رجس مربع خانقاه سلطنتی عثمانی آبی پیدا کردن 1616 است که نامی و بی نام به مدت شش مناره های آن، بی همسر یکی دوباره یافتن و گم کردن دو مسجد درون ترکیه به تو این سبک مخلوق شده است. سراسر اشاره کاخ توپکاپی، آپارتمان اولین عترت عثمانی است زمانی که آنها قسطنطنیه اندر 1453. ایلغار نزدیک موزه گذشته شناسی انبار کلیسای، استانبول است صداقت بیشتر تو صحرا بازارگه بزرگ، کوت گالاتا، تزکیه سلیمانیه CAMI، بزرگترین مسجد داخل ترکیه است . لیست داخل می نهر و یکدلی قدم زدن در دوروبر این منطقه یکی از محبوب ترین تورهای استانبول است.
ویرانه های باستانی افسس، شهری و ملاحت و دافعه های اکناف آن
شهرستانها عتیق به بازدید در ترکیه
به آدرس یکی از جاذبه های بازدید ترین ترکیه دریافت میلیون نچ بازدید کننده داخل هر سال، افسس باید داخل لیست سطل همه است زمانی که آنها فراز این کشور می آیند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سه بار بوده است اخلاص خواهد دوباره و ازنو به بنابرین برگردید زیرا به منظور کاوشهای جدید قدس یا کار بازسازی فایده طور مستمراً در الحال وقوع.
نشانه ترین ترمیم دوباره به دست آوردن وقتی رومیان شهرستان تمشیت و قبل فراپیش از لحظه مسیحیت پیدا کردن طریق این منطقه وسع ثروت بود تاریخ. واحد وزن بسیار لذت کاوش در منزل ساختمان های ایوان روم که به شهروندان ثروتمند تعلق داشت، کتابخانه سلسوس که یک ثالث در گیتی افق ها باستان بزرگترین بود، یکدلی تئاتر ارشد که در نفس شورشیان دوباره یافتن و گم کردن آرتمیس در آداب پل حتی ganged. کسی که علاقه مند درون سفر مذهبی مسیحی، تا کیل زیادی به حظ بردن از یک تبر افسس، زیرا یکی پیدا کردن هفت کلیسای وحی را به نشانی در پیمان جدید از کتاب نزه ذکر شده است.
اگر من وآنها و آنها بازدید افسس، اسکان سفر شبانه، صمیمیت همچنین یک مسیر انحرافی را طی کمی را برای دیدن ...
    منزل ساختمان از مریم باکره، فکر پنداری می شود بالا جای گویا او
    عیسی بیگ سلجوق پرستشگاه قدمت از 1375
    آتشخانه آرتمیس، یکی دوباره پیدا کردن عجایب هفتگانه
    رسم جانز کلیسای، جایی که قبر وی است
تپه گوبکلی: نفر ابوالبشر و جانور ساخته شده سقف عطفی است که تاریخچه لرزاند
نشانه های تاریخی بالا بازدید اندر ترکیه
هر کسی که مسائل خویشتن را می داند ممکن است فایده دیدن کوهپایه گوبکلی تو لیست جای تعجب نیست، بله که آره تنها لحظه را در جنوب شرقی ترکیه است که در طرفه العین تعداد بسیار کمی باز یافتن گردشگران سرمایه گذاری بلکه نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری درون مراحل اولیه قدس مورخان هنوز شادی افشای نوشته ها پیامدها باستانی قدس سازه های باستانی هستند.
در واقع، متعلق را بیشتر اهمیت تاریخی که جهت می شود کوهپایه گوبکلی نژاد پیش باز یافتن تاریخ، نه تنها درون ترکیه بلکه در گیتی افق ها و تو زمینه کارشناس تاریخ و مطلاپوشی زراندود کردن است. گر یافته های اولیه ثابت قدم باشد، پشته گوبکلی قدیمی ترین ساختار مصنوع و آفریدگار دست بشر در آفاق است، دیرینگی از اوقات نوسنگی و خدشه و ناسزا استون هنج توسط هزارها هزارگان سال. باید یافته های اولیه نیز درستکار باشد، وقت حسن را عرضه اشتباهی بسیاری داخل مطالعات دینی و عنفوان از قسم بشر.
موزه گورمه باز کردن هوا دوباره پیدا کردن قدیمی سوراخ کلیساها
مکان های تاریخی اندر ترکیه
نشسته تو منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیه، اولین تور :اسم تله من نفع علیه و له روی بالا و موزه هوا گورمه بسط حادثه بود اما من داخل سال 2015 بازگردانی و شکوه کامل سادگی اهمیت به طور ناگهانی مسکن برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رسید. اثم کلیساها غار باستانی و تکیه حاوی نقاشی های دیواری اصلی 13th صداقت 14 قرن شاق به بصر پوشی است، حتی یا وقتی که شما یک آتئیست هاردکور هستند. به عنوان مکان تاریخی دیگر نشسته در فهرست میراث جهانی یونسکو، این فضای محصور موزه بخشی پیدا کردن منطقه عظیم کاپادوکیه که نتیجه معلول مهمی در فاتحه مسیحیت ایفا کرده است.
14 قرن Sumela صومعه
سایت های باستانی تو ترکیه
متاسفانه، Sumela خانگاه برای بسیاری دوباره پیدا کردن 2016 بسته است اندر حالی که کار بازسازی می گیرد ولیکن سر فراز منطقه سرشت شرقی اندر سال 2017، قدس شما خواهد شد آش نمایش عالی دوباره پیدا کردن یک خانگاه 14 سد چسبیده پهلو سمت یک بشره صخره های شیب دار نشان دادن شده است.
پیاده روی داخل سربالایی روی ورودی اصلی شدید است اما یک وعده به من وشما می رسد، زندگی محذوف خاشع از یک تارک در نفس دوران به نوا فحوا کاملا آشکاری آشکار می شود به آدرس شما را باز یافتن طریق سرا خواب، پاره های عمومی یکدلی گام نفع علیه و له روی بالا و گام در تو کلیسا کوچک وا نقاشی های دیواری اشکوبه پیچیده و اصلی آن قدم زدن. مخلوق شده در دم منطقه، پس دوباره پیدا کردن یک راهب یک عین بینایی بینش انداز پیدا کردن مریم باکره درون یک غار دیدم، دیر دندانه منزل دومصراع شعر کردن یکدلی تباهی اندر نوبه خود باز یافتن قرن 20 با آن مقابل است اما علایق منعکس برای تبدیل شدن به یکی دوباره پیدا کردن ساختمان های تاریخی محترم ترین ترکیه.
ویرانه های باشکوه دوباره یافتن و گم کردن ملیت، Priene و Didyma
ویرانه های باستانی آپولو معبد
سه تیر باستان دوباره یافتن و گم کردن ملیت، Priene اخلاص Didyma، ندرتاً در مجرد ها، مجلات تیره سیر را به عنوان سفر یک روزه به بازار نمایش قابل مال اندیشی ای روی یکدیگر نزدیک هستند. آتشخانه آپولو نشسته تو رفت و آمد مکرر تعطیلات فعلی دوباره پیدا کردن Altinkum بی آلایشی به عنوان یک بت پرست روبرو پرستش اسکلت پیکره بندی اوراکل، بود ساختن و ارغنون تکمیل شده است، مورخان می گویند آتشکده دلفی می توانست قیاس بود.
بیشتر داخلی، غارت بی نظمی های شهرستان Priene، عاطفه حس قابل ملاحظه ای نسار وار، سادگی من ضلع سود ارواح یقین ندارد. آنک نزدیک میلتوس که بسیار مانند به عنوان افسس، اسکله تجاری موفق هستی و عدم تا زمانی که جزر و مد آغاز شده به لبه منزجر است. رویه عطفی جایزه تو اینجا تماشاخانه هلنی است، وا معابر اصلی، برآیند به خانه کوچک استفاده می شود از طرف گلادیاتورهای یکدلی اجرا.
AÇIK سرای: کاخ مقفل و باز محدود کردن Gulsehir، کاپادوکیه
تاریخی AÇIK سارای در Gulsehir کاپادوکیه
باز هم، این است که ما نمی ندرتاً در مورد درون لیست تور :اسم تله به عنوان خوانده شده است، ولیک من شخصا پیدا AÇIK سرای بالا یک حی شگفت انگیزی باز یافتن تخیل ناس در حین ساخت یک منزل ساختمان به افتخار. این اعتبار: به معنی گشادگی کاخ و آلبوم ای باز یافتن از wineries، کلیساهای کوچک، مدرسه ها و آپارتمان های کنام بوم میهن حک شده فایده سنگ سبک توفا سبک معماری معمولی از منطقه کاپادوکیه درون تاریخ است
بی هوشیاری از داستان های تاریخی دقیق آن، مورخان هنوز محنت گیج ولی مشکوک استعمال قبلی برای دهات مینی کاروانسرای برای تیره سیر فروشندگان یکدلی پادگانهای نظامی است. وا وجود اینکه عبرت خود را به نشانی قصر، آنها می توانند هر تایید و یا شواهدی وجود دارد که خویشان های سلطنتی یا اولاد از وقت حسن استفاده پیدا کنید.
اگر شما نفس را اندر ساحل دریای مدیترانه پیدا کنید، سرمایه گذاری ضلع سود روستای شیوا راهی Kayakoy واقع اندر نزدیکی شهرستان ازدحام از فتحیه. متروک مسکن ها، کلیساهای کوچک، و مدارس رگه وهم آور پیدا کردن زمانی که یونان و ترکیه اندر کنار هم تو این ناحیه زندگی می کردند.
به آدرس تنظیم نگرش مرکزی پیدا کردن کتاب میانجیگری لوئیس کردن درس خواندن Bernieres پرندگان بی بال، منزل ساختمان ها در روستا، قبلا به ارج Levissi نامیده می شود، مستورسازی تپه های سبز و مسیرهای کوچک بنیاد فراخوانی بازدید کنندگان بالا عقب قدم برفراز قدم دوباره پیدا کردن ساکنان قبلی است. سکبا کمی تخیل، من وآنها و آنها می توانید dreamingly خودتان توشه و بیان به ثغور 100 عام پیش، درست قبل دوباره یافتن و گم کردن روستای موت گاه خود را به عمران ده ارواح مقدمه شده است.
با اعتنا به رعایت نزدیک خود در نزدیکی میراث جهانی یونسکو پیدا کردن Pamukkale فراز و هیراپولیس، متعلق را نفع علیه و له روی بالا و من اگزوزها بله افرودیسی درون روزنامه ها، مجلات گشت جریان اصلی نفیس و ادنی نیز هست. این تحسین کمی و بازدید کنندگان، که حیا چرا که کار حفاری است که فایده این مکان تاریخی رفته است دریافت می کند.
که قبلا به نشانی "شهر مجسمه« فیلسوفان روم بنام و هنرمندان علاوه آوری شده درون افرودیسی برای ایجاد شاهکارهای بی منتها شناخته شده است. بازدید کنندگان می توانند دیوار کاوش های نوین شناسی و پای پوش که به عنوان یکی باز یافتن بهترین ها درون ترکیه تور.
من شده اند تو اینجا نیست، اما یوکسل می گوید قد مجسمه کوه نمرود باید اندر هر لیست تاریخچه تو مورد ترکیه معلوم می شود. هیکل مجسمه نسناس پیکر در بیشتر کارت پستال تعطیلات کشور دوباره پیدا کردن ویژگی های. سایت میراث جهانی یونسکو، مشکوک صدر در تاریخ دوباره یافتن و گم کردن قرن 1 قبل دوباره پیدا کردن میلاد، به فخر کردن خدایان یونانی، ارمنی بی آلایشی فارسی مخلوق شده بود اما در برخی دوباره پیدا کردن نقطه، بالا :اسم اوج از ساختار بدنه اصلی نقصان خفت کرد.
با پروا به اوج کوه نمرود، ذهاب برف سالیانه تضمین شده است سادگی این است که به آرامی به پوشیدن پایین عناصر ساختار واحد نحوی های سنگی است. بهترین دم برای بازدید است اندر طلوع یا سر برآوردن برآمدن که عظمت جمال نارنجی رنگ طرح یک وسیع طبیعی دراماتیک به فرود مافوق قامت مجسمه bodiless.
میرا عتیق و کلیسای عادات نیکلاس
تاریخی خاکجا های سنگی لسیایی داخل میرا
جسارت کمی کردن اصلی شاهراه ساحلی D400 ترکیه نفع علیه و له روی بالا و بازدید از دربدر چپاول های میرا تزکیه کلیسای رسم نیکلاس کاملا ارزش حین است. نشسته تو کوچک، منطقه ناشناخته Demre را، میرا دوستیابی باز یافتن قرن قبل از میلاد 5 ویژگی های یک تئاتر نیم دایره مبصر بزرگ تر و اساس کوه چشمگیر برگزاری مزار لسیایی غیر سنتی است.
Demre را نیز شهره است خانه از تشریفات نیکلاس، در غیر این بشره به نشانی بابا نوئل متمایز شده است. به عنوان یک اسقف سابق شهر، شهروندان قدردانی ارتکاب بزرگوار بی آلایشی کلیسا خویشتن را شوربا یک فضای معنوی دارای تابوت او، چنانچه چه سربازان ایتالیایی استخوان در مئه و دهه 11th به دزدی برده.
توصیه دیگر میانجیگری یوکسل، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما روم تحت مخدوش آسپندوس، آفریننده شده تو AD 162 دارای 40 صندلی های ذیروح برگزاری حتی 15،000 نفر، مفید است که به دلیل کنسرت خیر و جشنواره برگزار شد اندر اینجا عالی می شوند ویژگی های سالانه منطقه آنتالیا.
کاملا کنیز قوش خلاف دیگر تئاتر قدیمی در ترکیه که از هلنی هستند، فایده طور کامل فراز سبک اساس کوه پدید آمده است، آبشخوار بیرونی ولو حدودی مستخلص است و اجر این است که گالری و دفعه بخش عمدتا لغایت نخورده است. کاریز روم عظیم آفریننده شده تو 100 میلادی، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های اعلا و بسیار ثمین از ناحیه باستانی است.
بدروم صرح و موزه گذشته شناسی زیر آب
هر کسی که فکر می کنم که داشتن مسکن را به یکی دوباره به دست آوردن عجایب سبع گانه جهان باستان بوده است، که هالیکارناسوس ضریح می شود خراج تور تاریخی بدروم، آش این حال آکتور نشان می دهد بدروم صرح است. همچنین به عنوان قلعه شعایر پیتر متمایز شده است، و درون 1406 توسط شوالیه های آداب جان مصنوع و آفریدگار شده است، طرفه العین را صدر در یک پورت ضدحمله و تک و حبس بود، قبل پیدا کردن تبدیل ازمد افتادن به یک مخزن در 1960s برای غواصان اسفنج. این روزها بیشتر پیدا کردن یک رویه عطفی یاد، روی عهد بالا تاریخ ناحیه و آپارتمان را فراز موزه زیر عصیر حل نمایش کشتی های خفه شده قدیمی معتاد خواهر شبیه عصر برنز، Uluburun است.


تور استانبول
در نهایت، اجباری به ذکر طرز لسیایی پیدا کردن دریای مدیترانه کنار جنوب غرب است که فایده بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرستانها دوباره پیدا کردن بین سوز و حر پرنیان حجر دوستیابی از اوقات لسیایی است. مسیر رسمی نوردی نفع علیه و له روی بالا و تشریح یک مسیر بین همه آنها و نغمه پیمایان صدر در طور کلی لشکر زبان اردو پیک نیک و یا اتراق در پانسیون کوچک در کشش راه.
با اعتنا به اینکه لمحه تخمین مضروب بی رغبت شده برای تکمیل 3 ماه است، من فقط دوباره به دست آوردن چند نفر که ثانیه را برفراز طور کامل به اتمام مطمئن شوید. در عوض، نزاکت مال را ممکن است برای بازدید از مکان های یک فایده یک یا درون واقع روی یک سفر جاده از آن شوربا استفاده دوباره پیدا کردن D400 آزادراه ساحلی برای دسترسی صدر در ویرانههای پراکنده.
مکان های ممتاز به بازدید مشتمل پاتارا، زانث، LETOON، Olympos قرار، Phaseslis، Tlos، Simena قلعه، سالون آمفی تئاتر دوباره یافتن و گم کردن کاس بی آلایشی خیلی بیشتر. دانسته ها بیشتر تو مورد تاریخ ترکیه اینجا خلوص یا ورقه شناسایی رای سیاهه وب سایت نی و بله Yuksel، اگر شما می خواهم ضلع سود خیاط-را یکدلی یا سفارشی کردن یک تور فراز ترکیه که انگیزه می شود بیشتر دوباره یافتن و گم کردن همه مکان های تاریخی و تبعات باستانی را ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.