املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یاسوس: شهر فراموش شده دوباره پیدا کردن بودروم

هنگامی که طرفه العین را به آوا و شکوه می آید، یاسوس یکی دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی فروتن از ترکیه است. این صدر در طور معمول دریافت بیش دوباره به دست آوردن یک تلمیح پاراگراف میانجیگری وب سایت و کتابهای راهنمای صفا این مشکل است که رسما مداخله رئیس تیم حفاری متمایز شده است. آش این حال، به کس محلی خلوص کسانی که تو خارج دوباره به دست آوردن شبه جزیره بودروم، یاسوس بام عطفی کوچک ولی گرامی تاریخی است.
من برای اولین بار تکاپو کرده بود روی بازدید درون سال 2010 صفا ماندن خلل ناپذیر به عادات، من از دست داده و ضلع سود پایان رسید ولو نشسته اندر وسط یک معدن سنگ معدن بدانم چه شرکت کرایه ماشین را اندر مورد وضعیت اتومبیل خود را می گویند. کنجکاوی هنوز تو ذهن من عموم چند هستی و عدم و اندر سال 2015، من اندر نهایت آن خلق شده زمانی که من داخل یک روز تعطیل نقاشی ترکیه درون بدروم بود.
یاسوس ویرانه های باستانی ترکیه
یک روز تو یاسوس بخشی دوباره به دست آوردن برنامه تور :اسم تله نقاشی بود. آماج را به سرمشق می کنیم که بعدا می تواند به آدرس شاهکارهای نقاشی بود ولیک در این مرحله، واحد وزن آموخته نیستی که نقاشی یکدلی طراحی شد استعدادهای قوی من درون زندگی است.


تور ارزان ترکیه
پس پیدا کردن یک درایو کوتاه در استمرار شبه جزیره و دوباره پیدا کردن طریق یک روستای سنتی، ما داخل ورودی ملتفت شده و در حالی که سایر اعضای یک طاق عرش و فرش بالاترین حد کانونی را برداشت، پس از آن شوربا پد بی آلایشی مداد مثل خود نشسته. خود تصمیم رنجیده بود مهر من خواهد هستی و عدم سازنده تر اگر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دوربین من ضلع سود جای استعمال می شود.
درباره یاسوس
این بلد کاریان گذشته دارای یک نهر زمانی تاریخی مشحون از حدثان و نفوس برجسته است. کاریا یک منطقه یونانی است که بسیاری دوباره پیدا کردن دریای اژه قدس بخشی دوباره به دست آوردن سواحل دریای مدیترانه در طول قرن 11th به قبل دوباره به دست آوردن میلاد 6 تحت استتار بود
نشسته در نزدیکی روستای درون روز جاری دوباره یافتن و گم کردن Kiyikislacik، یاسوس یک پاس یک جزیره و آلت لیگ Delian پیدا کردن 468 B.C، که هدف اصلی طرفه العین برای مبارزه با تهاجم امپراتوری فارسی بود.
با این حال، که جزئتمامت را ریب رفت برای اینکه که نفع علیه و له روی بالا و هر الحال اسپارتها یاسوس چپاول کرد و چنانچه این فیلم همگی چیزی ضلع سود توسط است، کسانی که blokes ادا ظروف سپاهی یا مسافر هیئت نهج وجد که دم را به تشویش می آید و ثبوت ثابت مردانگی خویشتن را از طریق خشونت.
تئاتر اندر یاسوس ترکیه
سریع بالا جلو بالا قرن 4 بی آلایشی همراه اسکندر کبیر، که او نیز یک سخی جوان وا مقدار بیش از مرتبه تستوسترون، و مداومت پیله از جان نوین برای نهب به نیمی از آفاق آمد. اعتباری که در ثانیه است برفراز دلیل کل چند درخصوص او درون واقع مظفر قبل پیدا کردن یک امپراتور مقدونی بود یک زیر دامن سینه کش شمول کوتاه از آرامش وجود دارد می خواستم فراز تکرار تاریخ را با همین ترتیب مهاجم.
یاسوس بدروم
آن را تو نهایت نازل و بالا حکومت امپراتوری بیزانس بود لیک در مئه و دهه 15، زمانی که عثمانی حکومت این شهرستان، نفس را غیر روحانی ترک.
بنابراین حیات یک سیره برای مجموع کس بی آلایشی هر کسی سکبا یک جند به دست خود را کنیز قوش یاسوس، منتها دو دلیل برای که اولا موقعیت استراتژیک خود درون ساحل دریای اژه ترکیه بود و همچنین فراز دلیل این شهرستان بندر و یک نقطه ابتکاری دفاع وجود .
بنابراین اگر شما صدر در در اینک حاضر، سریع صدر در جلو ضلع سود 1835 اشتباه گرفته شود زمانی که ایتالیایی ها اول به حفاری برای کشف فاکتور ساختار واحد ساختار های باستانی که امروز من وایشان می بینیم. هر کس که احتمالا به سایت های تاریخی اخت افسس شده خواهد شد مداخله حفاری که محتوی یک تئاتر، قنات، میدان، دروازه باختر و یک آتشگاه تحت تاثیر ثبوت نیست، ولیکن دو دلیل دیگر برای بازدید هستی و عدم دارد.
پس دوباره پیدا کردن سفر، ضمیر اول شخص جمع را برفراز رستوران Ceyar، یک پیاده روی 3 دقیقه دوباره پیدا کردن ویرانه چاه بین المللی به نشانی دریای اژه اخلاص یا ناهار خوری مدیترانه مشخص و ناپیدا شده بالا عهده دارد. که آذین بندی از ماهی تازه، غذاهای دریایی تزکیه سالاد است، همه تو حالی که نشسته توسط ساحلی استعمال می شود.
رستوران محبوب با انسان محلی صمیمیت بازدید کنندگان درعوض جهت کیفیت خود پیدا کردن مواد غذایی است و پشت از لحظه در زمان پیاده روی در امتداد خط ساحلی خانه های قدیمی گذشته و قایق، که هر تاخت نفر ایده خاندان برای اشتیاق مندان فراز عکاس صداقت یا هنرمندان سوژهای برای قسمت کشی، نمونه و یا فام می باشد. بنابراین یک روز درون یاسوس ترکیبی پیدا کردن تاریخ، خلاقیت و مواد غذایی لعنتی تازه است. شما بله تنها می تواند برای بیشتر بپرسید.
بیشتر خواندن
این مقاله توسط پت ییل، نویسنده ترکیه از تو در بن و کم بها برای جزئیات بیشتر داخل مورد جایگیری شبانه داخل یاسوس یکدلی همچنین کوه پیمایی در حومه اطراف وقت حسن به بازدید باز یافتن ویلا روم باستان با موزاییک شمار نخورده است.
اگر من وآنها و آنها احساس مبدع و ویرانگر و می خواهید برای کشف بلوکها دیگر داخل شبه جزیره بودروم ترکیه، خدمه باز یافتن تعطیلات نقاشی ترکیه کس مناسب برای درون تماس سکبا و وب سایت نفس را اندر اینجا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.