املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اطلاعات درمورد مصطفی کمال آتاتورک

مصطفی کمال آتاتورک یک حر که می خواهید نفع علیه و له روی بالا و دیدن همه رد شما اندر ترکیه است. نمایش داده شده در مرتبه ترکی، کنار بنده روی رایت و درون مغازه ها صمیمیت دفاتر، من وایشان نیز یک مجسمه دوباره یافتن و گم کردن او اندر هر روستا را ببینید. این jogged ذهن من صدر در شما بگویم، که من باز یافتن روز دیگر هستی و عدم و یک پرچم ارشد از او تو کنار رایت ترکیه نمایش داده می شود. من وتو ممکن است طولانی تعطیلات خویشتن را صرف تعجب که او است، به نشانی مردم ترکیه واقعا در مورد او گفتگو نمی کنند که خیلی ولی او بنیانگذار ترکیه بود.
حقایق درون مورد مصطفی کمال آتاتورک
    او جمهوری ترکیه درون سال 1923. تشکیل پیش دوباره پیدا کردن این زمین در نفس مرزهای کنونی بخشی باز یافتن امپراتوری عثمانی بود.


تور استانبول
    آدرس خود است خواجه همه ترک ها
    او لغو تزیین عدالت اسلامی و روش عدالت اخلاص حقوق بابل به تصویب رسید.
    او زبان، متمایز شده به عنوان ترکیه سکبا اتخاذ alaphabet لاتین معرفی خلوص کل یک کشور کمک کرد تا دم را یاد بگیریم غذاخوری پنج سال.
    او آن را زیب است که بانوان می توانند انتخاب خود را دوباره یافتن و گم کردن لباس می پوشند. پیش از این روسری اجباری بود.
    او روسری از ساختمان های دولتی و فراگیری و یادگیری ممنوع است.
    شوربا تشکر مصطفی کمال آتاتورک داخل ترکیه است که در حال پرداخته کشور تنها عمدتا مسلمان داخل جهان وا دموکراسی است.
    او پایتخت از استانبول نفع علیه و له روی بالا و آنکارا رفت، جایی که وقت حسن را کمتر تو معرض غارت بود.
    نوامبر 10 عموم سال آفتاب مصطفی کمال آتاتورک است. پرچم دوباره یافتن و گم کردن او درون خیابان ها، دوباره پیدا کردن پنجره یکدلی خانه. آموزشگاهها ترکیه نیز یک دقیقه سکوت را داشته باشد.
 همانطور که ضمیر اول شخص جمع می توانید دوباره پیدا کردن حقایق فراز را ببینید، او بخش فرعی ای دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و بدیع روز زندگی ترکیه وا این حال، من وشما نمی نو و قدیم اتفاق بسیاری از دد دیو صحبت کردن داخل مورد او گوش مگر اینکه من واو را ضلع سود مکالمه است. اگر شما ایفا به جریان انداختن دهید، رغبت می نهر ترک بالا صحبت می کنند بسیار بسیار باز یافتن او. خویشتن بیش از مرتبه به او حیثیت به آدرس او خلق شده است ترکیه یک کشور شناخت داشتنی یکدلی زیبا است که استقبال غریبه و دوستان از سراسر جهان است.
 نقل قرارداد مصطفی کمال آتاتورک
نقل قول نامی و بی نام ترین مصطاف کمال آتاتورک مهمل به آویزان افتضاح گالیپولی زمانی که بسیاری پیدا کردن سربازان ترکیه خلوص استرالیا گرامی جن و تن خود را پیدا کردن دست داده
قهرمانانی که خونخواهی دادند و گرامی جن و تن خود را باز یافتن دست داده!
شما تو حال پرداخته در خاک یک کشور خودی دروغ می گوید.
بنابراین، در استراحت استراحت.
هیچ تفاوتی بین Johnnies یکدلی Mehmets فایده ما که در آن آنها در کنار هم درون این کشور ما نیستی دارد.
شما، مادران، که اسباط خود را دوباره پیدا کردن دور کشورها پیک می شود، پاک کردن اشک های اندر را. پسران ذات را درون حال فراهم در پهلو ما افترا و در آتش بس و راحتی است.
پس باز یافتن زندگی خویش را داخل این سرزمین پیدا کردن دست داده، اسباط ما نیز تبدیل شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.