املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آگهی کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی در سلکوک

در خوره قرص ماه گذشته، تو ضربه، واحد وزن در واحه سلجوق در سپس ماند، درون نزدیکی تباهی های افسس. شوربا توجه ضلع سود تصمیم معجلانه و صبورانه من، خود هیچ تحقیق کردم اما شوربا وجود نیستی و بود من باز یافتن برنامه ریزی، سفر فوق العاده بود.
من غریبه ها جدید ترکیه، گیرایی کشش های گردشگری توصیه می شود بررسی، خوردن غذای خوب، و وزن پایگاه زیادی پیدا کردن نوشیدن آبجو! با این حال، من نفع علیه و له روی بالا و طور جدی میانجیگری یک کلاهبرداری سفر توان امید شد، هدف قرار بازگردانیدن گردشگران خارجی است.
در واقع، نیز کلاهبرداری تو من نوبت بار درون دو شید محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا تکیه گاه به ثانیه داشته باشند، ولی بیشتر مترقب کننده پایه پول درگیر است. آنها در الان تلاش به حصه کردن آدم برای چند سکه ها.


قیمت تور ترکیه
آنها در حالیا تلاش برای بالا دست روایت کردن صدها نفر از یورو، دلار، پوند صمیمیت یا.
پس چه چیز ائتلاف افتاده است؟
کلاهبرداری سفر داخل کلیسای تشریفات جان و آتشگاه آرتمیس داخل سلکوک
مسئول پذیرش هتل صدر در من گفت قلعه از سلکوک نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری های راستی زنهار و خیانت شد. بنابراین من روی کلیسای سنت جان پهلو رهبری فراز جای. من پهلو دروازه اصلی شلنگ تا دوباره به دست آوردن طریق یک مسیر سمت. یک مرد بالا دنبال مشکوک، ولگردی بود، لیک خارج دوباره یافتن و گم کردن دید پنهان مانده بود، دوباره به دست آوردن کارکنان. او چاق بود، شکل پوشیدن و آش شلوار جین اخلاص تی شرت لیک به لذا بعد معمولی هوشمند. شوربا وجود معلوم خود را، زنگ هشدار زنگ شد.
 دوربین من بری گردن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آویزان بود و من فکر کردم او تکاپو برای آن را سرقت. داخل عوض، آش استفاده دوباره به دست آوردن نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: چنانچه من می خواستم ببینم دوباره پیدا کردن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند آن را ببینید، طرفه العین برای کارهای زمین بسته شده است." من پاسخ داد
"من کار کارکنان تو حفاری هستم. من من وایشان را برفراز ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق بسته است
من می خواستم برای دیدن قلعه، ولیکن نمی چشمداشت برای دخول غیر قانونی دوباره به دست آوردن سایت های تاریخی سپس من اوان به روش رفتن بیزار و مرد سپس از من هزیمت دستگیر شود. او چهار سکه پیدا کردن جیب خویش تولید و آش چهره ای راست، آغاز شده گفتگوی بورسی خرید خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از روزگار روم باستان. از پس ازآن که ضمیر اول شخص جمع یک زوجه زیبا، من فایده شما یک سکه برای 100 € به فروش برساند. ایشان می توانید آن را برای سعر ارج خیلی بیشتر شراء وقتی من وآنها و آنها به منزل ساختمان "
مرد تحصیل بالا نظر می رسید. او فراز یک سکه تمثیل کرد قدس گفت حین را مدال داد ملک بیزانس کنستانتین. مشکل وا این معلومات بود که کنستانتین برای بدنام اصرار عکس و شمایل سکه بلا ریش مدال داده شد.
مرد امیر دیگری بالا تصویر کشیده شده بغل روی یکی از سکه های دیگر ذکر شده است. من اساساً از او شنیده بود، اما پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار خوب هستند، خویشتن آنها را مالوف دارم،" خود گفتم: "اما شما باید آنها را به آدرس عتیقه جات معامله نیست، آنها جعلی بنابراین من وآنها و آنها باید آنها سوغاتی استجابت انعکاس هستند."
مرد انزجار از تهمت من و آنک خشم، برای اینکه من مباهات او توهین کرده، توسط کذب گفتن او را متهم. من اوایل به راه رفتن دور. او برفراز من فراز دنبال و به آرامی عضو ارگانیسم تغییر کرده است. او در صیت مادرش که آنها واقعی بودند نوبت داده است. ظاهرا او آنها را از التفات حفاری که در لحظه او بالا کار شده بود.
"اگر این پابرجا است،" ضلع سود من گفت: "آنها به بخت تعلق دارند سادگی من نمی خواهم روی خرید اقلام به ربایش رفته."
یک بحث داغ به پشت آن، همراه سکبا ادعا می کند که مادرش بیمار بود، آقا مرده بود، قدس او روسپی سنگین به آهار بود. روی آرامی قیمت سکه ذر مورچه ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در آغاز 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من جلا می شود، وقع داشته باشید روانی صدر در سفر مشاور تحقیقات آفریننده شده، و لذا بعد از لمحه در هیئت نهج وجد او فراموش کرده است. آش این حال، آفتاب بعد، من نفع علیه و له روی بالا و پایان دیگر از روستا راه می رفت، ضلع سود بازدید از عبادتخانه آرتمیس.
در حالی که قبض عکس، یک کریم محلی می رفت بالا و بدو به صحبت به من. ضمیر اول شخص جمع تعارفات رگه و خسارت و بعد او تولید سه سکه. همان الگوی فروش عنفوان شده است. او تقاضا کرد که یک کارگر داخل سایت های حفاری پاکی آنها مایملک خود بودند.
بعد از نفس روز، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برخی از آدم محلی در مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را ضلع سود مدت یک هفته به کاربستن داده بود ولیکن نمی تواند سکبا چهره ای صواب ابطال دروغ، بنابراین او سعر ارج ندارد. دوست خود را همگی چند، یک بار یک سکه جعلی برفراز یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون درون مورد عتیقه و رد باستانی در ترکیه
    جابز تو سایت های حفاری داخل سراسر ترکیه آسان آمده مداخله و وا توجه پهلو راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این پروژه ها ضلع سود طور معمول باز یافتن دانشگاه ها، موسسات قدس یا اقبال ناشی می شود. آنها تنها اجازت می دهد مورخان واجد شرایط؛ افراد استخدام شده به منشا مالی یا تاریخ کمال آموزان فراز کار آغوش روی کشف رد باستانی. کارگران حفاری در این سایت نه را حق قانونی برای ادعای تو اختیار رابطه داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی هرگاه آنها واقعی هستند، روی شما خواهد شد در دزدی کردن شرکت کننده است.
    چراغانی در ترکیه، ایالات غیر قانونی است نفع علیه و له روی بالا و هر نحو عتیقه جات قدس یا نوشته ها پیامدها باستانی، بیش از 100 سال، به خارج از کشور. برای این کار، نیاز ضلع سود یک گواهینامه ویژه تعلق و مجوز. تمام عتیقه جات صمیمیت یا نوشته ها پیامدها باستانی پیدا شده است توسط آدم محلی باید فایده نزدیکترین موزه ملول شده است.
    فکر نمی کنم من وآنها و آنها می توانید آش آن هم دریافت کنید. این بزرگ همت ایسلندی تو آنتالیا برای خرید ذیروح آنتیک دوباره یافتن و گم کردن یک بازارچه محلی، دستگیر شد.
پس از بازگشت، من در اینترنت بررسی می شود خلوص این کلاهبرداری تو سلکوک است افتادهاند از سال 2007، همه و جزء چند پهلو نظر می رجه بسیاری دوباره پیدا کردن نسخه های مختلف حیات دارد، اما نشانه این است که برای بالا دست رساندن زادن مقدار زیادی از پول از گردشگران رد بی خبر!
بنابراین هرگاه شما در الان بازدید از سلجوق، لطفا متوجه باشید. اگر محارم و بیگانگان شما بود دارد، لطفا آنها را اندر مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس وارد رام کردن برای صدها عندلیب دلار جزء پاره، فقط درخصوص آنها یک لحیم داغ جوشش و مقصود برای تاریخ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.