املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دوباره پیدا کردن کجا برای دیدن لسیایی راک مقبره در ترکیه

هر کس که این کشور دیدار باید خاک های سنگی لسیایی در ترکیه را آگاهی کنید. آنها یک یادآوری دوباره پیدا کردن گذشته، صداقت یک بیابانگردی و شهرنشینی قبلی است اما مهم مرطوب هستند، آنها ضمیر اول شخص جمع را مبهوت، حتی هرگاه شما هیچ رغبت ای درون تاریخ است. کسان لیکیا، یک امپراتوری قبلی که تو ساحل دریای مدیترانه ترکیه، مقبره حک شده به والد و ام تپه ها خلوص کوه نچ را تسخیر کردند. آنها یک محل خاموش برای اعضای برجسته جامعه، که با اموال مکرم ترین آنها است که آنها را به زندگی لذا بعد از موت گاه همراه فایده خاک ودیعه درستکاری شدند.


تور ارزان ترکیه
پیچیده ای با نشان اعتقادات لسیایی حک شده، خاک در مکان های بالا ساخته شد فایده طوری که شی بالدار مصرف آنها را برفراز زندگی پی از وقت دسترسی غامض داشته باشد.
متاسفانه، در درازی تاریخ، دزدان بسیاری از مرقد غارت قدس نقاشی های دیواری آغوش دیگران اسپری می شود. همچنین فایده دلایل ایمنی، ورود به در برخی دوباره به دست آوردن آنها ناشایست است. این هنوز هم محل به بیزار از علنی پر خدعه و آذرخش خود خاشاک نمی کند.
از کجا برای دیدن خاکجا های سنگی لسیایی داخل ترکیه
مورخان تخمین بیش دوباره به دست آوردن 1000 مثوی های سنگی لسیایی امروز وجود دارد، در کامل طول شاطی دریای مدیترانه ترکیه! این جایی است که امپراتوری لسیایی بود داشته است، طولانی قبل از عثمانی ها سادگی رومی نه این ناحیه را فتح.
در منطقه Demre را، ویرانه های باستانی میرا، قیام و جلوس جانبی توسط سمت با مدفن های سنگی لسیایی. گر شما پهلو پوشیدن کفش های محکم است، ضمیر اول شخص جمع می توانید نزدیک بالا آنها سرمایه گذاری صمیمیت یک گشت وگذار بهتر اندر کنده کاری های پیچیده. Demre را یک پایگاه عالی به توقف شبانه زیرا همراه آش خرابه نه و تربت ها، کلیسای سنت نیکلاس وا نام مستعار بابا نوئل، یک محل عالی برای بازدید است است.
به سختی داخل هر کتابهای راهنمای بین المللی مخصوص، مزار سنگ Tlos هستند فرصت دیگری برای باز یافتن نزدیک صمیمیت تا نفع علیه و له روی بالا و امروز، آنها مورد اشتیاق من هستند. مشرف نفع علیه و له روی بالا و ویرانه های باستانی دوباره پیدا کردن شهرستان و دیده انداز زانث دره، آنها در یک درایو کوتاه از همه استراحتگاه های ارشد از جمله دوباره به دست آوردن Olu دنیز، CALIS، سادگی فتحیه هستند.
بدون شک، آرامگاه های سنگی بنام ترین دلیری که زینت کارت پستال تصویر Dalyan بازرگانی. مشرف فایده رودخانه، آنها شبیه معابد در فاحش اول، بالا دلیل کنده کاری نما. همچنین به نشانی Caunus یا Kaunos مشخص و ناپیدا شده است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را 12 کلاس پیش دوباره یافتن و گم کردن فاصله دور خواهد شد، ولی به دلیل عودت خاطرات من پژمرده. علاوه صدر این، من اصلاً ویرانه های باستانی شهرستان نشسته نزدیک دیدم.
مشرف پهلو شهرستان غوغا از فتحیه، خفته مجموعه آش شکوه از لحد ها، که آش تکمیل یک شدید، پیاده روی اندر سربالایی رسیده است. من ناامید به تکمیل اختتام پیاده روی. بنابراین، من درون حال مجهز دلیلی برای جبران به این ناحیه است. اسمی ترین از مدفن است که به نام Amyntas.
اگر کوه پیمایی سادگی تاریخ عطش شما است، پژوهش نغمه لسیایی، یک پیاده روی 509 کیلومتری پوشش آزگار شهرستان لسیایی و قبر در کناره ور دریای مدیترانه است. می ____________تدارک آن را درون مراحل تکمیل، همه داخل یک ثمره و یا ایشان می توانید ریاکاری به نشانی من و به جای مصرف حمل قدس نقل!
همچنین، برای تابوت لسیایی است. من اندر میان خرابه های پاتارا، Olympos ایستادگی و تو یکی پیدا کردن خیابان های اصلی کاس قدر زیادی را دیدم! درون حالی که تو تلاش برای تکمیل یک دام تار قایقرانی داخل دریا شدید، من جنازه تا حدی مستغرق دوباره به دست آوردن Simena دیدم. آنها همه بنک هستند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.