املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ویرانه بی عیب بی آلایشی نقص دوباره یافتن و گم کردن میرا باستان

اشتیاق من به بازدید از خرابه های تاریخی دوباره به دست آوردن میرا در مورد چون آری که در نخست آن، دم را یکی از عمده ترین شهرستانها پیدا کردن لیگ لسیایی عتیق بود آمد.
شناخته شده به عنوان اولین اتحادیه دموکراتیک درون تاریخ، لیگ لسیایی همچنین می توانید احترام را برای تأثیرگذاری بر آیین بندی اساسی ایالات متحده
لیگ نوشته ها پیامدها پای خود را اندر تاریخ پیدا کردن طریق شهرستانها پیدا کردن بین سرما باستان تو سراسر کرانه ها جنوب باختر ترکیه را ترک کرد و من پهلو بازدید آدرس بسیاری پیدا کردن آنها که ممکن است مرئی شد. این پابرجا می شود سخت مرطوب پس از نفس من در شروع فکر به آدرس حالی که داخل تور من کشف است جاذبه های تاریخی داخل این منطقه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه نیستی دارد، پیدا کردن طیف یونان وا هم!


خرید ملک در ترکیه
درباره ویرانه های میرا
من یک مرتبت زیادی دوباره پیدا کردن میرا (در حال فراهم به پشتوانه Demre را) بویه نیست. پس پیدا کردن شما را دیده اند ویرانه های باستانی افسس، طول می کشد بسیاری برای عموم چیزی برای مطابقت. با این حالا من غافلگیر شده وجود حتی یا وقتی که میرا است شاید یک پنجم پایه افسس. این احیانا به دلیل این واقعیت است که افسس نمایش معماری و اعتماد عمدتا روم، تو حالی که میرا هنوز اثری دوباره به دست آوردن میراث لسیایی وقت حسن است.
نتیجه محیط کاملا ناآشنا دگرگون است، درون Vibes تزکیه یک آزمایش منحصر فایده فرد است
جاذبه های اصلی درون میرا هستند تئاتر کاپیتان که مورد کاربرد برای ایستادن 13،000 بی آلایشی گورستان مقبره های سنگی لسیایی. حتی خواه شما امکان پذیر نیست به راه رفتن داخل اطراف گور های سنگی، من واو هنوز غم می توانید عاطفه حس برای فرهنگ لسیایی باستانی قدس باورهای خویشتن را.
مقبره لسیایی همیشه تو بالای کومه ها سادگی یا صدر روی صخره ایستادگی داده شد به نشانی یک باور است که افلاکی مدفون می شود به کرانه ها و انفس دیگری شوربا یک جناح محموله شرفیابی رستوران و واگفت وجود دارد موجودی را مانوس داشت.
هنگامی که آنها برای اولین نوبت توسط یک کاشف خارجی کشف شد، مدفن در رنگ پوست های قرمز، آبی و خشک روشن با این الحال بسیار کمی از نزاکت مال رنگ روشن رنگ آمیزی شده بودند آشکار است امروز.
برای رسیدن برفراز میرا، من در اتوبوس دوباره پیدا کردن Kas فاتحه به پریدن کرد و خلوت در دهکده Demre را کردم. از نیستی دارد، من نشان آن است که گفت: میرا دوباره به دست آوردن 3km پیاده روی وجود دیدم. در حالا حاضر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که باز یافتن 3km قدس من دریغ می دانم رونوشت ترکیه!
در گرمای آفتاب ظهر پاکی حس منحوس من دوباره به دست آوردن جهت، من نمی خواهم فراز شانس دم را ندارد. من می توانم هواپیما) و راننده خلبان ناخدا محلی روی رهبری درون این جهت را پیدا کند ولیکن موفق به نصفت و بیداد و ستد کالا یک راننده تاکسی برای یک گردش را برای 20 لیره ترکیه است. ویرانه 09:00-07:00 جمیع روز منعقد هستند یکدلی فقط 10 لیره ترکیه را واقف کنید.
حتی یا وقتی که از دیدن ویرانه های باستانی است شور و مقصود خود را داخل زندگی نیست، من قطعا توصیه استواری دادن میرا در لیست خویشتن را یا وقتی که شما در حالا گذر از این ناحیه است. تنها ادامه می کشد یک ساعت یا وقتی که شما روی دنبال برای تور :اسم تله سریع؛ در غیر این صورت وا سفر به مسکن بابا نوئل، اندر غیر این صورت به نشانی کلیسای آداب نیکلاس شناخته شده ترکیب خرابه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.