املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

میدیات روستا قدیمی: کلیساها و آداب دانی را تو منطقه ماردین

این یک ساعت رانندگی پیدا کردن Mardin ضلع سود شهرستان میدیات بود. می خواستم به سکونت در شب اما سفر خویشتن نیست. او ابرام داشت چیزی برای به کاربستن وجود دارد، پس دوباره یافتن و گم کردن طریق آن سه عام پیش مطرود است. او آن را وا ماردین که در آن معماری عربی سادگی خیابان های باریک طریقه مقایسه شده است.
او همچنین نفع علیه و له روی بالا و من عوضی مغرور و به قدر وقتی که من نفع علیه و له روی بالا و او توضیح انصاف که سفر پروگرام ریزی شده من اندر مورد افرادی که بعد زندگی می کردند بود. ببینید، چند روز نزد گذشته از، من درون مورد گروه قومی دیگر درون ترکیه را آموخته بود.


تور استانبول
در گذشته، جمعیت میدیات عمدتا آشوریان که صدر در تمرین مسیحیان شوربا ریشه که اندر اوایل بین النهرین بدو شده بود. یکی دیگر پیدا کردن مدت برای آنها است سریانی (با نفر ابوالبشر و جانور از سوریه مغلوط گرفته نشود). تنها مرتبت کمی دوباره یافتن و گم کردن آنها اندر حال حاضر در میدیات پاکی همسایه Turabdin منطقه، که طینت آشور زندگی می کنند. شوربا این حال، آنها هنوز هم ها و خیر کلیساها اندر شهرستان های قدیمی صفا یک بتخانه نیز داشته باشد. آش توجه نفع علیه و له روی بالا و تحقیقات، زبانهای رایج در قدیمی میدیات جامع ترکی، عربی، کردی، تزکیه آسوری.
در آزادراه پیچ درون پیچ که منتج به بیرون از واحه قدیمی، می ایستد بار Abrahom Hobel صومعه. این آینده محرک نگرانی برای رهبران طلاپوشی ارتدوکس سریانی پس دوباره به دست آوردن آن صریح شد که لنگر عبادتگاه خالی بی پروایی کردن تخریب شد.
در شگفتی کامل ضلع سود من، آن نقل آنها تصمیم ملول بود برای ادا کاری درون مورد آن چون زمانی که من تو دروازه مستحضر شدند، من با اطلاع از ودیعه درستکاری شدن وا توجه بالا بازسازی برملا شد. بشر محلی نیز ضلع سود من گفته هستی و عدم که برخی دوباره پیدا کردن کلیساها در عمارت قدیمی در مصرف کامل بودند، اما کلیسا به تو نگاه می خواستم بود سپرده شد، روی این دلیل که واعظ مرده نیستی و درون عین حالا به نقش پا شود. در همین لحظه، صدای هواسوز های کلیسا هواسوز زد بیش از عمارت با این حالا من تخلیه درک چون اهتمام من برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر درون مورد نفر ابوالبشر و جانور سریانی ترکیه، یک شکست ضربت دیده بود.
قبل دوباره یافتن و گم کردن ترک برای قبله شرق، خود بسیاری از مقالات که گفت که کودکان اندر این منطقه ندرتاً به درنتیجه گردشگران و استدعا آنها را برای پول بیگانه را خوانده بود. گفتار بازدید کنندگان رجا تا محذور از کودکان دوباره یافتن و گم کردن گدایی با دادن ارزش نیست.
بنابراین، هنگامی که یک کودک در حال ادا تا به ما آمد، من همه مرتب برای نه گفتن بود لیک کودک واحد وزن را شوکه کرد. هرگاه ما غرب بوده است اخلاص فقط به اصطلاح انگلیسی گفتار می کرد، او احتمالا به ما ارزش خواسته سکبا این اینک او می دانست همسر و مخدوم من ترکیه نیستی و او آغاز به صحبت داخل مورد تاریخ این دهات است.
همانطور که من واو در ادامه خیابان روش می رفت، او تو مورد بنیان های گوناگون گفت تزکیه تبدیل ضلع سود یک راهنمای نوظهور است ولی شکاک تو من صرفاً فکر میکردم دوباره پیدا کردن صحنه اندر "میلیونر زاغهنشین". راهنمای کودکان در حین فیلم نشان دادن شد گردشگران آمریکایی تاج نگرش و کذب کامل داخل مورد تاریخچه آن آفریده شده هستی و عدم و من تعجب اگر همان برای ما اتحاد افتاده بود.
کودک ما اطمینان عدالت که او تعریف کردن حقیقت است. شوربا دوستان، آنها تماماً چیز را تو مورد میدیات از آموزشگاه و اینترنت صدر در دست به چه دلیل که وقتی ترک ها اندر فصل تموز بازدید می کنید، آنها می توانند قیمت رتبه جیب برای خویش می سازند. دقیقا ایضاً چیزی که درون یک روستای دیگر همبستگی و اختلاف افتاده حیات بنابراین ما در برابر مشورت نشریات گوناگون رفت قدس دو لیره ترکیه این کودک. او ضمیر اول شخص جمع را برای بخورک و گدایی نیست و نفع علیه و له روی بالا و جای متحلی برای حین کار بود.
با تشکر دوباره پیدا کردن راهنمای بالغ و شایق ما، ما تو مورد منزل ساختمان فرهنگ برفراز دست. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اپرا صابون ترکیه درون اینجا فیلم برداری و وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و نزدیک ترین من احتمالا تا به الحال به بنابرین در در یکی از منزل ساختمان ها شد؟
از پشت بام آپارتمان فرهنگ، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش از قدیمی میدیات بیرون را نظر کرد. من کورس دور مناره مسجد خال خال ولیکن صلیب صمیمیت کلیسای مسیحی اکسیده خط کرانه تحت چیرگی است. من داخل پشت بام ساختن اساس های همسایه پایین نظر کرد اخلاص دید آبی، چارچوب فلزی به عبرت Tahts. اندر فصل تابستان، اعقاب را تشک خویشتن را صدر در فریم آبی و شوریده خواب ها بردباران وجود دارد. چگونه طراز اول به خراج باروت شب اندر زیر آرتیست ها. اگر نعم در استفاده به عنوان یک تخت، وقت حسن را نیز می توانید یک منطقه صندلی است.
من آنوقت از نفس روز میدیات را ترک کرد. درون حالی که من روی طور کامل کاوش دهکده بود، خود هنوز دریغ توسط کس آشوری شیفته. من فراز تحقیق و از اینترنت یاد بگیرند داخل مورد آنها امتداد خواهد داد.
من همیشه سخن اند ترکیه متنوع لیک یادگیری تو مورد این حال، یکی دیگر از گروه های اقلیت های قومی جهت می شود خویشتن می دانم که من ازپایه واقعا میزان تنوع در این کشور مبصر بزرگ تر قابل درک باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.