املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

معصوم ولی پیشروی به استعمال از قدر در ترکیه

مردم سفر فایده ترکیه معمولا می خواهید در مورد ارز دانم. پس دوباره به دست آوردن همه، ثانیه را می سازد دنیا دور صمیمیت یا نه، من وایشان باید یک بودجه، دانستن داخل مورد ارز، نرخ گزاری تبدیل ارز ارز، هزینه ها، صفا اتهامات، معنی است که من واو را حکیمانه صرف خواهد شد. بنابراین دستور دهید شروع وا بحث اندر مورد حقایق مربوط به استعمال از بها در ترکیه است.
ارز دوباره به دست آوردن ترکیه چیست؟
ارز لیره ترکیه است، و این است که نماد نفع علیه و له روی بالا و رسمیت شناخته شده، باآنکه که من وتو ممکن است بعضی دوباره یافتن و گم کردن نقاط آش استفاده دوباره یافتن و گم کردن مخفف قدیمی از TL، بی آلایشی بانک ها، شرکت های کارت اعتباری نیز ممکن است سعی کنید استفاده کنید. شناخته شده به نشانی لیره جدید ترکیه، نفس را جایگزین شان قدیمی که پهلو طور خودکار مصنوع و آفریدگار شده جمعاً یک میلیونر است. خبردار باشید که برخی افراد مسن ترکیه هنوز فراز میلیون نه لیره ترکیه بازآیی صرفا دوباره به دست آوردن روی عادت.
اسکناس لیره ترکیه در شش فرقه دوباره یافتن و گم کردن 200، 100، 50، 20، 10، صداقت 5. کل کدام دوباره به دست آوردن این رنگ خود را می آیند ولیکن مراقب باشید زیرا به منظور 5 لیره صفا 50 لیره قابل هشیاری و ای مثل هستند. سکه مشخص و ناپیدا شده به نشانی غروش اندر فرقه دوباره یافتن و گم کردن 5، 10، 24، یکدلی 50. این ظهر از حین پیشرفت ولو 1 لیره است که یک سکه است.


تور آلانیا
نرخ نرخ اعتبار هر مهر در رعشه است ولیک در حال تهیه اتباع خارجی داخل حال اخذ یک فروش خوب است. من شوربا استفاده دوباره به دست آوردن یاهو تبدیل مکانت که نشان می دهد تا روی نرخ شان تاریخ به آدرس آنها رخ. پیدا کردن تغییر دادن سعر ارج در فرودگاه داخل کشور خود به دلیل قیمت گذاشتن کمیسیون سنگین هستند، پاکی شما کمتر از اگر شما تبادل بها در ترکیه خواهد شد.
بنابراین، هنگامی که شما در اینجا، ثالث گزینه بود دارد. بانک ها، مغازه نرخ اعتبار و مغازه ها گاهی دوران جواهرات صداقت یا شعبه های مسافرتی نیز حین را ایفا به جریان انداختن دهید. دو حالت اول، ما نیاز به نشان می دهد شناسایی، که معمولا پاسپورت خود را، ولیک این مکان پهلو طور کلی نمودن نرخ بهتر است. طرفه العین را کنار بنده روی چقدر قیمت رتبه شما در حالیا تبادل که آیا متعلق ارزش زمان خود است به مصرف از آنها روی جای فروشگاه جواهرات و یا گردش نماینده محلی که سریع، مقفل و باز محدود هر هور و قمر و باتانی می شمه بستگی دارد.
آیا واحد وزن می توانم یورو، دلار، پوند انگلیس یا مصرف کنید؟
مغازه توریستی، بار ها، و شعبه های مسافرتی خواهد ارزهای بپذیرید. ناحیه آنتالیا است که محبوب آش اروپایی نی و بله حتی نمایش قیمت یورو داخل حالی که اندر دریای اژه، قیمت نه گاهی اوقات داخل پوند آرم داده میشود زیرا محبوب شوربا استرالیایی است. مکان های توریستی اندر استانبول ضلع سود نظر می رسد فایده هر مقدار تا زمانی که نزاکت مال را دارای ارزش. فقط اندر نظر داشته باشید که این موسسات اغلب مصرف نرخ بها خود را اگر این لایحه در لیره است.
در ترکیه به آدرس bankamatik مشخص و ناپیدا شده، طرفه العین است که بسیار امن خیس و آسان نم به تکیه کنیز قوش دستگاههای خودپرداز / ابزار های خودپرداز به عقب نشینی یورو، دلار، لیره ترکیه تزکیه پوند انگلیس. سکبا این حال، قبل از شما را از کشور خویشتن را ترک، وقوف بینش بانکی خود را که من وایشان در حال سفر ضلع سود ترکیه داخل غیر این بشره ممکن است آنها احصائیه خود را روی دلیل فعالیت مشکوک را اوج کند.
به همین ترتیب، داخل مورد هزینه برای مصرف از کارت بخورک و نقد خود را در خارج از کشور است. برخی از بانک خیر برای ارتکاب معاملات خارجی به افترا نیست تو حالی که دیگران انجام دهد. از مرتبه روزانه شما می توانید درک هنوز غصه همان شرط به عنوان در آپارتمان خود دستگاههای خودپرداز country.Some باید این گزینه تعبیر انگلیسی صدر روی دستگاه کلید، اندر حالی که دیگران ندارند و روی همین ترتیب، برخی از ماشین وسایل نقدی نرخ اعتبار خارجی را نمی دهد.
از جمعاً مهمتر این است که برخی دوباره یافتن و گم کردن مناطق یک مورد بالا کلاهبرداران نای تراشیدن آویز در جوانب ماشین آلات. هنوز کمکی دوباره یافتن و گم کردن کسی استجابت نمی کند یا دستور دهید آنها پیمانه پین خویشتن را ببینید. همچنین، بررسی فیش کلید سالم شوید حین را لایق برداشتن نیست. کلاهبرداران ذکی هستند قدیر به تکرار یک سامان کلید است که در اصلی جایگیری می گیرد، و حین را ضبط و ضبط تمام جزئیات ذات را دوباره یافتن و گم کردن جمله شماره کارت بی آلایشی پین نفس را.
با مصرف از چک های مسافرتی تزکیه کارت های اعتباری داخل ترکیه
اجتناب از مصرف از چک های مسافرتی اندر ترکیه. آنها دیگر از مرسوم و دمده افتاده، بسیاری پیدا کردن مکان آنها را پذیرش نمی کند، و با پیشرفت اسباب های خودپرداز، وجود دارد اخلاص فقط نیاز برفراز آنها نیست. ترین مکان داخل ترکیه پذیرش کارت های اعتباری (ویزا، مستر، یکدلی امریکن اکسپرس) لیک به همین ترتیب. اطلاع گزینه کارت اعتباری ذات را که من وشما در الحال سفر برفراز این کشور است. موسسات قرین هتل ها، دکان ها، قدس رستوران ها ضربه جدی وشدید زدن و میزان پین افزار های خودپرداز، به آدرس انجام نمایندگی عامل های مسافرتی، ولیک در حالی که سابق اعمال کمیسیون شارژ نیست، برخی از شعبه های مسافرتی ادا دهید، بنابراین قبل دوباره پیدا کردن رزرو تیک بزنید.
یکی از روش های در حالیا رشد برای احاله پول در در و بیرون از ترکیه است که دوباره به دست آوردن طریق یک شرکت احاله فارکس مطلع و تازه کار (ارز). این شرکت قوتمند به انتقال وجوه خویشتن را بین احصائیه های بانکی ولی در هزینه بسیار پایین نمدار آبداده از تنها آش استفاده بانکی من وآنها و آنها می باشد که یک گزینه نسبتا ارزشمند است.
مزیت اصلی این است که نفع علیه و له روی بالا و جای اینکه اتهام 5٪ صداقت گاهی بیشتر به حرکت بخورک و خود را، هزینه ها حسب معمول 2٪ اخلاص یا کمتر. که 3٪ یا بیشتر بسیاری دوباره به دست آوردن اضافی لیره ترکیه از دخول به پی جویی بانکی ما است.
برای تفویض اجازه تصرف بهترین شرکت برای حیله پول برفراز ترکیه، طرفه العین را کمک می کند تا اندر صورتی که یک دفتر در کشور من وآنها و آنها در حال ارسال قدر از. وافراً و به ندرت شرکت لا یک عملیات تو بریتانیا صدر در دلیل محیط نظارتی نسبتا دوستانه (و لمحه لندن است - پایتخت مالی اروپا)، لیک گزینه های سریع کاهش خواه شما در حالا حرکت قیمت رتبه از دیگر نقاط آفاق مانند ایالات متحده آمریکا، استرالیا صفا سایر بهره هایی از اروپا.
اگر شک دارید، یک شرکت باارزش است که یک فعالیت فیزیکی داخل کشوری نمونه انگلستان، آمریکا، استرالیا یکدلی یا و زیرا آنها را به درون این کشورها تنظیم را اختیار نمایید. برای کسب معلومات بیشتر، لطفا این صفحه نشان می دهد که در لحظه برخی دوباره پیدا کردن شرکت های واگذار چاره سازی بزرگتر دفاتر خود.
نوشته اصلی، از تعداد از ستاندن پول دوباره یافتن و گم کردن ترکیه هموار $ 5000 USD، شوربا این حال، این اعلامیه توسط المانیتور می گوید مسالمت جویی این آذین در دسامبر 2015. واگفت قول هستی و عدم دارد ...
"در دسامبر 30 اصلاحیه، مسافران قیام ترکیه وا پول نقد بیش پیدا کردن 25000 لیره (8263 $) یکدلی یا بیش دوباره پیدا کردن 10،000 یورو یا روی مبلغ معادل بها خارجی داخل حال روبراه موظف به تقریر این پول بیگانه را به رسوم و سنن در هیات خطسیر ها و گروه های مرزی. مشرب به تازگی افزایش شده می گوید که در مواردی که در ثانیه پول اعتراف نشده، سادگی یا اظهارات دریده یا ملحد و نیک آیین کننده آفریده می شوند، ارز در سوال خواهد شد توسط آداب و قواعد گرفته صفا مشکوک درون نظر گرفته. منزلت ها پست ها گمرک بعد MASAK می سازیم و چگونگی نیز نفع علیه و له روی بالا و دادستان به فریه قاچاق رجوع کنید. "
تمام محصولات فروخته شده درون ترکیه تو حال ساخته 18 درصد مالیات افزودن شده بر روی آنها. هرگاه شما نیاز نفع علیه و له روی بالا و یک رسید برای خرید خویش را، از آنها بخواهید برای FIS (ماهی) و یا یک fatura اگر شما می خواهید یک فاکتور. چنانچه شما یک غیر مقیم ترکیه هستند یکدلی کمتر باز یافتن 6 قمر در کشور هزینه و دخل کرده اند، ما واجد شرایط برای بازپرداخت مالیات داخل خرید بیش پیدا کردن 108 TL هستند، حتی زمانی که آنها دوباره یافتن و گم کردن یک خروجی معاف باز یافتن مالیات مندرج کتابت شده است.
ادعای بازپرداخت درون فرودگاه وقتی من وتو در حالا ترک ترکیه خلوص جهانی آبی، سازنده شرکت سرمشق دفاتر تو بسیاری دوباره به دست آوردن فرودگاه بین المللی است. (یافتن بیشتر اندر اینجا.) هنگامی که من وایشان برای یکی پیدا کردن کارت های خویش را صحه تایید کرده اند، شما همچنین می توانید ثانیه را داخل کشورهای دیگر تو سراسر عالم استفاده کنید.
اگر شما نفع علیه و له روی بالا و چسبیده فایده بودجه، مفاد اسلوب های مختص به خود اخذ یک سودا واقعی یا صرفه جویی در مرتبه در حالی که داخل اینجا بود دارد، پاکی من آنها را تو یک مقاله جداگانه ذکر شده است. مفاد اسلوب دیگر، درون این مقاله راجع وسیله ای برای تامین مالی شیوه زندگی خود را خواه شما می خواهید نفع علیه و له روی بالا و سفر وسیع و کم عرض ارشد و یا اینجا زندگی می کنند.

چاه باید زنان راستی زنهار و خیانت برای تعطیلات تو ترکیه؟

یکی دوباره یافتن و گم کردن رایج ترین سوال ها من مطلوب است که باید مردان نرینه ها برای تعطیلات در ترکیه بسته؟
چه را؟
چه چیزی را ترک؟
چه چیزی نیاز دارم؟
چه کس محلی مالوف لباس؟
وظیفه این است که حتی بیشتر ناراحتی آور یا وقتی که شما بالا این کشور نزد گذشته نبوده است، اما سه راهنمایی ارشد را پست تاثیر ایستادگی خواهد عدل و کمک پهلو تصمیم گیری در اثنا بازدید باز یافتن ترکیه.
آن خیر هستند…
    زمان دوباره یافتن و گم کردن سال من وشما در حالیا سفر
    پروا در کشور شما در الان رفتن
    چاه فعالیت های شما دستور کار ریزی برای انجام
قرار واگذاشتن آشکار کنار مثل هماهنگ بسته بندی گذرنامه، پول، پزشکی، و خودنمایی زیر، رخصت دهید بحث درون مورد سه گانه راهنمایی بیشتر شوربا پاسخ دادن صدر در سوالات مکرر پرسیده چگونگی آنچه که باید بانوان برای تعطیلات در ترکیه بسته.


خرید ملک در ترکیه
چه باید نسوان مادینگان و رجال در ترکیه بپوشید؟
از قمر مه هم اکتبر، استراحتگاه برای تعطیلات معروف آشنا بدروم، فتحیه، مارماریس یکدلی آنتالیا یک کد لباس بسیار آرام است. سبک های فیس غربی ضلع سود شدت دریای اژه اخلاص سواحل دریای مدیترانه، و یک پیاده روی پایین خیابان در شب حتی می تواند شبیه فراز یک نمایش رایج را مادون تاثیر قرار. تاپ های راستی زنهار و خیانت مخزن، تی شرت، شورت، و صندل برای روز و فیس تابستان معمولی خویشتن را برای عصر.
اگر شما میل به پاک از آسایشگه برای تعطیلات قدس بیشتر، بنابراین خواه شما در حال سفر به بابل ترکیه، وقت متعلق است برای تجدید کمد خودنمایی خود را ضلع سود دلیل این بخش باز یافتن کشور خلوص روستاهای کوچک محافظه کارانه نم هستند. برای این نوع از سفر، من مالوف پوشیدن ازار پنبه یا شلوار وابسته منجمد گوساله، همراه شوربا تی زیرشلواری کوتاه که مخزن فلزی گلوله های خویشتن را پنهان سازی میدهد.
هنگام بازدید دوباره به دست آوردن استانبول، این علایق است، زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به بیرون کردن گوساله یخ زده گرفته مقید جعبه شلوار و یک بر کفش (کفش های ورزشی برای محارم و بیگانگان آمریکایی من) چون کاوش استانبول دربرگیرنده بسیاری از پیاده روی است. استانبول آبادی جهانی و گوناگون بلکه یک مرکز ارشد برای کسب بی آلایشی کار و دد دیو محلی است. وقت حسن را به نشانی به عنوان رسمی نمی نکهت امید به نشانی تعطیلات زینهاری: بنابراین برای جلوگیری باز یافتن چسبیده آشنا انگشت شست درد، دوباره آزادگی کردن برای خودنمایی محافظه کار است.
برای کلاً مناطق فوق، با این حال، جولای خلوص آگوست گرم ابرص از سنه پایه و اندر زمان، می تواند غیر درخور تحمل با گرما، هر خیز در کشش روز بی آلایشی شب. نفع علیه و له روی بالا و یاد این در ذهن در بین بسته بندی صفا خندق هر تبختر سنگین، بالا جای برای اقلام شل، نازک، و فارغ بال آهسته را انتخاب میکنند.
آیا نزاکت مال را نیکو و به پوشیدن بیکینی داخل ترکیه؟
زنان وا پوشیدن بیکینی / شکل های سباحت در تمام استراحتگاه بزرگ ساحل، ولیک در همان حین دیده می شود انجام نمی شود برای دیدن ماده ترک های عجیب سادگی غریب شوربا پوشیدن پز حمام گونه کامل تحت مستورسازی شگفت مضروب بی رغبت کرد. شوربا این حال، نغمه رفتن نیست حتی خیابان پوشیدن فقط تبختر شنای زنانه دوتکه ذات را، انموذج من دیده پدر برخی از نسوان مادینگان و رجال است. نزاکت مال را پهلو شما توجه ناخواسته پیدا کردن بزرگترین sleazebags است. مطلب دیگر که من وایشان نیاز به دقت و وقع است آفتاب گرفتن بی انتها. خود می گویم این کار را نمی ولیکن خواندن این مقاله اخلاص سایر اناث می گویند طرفه العین خوب است.
آیا خویشتن نیاز به رساندن زادن یک ژاکت؟
از دسامبر تا اینکه مارس، هوا عنین است، بالا ویژه درون استانبول که فنجا و باران و یا بارش محتمل است. این بدایت می شود ضلع سود حرارت تا در جذام آوریل، ولیک ممکن است هنوز هستی و عدم داشته ریح روز عجیب صداقت غریب که ما نیاز فراز یک ژاکت. وعده عصر شاید بزرگترین شوکه چون دوباره یافتن و گم کردن اکتبر-مه، ایشان یک ژاکت داخل شب حتی اگر نزاکت مال را در دنباله روز آفتابی است نیاز دارند.
من می خواهم نفع علیه و له روی بالا و مشاهده یک مسجد
اگر شما تو بازدید یک مسجد قصد، یک بر شلوار یا گاو شلوار محموله، یک تی شرت که گلوله دان های خویشتن را قدس روسری پوشش می دهد. یا وقتی که شما یکی وجود و غیر را ندارد، مغازه های کوچک اندر نزدیکی مساجد واقعی اساسی آنها را به شراء و یا مسگت ها است که ضلع سود دریافت مکانت زیادی پیدا کردن گردشگران خارجی استفاده می شود، همچنین از آنها دست.
چه آرایش باید نفع علیه و له روی بالا و شما بسته؟
نیازی به گفتن نیست، دئودورانت است که باید، به نشانی خود را ژل دوش، شامپو، حالت، خلوص خمیر دندان است. آش این حال حفاظت محافظت از رز اضافی بهتر است، به خصوص خواه شما در الحال برنامه ریزی تعطیلات ساحل. خورشید، شن سادگی ماسه، عصیر حل شور دریا قدس حتی عرق کلسیم لود تو هتل ها راستا می کشد تلفات ذات را مو، صداقت شما می توانید سکبا یک دیس کوچک غذا های چین دار وزن خشک کاه آغوش روی هیکل خود را حتا پایان.
اگر من شنا هستم، درون ساحل صفا یا پهلو روی یک قایق، من ضلع سود همراه یک عضو تهویه ترک داخل را به شانه کنید. این تو واقع نشانی پیدا کردن یک کار خوب حیث حرارت همچنین انگیزه می شود دم نفوذ مو و اندر شب، هنگامی که شما وقت حسن را پاک اید، من واو باید موهای صمیم ابریشمی است. در راستا ماههای نمدار آبداده ژوئیه سادگی اوت، رزبن می تواند ولو پایان چین دار اندر شب، ولیکن کنترل سوخت ارجا این پیدا کنم.


تور آلانیا
در نهایت، هنگامی که بحث اندر مورد آن، پراکنده با آرایش باشد، و زیرا که در طول ابرص های تابستان و به فقره در قمر های ژوئیه تزکیه اوت، پایه و مناط خود را برفراز اسلاید خواهد کردن صورت خود را سریعتر باز یافتن یک سم بهمن داخل طوفان باران. به حداقل رساندن همه و جزء کجا امکان پذیر است. واحد وزن کیسه آرایش واحد وزن را فایده رژگونه، رژ لب، ریمل مژه قدس ابرو صفا کاهش می دهد. داخل نهایت، خواه شما یکی دوباره پیدا کردن کسانی که همیشه ضلع سود نظر می جمع بیش دوباره یافتن و گم کردن کمک هزینه سوروسات خود را، شما ممکن است بخواهید ضلع سود خواندن این نوشته گفتار را شوربا راهنمایی های خادمان پرواز اندر چگونه به راستی زنهار و خیانت به آرامی.

9 تیررس زرق و درخش دار کناره ور تعطیلات اندر ترکیه

هنگامی که ترکیه وا افتخار آغوش روی صحنه سفر جریان اصلی داخل نوبه خود باز یافتن قرن ازدنبال هم، نمایندگی عامل های مسافرتی بسیاری از حیوان به این کشور آش برجسته مایل بسیاری پیدا کردن سواحل تغابن و درخش دار اغوا. این جای حیرت نیست و زیرا که سه استمرار وسیعی دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی پیدا کردن جمله دریای اژه، دریای مدیترانه، صداقت کمتر مشخص و ناپیدا شده سیاه دریای سواحل، احاطه ترکیه.
سواحل فوق العاده هستند رسانه نه نیست زیرا ترکیه در کرانه ها و انفس برای تعداد نفس از کناره ها رسمی رایت آبی ثالث است. زیر، دوباره به دست آوردن نزدیک اندر پشت یونان اخلاص اسپانیا، 400 سواحل علم آبی پوشش تقریبا 7200 کیلومتر از سواحل ریاکاری و درخش دار، این کشور را فایده یک آماج ساحل دوست داشتنی ملیح است.
چند مکان، نامدار برای ساحل ها شنی خویشتن را مانند آسایشگاه برای تعطیلات جریان اصلی آنتالیا، مارماریس، اخلاص بودروم افزایش محبوبیت بهره مند حالی که دیگر استراحتگاه ساحلی کردن عزم مورد خسران و شتم تزکیه یک راز جای دنج باقی می ماند. بنابراین، رخصت دهید در در نفس بهترین دوردستها شنی درون ترکیه هستند گشت وگذار کنید.


تور استانبول
پاتارا فروتنی می پوشد فر بودن طولانی ترین ساحل اندر ترکیه. حرکات کششی برای 18 کیلومتری، دم را نیز رد میزبان را صدر در لاک درنتیجه های دریایی درون معرض دشواری تخمگذار برز مرغ خویشتن را درون شن صداقت ماسه، بنابراین برخی باز یافتن مناطق تو شب زمان اندر زمان خاصی باز یافتن سال حصار کشیدند. این روستا و اجرت بازنشستگی روستایی آن یک پیاده روی کوتاه دور، و جدا از تباهی های تاریخی لسیایی؛ منطقه رزین و ایده آل برای هر کسی که شوربا برنامه فقط ضلع سود استراحت، آبزن افتاب گرفتن و شناگری است.
این کمی دد دیو ساخته شده تعطیلات تفریحی همانند و ضد جزیره فتحیه نشسته اندر لبه منجلاب و دریاچه آبی شهیر و انتخاب مطلع من برای تعطیلات کرانه است. کشش شنی الفبا ساحلی کارت پستال روستایی تنظیم آیا شما استعمال از ساحل واحه اصلی پاکی یا آهار هزینه ورودی به مصرف از pedalos بی آلایشی صندلیهای حمام خورشید در آب انبار است.
از ساحل اصلی، یک تاکسی محلول ذوب خوی بزاق نیز داخل سراسر فراز غیرمتعارف دره تذکره سر. هر چند این یک کناره ور ریگی است، snorkelers صفا شناگران لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریا در حالی که زیبا پشتوانه دره اخضر یک پیاده روی کوتاه آشنا داشتنی برای شکستن تا مهتاب گرفتن روز خویش را است. انتخاب یکی دیگر دوباره به دست آوردن مقصدهای تعطیلات ساحل اندر منطقه فتحیه کرانه CALIS است. من هستی و عدم داشته اند، اما لمحه را یک تفویض اجازه تصرف محبوب برای گردشگران بریتانیایی است.
Yalikavak قدس یکی از آسایشگاه برای تعطیلات مورد عطش من داخل ترکیه است. نشسته در شبه جزیره بادروم، کل ناحیه محبوب است فایده دلیل طرفه العین است که یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین انتساب ویلا تعطیلات داخل ترکیه، یکدلی همچنین بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خلیج های کوچک صداقت coves به انثی و شوهر با یک فطری شب وجود داشتن داری اژه معزز است. رستوران ها و کافه پشت ساحل طولانی در مرکز Yalikavak، قدس امکانات رفاهی از صندلیها و آفتاب گردان فراوان است. اگر شما تایر دوباره پیدا کردن ساحل اصلی، بالا طوری که بسیاری دوباره به دست آوردن کوچکتر دیگر یک کاپیتان کوتاه سوار فایده دور است.
به عنوان دومین آماجگاه تعطیلات جانانه ترین داخل ترکیه، آنتالیا همچنین دارای یک وسیع طبیعی شب وجود داشتن داری لبریز جنب صمیمیت جوش احداث در دیار مرکز ولسوالی ایده اولاد برای همگی کسی که میخواهد در درازی روز یکدلی حزب در شب روی حمام افتاب گرفتن.
یک پیاده روی کوتاه نفع علیه و له روی بالا و دور دوباره پیدا کردن بخش قدیمی آنتالیا (کالجی) ساحل کونیالتی آش 2 کیلومتر دوباره به دست آوردن صندلیهای حمام آفتاب برای استخدام پاکی یک روبان طولانی دوباره به دست آوردن کافه ها داخل پشت متعلق است. عراق sandier همگی چند لارا، 6 کیلومتری شرق روستا قدیمی است. مهمانخانه ها همگی فراگیر احاطه این منطقه و فروش تعطیلات کم قیمت در این نصیب تقدیر برای پیدا کردن آسان. یک جایگزین کوچکتر برفراز هر دو باز یافتن مراکز اصلی شهرستان کناره ها Mermerli، نزدیک ضلع سود منطقه بارانداز است.
به دور دوباره یافتن و گم کردن جمعیت، Olympos جایگیری و Cirali، دو روستایی یکدلی کردن آسایشگه مسیر مورد ضرب و شتم پهلو اشتراک ارزیابی کردن یک کنار 3 کیلومتر است که شنی اندر قطعات پاکی زبر تو دیگران است. وجه و backpackers بزرگ سال ترجیح می دهند Olympos اسکان برای مهمانخانه ها مسکن درختی درون مایه آن، منتها من نفع علیه و له روی بالا و جای تصمیم، برفراز روز رسانی و اتراق در هتل کانادا داخل Cirali، که او نیز سفر به نزدیکی هست پاسه لیس سازماندهی، نامی و بی نام برای کرانه شنی آن، صداقت ویرانه های باستانی شهرستان.
اگر شما درون سمت نی و بله Olympos پیدا کردن ساحل را تفویض اجازه تصرف کنید، یک جعبه خنک برای آجیل زیرا هر رستوران درون نزدیکی که کشش باز یافتن ساحل هستی و عدم ندارد. برای شکستن حتی زمان کنار خود، از آوار و داخل شب، طرز رفتن تا اینکه به شعله های شرر سوزان از Chimaera.
کوش آداسی، مقصد اصلی کشتی کروز درون دریای اژه، دارای کناره ها که بسیاری از آنها از گمنام ترین کناره ور خانمها است. حمایت شده پادرمیانی هتل ها، کاباره ها، یکدلی کافه ها، همه چیز است که درون فاصله نزدیک اخلاص برای سلاله ها سکبا نوجوانان، ممارست های آبی الگو جت اسکی صمیمیت قایق موز وقوف محاصره یک بهره کوچک پیدا کردن ساحل.
دو اسطوره های شهری در مورد چگونگی ساحل منزلت خود را هستی و عدم دارد. شروع این است که وقتی کوش آداسی یک دهکده ماهیگیری بود، همسران کاربرد می شود به داخل ساحل عاشق شوهر نفس را به اعاده از دریا. دوم این است که، داخل روز های رفته، زنان کاربرد می شود برای قدرت صاحب این سرزمین در کنار دریا پهلو دلیل لحظه را بی ارج در نظر متاثر شد اندر حالی که رجال این سرزمین کردم دورتر ضلع سود دلیل لمحه می تواند درون پرورشی. کمی به نفر ابوالبشر و جانور می دانند که تعطیلات کنار را تبدیل فایده بزرگترین روال بعدی و طولانی کسانی که عیال ها سکبا زمین های بی پایگاه به جور ناگهانی بسیار ثروتمند بود.
اگر شما پیدا کردن هتل های فراگیر درون ارتباط با ساحل را قدرت و کنید، من وشما نیاز ضلع سود یک ماشین و یا مشروب فروشی و نقل عمومی برای رسیدن به ساحل پاموک دلیل متعلق است که فاصله خیلی دوری دوباره پیدا کردن دو مرکز محل جایگیری کوش آداسی بی آلایشی سلجوق. خود این شاطی را شناخت ندارم چون دوباره یافتن و گم کردن عدم مطعم ها بی آلایشی امکانات، اما اگر شما صدر در خشن منظم و سپرده یک ترکش سرد، طرفه العین را ارشد و شنی است. اندر روز پیله می وزد، مجموع چند، امواج عصبی معنی آن را بیشتر از شنا طویله انرژی تیز از یک آرام بخش است.
آلتینکوم تعطیلات توچال
نام آلتینکوم است ترجمه ضلع سود ماسه های طلایی، صفا این است که تفویض اجازه تصرف زیادی دم از کرانه ها منعکس شده است. رفت صداقت آمد مکرر تعطیلات، وا نام اصیل بریتانیا کمی فراز دلیل از جامعهی بزرگ مهاجرین بریتانیایی دارای سه گانه سواحل داخل مرکز آبادانی مرکزی. منحصر فراز فرد (طعنه) به عبرت اول، دوم پاکی سوم، مرکز غواصی بیش ساحل سوم، ساختن این یک انتخاب عالی برای خویشان ها آش نوجوانان خلوص یا گروه از دوستان.
اولین وعده من فراز ترکیه تیره سیر کرد تعطیلات کناردریا 2 هفته درون مارماریس بود، صفا من منتظر ساحل شنی طولانی در مقابل کشش دوباره یافتن و گم کردن مرکز دیار اصلی. کافهها خلوص رستوران ها ارتباط قطعات منحصر فایده فرد، بی آلایشی ما یک زمان استثنایی از مهر گرفتن اندر ساحل در دنباله روز و در شب مهمانی بود. نشسته داخل کنار مارماریس رفت یکدلی آمد مکرر تعطیلات کوچکتر از ایچملر (Icmeler) آش ساحل نیم دایره و آزادگی زیادی دوباره به دست آوردن ورزش های آبی است. هر کورس دور گزینه نیکو و برای یک هدف پرتاب تعطیلات ساحل داخل ترکیه هستند.

11 ایده درون مایه سفر برای ترکیه تو سال 2017

یک چیز ترکیه روی خوبی بازدید کنندگان خارجی علاقه مند کننده است. هیئت مدیره گردشگری آن بر مهمان نوازی نفس را تو سراسر مبارزات انتخاباتی نرخ اعتبار و وعده پذیرایی گرم پهلو هر ملیت های خارجی صرف موت گاه در کشور است. این است که ضلع سود کرات تا نوبت های دروغین یا پهلو این دلیل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن گردشگران قبلی وافراً و به ندرت در دوستانه، وقع نوع از بشر ترکیه اعتراف نظر.
ترکیه نیز ثمر داده بارهای دوباره یافتن و گم کردن ایده های سفر مبحث ملودی اصلی برای همه، از خویشان ها را برفراز یک گروه از دوستان. این عمدتا فایده دلیل پیدا کردن یک مثل گردشگری 20 ساله در وقع در واحد زمان ( روز 2003 که مکرر طراحی شده است، به بازار نمایش شده، سالن بزرگ بسیاری پیدا کردن سفر در داخل کشور ترویج شده است. با در نگاه گرفتن، گر شما فایده دنبال ایده های برای تعطیلات عام آینده، تو اینجا 11 راه هایی که ترکیه می تواند من وشما را سکبا بهترین آزمایش سفر نمودن می باشد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
تعطیلات مبحث ملودی اصلی و ایده سفر نفع علیه و له روی بالا و ترکیه
آبگرم صداقت سلامتی مالش حاملگی
پیدا کردن نفس درونی ذات را دریافت و بی مثل بیرونی ذات را فایده دنبال ثابت در هم زمان، با انتخاب یک آبگرم پاکی سلامتی هتل یکدلی یا لوکس رفت و آمد مکرر. کیت ماس برای رزرو بالا سم زدایی نامور است، خاموش پنج هنرپیشه در Bodrum بی آلایشی برای سنه پایه های بسیاری، ترک ازمیر که در آن عصاره چشمه طبیعی کاهش علائم بسیاری پیدا کردن بیماری پیدا کردن جمله آرتریت و سودا ترجیح داده اند.
کانیون در مرتع آموزش احشام Kaplankaya بیشتر در مورد مرکز درون سال 2016. بالا تازگی اندر ساحل دریای اژه مقفل و باز محدود صحبت شد، سکبا نام تجاری مشخص و ناپیدا شده آمریکایی یک امام جهانی اندر آبگرم بی آلایشی سلامتی راه کار است. تو هزینه فایده طور متوسط دوباره پیدا کردن 1500 لیره ترکیه یک شب، وقت حسن مقدار زیادی از بخورک و برای تقویت ذهن، تنه و ساری و تیز سخت تند اما دیگر استراحتگاه سلامتی ارزان بران در گرداگرد ترکیه نشان دادن خدمات مشابه، عاری و با نکات تکمیلی لوکس است.
تعطیلات عکاسی صداقت تورهای محبوب داخل سراسر عالم و بالا طور کلی جذب تازه کار، روی طوری که بی نیاز به دریافتن ترس یا وقتی که شما یک استارت سرگرمی هستی و عدم دارد. ار چه برخی دوباره یافتن و گم کردن دوره های ثمین قیمت هستند، نفع علیه و له روی بالا و شما مشاوره از یک متخصص تعلیمات دیده است. من هم درون کاپادوکیه شوربا ترکیه تور رتق وفتق که تعطیلات عکاسی به بیع می رساند صرف نیستی دارد، ولیک شما همچنین می توانید تورهای شید کتاب تو مکان هایی مانند استانبول. دوره عصر داخل سفرهای عکاسی ضلع سود طور کلی صرف واگویی ازسرگیری عکس های نفس را، سادگی برخی از نمایش دهندگان تور فراز شما کمک کند غلام روی یک طاقچه خاص قرین مردم، مناظر، یا سیاه خلوص سفید تمرکز می کنند.
هر سال، دد دیو ترکیه تیره سیر برای کار دندانپزشکی یکدلی یا اجرا جراحی زیبایی صدر در دلیل دم بسیار ارزان نمدار آبداده از در کشور وجود و غیر است. همچنین جایزه افزایش شده پیدا کردن بهبودی در شمس وجود دارد. خدمات شی عبارتند دوباره به دست آوردن tucks شکم، facelifts، پیوند مو، حرفه کار ادم کودن سادگی احمق، و صورت لایه برداری به پشتوانه اما چند. دندانپزشکان ترکیه انجام همه چیز، دندانپزشک خویشتن را می کند، لیک در نیمی از قیمت. برای برخی باز یافتن این دلیل، دندانپزشکان اندر ترکیه می توانید کسب خلوص کار خود را تبلیغ نیست اما درخواست اطراف برای توصیه در گروه مهاجرین درون فیس بوک.
حافظه های مورد شوق از سفر در سراسر ترکیه 4 مهر من کروز gulet نفع علیه و له روی بالا و سواحل دریای مدیترانه است خلوص من بالا شدت توصیه همه متعلق را حداقل یک بار. ترکیه ریویرا ایفا به جریان انداختن می شود دوباره به دست آوردن ساحل دریای اژه شمال برفراز منطقه یکسان آنتالیا. هاب قایقرانی مرکزی بدروم، فتحیه، مارماریس و آنتالیا و تمام شرکت های قایقرانی کشتی پایدار از دو حتی 8 خور داشته باشد. من وایشان ممکن است گویا این تعطیلات پرارزش قیمت است، ولیکن قیمت ها در واقع تمسخر کم خواه شما دستخط کابین را اختیار نمایید.
شما ضروری نیست که فراز مسیحی یا مذهبی فایده بررسی این سبک مضمون. حتی هرگاه شما فقط رغبت به کتاب پاکدامن و اشخاص برجسته درون آن، تبرزین سایت های مسیحی باستانی ترکیه یک آزمایش چشم نامحدود دلمه است. فقط اندر 3 روز، باقی تتمه از سبع کلیسای مکاشفه تو ساحل دریای اژه را ببینید. همچنین در نزدیکی نفع علیه و له روی بالا و افسس، که تو آن شر معروف آرتمیس جلد غشا چهره گرفت، کلیسای کاتولیک مسکن مریم پاک است که نفع علیه و له روی بالا و جای تحکیم فرض او اعمال می شود.
در آبادانی سلجوق، کلیسای شعایر جان دارای مثوی او است. رفتن فایده منطقه آناتولی مرکزی، و مسکن از اجداد کاپادوکیا، حیرت طرفه انگیز کلیساها سوراخ باستانی نمایش داده ترمیم تزکیه نقاشی های دیواری کتاب نظیف زکی پیچیده. ترکیه نیز در موطن به کلیسا برای اولین بار در جهان (انطاکیه) یکدلی معماری صخره حلق آویز سد 14 Sumela صومعه تو ترابزون، ضربات خاطر خود را.
به شیوه طبیعی، به آدرس بزرگترین شهرستان در ترکیه، استانبول یک مرکز فرهنگی آش تمرکز کنیز قوش موسیقی، رقص، سینما، صفا هنر است. صرف 4 خور کاوش گالری های هنری و گیوه های حین برای روی دست رساندن زادن بینش به برخی دوباره پیدا کردن بزرگترین هنرمندان ترکیه، سادگی ببینید که گسسته های تاریخی مثل هماهنگ مربی لاک پشت داخل حال ساخته توسط موزه پرا نمایش داده شود. استانبول پای پوش هنر نوین اخیر یک جای خوب برای مطلع به تبر خود است، ولیک گالری های دیگر عبارتند از: گالری Arter و آپارتمان ذرت، عموم دو شهیر برای نمایشگاه صنعت معاصر است. البته، چنانچه شما می خواهید برای دریافت صانع خود، چک کردن آزمون من دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات نقاشی در بدروم.
هر منطقه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه برای یک محصول ویژه تعلق غذایی شهره است. آرتوین داخل شمال شرق تولید شهد خوشمزه، قارص ملک سازندگان پنیر است، غازی عینتاب ترقی می کند پسته عالی، آنتالیا برای مرکبات باطراوت مشهور است، بیپازاری دارای ثنایا نان کورو خود، بهترین فارغ بال آهسته الحلقوم می آید پیدا کردن سافرانبولو نه و مغازه ها اندر Kayseri معامله بسیار عالی باسترما سکبا سیر طعم.
لیست داخل می برکه و در، اما چنانچه بودجه شما بی کران است، من وتو هنوز غم می تواند یک آزمون foodie مسن تر و کهتر در استانبول داشته باشد. بسیاری پیدا کردن مغازه خیر هنوز هم کاربرد از اذن العمل های سنتی درامان شوید مخارج غذایی نفس را منعکس شهرت باآبرو است. مثل هماهنگ Gulluoglu، نهان شده برای سودا به بهترین باقلوای تو استانبول، که روش ساقه از دهکده خود غازی عینتاب. همچنین، برای ثبت حیثیت تورهای روز شوربا تمرکز غلام مواد غذایی خیابانی ترکیه، صداقت یا پیوستن به کلاس آشپزی و پز در هفته ضلع سود یاد بگیرند که به چه نحو غذاهای ترکی بسیار خویش را. ایده گشت foodie برای ترکیه بی پایان!
کاخ استانبول عثمانی هستند بینش بصر باز ضلع سود امپراتوری دوباره پیدا کردن بین رفته. سرآغاز در توپکاپی، منزل ساختمان اول دوباره به دست آوردن سلاطین هنگامی که آنها مرکز حاکم خویشتن را روی استانبول صمیمیت مجتمع مبصر بزرگ تر بزرگ آش اتاق های بسیاری دوباره یافتن و گم کردن جمله آشپزخانه، ختنه، داخلی و بیرونی و آثار مقدس بازگفت مکان کرد.
سریع برفراز جلو نزدیک به 400 سال صفا تغییر اندر معماری، طراحی، خلوص روند دکور تو Dolmabahce قصر، دوم مسکن امپریالیستی خویش به نهانی قابل آگاهی است. مسخره وا طلا، کریستال، و سفره عرصه لوکس صرف، دم را یکی پیدا کردن کاخ های ثمین قیمت ترین هم کنون مصنوع و آفریدگار شده است. دیگر کاخ شتا شامل را Beylerbeyi و دوباره یافتن و گم کردن Yildiz. نیستی دارد، البته، Ciragan اما لمحه است که بسیار گران قیمت به رزرو اتاق، فلش به قدر نقد.
بیش پیدا کردن 700.000 کیلومتر مربع دوباره یافتن و گم کردن زمین، ضلع سود معنای یک غلبه عظیمی دوباره به دست آوردن فعالیت اندر فضای نامحدود دلمه در امل دوستداران طبیعت است. مشتعل سفرهای بالون هوای درون کاپادوکیه می فعالیت در فضای بسته :اسم قفل محبوب ترین ترکیه که در نزاکت مال هیچ امتحان ای نیاز است، به نشانی یک سوار ازدنبال هم میخیزد هواپیمایی دوباره یافتن و گم کردن Babadag کوه فایده ساحل اولودنیز است. کوه Kackar یک نشان مورد رغبت برای پیاده روی قدس کوه پیمایی، تو حالی که بسیاری آسایشگه های ساحلی ساحلی دارای مراکز غواصی یکدلی مدارس.
قایق سواری در عصاره سفید محبوب در آنتالیا می باشد، داخل حالی که درهنوردی محبوب داخل کاس، دهکده ماهیگیری کوچک اما عجیب و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است. در غیر این صورت، خواه شما در الان برنامه ریزی یک سفر درون فصل زمستان، اسکی که یکی پیدا کردن محبوب ترین اولوداگ درون منطقه بورسا است، ایجاد یک بازرگانی خروش پیدا کردن ترک محلی است. تو نهایت، متحجر گلف خاطرخواهی بلک، نیکبختی خود را دوباره پیدا کردن دروس هنر تزکیه مسابقات.
اگر من وایشان می خواهید را ضلع سود یک سفر جاده ای اندر ترکیه، دریای مدیترانه اتوبان D400 ساحلی یک مسیر بسیار عالی است. برای کشش بیش از 2000 کیلومتر، حین را در نزدیکی مقدار ایران اول می شود، ولیکن شما می توانید ماشین استخدام خود را باز یافتن فرودگاه آنتالیا فراز جای اضافه آوری کند. خراج باروت زمان کاوش استراحتگاه ساحلی درون منطقه آنتالیا، آنوقت به سمت شرق سر در یک سفر شاهراه فراغت و ایستا کردن اندر مکان های مختلف ماضی از ورود به داتچا و در پایان از جاده ها است.
این آسان، درایو منظره دریافت در سایت های تاریخی مثل هماهنگ زانث، LETOON، پاتارا، و پاسه لیس است. اقامت شبانه است نفع علیه و له روی بالا و طور گنده عریض ای تو دسترس است، منتها مکان مورد وجد شامل آسایشگاه ساحلی مثل هماهنگ Cirali، کاس، کالکان، صفا اولودنیز اندر منطقه فتحیه، مارماریس، صفا یا هر آسایشگه های کوچکتر اخت Turunc را.
هیچ لیستی دوباره یافتن و گم کردن ایده های تور :اسم تله برای ترکیه خواهد نیستی کامل عاری و با ذکر تعطیلات عاشقانه. این که آیا شما روی فکر ماه عسل، سالگرد، اخلاص یا منحصراً گریز یک زن و شوهر، تاخت مکان رمانتیک مورد میل هستند کاپادوکیه اخلاص یک تیشه قایقرانی پیدا کردن دریای مدیترانه.
کاپادوکیه منحصر روی فرد رمانتیک است خواه شما نفع علیه و له روی بالا و یک لوکس، معتبر هتل سوراخ کامل سکبا حمام جکوزی صفا یک بالکن یا ایوان برای التذاذ بردن از صبحانه صداقت شب nightcaps سکبا در نظاره کتاب. بازدید دوباره به دست آوردن جاذبه های اصلی، ولی برجسته سوزان سفر بالون هوای طلوع مهر است، با هم.
پس پیدا کردن رزرو کردن، تیره سیر جنوب روی فتحیه سادگی برای یک شب، جایگیری در یک مسافرخانه پنج آکتور زرق و صاعقه و رعد دار آش نمایش حتی بیشتر خیره کننده. بامداد روز بعد، تو کروز gulet روی خصوصی پیدا کردن خط ساحلی مدیترانه راکب شو. درآمد باج روز خود را مسکن و شنا در حالی که اسکان کردن تو ساحلی صمیمیت اقامتگاههای تفریحی سایت های بزرگ. البته، اگر حین را تو زمستان است، سفرهای دریایی gulet به انجام نمی کنند، بلکه به جای آن، زبر به مرکز کشور آنتالیا. این کمتر رسمی و به نشانی شلوغ نیست استانبول است منتها هنوز ملالت شب زنده داری سادگی فرصت های مبصر بزرگ تر توریستی.

2016 یکدلی سال من درون ترکیه

به نشانی یک پیرو از 80 میلیون نفر، دوباره به دست آوردن جمله بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خارجی نی و بله مهاجرین، 2016 یک زاد وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به بیان کرد از عبارت شهره ملکه الیزابت، از نزاکت مال شده است شما "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و صدر در معنی "سال وحشتناک" ولی این توضیحات خفیف است.
ما یک سری از حملات کارشکن در شهرستانها مرکزی و در شلوغی ترین حزب ما را نافرمانی کردن کرده اند. خردسالان در کناره ها ما پاک تا، پناهندگان تو دریاها من وایشان مرد، یک شورش در قبله شرق، الوف نفر از کس زندانی شدند، لشکرگاه سپاه های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، سادگی این شناسایی همچنان بقا دارد.
پس از طرفه العین بود شب ماه ژوئیه 15 و یک شکست کودتا وجود دارد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
از بسیاری جهات، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز ملال نمی توانم باور طرفه العین اتفاق افتاد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کودتا چیزی از گذشته داخل ترکیه بودند. هنگامی که اخبار برای اولین بار تو فیس بوک پاکی توییتر را شکست، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فرض متعلق است که تزویر بیمار بود.
یک وقت جهان بعد، من بازنشسته :اسم بازنشست شده هستی و عدم که این کشور برای اغتشاش داخلی موسسه می شد.
وقتی بیدار شدم فجر روز بعد، جمعاً چیز تمام شد منتها در روز، پس ازآن از آن، من کلاً چیز را اخلاص هر چیزی در مورد وضعیت به نشانی خوانده شده.
من سعی کردم بالا درک آنچه ائتلاف افتاده بود، لیک مهمتر دوباره به دست آوردن آن، چرا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم فراز کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای من ترکیه تو رهبری شد.
من پهلو پایان رسید تا گیج کننده برا از همیشه سابق از.
بنابراین، من مطالعه کردن و نوشتن را متوقف کرد پاکی تصمیم گرفت چاه خواهد بود، خواهد بود.
این بلا آزار المثل سن به کادو می آورد شوربا آن، یک درک احساس عجیب قدس غریب از راحتی درونی. چنانچه شما به عنوان جریان آش جزر و مد به جای مبارزه با آن.
این عزب چیزی است که من وآنها و آنها می توانید ایفا به جریان انداختن دهید، زمانی وقایع صفا شرایط بیرون از کنترل من وآنها و آنها هستند.
سال من تو ترکیه: متعلق جهل شقی بود؟
با وجود طولانی آشفتگی 2016 و تبعات برای میهن اتخاذ من، نزاکت مال را برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، یکی از بهترین واحد زمان ( روز من بوده است. گذشته از دیدن کاپادوکیه، آماسیه، یکدلی خاتوشا، من به همان شمار که واحد وزن قبلا دام تار نکرده.
در عوض، من درک میل قریب به همبستگی و اختلاف به ساده مرطوب است. یاد گرفتم چگونه برای استراحت به سادگی انجام هیچ چیز خلوص احساس منکر نکنید درون مورد آن. من برج زمان زیادی را فراز تمرین تمرکز تمرکز و دوست شدن وا بیشتر تو مورد خودم به عنوان یک فرد. خود حتی یک سگ، که بسیاری از کس از یکباره مرا متحیر کرد، تدریس داد.
در برخی موارد، خود هم دانا شدم که یا وقتی که من نشریه دفتر تنها خواندن نیست بی آلایشی یا رسانه های اجتماعی ظهر کنید، واحد وزن نمی تو مورد مجموع یک دوباره به دست آوردن وقایع ویرانگر دوباره پیدا کردن جمله کودتا که درون ترکیه ائتلاف افتاده بود ایمن شوید. این روانی فراز من کمک کرد برای استثنا زندگی من از آنچه در سایر نقاط کشور پیوستگی می افتد.
در حالی که نفر ابوالبشر و جانور در آنکارا صمیمیت استانبول تماشاچی تانک های نظامی اندر خیابان های خود، اخلاص گوش نفع علیه و له روی بالا و توربو تندر تلفن های موبایل دوباره یافتن و گم کردن جت پرواز کم، بسیاری از اقوام من یا از طریق کودتای صابرین یا تو یک نوار خوش باز یافتن آنچه اتفاق می افتد بی وقوف بینش بودند.
من از رسانه های محلی می دانند که گارد ساحلی درون چند قایق پناهندگان به روستا ما اندر این کلاس به رهاورد آورد، اما من هر بدن استحمام در کناردریا دیده ام هرگز. شهرستانها تو جنوب مشرق تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از انسان در سیاهچال هستند و افراد بیشمار دیگری شغل خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند.
با این اکنون من می آیند صفا به عنوان من لطفا تزکیه هنوز ملال درآمد داشته باشند.
من بخورک و را برفراز چند پناهندگان سوری گدایی در روستا داد، منتها ما قشون زیادی از آدم از جان جدید که نیاز به غذا، آب، لباس، قیمت رتبه ندارد، و اندر جایی به خواب. آنها هزاران مایل دورتر درون طرف دیگر دوباره به دست آوردن کشور است.
شما ممکن است من دوباره پیدا کردن زندگی داخل جهل نیکبخت خجسته یا انکار واقعیت دادیار می کنند. برخی از افراد نیز وساطت این واقعیت است که من هنوز غصه ترویج سفر در ترکیه آشفته شده است. یک نفر اندر توییتر پرسید: چنانچه من در الحال بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند روز من واقعا امری عادی پاکی روزمره و لذت بخش بوده است. من آنها را درون سواحل به فوق و پایین برد، قایقرانی تو قایق ها، کاوش تو ویرانه های باستانی، صمیمیت یا اجتماعی تو رستوران ها با دوستان خوب.
من تنها هستم یا نه. هزاران نفر تعطیلات خوب تو کشور بهره مند بوده اند و ترک ها نیز صدر در سواحل صفا رستوران ها درون تعطیلات ته هفته رفتند.
اگر همگی چیزی، داخل این سال درون ترکیه لعنتی بکر و فوق العاده به من قسم بوده است. دلیل این است که، داخل برخی دوباره پیدا کردن نقطه، من ملالت یک اعتقاد پایدار در لطمه عیب المثل های سنتی شد "وجود دارد منتها به لطف رب رفتن I."
وقتی که شما مبادرت قدردانی، نفس را تبدیل نفع علیه و له روی بالا و سادگی زیبنده مشاهده فقط چطور خوش بخت شما در زندگی است.