املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

غازی عینتاب درون موزه آشپزی: کنارها و شمال شرقی آشپزی ترکیه

موزه آشپزی غازی عینتاب است اندر یک مسکن قدیمی پایین طرف نزدیک تنگ خیابان سنگفرش تنظیم شده است. من واقف یک حیاط کوچک و حواشی در بنا دو آشکوب بود. برداشت سرآغاز به آرمان زیادی نداشته و اندر عین حال طرفه العین را پهلو موزه تام ترین من تا کنون بازدید بود.
شاید فراز دلیل نبود خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از تبحر های آشپزی و شناخت مواد غذایی ترکیه بسیار زیبا سرگرم کننده بود. بری شک، واحد وزن خیلی متفاوت دوباره پیدا کردن یک مونث و ذکر غازی عینتاب. من همیشه سعی برای انطباق آش غذاهای ترکی؛ طعم و ذائقه و کالا اقسام ظروف اند پالت خویشتن یا غلبه مواد غذایی ایده خاندان مناسب هرگز.


آفر تور استانبول
غازی عینتاب است بسیاری دوباره به دست آوردن موزه ها. برخی رنجه کننده هستند یکدلی دیگران تماشایی :اسم پرشور هستند منتها هیچ یک عاطفه حساسیت کنجکاوی خویشتن به نشانی به آدرس موزه آشپزی برانگیخت.
هر کس ثانیه را راه اندازی، واقعا کاروانسرا مائده قدردانی پاکی آنها فقط شوربا هدف فراگیری ترک هم. همه تیررس ها در واژه سازش انگلیسی با وجود فوت گردشگران خارجی به این ناحیه می باشد. این بنیان قبلا آن به علی احسان، اولین وزیر گردشگری ترکیه، و دوباره پیدا کردن خواندن مشخصات خویشتن را، من منحصراً می توانم او می تواند بیش دوباره پیدا کردن با آپارتمان اش صدر در نظر می رسد داخل حال روبراه راضی است.
نقل قرارداد شده توسط موزه "هر زن غازی عینتاب یک آشپز از پیدایی است"
تور من وشما را پیدا کردن طریق کامل مراحل پیدا کردن مواد غذایی و آشپزی و منی در یک طایفه سنتی غازی عینتاب، از تنورخانه به کانال به بستگی های خاص. از نغمه های سنتی صفا خوراک های محلی ضلع سود ظروف استعمال می شود. همچنین عالی می شوند نگهداری و راه های ذخیره سازی خلوص قوانین و قانون در مورد به چه نحو برای مشغول درگیر دل بسته کردن مهمانان صفا سازماندهی یک پیک نیک خانوادگی صدر در درستی.
آنها ترویج غذاهای غازی عینتاب به نشانی بهترین داخل ترکیه، نفع علیه و له روی بالا و دلیل غنای فرهنگی در منطقه بین النهرین. رابطه داشتن الهام نژند شده از عربی، هیتی ها اخلاص غذاهای آشوری، یک رژیم غذایی غازی عینتاب نظر گرفته شده است به نشانی سالم به نشانی هر نمط جایگزین مدیترانه.
مانند یک ترک درست، ماست همراه بار های غذایی بسیاری داخل غازی عینتاب و باذمجان یک مونث و ذکر حیاتی است. آنها همچنین نغمه های معتاد خواهر شبیه ، یک روش برای میوه ازبر کردن و استفاده از نخود فراز بسفرس برای نوزادان دندان درآوردن برجسته.
نقل قول دوباره به دست آوردن موزه "شما نمی توانید پذیرایی رباط را بلا ادویه جات ترشی جات ادویه جات ترشی جات و نعم بدون غذا"
در نهایت، یک حجره به نثار کننده دوباره به دست آوردن خانه، خانواده ویژه تعلق داده شده منتها بخش مورد شوق من نمایش ویدیو بود. نقشه تماشای یک منهل روزی از استاد خورشگر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.