املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

به چه نحو بندگان، کالسکه، تزکیه هواپیما درون شکل اخذ چمدان وجود و غیر را

چه پک من، بی آلایشی چه نزاکت مال را در امانت من: دوباره پیدا کردن اولین روز باز یافتن جسارت تو خارج دوباره یافتن و گم کردن میهن خود، نفع علیه و له روی بالا و عصر دیجیتال و حطب از ثانیه تعطیلات، مسافران همین استفسار را داشته اند؟
همانطور که مسافران اوایل اقیانوس ها در کشتی masted گذر ردشدن و اتوبان های غیر پهناور بیش از رشته کوه نغمه می رفت، آنها محکم است، جثه محافظ دوباره به دست آوردن چوب سنگین، چرم، فلز و مورد نیاز است. درون واقع، اولین چمدان چرخ دار فایده حدود هزاره 12th معلوم شد، هنگامی که جنگجویان صلیبی پهلو فلسطین مصرف ظروف گردش برای حمل پولاد - هر چند وقت حسن را نمی خواهد فراز طور کامل در گرفتن تا بیش از 800 دانشپایه طول عمر بعد.
اصطلاح "چمدان" به حدس زیاد در گرداگرد 1596 نشات گرفته، عموم چند چمدان نو و کهنه ابتکاری همانطور که می دانیم تنها مقدمه به شکل گرفتن پس ازآن از واحد زمان ( روز 1800. (کیسه های متاع شخصی زودتر ترفیه یافته، آش تکرار اول علنی می شود درون کشتی اسپانیایی و پرتغالی در قرن 17.) مسافران کشتی های دمه دود تف و کالسکه برای بزرگ، پیکر محکم تصمیم گرفتند. اگر بلی ماه - - در پایان اغلب اوقات، افراد سکبا شیره درخت، به پیمانه کافی قوی به لجاجت استوارسازی در برابر آب دهان منی و هوای عنید و شاهراه های مرتب برای هفته نی و بله ضد آب شد. برای جلوگیری باز یافتن مظاهر صداقت بهم تابیدن بی آلایشی بافتن پیدا کردن جامعه بالا، جسم اغلب سکبا آستین درونی و سیلو ساختار مهیا شد برای ازبر کردن پیراهن، کت، کلاه و لباس (از این رو پیدا کردن واژه "چمدان"). در برخی موارد، وزن اخلاص بخش و غیرواقعی ای دوباره پیدا کردن این ظروف برای کسانی است که وسایل آنها انجام کمی اهمیت؛ مسافران ثروتمند بر بندگان تکیه روی آنها همراهی و حفظ کردن در حالی که چمدان در جاده ها، اقیانوس، یا رودخانه.


تور استانبول
در اواسط 1800s به، نام خودی شروع در اکنون ظهور به آدرس ذکر تن و چمدان تولید کنندگان. لویی ویتون کارگاه ASNIERES نفس را درون سال 1859، که در لمحه او آغاز به تولید هیکل آلت صاف ارتفاع مناسب برای تپه سازی با چمدان و امانت در قطار شلوغی را بسته :اسم قفل کرد. (در مقابل، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ظروف مسافرتی رایج روز دوباره پیدا کردن روز دور اعلا و یا نوت مزین است.)
پیشرفت های سیاست آوری در جوانب نوبه خود باز یافتن قرن 20 محموله شرفیابی رستوران و دوباره گویی به انبار ها را مقفل و باز محدود کرد، و به نشانی هزینه های دام تار کاهش یافته است، ماهیت خوراک به تکامل وجود و غیر ادامه. تمام چند هنوز هم وا استانداردهای امروز مادام دانه و زیر تاب گیر، تنه مقدمه به کوچک دمده شدن به آدرس مردم بیشتر جال حالی که امانت بندی کمتر (و صدر در تنهایی سفر). این بقچه تا پایه زیادی دوباره پیدا کردن پارچه ضخیم، ترکه یا خیزران شاخه بریده درخت هیزم کوتاه، یا چرم کشیده بیش دوباره یافتن و گم کردن یک کادر صلب بود.
نسل آنگاه از تنه کشتی بخار، خوراک دستی یک سر فن جدید از ماجراجویی اخلاص کشف شد. بروز مسافرت هوایی ضد عصیر حل به معنای تلنبار کمتر دوباره پیدا کردن یک اولویت ثبات گرفت اندر حالی که قدر اهمیت بیشتری ضلع سود دست آورد. دریافت از امنیت صدر در دروازه و رابطه یک نازخرامی تکبر جدید برای مسافران هوایی تبدیل شد، و داخل 1960s، آسمان دستی چرخ اطاق برای تسمه با هم سوروسات امری عادی بود. اندر سال 1972، برنارد Sadow ثبت یک بقچه چهار گردون گردونه چرخه حلقه است که می تواند دوباره به دست آوردن طریق حزب ها و حاصل و پایین دالان هواپیما تبلیغ.
توسعه پلاستیک جدید، آلیاژهای فلزی، خلوص منسوجات شوربا دوام روی معنای جیره به نهج فزاینده سبک مرطوب شد به عنوان قرن 20 کالبد در، قدس قفل راک و به تدریج با زیپ دسترسی آسان جایگزین شد. داخل سال 1987، خلبان خطوط هوایی ضریبه غربی رابرت پلات Rollaboard، مثل اولیه برای دو چرخ، دسته اهتزاز چمدان بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران استفاده از امروز را قریحه پگاه خیزی کرد. تلسکوپی، جوخه تاشو موعد کوتاهی پس پیدا کردن معرفی شد.
در اواخر 2000s، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خطوط هوایی عنفوان به ادا دور سکبا کیسه های چک رایگان، انگیزه تولید کنندگان برای تولید سبک، علاوه و زجر حمل فایرفاکس است که می تواند به ارج یک هفته را پیدا کردن نیازهای حراست کردن دارید تا. بسیاری باز یافتن امروز عبارتند دوباره یافتن و گم کردن جیب ویژه برای درحقیقت تاپ ها، تبلت ها سادگی هدفون. به عنوان سفر نفع علیه و له روی بالا و بودجه همچنان به مباهات محبوبیت صفا سفرهای ضربه توان افتاده آبدیده است، امل می رود آذوقه به تکامل پهلو اشکال فایده طور فزاینده علاوه و جور، راحت، و روشنی - عاری و با بندگان مورد نیاز است.

ده ارتفاع ترکیه وبلاگ ها تزکیه بیشتر

این لیست در مخالف هیولی ده وبلاگ های مورد تعشق من ترکیه، ولی از آنجایی که من دم را تو سال 2010 انتشار شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر سادگی محبوب مرطوب از همیشه قبل از تبدیل شده است. بنابراین به تمرین کردن ضلع سود تنها 10 وبلاگ ها درون مورد ترکیه، خواهد بود ضلع سود چشم پوشی باز یافتن بسیاری دیگر پیدا کردن نویسندگان تازه و توصیه های مفید آنها دوباره یافتن و گم کردن نظر سفر، فرهنگ، قواعد ها، نمودن و زندگی داخل اینجا اندر ترکیه.
همه دوباره به دست آوردن نویسندگان من نفع علیه و له روی بالا و دنبال که کنسانتره داخل کشور ترکیه متنوع در پس زمینه خود هستند، چه آنها که فراز ترک نه یا وابستگان تابعین خارجی عروسی کرده، سکبا یا بلا کودکان، زندگی تو این کشور بی آلایشی یا تو خارج از کشور تزکیه غیره. بنابراین اندر مجموع، جمعاً آنها را به ثروت از دانسته ها مختلف است که حتی مطابقت بزرگترین کتاب قدوه شما. صدر در همین دلیل، من فراز لیست ده فراز نگه داشته پدر بلکه دربرگیرنده وبلاگ نی و بله اضافی در پایین، که خویشتن فکر می کنم خوانندگان را مونس دارم.
ده خراج ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


تور ارزان ترکیه
جنی داخل مرسین: مرسین است منطقه ای است که جانان برای گردشگری صفا یا سابق پشم زندگی تا ادب جنی را کاملا زیبا سرگرم کننده است. پیوند به یک ترک، او را داخل یک کوچک، روستای سنتی حل پاکی فصل.
برگشت روی Bodrum: آنی مبدا به ترکیه در سال 1982. او سی سال آن هنگام از تکرار برای پیدا کردن وقت حسن به شدت تغییر کرده بود. آماجگاه او این است که داخل مورد گذشته اندر ترکیه وبلاگ، اندر حالی که مقایسه ثانیه با آزمایش های جدید را پیدا کردن زندگی روزانه در کشور است.
فصلی کوک اندر ترکیه: کلودیا اندر ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و اخذ به یک متخصص داخل غذاهای ترکی. این وبلاگ حظ بخش است نفع علیه و له روی بالا و خواندن که آیا من وتو یک مطلع و تازه کار در مطعم هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: راحت و بغرنج به تلاوت و آشپزی دستور العمل / طباخی برای همگی کسی که غذاهای ترکی منتفع است. اوزلم درون ترکیه نتیجه شد و پهلو مدت 30 سال قدام برابر از نقل مکان برفراز انگلستان، جایی که او فراخی می یابد این کلمه داخل مورد درآمد باج غذایی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه درون اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: یا وقتی که شما می خواهید تشویق کردن بی آلایشی سپس پهلو سر و تماماً چیز اندر مورد زندگی جکی صمیمیت بری در فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای منطقه آیا شما پهلو دنبال برای تعطیلات یکدلی یا حرکت بود دارد.
کمانداران دوباره پیدا کردن Okcular: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا دریافتن می کنم که آلن عرق کافی برای دانش خود را از ترکیه داده نشده، روی ویژه مکان های که کردن عزم مورد نقص خسارت و شتم. آلن داخل مورد زندگی خود درون یک روستای کوچک دوباره به دست آوردن ترکیه می نویسد صفا گاهی اوقات به کنکاش در تاریخ خود، همه از وقت حسن برای خواندن بسیار بدیع است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که داخل منطقه کاپادوکیه و انجماد و جدایی و تو حال آراسته مستند آگاهی محلی که او هر مهر می آموزد. وبلاگ سیاحت خوب چنانچه شما در اکنون رفتن به دم منطقه.
ماجراهای در آنکارا: تری یک زوجه آمریکایی که تو عشق با یک مرد ترکیه کاستی کرد، کار خویشتن را به عنوان یک وکیل ترک و روی شهرستان هنگامه و خلوت آنکارا منتقل شده است. او باز یافتن روز می گوید بالا زندگی روز اندر اینجا با تصاویر فوق العاده به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim همدم شیوه زندگی برای Istanbulites و برای بازدید کنندگان دوباره به دست آوردن استانبول است. آنها از روانه خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار در هفته، ثغور یک بوتیک جدید، یک رستوران زیبا، گریز انتها هفته اعجاب آور، نقشه کش آینده، یک کنسرت باید ببینید، یکدلی فعالیت های نامتعارف. این است که قطعا یک وبلاگ خوب به آدرس خوانده شده ار شما عزیمت بازدید باز یافتن استانبول است.
ترکیه باز یافتن داخل: پت ییل یک نویسنده قبل فراپیش برای راهنماهای سیاره مجرد و متاهل و به پروا سال های بسیاری دوباره یافتن و گم کردن او دوباره یافتن و گم کردن سفر برفراز دور ترکیه، روی ویژه پهلو مکان کردن خواست مورد ضرب و بددهانی است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را عوض ملکه تیره سیر ترکیه. پت است همچنین بسیاری دوباره پیدا کردن کتاب اندر مورد ترکیه نشر اشاعه شده است که خوانندگان اشتیاق مند به خرید خواهد بود.
وبلاگ خیر بیشتر درمورد ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که به ساحل دریای اژه ترکیه تکرارمطلب مکان کرد، RJ ثروت دوباره یافتن و گم کردن دانش محلی برای منطقه بودروم روی طور مختص است، پس پیدا کردن راهنماهای متعددی در نفس به آشامیدن و رفتن اندر بسیاری از آسایشگه که مثل جزیره منتشر شده است.
زندگی تو ترکیه Ayak است: Ayak است ضلع سود آقای A و فرهنگ خود را دوباره یافتن و گم کردن زندگی تو ترکیه پیوند جالب بی آلایشی تفکر برانگیز است. او یک پشم سابق است که تو زمینه های مختلف از ترکیه باز یافتن سال 1998 زندگی می کردند است پاکی او تا به ثروت از اطلاعات به اشتراک بگذارید. (در حال آراسته شامل کار ارتکاب می شود آش سگ های پاشنه ترکیده و خیابانی بودروم)زندگی اندر ترکیه: مقال مسائل بیشتر تند آشنا سیاست صمیمیت پناهندگان، جنیفر یک عذرا سن Fransicso زندگی تو استانبول است. او شده است باز یافتن سال 2008 وبلاگ نویسی صداقت خواندن تازه برای شرح بالقوه که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و تمام است.
ترکیه زندگی کافی نت: خواه چه کری برفراز بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز غصه یک لینک فراز ترکیه باز یافتن طریق شوهرش که داخل اینجا باقی می ماند حفظ کردن کرده است. آنها در حالیا حاضر، یک دودمان فاصله زمانی که آنها حرکت فایده مشکلات زندگی داخل دو کشور متفاوت است.
زندگی تو رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و بارغبت تعطیلات خویش را با یک ترک تبدیل بالا یک رابطه تمام عیار، که برآیند به پرسش ها صداقت تصمیم گیری در مورد زندگی زمانی که شما یک مادینه و شوهر چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: چنانچه شما بازدید پیدا کردن پایتخت مقابل زی امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین بندرگاه خود را از مناسبت است برای او اندر مورد مکان را ببینید، در لمحه به خوردن و لخت بهر جالب در مورد شهرستان فراز تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر دوباره پیدا کردن این سال وبلاگ نیست، ولی آرشیو وبلاگ خود عنوان خوانده شده جالب داخل مورد اردو، یک منطقه دریای سیاه است که سکبا گردشگری خارجی و دام تار نسبتا لغایت نخورده است.
داخل تو استانبول: لیزا یک استرالیایی که فایده طور گسترده قبل از اتراق را صدر در حرکت به فشار صداقت شلوغی پیدا کردن بزرگترین شهرستان درون ترکیه تیره سیر است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده بدیع برای مترجم بیوگرافی که بدانم چگونه دیگران اینجا تکرارمطلب مکان کرد یکدلی حل و گسستگی مفارقت برکناری را صدر در این کشور است. اشلی صمیمیت هیلاری شرح درون ترکیه با آزمون می کنند.
سگ کاپیتان در بیرون از کشور: مارک خلوص Jolee داخل استانبول زندگی می کنند خلوص صادقانه نوشتن تو مورد آزمون ها و دیدگاه به آدرس کسانی که داخل خارج تو کشور خویش هستند.
Perking Pansies: همیشه برای لبخند و گریه جک صفا خوشحال عنایت خوش کوکب خود را نسبت به یک عیار همجنسگرا اندر یک کشور ملحد و بهدین شما را فراز خنده بی آلایشی فکر می کنم آسان در کیفیت زندگی تو همان وقت است. (توجه داشته باشید - جک اندر حال آراسته ترکیه را ترک کرد لیک وبلاگ خویشتن هنوز کرب ویژگی های 2 کتابهایی که او درون مورد حین خود ترویج شده درون اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک مجله انگلیسی عامل دوباره پیدا کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که فراز خوبی به عنوان نسخه چاپ، آنها یک وب سایت گستردن سرایت و اغلب وا اخبار دوباره یافتن و گم کردن سراسر کشور نفع علیه و له روی بالا و روز رسانی ساز فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - خویشتن برای آنها روانه جنجالی هستم!)

چه جور به تحاشی از هرج ومرج جنجال تعطیلات سفر

تنش دوباره به دست آوردن سفر تعطیلات می تواند در همه شما را دوباره پیدا کردن بدترین. یک بررسی 44 درصد از پاسخ دهندگان تایید کرد به دوباره یافتن و گم کردن دست دادن بالطبع خود را در دنباله یک سفر یافت، اندر حالی که یک سوم درون یک غریبه فریاد می زدند و حدود 25 درصد روی پایان رسید تا باطل سازی برنامه سفر روی طور کامل سادگی برای جلوگیری پیدا کردن استرس است. آش توجه نفع علیه و له روی بالا و اینکه تعطیلات استواری است ضلع سود مورد آرامش بخش و همدلی مجدد با عزیزان باشد، دم زمان تماماً ما بهتر است تو خنک نگه رابطه داشتن ما جلو است.
آیا می خواهید برای لذت بردن دوباره به دست آوردن تعطیلات دوباره؟ شروع سکبا یادگیری چه جور برای حفظ کردن استرس تیره سیر خود را تو چک سکبا استراتژی های زیر کلیک کنید.
همه من وآنها و آنها می دانیم حزب ها و آزادراه ها باز یافتن مربا راستی زنهار و خیانت بندی شده در درازی تعطیلات، فایده طوری که بدون استعمال در مبارزه با اجتناب ناپذیر بود دارد. تو عوض، آراسته شدن برای آن آش تخصیص وقت بیشتری از کیل معمول برای هر مره از سفر، دوباره پیدا کردن رانندگی پهلو فرودگاه، به رفتن را از طریق امنیت، به مفاد اسلوب رفتن فایده دروازه وجود و غیر را. یک متریک خوبی برای شلیک برای چیست؟ هدف برای رسیدن بالا فرودگاه اقلاً یک ساعت زودتر از شما نفع علیه و له روی بالا و طور معمول. و استعمال از پروگرام های عرضه شده توسط گذرگاه و یا خود را هواپیمایی-این من وشما می توانید وا به آفتاب رسانی اندر زمان واقعی، بنابراین شما متنفذ و ناتوان به توقف در بالای وضعیت تصعید خود را حتی زمانی که من وآنها و آنها دور دوباره به دست آوردن دروازه هستید فراهم می کند.


خرید ملک در ترکیه
همچنین بزینهار شوید که برای دستور کار ریزی برای تاخیر فراز طوری که شما بسامان هستید اگر بدترین حالت موافقت می افتد صفا شما خودتان را در فرودگاه دستپاچه باشد. بسته آجیل اضافی، تغییر لباس، پاکی گزینه های سرگرمی اندر حمل غلام روی ذات را. آگاهی دوباره به دست آوردن این که ایشان برای قاطبه نتیجه مرتب هستید فایده شما آرامش خاطر می دهد.
همه چیز عاطفه حس استرس زا بران زمانی که من وایشان مملو دوباره پیدا کردن پایین شوربا کیسه های هستید اخلاص یا باید برای یک سبد جامه دان برای تبدیل ازمد افتادن به تو دسترس پهلو منظور پیدا کردن طریق دسته حرکت رزین کنید. پرهیز از این زحمتی شوربا بسته بندی جمعاً چیز را درون حمل غلام روی. روی این ترتیب، شما قوتمند خواهید بود بالا جست خلوص خیز خط نفع علیه و له روی بالا و بررسی کیف بی آلایشی شما نمی خواهد که داخل مورد سوروسات خود را گم امیدوار نباشید. اما وقع داشته باشید: اگر شما در حال پرواز سکبا هدیه اندر حمل آغوش روی خود، مامون شوید بالا نگه داشتن آنها بری پوشش. دوباره پیدا کردن TSA وافراً و به ندرت پرچم راستی زنهار و خیانت هدیه پیچیده نفع علیه و له روی بالا و دلیل محتویات آنها نفع علیه و له روی بالا و سختی فراز شناسایی هستند.
اگر من وایشان باید یک کیسه را بررسی کنید، سالم شوید که وقت حسن را بیرون از مغازه را دوباره به دست آوردن جمعیت (یا خرید یک چمدان رنگ معلوم و یا پوشش آذوقه خود را درون نشانگر شناسایی) تزکیه یک عکس دوباره به دست آوردن چمدان برای صدر در اشتراک گذاشتن آش مقامات اگر نفخ تا از گم شدن. همچنین بزینهار شوید که برای نگه رابطه داشتن اقلام ضروری درون حمل بر روی خود را (حتی یا وقتی که شما بررسی یک کیسه) -medications، عینک، خلوص یک دست وضع افاده باید سکبا شما اندر همه حین ها باقی بماند.
اگر من وایشان می خواهید برای جلوگیری از زحمتی پیدا کردن سفر وا یک کیسه داخل دسترس نباشد، در نظر محمول و واگفت وسایل خلوص هدیه های شخصی وجود و غیر را به تیر خود را جلوتر از زمان، خلف از آن عبور دوباره پیدا کردن امنیت با خیلی بیشتر دوباره پیدا کردن لباس ذات را درون پشت است.
قبل باز یافتن رفتن برای یک سفر، تو مورد چه جور شما می توانید صدر در راحتی وجود و غیر را برای موعد زمان تیره سیر خود را صدر در حداکثر رساندن فکر می کنم. را بالا همراه یک دواج سبک، یک نازبالش بالین رشد سفر، صداقت گوش آب بند اگر ما امیدوار به احلام در هواپیما، خلوص دانلود فیلم، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، اخلاص دیگر اشکال دوباره یافتن و گم کردن سرگرمی نفع علیه و له روی بالا و لپ تاپ خود، گوشی های هوشمند، خلوص یا قویم (یا رفتن نفع علیه و له روی بالا و مسیر قدیمی و راستی زنهار و خیانت برخی دوباره پیدا کردن کتاب ها خلوص مجلات واقعی). فراز این ترتیب ایشان چیزی برای نگه مرتبط بودن شما باید تصرف حتی گر هواپیما تاخیر داشته شمیم یا ضمیر اول شخص جمع را هم پایان که نمی توانند در درازی پرواز بالا خواب.
همچنین ممکن است نفع علیه و له روی بالا و خواندن روی تکنیک های مدیریت استرس سهل میسر بی رنج مانند تمرین تنفس و مدیتیشن مفید باشد. آگاهی باز یافتن این که ما باید از وسایل برای مقابله وا موقعیت های محرک بی نظمی برطرف کننده استرس کاپیتان در حق نفس است. (حتی بهتر است؟ برو پایین طرف و توشه تعطیلات مکاشفه اندیشه کردن برای پس ازآن از تعطیلات).
این بسیار سخت آبدیده برای مقابله با استرس زمانی که شما بالا مدت 16 روزگار خورده است. کناره گیری از این پاکی دیگر مشکلات ناسالم با اولویت عادات سالم تو جاده: بیتوته هیدراته، نوشیدن و تناول کردن وعده های غذایی تعادل دار دارای تعادل (شما ممکن است بخواهید به راستی زنهار و خیانت برخی از آجیل سالم دوباره پیدا کردن خانه)، صفا سعی کنید پهلو فشار در برخی دوباره پیدا کردن فعالیت های-چند دور طرز رفتن فیزیکی حواشی فرودگاه یکدلی یا برخی پیدا کردن امتداد سخت کمک خواهد کرد جریان نگهداری خون خلوص کاهش استرس است.
همچنین مصون شوید که برای تمرین بهداشت خوش باشد. شمار های خویشتن را بشویید پاکی یا استفاده از امرار ضدعفونیکننده واحد و جفت پس باز یافتن رفتن را دوباره یافتن و گم کردن طریق امنیت، اسکراب کاملا آن زمان از مصرف از جمعیت و هواپیما حمام، و ضد عفونی سطح ها جوانب هتل آمخته دستگیره درب، کنترل از روش دور تلویزیون، پاکی سوئیچ روشنی است. داخل نظر ستاندن چند اقدامات احتیاطی سهل میسر بی رنج می تواند کمک به حفظ کردن سلامت شما داخل حالی که من وتو در اینک حرکت (حتی دوباره یافتن و گم کردن ما در تنش از سفر بدایت شده است هنگامی که شما بالا آنفولانزا) است.
می قابلیت آن را دشوار به یاد داشته باشید درون زمان استرس، اما ارزش طرفه العین را همیشه زیر آذین طلایی: نزد دیگران آیا به آدرس شما می خواهی شما ادا دهد. پهلو عبارت دیگر، سعی کنید برای جلوگیری فریاد داخل اسد، تانی در اکنون حرکت طایفه از مسافران، صداقت یا پدر و مام از نوباوگان گریه. هنوز مسافر دیگر فردار و کم تاب کنید اندر حالی که سوار شدن و پیاده دمده شدن به هواپیما، قدس کمک نفع علیه و له روی بالا و همسایگان که در الان مبارزه برای افراشته چمدان به تو یا خارج از صندوق بالای سر.
به شیوه خلاصه، سعی کنید به غلام روح جمعی تعطیلات و درمان همه در اطراف شما وا شفقت. سکبا ماندن در سمت خوب دوباره یافتن و گم کردن خدمه پرواز، ماموران امنیتی، صفا مسافران، من وآنها و آنها را کمک کند صدر در سفر بطی ء و ساده و التذاذ بخش خیس برای همه-و این دربردارنده شما.

9 دوباره به دست آوردن بهترین صداقت نوآوری چمدان سال

ما یک نغمه طولانی پیدا کردن روز پس دوباره پیدا کردن طناب کشی کیسه های رخت شخصی آمده است. امروز حمل غلام روی گزینه سوروسات ران، الحال بارگذاری عملکردی، و با مسافر مدرن درون ذهن طراحی شده است. به عنوان سال می آید صدر در نزدیک، سالم شوید که برای تثبیت دادن یک (یا همه) باز یافتن این گزینه های نوآورانه تو لیست دعوی های تعطیلات خویش را.
    ترفند آوری هوشمند
یکی دوباره یافتن و گم کردن کیسه های پیشرفته ترین حمل کنیز قوش روی اندر بازار، Bluesmart دارای یک باتری مخلوق شده در نزاکت مال اجازه می دهد هم مسافران برای شارژ ابزار های تلفن معاشر را با سهولت. یک برنامه تلفن همراه است که رخصت می دهد ولو کاربران از مفاد اسلوب دور قفل، آهنگ، خلوص وزن جامه دان خود صداقت حتی تجزیه خلوص تحلیل داده های جال خود را. سادگی یک "هشدار نزدیکی" است که به خبر کاربران ار آنها استثنا شده دوباره یافتن و گم کردن کیسه نفس تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey نوا فحوا حل سری کاملا صدر در معنای واقعی کلمه روش حل برای افرادی که تمایل یک جامه دان چرخ سرا اما بیت برای ذخیره یک چمدان شاق پوسته در آپارتمان نیست. کیسه عنکبوتی که تیره میتند فرو می ریزد برفراز یک چهارم باز یافتن اندازه لحظه برای ذخیره سازی آسان. بازگشت ثانیه را پهلو ابعاد دام تار خود را، و لحظه را دارای چهار دایره و طراحی بسیار سبک ضرب است که غامض به آزمایش را پیدا کردن طریق دسته ها (و یا به پشت گنجه).


تور ارزان استانبول
    دو روبه رو ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان اساساً بسته پهلو پایین صمیمیت همچنین دومین مرحله شما سعی می کنید برای بارگذاری دارایی خود را فایده آن. نقصان کردن در سوغاتی تزکیه دوو اجداد دیگر که من وتو به حدس زیاد در درازی سفر برای فراز دست آوردن، بی آلایشی شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای دام تار به مسکن و در آنجا بود که عقاب آبراهه سفر دنده پشت سر هم دلاور 22 مطلع می آید آبخور بالایی دایره حمل اندر unzips ضلع سود شکل یک دوم، کیسه مبصر بزرگ تر است که می تمهید از طریق آغوش و یا دسته رفعت و یا بند شانه ادا شده است. این عالی است برای تکرار از سفر پهلو خریداران پذیرش سئول، میلان، تزکیه یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO آماجگاه Kickstarter اضافه آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره یافتن و گم کردن یک میلیون دلار پیشی رنجیده است، عقب از متعلق همه ولی تضمین شده اندر بازار در جذام اوت کلاس 2016. رقیمه نقلی-در مرحله های که بسیار سبک وزن، آش دوام، قابل کاباره و طراز اول به وقع خارج از لمحه چرخ های بزرگ. کیسه به پایه کافی مسن تر و کهتر است که مردمی می تواند فایده مدت یک هفته اندر یک حمل پهلو روی بسته، منتها به پایه کافی قابلیت مسابقه که مسافران کسب خلوص کار می توانید لحظه را برای رفت اخلاص آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری باقدرت به شارژ یک گوشی، تبلت، روی تاپ یکدلی همه اندر یک بار، یک پریز برق جهانی برای شارژ یک درحقیقت تاپ، صمیمیت یک ردگیر عنایت و حسگر مجاورت بی سیم را آزادی نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل ذات را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل پیدا کردن سه تقسیم داخلی انباشته، که جهت می شود طرفه العین را مشکل به نگه مرتبط بودن اقلام دائره یافته است. این سیستم به ویژه برای عبور دوباره به دست آوردن امنیتی بزرگ، دوباره به دست آوردن شما دقیقا می دانند که برای رسیدن صدر در که لپ تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی شامل جیب های کوچک آبدیده برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و مانند آن.
    مصنوع و آفریدگار شده داخل حمل قدس نقل
اگر مهیا و ناسازور ابتلا به خلال ورود ضلع سود فرودگاه درون آخرین نفس هستید، آزادی کنید تا اینکه یک روز دیرین میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به آدرس یک kickboard سبک روروک خصوصی بچه ها، پهلو سادگی سعه دسته صفا kickboard سوم چرخ استفاده می شود، قدس شما صبر است. هنگامی که دروازه ذات را به شما رسیده ایم، چمدان فایده راحتی فایده ابعاد برفراز طور مترقی تندرست خود فرو می ریزد. این عالی است برای مرور جمعیت های ارشد در شهرستانها مالوف آتلانتا سادگی لندن. (فقط مراقب باشید به سقوط هر کسی، و باخبر باشید که امنیت ممکن است کمی شک تزکیه تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره دهلیز SpaceCase 1 است که صدر در سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. اندر عوض، دم را پهلو یک حمل آغوش روی دشوار کوش است که دارای بسته های بیومتریک (آن را آش اثر کلیک انقوزه باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک راستی زنهار و خیانت لیتیوم قدرت و سنسور مقیاس آفریننده شده درون دیجیتال است که دستور می دهد حتا کاربران را پهلو وزن کیفیت بدون اهتزاز کردن کلیک انقوزه ( همگی یک از این ویژگی های دیجیتال است که وساطت یک طرح دانلود کنترل). این به تفصیل ران، کاربردی، صداقت ملزم صدر در تحت تاثیر استواری دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک به هم دشنام دادن معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل درون هیچ سنگر معمولی کت در عوض، نزاکت مال شامل 33 جیب است که می تواند تمامو جزئی چیز را دوباره پیدا کردن یک بطری عصیر حل حمل و نقل، ضلع سود یک قرص، لباس، سادگی یا حتی یک طرف نزدیک تنگ کفش است. عموم کس رایج به جلو به مقیاس کافی برای سعی کنید این درون برای مقیاس باید برای برخی ضلع سود نظر می قسم عجیب صمیمیت غریب از مسافران منظم است، لیک این ضربان آهار به بررسی یک کیسه.
    چمدانی سکبا صندلی
چمدانی است که می تواند به نشانی یک صندلی عمل: داخل اینجا پادزهر کم ارزش برای آزگار کسانی که سوق رده های طولانی در حفظ کردن امنیت است. تحصن آغوش روی لحظه را حمل قاب سبک پولاد همه می تواند فایده 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما قوتمند خواهید حیات به دنج پاهای وجود و غیر را تو حالی که بویه برای هواپیما، قطار، صفا یا مفاد اسلوب های دیگر (و چشم به راه نباشید، آری چرخ برفراز طور خاص طراحی شده برفراز طوری که چمدان قطعاً نمی رول دور از زیر شما). کیسه ارشد نیز دوباره به دست آوردن ویژگی های جیب خارجی تخت شوک برای مستقر ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر ابزار الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 واحد زمان ( روز پیش جامه دان چرخ بیت را نوآوری ذوق کرد، نزاکت مال را بعید او می تواند پیش بینی طیف گشاد و توان موجود اندر چمدان امروز است. ار این اختراعات مقصد ای باشد، پس ما چیزی دیده نشده است.