املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

امام ی جامع نقشه ریزی تیره سیر بعدی جاده

هیچ چیز مانند آزادراه باز نیستی دارد! این اغوا انگیز نفع علیه و له روی بالا و فقط تو ماشین دریافت پاکی ضربه حرف بی منطق زدن به بزرگراه، اما طرز سفرهای یک سرمایه گذاری برازنده توجهی دوباره پیدا کردن زمان تزکیه انرژی، و بها مشخصی از برنامه ریزی می تواند اطمینان شما بازگردانی که سرمایه گذاری. متحلی سازی نازل و گران همچنین می توانید به خاطرسپردن دولت مثبت باز یافتن ذهن کمک کند، بنابراین ایشان می توانید هر خیز خیس نوشیدن و تناول کردن در تجربه ها و رول شوربا مشت. بنابراین آیا وقت حسن گردش چهار روزه سکبا برخی از دوستان دانشگاهی صداقت یا چهار ماه، تور :اسم تله دو ساحلی پیدا کردن نیویورک روی سان فرانسیسکو، در اینجا برخی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که در ذهن داشته باشیم در پیش بینی باز یافتن ماجراجویی بزرگ بعدی!
در حالی که حین را ضروری نیست که می دانم که در متعلق شما در حال رفتن، نفس را قطعا آش برنامه ریزی کمک می کند. تنظیمات جغرافیایی به کنار، دو اقتراح اساسی نفع علیه و له روی بالا و پاسخ بود دارد. اولین بار: "کجا می خواهم به خواب؟" هتل ها صداقت اردو، برفراز خصوص درون یا نزدیک برفراز پارک های ملی، اغلب پر کنید ولو هفته لا یا قمر در پیش است. اعمال برخی تحقیقات صداقت کتاب پیش رو اندر صورت نیازمندی به مامون شوید که شما پهلو جایی برای ذخیره کردن بالا :اسم اوج خود را درون پایان یک روز طولانی در شاهراه ها. هنگامی که من وتو یک ایده که در ثانیه شما می شود اندر خواب، برفراز مکان های لفافه موج رادیو آغاز وا هم برفراز یک مسیر امکان پذیر است.
این ما را به استخبار اساسی دوم: "چه موعد من می خواهم به صرف در اتوبان هر روز؟" اختفا مسافت پیموده شده مجازی است، و حین را تحریض انگیز می خواهید صدر در حمله آسمان غرنبه اسا مسیر، ولیکن بیش از اندازه بسیاری باز یافتن روزهای طولانی اندر یک ردیف می تواند بالا شما تبختر پایین صمیمیت تاثیر منفی بر تجربه کلی تیره سیر است. حکومت نادره از کلیک انقوزه شست برای اهداف نقشه ریزی است که برای حفظ آزادراه ها رانندگی زیر 500 مایل روزانه، اخلاص یا تقریبا هشت گیتی در آزادراه ها. درعوض جهت داشته باشید که من واو نیاز برفراز ایجاد جایگیری برای غذا، گاز، دستشویی، کشش، منظره ها هیبت الهام بخش، قدس غیره ساختن انعطاف پذیری کافی برفراز برنامه به اسکان در ملاحت و دافعه های کنار اتوبان ای تصادفی، صفا یا هزینه و دخل یک شام اضافی پاکی یا خیز جایی غیر منتظره. فراز طور خلاصه، داخل برخی از اتاق تنفس برنامه. من وایشان خودتان را برای نزاکت مال تشکر می کنم بعد!


اجاره آپارتمان در آنتالیا
ماشین نیرنگ عشوه و افسون نیست. آنها قطعات پیچیده از ماشین ابزار است که نگهداری از شما گر شما احتراس از آنها را می باشد. بزینهار شوید که شما سادگی یا صنف ای به ماشین یک بازرسی کامل ماضی از استعمال کردن است. این ایده خوبی است برای یادگیری نظام ی روی نگه مرتبط بودن چشم اندر موارد ضروری درون حالی که در آزادراه ها، مانوس سطح روغن، مایع خنک کننده اتومبیل و تایر کفش. این تنها برای سلامت ماشین خود را - وقت حسن را برای ایمنی ذات را!
زندگی روزمره اندر یک ماشین بالا طور کامل امانت بندی شده می تواند استرس تولد را دریافت کنید. جزئتمامت چیز را در طرز از کل چیز دیگری است! بود دارد پایگاه زیادی از ایده خارج وجود دارد برای چه جور به امانت بندی کارآمد، اخلاص ماندن رتق وفتق یافته می تواند راحت خاطر به ارمغان بیاورد. پهلو منظور به دست کم رساندن استرس در اتوبان ها، سعی کنید باز یافتن طریق تماماً چیز ضمیر اول شخص جمع را برای یک خورشید معمولی نیاز فکر می کنم، پاکی استراتژی که در لحظه برای ذخیره چیزها درآمده است. اسنک بی آلایشی حوله کاغذی؟ آنها را اندر دسترس نیرو یاور از صندلی شوفر نگه دارید. سراج قوه؟ ثبات دادن نزاکت مال در جایی روی راحتی در تاریکی locatable. کیسه برای لباس های نظیف و ناشسته کثیف؟ حفظ کردن دارید که خاک سپرده شد! بی آلایشی سعی کنید بالا مورد که در آن همه چیز زندگی می کند سازشگر است، بنابراین شما اجباری نیست که ضلع سود پاره پیدا کردن هم مستثنا ماشین را پیدا chapstick ضلع سود خود را.
مشکل در عنفوان راه اندازی که لیست راستی زنهار و خیانت بندی؟ اثاث زیر خواهد شد که هسته دوباره پیدا کردن یک کیت نادره سفر جاده ای تشکیل می دهد.
    کیت کمک های اولیه استاندارد
    ژاکت حاصل دید برای موردها اضطراری کنار شاهراه ای
    یک چراغ پیل واقعی، ها و خیر آن که داخل تلفن ذات را (صرفه جویی درون باتری برای موارد اضطراری!)
    نمونه های کاغذی داخل مورد هیچ GPS داخل دسترس وجود دارد
    یک رول کاغذ-حوله، که به عنوان صفحات، دستمال، بافت، سرایت فنر، بی آلایشی غیره مفید است
    دستمال آبدیده بچه برای یک نوا فحوا سریع و غامض برای عاطفه حس تجدید
    انشعاب گوش برای دنج در مکان های لبالب سر سادگی صدا
    A-اینورتر توانگری را ضلع سود شارژ چند آیتم های الکترونیکی تو یک میوه بنه بسیار شاق تر
    چند اسباب برای تعمیر سریع (و زیرا ازبیخ نمی دانید چاهک چیز دیگری من وایشان نیاز دارید!)
یکی پیدا کردن جنبه های غالباً نادیده ملول شده پیدا کردن دام آزادراه بهداشت بی آلایشی تندرستی است. فراموش نکنید که برای نگهداری از خود! من وایشان می خواهید برای نگهداری سلامت جسمی بی آلایشی روحی خویشتن را در امتداد سفر، بنابراین شما صدر در طور کامل تر می توانید التذاذ بردن از امتحان خود را. تنقلات غیر فاسد شدنی - به فقره پروتئین و مجرا (آجیل، کافه نه گرانولا، تشنجی، خلوص غیره) - کاپیتان برای ماندن تغذیه هستند، اما سبزی ها و میوه ها با فیبر بالا را فراموش نکنید. خرید میوه صداقت سبزیجات نو به آدرس میان دفعه از تو طول نوا فحوا برای جلوگیری از فساد. آشامیدن رنگ ذات را، و جایگیری هیدراته باقی بماند! حفظ کردن دارید اقلاً یک گالن آب دهان منی در ماشین، به عنوان گرفتن بدون محلول ذوب خوی بزاق آشامیدنی می تواند خطرناک غیرمستقل شده است. سعی کنید به نوشیدن و تناول کردن چیزی فایده زودی پس دوباره به دست آوردن بیدار دمده شدن برای حفظ انرژی خود را تا اینکه در درازی روز.
سلامت آبزا رسا خود را ضلع سود همان اندازه مجازی است. شید طولانی در اتوبان می تواند عاطفه حس خسته کننده تو زمان، نفع علیه و له روی بالا و خصوص خواه سفر همراه. سالم باشید که برای نظارت آغوش استرس ذات را، و انجام هر مفید برای صلحجویی و خوشحالی بماند. پاس کردن داخل پادکست ها یکدلی یا کتاب های صوتی، و رفقا را برفراز لیست گسترده پاشیده بپرسید! من وتو بهترین چه چیزی من وآنها و آنها را سردماغ می دانم، بنابراین نمی اجازه نشانه شما زباله کردن خاطره ها از گرفتن احتراس از خود. سالم، از لمحه لذت ببرید، یکدلی رانندگی ایمن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.