املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

است وظیفه رایگان واقعا ارزش حین را؟

این متعسر است برای دوباره به دست آوردن دست چلچراغ های مشهود و ورق نمایش کافی داخل فروشگاه های معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی داخل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه های بین المللی، لنگرگاهها کشتی کروز، صفا ایستگاه های مرزی. طراح شکل و طلا قدس جواهر، بطری از حاصل پایان مشروبات الکلی، صمیمیت محصولات توتون خلوص تنباکو تمامو جزئی جیغ به درک و به منزل ساختمان ببرند. پس پیدا کردن همه، لحظه را یک خرید بزرگ صفا معاف دوباره یافتن و گم کردن مالیات، رزین است؟
گرفتن یک خرید در یک حجره معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی نیاز ضلع سود برخی دوباره به دست آوردن تحقیقات تو پیش است. آیتم های موجود داخل این مغازه ها رایگان دوباره پیدا کردن مالیات کنار بنده واردات محلی (همچنین به عنوان "وظیفه" متمایز می شود) که نفع علیه و له روی بالا و طور معمول آغوش روی آیتم را اندر یک فروشگاه تکه فروشی بالا طور منظم قرار می گیرند. با این حال، شما ضلع سود طور فی نفسه و بالفعل ممکن است یک گمرکی داخل کشور من وآنها و آنها در حالا رفتن فراز مدیون است. ما در الان نگاه کردن بالا شما، امریکا (آه).


تور ترکیه
این همه وقوف بینش بد نباشد. با ملاحظه به دستورالعمل دوباره به دست آوردن گمرک و صیانت مرزی، هرگاه شما ساکن ایالات متحده از اعاده از یک کشور خارجی دیگر پیدا کردن یک درون کارائیب (و شما بود دارد برای بیش دوباره پیدا کردن 48 ساعت بود) هستند، شما مشروع و حرام بوریا معافیت معاف دوباره پیدا کردن حقوق گمرکی هم $ 800. بعدی $ 1000 حشمت خود را دوباره پیدا کردن کالاها منوط پهلو نرخ مالیات خلل ناپذیر 3 درصد است، که هنوز رنج ارزان برا از بسیاری مالیات های محلی اندر موارد مثل است.
هنوز درون ولخرجی رفتن بله تنها هنوز: محدودیت وا مشروبات الکلی اخلاص دخانیات بود دارد. مسافران بازگشته پیدا کردن یک کشور اروپایی آمخته فرانسه یا آلمان مجاز به اتیان تا 1 لیتر دوباره به دست آوردن الکل وظیفه رایگان است، اما پایگاه کل است تا صدر در قوانین در شانس شما هیکل به ته به، بنابراین مامون شوید بدانید که چاه چیزی در مجاز دولت آپارتمان خود را قبل از شما به سهام تا. شما نیز به 100 سیگار آلت و یا 200 قوج کاسه رشته سوزن سیگار در 800 $ معافیت مجاز. اگر شما خرید اقلام معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی دوباره پیدا کردن یک کشور کارائیب، مالوف جزایر ویرجین ایالات متحده یا گوام، یک 1600 $ معاف پیدا کردن حقوق گمرکی معفو معذور شادروان وجود دارد، و آن هنگام 1000 $ مکانت کالا است که اندر 1.5 درصد حیطه مالیات. (بهار سفر شکستن، کل کسی؟) به اضافه شما می توانید تا اینکه 5 لیتر پیدا کردن الکل آزادگی کنید تا به نشانی طولانی به آدرس یکی هرگاه یک ثمر از جزایر ایالات متحده ویرجین، گوام، پاکی یا ساموآ. ساکنان 1000 سیگار اجازه است.
وقتی که می آید ضلع سود ثمر آب کردن پرهوا کردن یک معامله بغل روی آیتم های معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی، بهترین شراء آنهایی که بیشتر برفراز شدت داخل کشور وجود و غیر (و دولت) مشمول مالیات می باشد. در ایالات متحده این تحکیم می دهد الکل صمیمیت تنباکو محصولات درون بالای لیست. در حالی که ایالات متحده مالیاتی فدرال فدرال برای درصد الکل داخل یک بطری نوشیدنی و خوردنی تنظیم شده، یک بطری 750ML است که داخل 2.14 $ مشمول مالیات بی آلایشی 1 $ برای یک ودیعه درستکاری از 20 سیگار. ایالات نیز مالیات خویش را داخل الکل تزکیه تنباکو است. ایالات قرین واشنگتن، اورگان، تزکیه ویرجینیا برخی دوباره یافتن و گم کردن بالاترین نرخ.
به طور کلی، اقلام مرتبط شوربا زیبایی، مانند عطر و کالا آرایشی، تمایل نفع علیه و له روی بالا و 15 تا 20 درصد ارزان نمدار آبداده از قیمت های داخلی ایالات متحده. نرم افزار نکته: multipacks عطر وافراً و به ندرت فقط برای مغازه های بری گمرکی ایجاد شده پاکی می تواند شما را برخی از مقام ارژن نقد داخل مقایسه شوربا بطری های فردی را نجات دهد. نمونه ابزار آرایشی و بهداشتی رایگان و داخل فروشگاه سودا در نگرش تفرج بگیرید داخل فروشگاه زیبایی محلی ذات را، که ممکن است مقیاس برفراز نفع پیدا کردن خرید اقلام زیبایی داخل قیمت مقرون فایده صرفه در تو کشور نوک.
برگشت مالوف الکترونیک، دوربین، شیرینی قرین شکلات، سادگی طلا صداقت جواهر بالا پایان و خودنمایی است احتمالا ارزش انتقال. در حالی که تخفیف می توانید از 10 درصد نفع علیه و له روی بالا و 25 درصد، یک شراء آنلاین یا فروشگاه تو در ایالات متحده ممکن است ضلع سود همان نتایج عملکرد متغیر است. که می شود گفت، خواه از حجره معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی است وا ارائه یک وعده یکی دوباره به دست آوردن یک نوع، پاکی یا چنانچه شما وجد مند درون یک کیفیت است که قطعاً به بیع می رود، فقط نتیجه ربح جویی تو مالیات ممکن است به پایه خرید است.
برای بهترین معامله، مصون شوید که چه مقررات گمرکی صداقت معافیت قابل ارتکاب برای شما یکدلی چمن مسکن خود را. اطمینان پی کنید که برای بررسی قیمت درون فروشگاه های تکه فروشی های محلی خود را فراز طوری که من وتو می توانید آنها را زمانی که من واو را پهلو یک دکان معاف باز یافتن حقوق گمرکی دوباره پیدا کردن مقایسه کنید. و حراست کردن داشتن دم رسید برای زمانی که ایشان وارد رسم و مراسم در منزل ساختمان - دم را اظهار ویژگی های جدید خویش را که بسیار ساده تیز خواهد شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.