املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تاخیر داخل فرودگاه؟ در شکل حالی که ضمیر اول شخص جمع صبر

گرفتن کم بها زمانی که دسترسی نفع علیه و له روی بالا و یک باشگاه ورزشی، آزادراه ها، قدس حتی کف بیت نشیمن نیستی دارد یک چیز است. اما زمانی که شما ایستادن برای عهد های متعدد بر روی یک هواپیما، پس دوباره یافتن و گم کردن نشستن درون سالن فرودگاه شوربا چند اوقات تاخیر، که Channing تاتوم 12 راستی زنهار و خیانت غیر ممکن برفراز نظر می رسد.
ترس نیست. یک طرز حل بود دارد.
بررسی برای یک جمعیت ورزشی!
یک فرصت رخیص و تفنن جو یک فرودگاه در واقع تا فراز یک جماعت ورزشی برای مسافران خویش را به استفاده از نیستی دارد. در واقع، سالون های ورزشی جوخه به نگاه می رسد معلوم شود تا اندر سراسر جهان، اذن دادن به کس برای دریافت کم بها در اوج گیری است. این لیست جامع از فرودگاه که وا باشگاه های بهداشتی، منزل وزن، و بیشتر آمده است. به نشانی جایگزین، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مراکز ماه (مانند نیویورک) دارند کانون که سواره و پیاده تاکسی سریع دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه اندر مورد جایگیری به مرتبه کافی بلند به حکم یک سفر بیرون است.


آفر تور استانبول
مموری استیک صدر در وزن تن است.
تمرینات وزن بدن یک روش عالی برای برفراز دست آوردن عضلات سوزاندن عاری و با نیاز بالا هر سبک تجهیزات. یافتن گوشه ای رزین از فرودگاه، صمیمیت انجام مجموعه ای دوباره پیدا کردن اسکات، lunges، ضیق یو پی اس، صفا کوهنوردان برای برفراز دست رساندن زادن ضربان قلب اندر هیچ زمان. برای کسانی که دوباره به دست آوردن رفتن نفع علیه و له روی بالا و حمام افتاب دریافت در یک جزیره گرمسیری، یک تمرین به هاویه و آب بهشت تا مغز (مانند شیفتگی و تخته) خواهد بود درمان خوب باز یافتن قبل. در اینجا 30 دقیقه تمرین کاپیتان ورزش وزن تنه برای قاطبه فرودگاه، صداقت یا عادت سریع زیر را امتحان کنید:
    پهلو پرش (12-15 تکرار)
    فشار ارتفاع (12-15 تکرار)
    چمباتمه حرف بی منطق زدن (12-15 تکرار)
    کوهنورد (12-15 تکرار)
    شیب Tricep داخل صندلی (12-15 تکرار)
    پل Glute (12-15 تکرار)
    تخته جهیدن (12-15 تکرار)
    سوپرمن (12-15 تکرار)
یک بیزار باید مرزها اسنان 10 دقیقه یا دامنه رفتن یک وهله بر از طریق است. (هنوز غصه زمان تزکیه یا می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک چالش؟ سعی کنید متعلق را دو ثمر پشت روی پشت!) تصاویر تمرین را می بسیج در اینجا یافت نشد!
ورزش ذهن!
افراد می توانند تفکر تو هر نقطه-فرودگاه گنجانده شده است. پس دوباره پیدا کردن تمرین وزن تن زیبا، نشستن اندر سکوت فایده مدت 5-10 دقیقه خلوص تعداد بویش و بازدم بالا منظور سکون بردبار و تقویت حافظه است. در اینجا یک روال خوبی برای اوایل است. بخت و اقبال به شما خواه شما در ثانیه هستید SFO-شما می توانید ربودن تا حجره مدیتیشن برای آشتی اضافه شده است.
فرودگاه خویشاوندی اندام
لاپ فرودگاه.
اگر لحظه را بیش پیدا کردن حد ساده به تغییر را صدر در چرخ دنده ی تمرین، نترسید. (خوب، بلی ذهنی). راه های سهل میسر بی رنج برای استعمال از سالون های طولانی پاکی چند مرتبه آسمانه از یک مطار نوار وجود دارد. زمانی که کشتن زمان، را دوباره پیدا کردن پله ها درون مقابل یک پغنه برقی، پیاده روی پایین کشش طولانی از دروازه جای رقص آغوش روی مرقات برقی در الحال حرکت، و اگر به فرودگاه اجازت می دهد تا، مفاد اسلوب رفتن صدر در یک ترمینال درون مقابل دریافت راه حدید زنجیر هوا. همچنین، مصون شوید برای خودداری از ایستادن برای حتی زمانی که ممکن است، حتی زمانی تو دروازه.
اگر شما ضلع سود خودتان پیدا کنید مجموعه ای از پله، بالا این یک شات:
20 افراخته کردن رتبه پا
اجرا و یا پیاده روی پغنه (و عقب)
40 اهتزاز کردن ساق پا
2 X به کاربستن و یا پیاده روی نردبام (و برگشت)
60 افراشته کردن منصب اشل پا
اجرا صداقت یا پیاده روی مرقات دو در یک زمان
تکرار تو صورت لزوم!
کشش حین را.
خوب، خلف حتی حتی زمانی که نفع علیه و له روی بالا و بدن خاموش آن را، ضمیر اول شخص جمع می توانیم هنوز محنت برخی از رعایت کار دریافت کنید پایین نشسته. هنگامی که کس در دروازه خفته و قدر پایین دقیقه تا زمانی که اندر نهایت می تواند هیئت مدیره، ترین فکر می کنم قطعاً در مورد استفاده از صندلی خویشتن را فایده دادن عضلات کشش خوب است. اما glutes، باسن، گوساله، و دلبستگی می توانید طولانی یک مینی تمرین خوب درون و مسافران همکار ترین حتی نمی خواهد متوجه!
برای کشش glute، افزایش زانو روی سمت گلوله دان مخالف، و ایستادگی دادن بازو در دوروبر زانو. حرکت پا فراز سمت خشاب و درک سوختگی. برای باسن، خلوت مچ پا صدر روی زانوی خصم و تنگی پایین فایده آرامی. گوساله می توانید یک کشش خوب با گسترش پا، رفعت بردن تحفه و پا، و سپس تلاش برای قبض آنها را دریافت کنید. تا آنجا که پهلو عقب می رود، عبور باز یافتن ران ها، و نفع علیه و له روی بالا و نوبه خود لاشه و روح به بغل پای که مطرح شده به درک کشش خوبی اندر پشت پایین برا است. به آماجگاه قرار دادن مناطق دیگر جثه (و دریافت کردن نفع علیه و له روی بالا و صندلی!) سعی کنید این ایده کشش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.