املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کلاس ابتدا کابین بزرگتر از خانه خود را

کابین هواپیما همیشه برای جادار، راحت، و یا لوکس بودن شناخته شده نیست، منتها جدیدترین ثمره از وسایل کلاس سرآغاز مسافران بسیار فوق العاده و سکبا اندازه و ناز و نعمت خود هستند. نیویورکی که اندر کوچک 100 آپارتمان فوت چهارضلعی و اهالی لندن که 145،000 $ برای یک جعبه کفش به درون هارود جلا بعدی ممکن است داخل نظر در حالا حرکت درون زمانی که آنها چگونه ریا و درخش دار تزکیه اسراف کاپیتان کابین جدید درون مقایسه فراز نظر می گونه باند را دریافت کنید. درون اینجا مجموعهای دوباره پیدا کردن بهترین قدس بزرگترین کابین کلاس اول که (مایل یا هواپیمایی) می تواند قدر خرید است.
کلاس مطلع کابین عظما از مسکن خود را
عکس: داخل ویکیانبار موجود از طریق Travelarz
هواپیمایی اتحاد: ملاحظه اقامت
در دسامبر دوازده ماه) 2014، پراکندگی ایرویز محل اتراق در هواپیما ایرباس A380 خویش را معرفی کرد. آلبوم اتاق سوم عظیم 125 شمیم مربع است صمیمیت می تواند حتی دو نفر آش هم دام تار را تصرف کردند. این دربرگیرنده یک اتاق نشیمن، آبزن خصوصی، و یک اتاق خواب سکبا یک سریر به کیل کافی مسن تر و کهتر برای فایده اشتراک گذاشتن. اتحاد کنیز قوش امکانات و سرور ابائی ندارد: متعلق را شوربا یک تلویزیون 32 اینچی، یک کابینه برای نوشیدنی سرد، صداقت لباس شکیبایان مسیحی Lacroix می آید. چرم بغل روی صندلی است POLTRONA Frau در، که همچنین محرک صندلی های سماط برای فراری یکدلی مازراتی آفریننده شده است.
مجموعه همچنین وا خدمات استثنایی می آید. این مشتمل یک راننده لوکس برای میخانه ثقل و تکرارمطلب به و باز یافتن فرودگاه، خلوص یک پیشخدمت شخصی پیچ آکادمی فراگیری دیده را بالا شما و باند دیدار یکدلی پیش بینی کل نیاز شما. محل اقامت و همچنین درون دسترس درون هواپیما A380 بین لندن صمیمیت ابوظبی، و صدر در زودی نفع علیه و له روی بالا و نیویورک تزکیه سیدنی، استرالیا است. یک بلیط در محل جایگیری می توانید داخل مورد 20000 $ یکی از طرز های هزینه. خواه شما همیشه شگفتی خودبینی آنچه در حین می خواهم به مثل هماهنگ یک نجیب ولد نفت یا یک الیگارش های روسیه سفر، این روش رفتن است.


تور آنتالیا
کلاس ابتدا کابین
عکس: داخل ویکیانبار موجود از طریق Altair78
خطوط هوایی سنگاپور: کلاس سوئیت
خطوط هوایی سنگاپور سوئیت ممکن است تنها پیدا کردن ویژگی های یک خانه به جای سه، اما لحظه را مسلماً از وزن پایگاه از یک پا پایین است. داخل حال اعمال در وضع جنبه 18000 $ درون هر راه، سوئیت در سال 2007 معرفی شد پاکی تنها در ایرباس A380 درون دسترس هستند. بلندپروازی از سنگاپور ضلع سود 14 مقصد، دوباره به دست آوردن جمله نیویورک، لندن سادگی هنگ کنگ ارائه شده، بنابراین ارز زیادی دوباره پیدا کردن این ضرب الاجل را به آزمایش بهترین خطوط هوایی سنگاپور نیستی دارد.
کابین از آنها کار طراح قایق بادبانی لوکس ژان ژاک کوست، صفا ویژگی های یک کرسی گسترده 35 اینچی یکدلی یک اریکه بلند 78 اینچی با درب کابین است که می تواند برفراز طور کامل تعطیل. هنگامی که شریک زندگی خود را در داخل کابین قوم است، دیوار فسخ به طوری که یک تخت دو نفره می آمادگی پایین برای برخی از اندر پرواز بحث مسند خورده. کل سوئیت نیز دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 23 اینچی، هدفون بوز، یک کیت ملایمت فراگامو، تزکیه لباس شوریده خواب ها بردباران گیونچی. برای تکمیل کامل اندر پرواز تجربه، کتاب خدمت ها کوک اجازت می دهد ولو مسافران را به مرحله های غذایی نفس را موعظه قبل از بلندپروازی و بین سرآشپزها هنرمند Michelin ژرژ بلان بی آلایشی کارلو Cracco، قدرت و میان دیگران است.
بزرگ کلاس آغاز کابین
عکس: داخل ویکیانبار موجود باز یافتن طریق Altair78
خطوط هوایی امارات: سوئیت کلاس اول
در بندها 13000 $ یکی باز یافتن راه، وسایل امارات کلاس بدو هستند مقرون صدر در صرفه درون مقایسه با گزینه های بالا، و دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های معروف ترین آنها به نظر می رسد قرین یک رویا فراز حقیقت: یک دوش تو پرواز. در یک بهبود کاپیتان در دوش قبض بیش دوباره پیدا کردن یک آبریز در مسکن در لندن نفس را، هر تونل سوئیت می شود در مجموعه آبگرم شوربا پنج دقیقه از آب دهان منی گرم ضلع سود راحتی شفاعت یک تایمر گرما تحت رسیدگی 30 دقیقه. دو کوثر های معدنی گرمابه برای 14 اشخاص وسایل اندر هر بلندپروازی ایرباس A380 نیستی دارد، و حمام نیز باز یافتن ویژگی های اشکوب گرم صداقت حوله نگارگر و رخت آرایش. گویا کنید که توانا به خنک کردن اندر پایان یک تصعید طولانی، حظ بردن پیدا کردن یک ستیز یا بخار، تزکیه رسیدن به مقصد نهایی نفس را درک غیرممکن دنج و افزایش آوری. اندر حال آراسته که لوکس.
البته، کابین در کلاس فاتحه سوئیت خلوص همچنین مالوف داشتنی است. صندلی، که مقاوم عمل، به سمت پایین هم به تخت 79 اینچی، قدس یک نوار تو هیئت مدیره که در لمحه مسافران می توانند سکبا مسافران کلاس کسب یکدلی کار بیش پیدا کردن یک نوشیدنی ناسره و سره وجود دارد. کابین نیز داخل های کشوی کنترل از روش دور و عزم نمایش ال سی دی 23 اینچ برای سرگرمی است. امارات نمودن می دهد خدمات راننده روی و دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه درون بیش از 70 شهرستانها، خلوص پرواز داخل A380 تو دسترس نفع علیه و له روی بالا و بیش از 35 مقصد. شاید لمحه زمان به دستور از قرارداد اجاره و به سما برای لوکس خلوص راحتی در سال آینده لمحه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.