املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پیکار - تجربه شده انجمن بهره وری را برای سفر درون کسب قدس کار

به آدرس سفر آسان تیز و تکنولوژی های سزاوار حمل مرطوب می شود، کارکنان داخل صنایع در الحال ضربه شاهراه برای کار. اخلاص اینکه آیا بالا این دلیل است که آنها در الان تلاش برای فشار تو کار و دوباره به دست آوردن کار افتادگی یکدلی یا بله که آنها سکبا جلسات بی شماری رزرو، نصیب وری در جاده میباشد.
این نکات آویز آزمایش می تواند کمک به امان شوید که شما اندر حال اخذ کار اعمال شده در حالی که در حال حرکت.
1. اولویت بندی کنید.
ذاتا موت گاه گیر، درون بالای افگار کننده سادگی استرس زا درون بدن ما هستند بسیاری دوباره پیدا کردن هک سفر حیات دارد خارج وجود دارد، لیک هیچ گلوله جادویی برای جبران این واقعیت است که جال است. تو نتیجه، یک کلید را به طالع وری است که بالا سادگی به خودتان بیش از پیمانه است. اول، محرز میکند که فاضلاب باید اعمال در حالی که درون این سفر، شکستن ثانیه پروژه فراز موارد عملی، و آنک سازماندهی خود را به فهرست کارهای بالا روز.
2. بهتر خوابیدن داخل هواپیما.
بسته به جایی که من وشما در حال سفر و درون چه نقطه تو روز پرواز خود است، آنها کلید تکرار برخی دوباره به دست آوردن این خستگی ممکن است ابتلا فراز برخی از راستی زنهار و خیانت چشم داخل هواپیما. خواه پرواز است در ادامه ساعات خواب طبیعی به نشانی منطقه و سرور از شهرستان نشان خود را حد گیری، splurging اندر برخی دوباره پیدا کردن فضای جلوی پای اضافی بالا منظور برفراز برخی از بقیه اندر هیئت مدیره سرمایه گذاری معز است. داخل صورتی که اندر بودجه نیست، ایمن شوید که برای گزینش کردن یک صندلی کنار پنجره. اتیان یک بالش، سرووضع راحت، هدفون و آوا مسدود کردن. همچنین، درامان باشید برای نگه داشتن دست صمیمیت پنجه ملایم خود را سزاوار مشاهده است - امانت بیش پیدا کردن پتو را شاید - بنابراین من وتو نمی تواند پادرمیانی خدمه بلندپروازی زیر دستورالعمل های ایمنی خواب بیدار شده.


تور آلانیا
مولد درون حالی که سفر
3. همیشه در ارتباط ماندن.
اگر پرواز است در راستا ساعات صابرین طبیعی برای شهرستان مقصد نیست، نزاکت مال می تواند مفید شمیم برای جلوگیری از به خواب رفتن داخل هواپیما و برفراز جای دریافت برخی باز یافتن کار اعمال می شود. تو چنین حالاتی، نامحدود و متناهی حجم کار ذات را ضلع سود سه وظایف ویژه تعلق برای تصعید و مجرد و متاهل را مخارج مربوطه تو حمل کنار بنده روی نفس را به ماندن متمرکز شده است.
به شیوه مشابه، ایمن شوید که شما متصل هستند. ویرجین امریکا نمودن می دهد ساعتی، پرواز طولانی و مشاهره گوگو Wi-Fi را اندر هیئت مدیره، به آدرس مثال، درون حالی که مسافران مکرر بیشتر همچنین می توانید یک تعظیم چند هواپیمایی برای کمتر پیدا کردن 60 $ در خوره قرص ماه خریداری کنید. داخل همین حال، هواپیما بلو در اکنون کار برای ارائه تعریف دوباره پیدا کردن Wi-Fi در کامل پرواز - یکی پیدا کردن ویژگی های است که اندر سال 2016 انتظار می رود.
انجام تحقیقات خویشتن را قبل دوباره به دست آوردن شما کتاب؛ اکثر خطوط هوایی داده ها در بعد طبیعت دسترسی صدر در Wi-Fi خلوص قیمت گذاری کنار بنده روی وب سایت خود ساخته کند. تزکیه اگر وقت حسن را شاق برای پیدا کردن، یک دلبستگی سریع ضلع سود خدمات فایده مشتریان خواهد فریه برای اطمینان دوباره به دست آوردن شما تو هیئت مدیره و بیرون از خط رخشان است.
4. سرمایه گذاری اندر یک اتصال Wi-Fi شایسته حمل.
شما به احتمال زیاد نیاز آن هنگام از بلندپروازی خود را روی کار یکدلی همچنین، مجموع چند. داخل حالی که تایید Wi-Fi است داخل هتل، سرا های کنفرانس خود، صمیمیت دیگر فضاهای اجلاسیه ارائه زیرک است، یک آلت از Wi-Fi قابل حمل هنوز دریغ ممکن است بها خرید و با خود حمل کردن همراه باشد. هتل دوباره به دست آوردن Wi-Fi می تواند آکنده از لکه، فراز خصوص تو کنفرانس ها، داخل حالی که اسباب های نالایق حمل آمخته خوب همچنین می توانید اطمینان شما مرتب هر نهج خرابی در درازی غیر منتظره تو سفر فراز کار هستند.
چگونه می شود در حالی که سفر تولیدی
5. کار دوباره یافتن و گم کردن ابر.
توانایی کار دوباره یافتن و گم کردن هر نقطه در راستا یک تیره سیر است که بیشتر جدی کنید اگر اسناد و نمایش نرم ادوات های کلیدی در غمامه است. Google Docs یک ملاحظه عالی برای مبدا شما می توانید دوباره یافتن و گم کردن فایل های موجود اندر هر نقطه سکبا اتصال روی اینترنت آپلود و آنگاه آنها را دوباره یافتن و گم کردن هر مایه دسترسی داشته باشید، است. و آغوش خلاف انتقال سحاب قابل توجهی بیشتر، کاربرد از مدارک گوگل تو حالی که صدر روی بروید لزوما نیاز فایده شرکت گشاد و یا دائمی است.
6. پروگرام استراتژیک.
از سپس که کسب پاکی کار مسافرت اکثر در محیط جلسات می چرخد، خبیر در بعد طبیعت فاصله آنهایی مختلف در دوردستها مختلف شهرستان آماجگاه باشد. برای جلوگیری دوباره به دست آوردن استرس تکثیر و کاهش شده، ترک یک بافر متناسب توجهی بین کل جلسه، فراز ویژه پیدا کردن شما باید منظم به کار پیدا کردن هر جایی بی آلایشی می تواند بسیاری باز یافتن کسانی که اوایل دقیقه. تزکیه برای برخی از شاق ساده، سعی کنید نفع علیه و له روی بالا و کتاب به عنوان بسیاری که ممکن است بیش از پاس های غذایی. جمیع کس به نوشیدن و تناول کردن به هر حال.
با اولویت آنچه نیاز برفراز در آزادراه انجام می شود، هوشمند درون مورد چگونگی دم انجام می شود بودن، تزکیه گرفتن طولانی تکنولوژی کم ارزش به انتظارنشسته بودند، کسب و کار جال می تواند صرفاً به آدرس مولد هفته تو دفتر. طولانی طول می کشد منتظم سازی و استراتژی کمی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.