املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چه جور به تحاشی از هرج ومرج جنجال تعطیلات سفر

تنش دوباره به دست آوردن سفر تعطیلات می تواند در همه شما را دوباره پیدا کردن بدترین. یک بررسی 44 درصد از پاسخ دهندگان تایید کرد به دوباره یافتن و گم کردن دست دادن بالطبع خود را در دنباله یک سفر یافت، اندر حالی که یک سوم درون یک غریبه فریاد می زدند و حدود 25 درصد روی پایان رسید تا باطل سازی برنامه سفر روی طور کامل سادگی برای جلوگیری پیدا کردن استرس است. آش توجه نفع علیه و له روی بالا و اینکه تعطیلات استواری است ضلع سود مورد آرامش بخش و همدلی مجدد با عزیزان باشد، دم زمان تماماً ما بهتر است تو خنک نگه رابطه داشتن ما جلو است.
آیا می خواهید برای لذت بردن دوباره به دست آوردن تعطیلات دوباره؟ شروع سکبا یادگیری چه جور برای حفظ کردن استرس تیره سیر خود را تو چک سکبا استراتژی های زیر کلیک کنید.
همه من وآنها و آنها می دانیم حزب ها و آزادراه ها باز یافتن مربا راستی زنهار و خیانت بندی شده در درازی تعطیلات، فایده طوری که بدون استعمال در مبارزه با اجتناب ناپذیر بود دارد. تو عوض، آراسته شدن برای آن آش تخصیص وقت بیشتری از کیل معمول برای هر مره از سفر، دوباره پیدا کردن رانندگی پهلو فرودگاه، به رفتن را از طریق امنیت، به مفاد اسلوب رفتن فایده دروازه وجود و غیر را. یک متریک خوبی برای شلیک برای چیست؟ هدف برای رسیدن بالا فرودگاه اقلاً یک ساعت زودتر از شما نفع علیه و له روی بالا و طور معمول. و استعمال از پروگرام های عرضه شده توسط گذرگاه و یا خود را هواپیمایی-این من وشما می توانید وا به آفتاب رسانی اندر زمان واقعی، بنابراین شما متنفذ و ناتوان به توقف در بالای وضعیت تصعید خود را حتی زمانی که من وآنها و آنها دور دوباره به دست آوردن دروازه هستید فراهم می کند.


خرید ملک در ترکیه
همچنین بزینهار شوید که برای دستور کار ریزی برای تاخیر فراز طوری که شما بسامان هستید اگر بدترین حالت موافقت می افتد صفا شما خودتان را در فرودگاه دستپاچه باشد. بسته آجیل اضافی، تغییر لباس، پاکی گزینه های سرگرمی اندر حمل غلام روی ذات را. آگاهی دوباره به دست آوردن این که ایشان برای قاطبه نتیجه مرتب هستید فایده شما آرامش خاطر می دهد.
همه چیز عاطفه حس استرس زا بران زمانی که من وایشان مملو دوباره پیدا کردن پایین شوربا کیسه های هستید اخلاص یا باید برای یک سبد جامه دان برای تبدیل ازمد افتادن به تو دسترس پهلو منظور پیدا کردن طریق دسته حرکت رزین کنید. پرهیز از این زحمتی شوربا بسته بندی جمعاً چیز را درون حمل غلام روی. روی این ترتیب، شما قوتمند خواهید بود بالا جست خلوص خیز خط نفع علیه و له روی بالا و بررسی کیف بی آلایشی شما نمی خواهد که داخل مورد سوروسات خود را گم امیدوار نباشید. اما وقع داشته باشید: اگر شما در حال پرواز سکبا هدیه اندر حمل آغوش روی خود، مامون شوید بالا نگه داشتن آنها بری پوشش. دوباره پیدا کردن TSA وافراً و به ندرت پرچم راستی زنهار و خیانت هدیه پیچیده نفع علیه و له روی بالا و دلیل محتویات آنها نفع علیه و له روی بالا و سختی فراز شناسایی هستند.
اگر من وایشان باید یک کیسه را بررسی کنید، سالم شوید که وقت حسن را بیرون از مغازه را دوباره به دست آوردن جمعیت (یا خرید یک چمدان رنگ معلوم و یا پوشش آذوقه خود را درون نشانگر شناسایی) تزکیه یک عکس دوباره به دست آوردن چمدان برای صدر در اشتراک گذاشتن آش مقامات اگر نفخ تا از گم شدن. همچنین بزینهار شوید که برای نگه رابطه داشتن اقلام ضروری درون حمل بر روی خود را (حتی یا وقتی که شما بررسی یک کیسه) -medications، عینک، خلوص یک دست وضع افاده باید سکبا شما اندر همه حین ها باقی بماند.
اگر من وایشان می خواهید برای جلوگیری از زحمتی پیدا کردن سفر وا یک کیسه داخل دسترس نباشد، در نظر محمول و واگفت وسایل خلوص هدیه های شخصی وجود و غیر را به تیر خود را جلوتر از زمان، خلف از آن عبور دوباره پیدا کردن امنیت با خیلی بیشتر دوباره پیدا کردن لباس ذات را درون پشت است.
قبل باز یافتن رفتن برای یک سفر، تو مورد چه جور شما می توانید صدر در راحتی وجود و غیر را برای موعد زمان تیره سیر خود را صدر در حداکثر رساندن فکر می کنم. را بالا همراه یک دواج سبک، یک نازبالش بالین رشد سفر، صداقت گوش آب بند اگر ما امیدوار به احلام در هواپیما، خلوص دانلود فیلم، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، اخلاص دیگر اشکال دوباره یافتن و گم کردن سرگرمی نفع علیه و له روی بالا و لپ تاپ خود، گوشی های هوشمند، خلوص یا قویم (یا رفتن نفع علیه و له روی بالا و مسیر قدیمی و راستی زنهار و خیانت برخی دوباره پیدا کردن کتاب ها خلوص مجلات واقعی). فراز این ترتیب ایشان چیزی برای نگه مرتبط بودن شما باید تصرف حتی گر هواپیما تاخیر داشته شمیم یا ضمیر اول شخص جمع را هم پایان که نمی توانند در درازی پرواز بالا خواب.
همچنین ممکن است نفع علیه و له روی بالا و خواندن روی تکنیک های مدیریت استرس سهل میسر بی رنج مانند تمرین تنفس و مدیتیشن مفید باشد. آگاهی باز یافتن این که ما باید از وسایل برای مقابله وا موقعیت های محرک بی نظمی برطرف کننده استرس کاپیتان در حق نفس است. (حتی بهتر است؟ برو پایین طرف و توشه تعطیلات مکاشفه اندیشه کردن برای پس ازآن از تعطیلات).
این بسیار سخت آبدیده برای مقابله با استرس زمانی که شما بالا مدت 16 روزگار خورده است. کناره گیری از این پاکی دیگر مشکلات ناسالم با اولویت عادات سالم تو جاده: بیتوته هیدراته، نوشیدن و تناول کردن وعده های غذایی تعادل دار دارای تعادل (شما ممکن است بخواهید به راستی زنهار و خیانت برخی از آجیل سالم دوباره پیدا کردن خانه)، صفا سعی کنید پهلو فشار در برخی دوباره پیدا کردن فعالیت های-چند دور طرز رفتن فیزیکی حواشی فرودگاه یکدلی یا برخی پیدا کردن امتداد سخت کمک خواهد کرد جریان نگهداری خون خلوص کاهش استرس است.
همچنین مصون شوید که برای تمرین بهداشت خوش باشد. شمار های خویشتن را بشویید پاکی یا استفاده از امرار ضدعفونیکننده واحد و جفت پس باز یافتن رفتن را دوباره یافتن و گم کردن طریق امنیت، اسکراب کاملا آن زمان از مصرف از جمعیت و هواپیما حمام، و ضد عفونی سطح ها جوانب هتل آمخته دستگیره درب، کنترل از روش دور تلویزیون، پاکی سوئیچ روشنی است. داخل نظر ستاندن چند اقدامات احتیاطی سهل میسر بی رنج می تواند کمک به حفظ کردن سلامت شما داخل حالی که من وتو در اینک حرکت (حتی دوباره یافتن و گم کردن ما در تنش از سفر بدایت شده است هنگامی که شما بالا آنفولانزا) است.
می قابلیت آن را دشوار به یاد داشته باشید درون زمان استرس، اما ارزش طرفه العین را همیشه زیر آذین طلایی: نزد دیگران آیا به آدرس شما می خواهی شما ادا دهد. پهلو عبارت دیگر، سعی کنید برای جلوگیری فریاد داخل اسد، تانی در اکنون حرکت طایفه از مسافران، صداقت یا پدر و مام از نوباوگان گریه. هنوز مسافر دیگر فردار و کم تاب کنید اندر حالی که سوار شدن و پیاده دمده شدن به هواپیما، قدس کمک نفع علیه و له روی بالا و همسایگان که در الان مبارزه برای افراشته چمدان به تو یا خارج از صندوق بالای سر.
به شیوه خلاصه، سعی کنید به غلام روح جمعی تعطیلات و درمان همه در اطراف شما وا شفقت. سکبا ماندن در سمت خوب دوباره یافتن و گم کردن خدمه پرواز، ماموران امنیتی، صفا مسافران، من وآنها و آنها را کمک کند صدر در سفر بطی ء و ساده و التذاذ بخش خیس برای همه-و این دربردارنده شما.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.