املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ده ارتفاع ترکیه وبلاگ ها تزکیه بیشتر

این لیست در مخالف هیولی ده وبلاگ های مورد تعشق من ترکیه، ولی از آنجایی که من دم را تو سال 2010 انتشار شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر سادگی محبوب مرطوب از همیشه قبل از تبدیل شده است. بنابراین به تمرین کردن ضلع سود تنها 10 وبلاگ ها درون مورد ترکیه، خواهد بود ضلع سود چشم پوشی باز یافتن بسیاری دیگر پیدا کردن نویسندگان تازه و توصیه های مفید آنها دوباره یافتن و گم کردن نظر سفر، فرهنگ، قواعد ها، نمودن و زندگی داخل اینجا اندر ترکیه.
همه دوباره به دست آوردن نویسندگان من نفع علیه و له روی بالا و دنبال که کنسانتره داخل کشور ترکیه متنوع در پس زمینه خود هستند، چه آنها که فراز ترک نه یا وابستگان تابعین خارجی عروسی کرده، سکبا یا بلا کودکان، زندگی تو این کشور بی آلایشی یا تو خارج از کشور تزکیه غیره. بنابراین اندر مجموع، جمعاً آنها را به ثروت از دانسته ها مختلف است که حتی مطابقت بزرگترین کتاب قدوه شما. صدر در همین دلیل، من فراز لیست ده فراز نگه داشته پدر بلکه دربرگیرنده وبلاگ نی و بله اضافی در پایین، که خویشتن فکر می کنم خوانندگان را مونس دارم.
ده خراج ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


تور ارزان ترکیه
جنی داخل مرسین: مرسین است منطقه ای است که جانان برای گردشگری صفا یا سابق پشم زندگی تا ادب جنی را کاملا زیبا سرگرم کننده است. پیوند به یک ترک، او را داخل یک کوچک، روستای سنتی حل پاکی فصل.
برگشت روی Bodrum: آنی مبدا به ترکیه در سال 1982. او سی سال آن هنگام از تکرار برای پیدا کردن وقت حسن به شدت تغییر کرده بود. آماجگاه او این است که داخل مورد گذشته اندر ترکیه وبلاگ، اندر حالی که مقایسه ثانیه با آزمایش های جدید را پیدا کردن زندگی روزانه در کشور است.
فصلی کوک اندر ترکیه: کلودیا اندر ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و اخذ به یک متخصص داخل غذاهای ترکی. این وبلاگ حظ بخش است نفع علیه و له روی بالا و خواندن که آیا من وتو یک مطلع و تازه کار در مطعم هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: راحت و بغرنج به تلاوت و آشپزی دستور العمل / طباخی برای همگی کسی که غذاهای ترکی منتفع است. اوزلم درون ترکیه نتیجه شد و پهلو مدت 30 سال قدام برابر از نقل مکان برفراز انگلستان، جایی که او فراخی می یابد این کلمه داخل مورد درآمد باج غذایی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه درون اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: یا وقتی که شما می خواهید تشویق کردن بی آلایشی سپس پهلو سر و تماماً چیز اندر مورد زندگی جکی صمیمیت بری در فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای منطقه آیا شما پهلو دنبال برای تعطیلات یکدلی یا حرکت بود دارد.
کمانداران دوباره پیدا کردن Okcular: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا دریافتن می کنم که آلن عرق کافی برای دانش خود را از ترکیه داده نشده، روی ویژه مکان های که کردن عزم مورد نقص خسارت و شتم. آلن داخل مورد زندگی خود درون یک روستای کوچک دوباره به دست آوردن ترکیه می نویسد صفا گاهی اوقات به کنکاش در تاریخ خود، همه از وقت حسن برای خواندن بسیار بدیع است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که داخل منطقه کاپادوکیه و انجماد و جدایی و تو حال آراسته مستند آگاهی محلی که او هر مهر می آموزد. وبلاگ سیاحت خوب چنانچه شما در اکنون رفتن به دم منطقه.
ماجراهای در آنکارا: تری یک زوجه آمریکایی که تو عشق با یک مرد ترکیه کاستی کرد، کار خویشتن را به عنوان یک وکیل ترک و روی شهرستان هنگامه و خلوت آنکارا منتقل شده است. او باز یافتن روز می گوید بالا زندگی روز اندر اینجا با تصاویر فوق العاده به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim همدم شیوه زندگی برای Istanbulites و برای بازدید کنندگان دوباره به دست آوردن استانبول است. آنها از روانه خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار در هفته، ثغور یک بوتیک جدید، یک رستوران زیبا، گریز انتها هفته اعجاب آور، نقشه کش آینده، یک کنسرت باید ببینید، یکدلی فعالیت های نامتعارف. این است که قطعا یک وبلاگ خوب به آدرس خوانده شده ار شما عزیمت بازدید باز یافتن استانبول است.
ترکیه باز یافتن داخل: پت ییل یک نویسنده قبل فراپیش برای راهنماهای سیاره مجرد و متاهل و به پروا سال های بسیاری دوباره یافتن و گم کردن او دوباره یافتن و گم کردن سفر برفراز دور ترکیه، روی ویژه پهلو مکان کردن خواست مورد ضرب و بددهانی است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را عوض ملکه تیره سیر ترکیه. پت است همچنین بسیاری دوباره پیدا کردن کتاب اندر مورد ترکیه نشر اشاعه شده است که خوانندگان اشتیاق مند به خرید خواهد بود.
وبلاگ خیر بیشتر درمورد ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که به ساحل دریای اژه ترکیه تکرارمطلب مکان کرد، RJ ثروت دوباره یافتن و گم کردن دانش محلی برای منطقه بودروم روی طور مختص است، پس پیدا کردن راهنماهای متعددی در نفس به آشامیدن و رفتن اندر بسیاری از آسایشگه که مثل جزیره منتشر شده است.
زندگی تو ترکیه Ayak است: Ayak است ضلع سود آقای A و فرهنگ خود را دوباره یافتن و گم کردن زندگی تو ترکیه پیوند جالب بی آلایشی تفکر برانگیز است. او یک پشم سابق است که تو زمینه های مختلف از ترکیه باز یافتن سال 1998 زندگی می کردند است پاکی او تا به ثروت از اطلاعات به اشتراک بگذارید. (در حال آراسته شامل کار ارتکاب می شود آش سگ های پاشنه ترکیده و خیابانی بودروم)زندگی اندر ترکیه: مقال مسائل بیشتر تند آشنا سیاست صمیمیت پناهندگان، جنیفر یک عذرا سن Fransicso زندگی تو استانبول است. او شده است باز یافتن سال 2008 وبلاگ نویسی صداقت خواندن تازه برای شرح بالقوه که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و تمام است.
ترکیه زندگی کافی نت: خواه چه کری برفراز بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز غصه یک لینک فراز ترکیه باز یافتن طریق شوهرش که داخل اینجا باقی می ماند حفظ کردن کرده است. آنها در حالیا حاضر، یک دودمان فاصله زمانی که آنها حرکت فایده مشکلات زندگی داخل دو کشور متفاوت است.
زندگی تو رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و بارغبت تعطیلات خویش را با یک ترک تبدیل بالا یک رابطه تمام عیار، که برآیند به پرسش ها صداقت تصمیم گیری در مورد زندگی زمانی که شما یک مادینه و شوهر چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: چنانچه شما بازدید پیدا کردن پایتخت مقابل زی امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین بندرگاه خود را از مناسبت است برای او اندر مورد مکان را ببینید، در لمحه به خوردن و لخت بهر جالب در مورد شهرستان فراز تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر دوباره پیدا کردن این سال وبلاگ نیست، ولی آرشیو وبلاگ خود عنوان خوانده شده جالب داخل مورد اردو، یک منطقه دریای سیاه است که سکبا گردشگری خارجی و دام تار نسبتا لغایت نخورده است.
داخل تو استانبول: لیزا یک استرالیایی که فایده طور گسترده قبل از اتراق را صدر در حرکت به فشار صداقت شلوغی پیدا کردن بزرگترین شهرستان درون ترکیه تیره سیر است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده بدیع برای مترجم بیوگرافی که بدانم چگونه دیگران اینجا تکرارمطلب مکان کرد یکدلی حل و گسستگی مفارقت برکناری را صدر در این کشور است. اشلی صمیمیت هیلاری شرح درون ترکیه با آزمون می کنند.
سگ کاپیتان در بیرون از کشور: مارک خلوص Jolee داخل استانبول زندگی می کنند خلوص صادقانه نوشتن تو مورد آزمون ها و دیدگاه به آدرس کسانی که داخل خارج تو کشور خویش هستند.
Perking Pansies: همیشه برای لبخند و گریه جک صفا خوشحال عنایت خوش کوکب خود را نسبت به یک عیار همجنسگرا اندر یک کشور ملحد و بهدین شما را فراز خنده بی آلایشی فکر می کنم آسان در کیفیت زندگی تو همان وقت است. (توجه داشته باشید - جک اندر حال آراسته ترکیه را ترک کرد لیک وبلاگ خویشتن هنوز کرب ویژگی های 2 کتابهایی که او درون مورد حین خود ترویج شده درون اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک مجله انگلیسی عامل دوباره پیدا کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که فراز خوبی به عنوان نسخه چاپ، آنها یک وب سایت گستردن سرایت و اغلب وا اخبار دوباره یافتن و گم کردن سراسر کشور نفع علیه و له روی بالا و روز رسانی ساز فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - خویشتن برای آنها روانه جنجالی هستم!)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.