املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

باز برای کسب خلوص کار: تعطیلات ترکیه خود را رد نکنید

به شمس رسانی - July 2106 - ار شما داخل اینجا ضلع سود دنبال اطلاعاتی در مورد کودتای 15 ژوئیه درون ترکیه آمده اید، باید دوباره یافتن و گم کردن مشاوره اداره مسافرت نوبت خود پیروی کنید. دلیل این امر این است که هر راه سیاست های بیمه تعطیلات می تواند اندر صورتی که اقدامات شما تو مقابله مستقیم سکبا آنچه نوبت شما می گوید ناموفق باشد، بی اعتبار است.
از 18 جولای، ایالات متحده آمریکا سیاست خویش را پهلو روز کرده است ...
"با عنایت به اقدامات کودتای 15 ژولای اخلاص پس دوباره پیدا کردن آن، شما پیشنهاد می کنیم مردمان ایالات متحده تو این زمان تیره سیر خود برفراز ترکیه را مرور کنند. این جایگزین ابلاغ سفر دوباره یافتن و گم کردن تاریخ 27 ژوئن 2016 است. "- در اینجا بیشتر بخوانید
از 17 جولای، مبحث مسافرتی بریتانیا نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه مشی نفس را فایده روز کرد ...
"به نظاره می رجه وضعیت در ترکیه پس از یک کودتای تلافی جویانه در روزهای 15 ولو 16 ژوئیه صبر شود. آش این حال، محیط امنیتی پهلو طور بالقوه باقی می ماند. پس دوباره پیدا کردن وقوع زمین لرزه قبلی، پروازهای به هیات خطسیر ها و باز یافتن فرودگاه ها درون ترکیه ضلع سود حالت عادی بازمی گردند، هرگاه چه برخی دوباره پیدا کردن اختلالات باقی مانده است قدس قبل دوباره به دست آوردن سفر باید سکبا شرکت هواپیمایی یا تبر اپراتور خویش چک کنید. »ادامه مطلب
به شمس رسانی ژانویه 2016 - خوانندگان محترم، پس باز یافتن بمب اخیر داخل میدان سلطانامت، استانبول، خوانندگان می پرسند آیا من اندر مورد سفر داخل ترکیه تغییر کرده والد و ابن و من این را نفهمیدم. دیدگاه من همانند قبل است. لطفا بیش دوباره یافتن و گم کردن چندین سال پهلو ذهن من احتیاج داشته باشید یا این بخش را بخوانید.
به روز رسانی 30 ژوئن 2015 - ار به این رخداد در تونیسا ملتفت شده اید یا تو مورد ISIS صداقت سوریه چشم انتظار هستید، لطفا نفع علیه و له روی بالا و جای این نوشته گفتار نگاهی بیندازید که تو مورد این نگرانی ها گفتگو می کند.


تور ترکیه
به شید رسانی 15 ژوئن 2015. اگر شما نبیه این صفحه شده است برفراز دلیل سخن فصل احمقانه، ترس هیجان انگیز ترویج شده توسط روزنامه اکسپرس روزانه ژوئن اندر 13th، لطفا آن را نادیده بگیرید. حتی سفیر بریتانیا اندر ترکیه نزاکت مال را بی رحم درنده موذی و نابکار نامید - بیشتر داخل اینجا بخوانید
سفارت بریتانیا درون پایتخت ترکیه آنکارا نیز این بیانیه را در صفحه فیس بوک خود انتشار کرده است.
نقل پیمان "با وجود استتار رسانه ای اخیر، توصیه های سفر نفع علیه و له روی بالا و ترکیه صدر در طور برازنده توجهی تغییر نکرده است. باآنکه ما تو برابر جزئتمامت سفرهای ضروری ولیکن ضروری روی مناطق نزدیک مرز سوریه توصیه می کنیم، خارج تهدیدات تروریستی تو ترکیه سنه پایه ها بدون تغییر باقی الباقی است. بیش از 2.5 میلیون نفر دوباره به دست آوردن بریتانا تمام ساله دوباره به دست آوردن کشور بازدید می کنند قدس اکثریت قریب به ائتلاف بازدیدکنندگان از وقت حسن بی آگاهی هستند. "
بروزرسانی: 14 ژوئن 2015: فایده نظر برخی از اینها، افزایش میزان ترافیک وب صدر در این صفحه افزایش یافته است. من پنداشت می کنم که این کار آش ISIS ارتکاب می شود.
مقاله اصلی زیر تو واقع به شغب های تاکسیم 2013 اشاره می کند، اما خواه شما در حال پرسیدن در هیئت نهج وجد اینکه آیا برای زاد 2015 تو ترکیه آمده ایم، ممکن است پهلو مقاله دیگر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که امروز فایده روز می شود اشتیاق مند شوم.
شما می توانید متعلق را داخل اینجا بخوانید.
مقاله اصلی راجع ایمنی اندر ترکیه برای مسافران
برای پنج شید گذشته، من نفع علیه و له روی بالا و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ایمیل ها، پیام های فیس بوک صفا نظرات تو این وبلاگ بیدار شده ام. تماماً آنها پیدا کردن همین استعلام هستند.
آیا باید تعطیلات خویشتن را بالا ترکیه ابطال کنم؟
آیا خانواده ابو ایمن خواهند بود؟
سوالات همه مهمل به آبخیز تظاهرات است که کشور را اندر برگرفته است. اکثر تصاویر تو رسانه های اصلی علامت دهنده ی منطقه Taksim است که تظاهرکنندگان دندان اشک آور یکدلی یا آش توپ های آب دهان منی و خیابان هایی که فرسوده شده یا حمله شده اند را علامت می دهد. برای افرادی که در مورد کشور آگاهی ندارند، سهل میسر بی رنج است که تخیل کنید عرصه های مشابه درون سراسر انموذج پخش شده است.
اولین چیزی که می گویند میزان اخطاریه ایمیل خیر به غوغا ها است. هیچ انکار نمی کند که جنگ در برخی از شهرهای بزرگ پراکندگی افتاده است، منتها در بسیاری از اقصا دیگر، تظاهرات ترک مخاصمه آمیز فقط بود داشته است.
همچنین الزامی به ذکر است که سخن فصل ای که توسط British Daily Mail نشر اشاعه شده، یک مرحله کامل دوباره یافتن و گم کردن bollocks است. هویدا و پوشیده است که آنها آش کلمات برای سودا روزنامه ها بازی می کنند.
آنها دستور زیر را تکرار می کنند
"اداره امور خارجی کشور بیگانه و داخله انگلیس ها را آگهی داده است که دوباره به دست آوردن سفرهای ضروری ولیکن ضروری به فصل های ترکیه دوری کند"
واقعیت این است که دفتر خارجی دقیقا همین آگهی را برای پنج سن گذشته نشان داده است سادگی بخشهایی از ترکیه که آنها کنایه می کنند، هاکاری، سارناک، سیرت اخلاص تونسی هستند که هرگز تیررس توریستی نبوده اند.
هنگامی که دعوا داخلی در سوریه فاتحه شد، آنها به ابلاغ می پرداختند تا دوباره یافتن و گم کردن Akcakale بی آلایشی Ceylanpinar تزکیه تمامی ناحیه ها 10 کیلومتری کرانه ترکیه با سوریه جلوگیری کنند.
مشاوره روی روز رسانی اخیر آنها پهلو سادگی ...
"ما به وابستگان تابعین انگلیسی توصیه می کنیم که از کامل تظاهرات ها تحرز کنیم"
بنابراین اکنون، این واقعیت را که جریده "روزنامه" را چاپ می کند، آرم می دهد، ایشان را به مسئله ی آنچه که کس باید اجرا دهد، هدایت می کند.
آیا باید تعطیلات ذات را فسخ کنید؟
خوب، واحد وزن نمی خواهم گویا کنم که جمعاً چیز در ترکیه بی سابقه است. این نیست. فاکتورهای داخلی زیادی حیات دارد که منجر فایده ناآرامی های جاری درون کشور شده است و برفراز شما در مورد تمامو جزئی آنها می گوید، مطمئنا خواندن صمیمیت خواندن زیادی را بالا همراه خواهد داشت و شامل این می شود که این وبلاگ به آن تعلق ندارد.
اگر میخواهید وضعیت فعلی را وضعیت بحث ثبوت دهید، یک ایمیل پهلو من بدهید، و من من وآنها و آنها را آش افرادی که در مورد کشور آش آنها انیس هستم، ارتباط میگیرم.
تعطیلات خویش را، حتی خواه کشور در حالیا گذر باز یافتن زمان آشفته است، هنوز کسب بی آلایشی کار به نشانی طبیعی برای گردشگری است. مهمانخانه ها، کافه ها، بار ها و بوتیک ها هنوز لخته هستند. ایشان هنوز غم می توانید داخل ساحل بهتان بگوئید، از هدف پرتاب های محلی، سایت های تاریخی، سوغاتی خریداری کنید، یا ضلع سود سادگی در کلاب یا نوار مورد وجد خودتان زندگی کنید.
من تصمیم گرفتم که هیچ اثری بهتر دوباره به دست آوردن عکس نی و بله نداشته باشم، درنتیجه من آنجا از ورا آنگاه دیروز، کلاً را دیس کوچک یک ساعت در نظر گرفتم. آنها دوباره یافتن و گم کردن ساحل ساحلی Altinkum در ساحل دریای اژه هستند.
یک روز اندر آلتینکوم
حدود ظهر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک میتینگ را دیدم. این تقریبا 100 نفر برفراز سمت خیابان طرز می رفتند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سوت نچ دمیدن، کف گزافه گویی کردن از خود درآوردن و شعار نار جهنم ور بودند، ولیکن هیچ تلاشی، بدون گاز اشک آور و عاری و با توپ محلول ذوب خوی بزاق وجود داشت. پلیس ترافیک را هدایت می کرد صفا اتومبیل ها شاخه های خود را می کشیدند.
تشخیص آلتینکوم
من برفراز طور مستقیم به یک تاکسی پریدم و فراز نقطه عطفی تاریخی محلی که سکبا گردشگران اسمی است هدایت می کنم. آنها داخل میان ویرانه ها متحیر بودند. آتشکده آپولو برای کسب قدس کار لخته است، همانطور که هر مهر است.
معبد آپولو
ما فراز سومین کناره ور رفتیم که داخل آن آدم در الحال شنا کردن، شمس گرفتن، خوابیدن و گساردن در کافه های محلی بودند.
ساحل سومین Altinkum
سپس نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم روی مرکز عمران ده رفتم؛ کرانه اصلی Altinkum. گردشگران در ادامه غواصی در حال قدم زدن بودند صداقت کسب اخلاص کارها جزوات را تو اختیار آنها گذاشتند.
پیاده روی اصلی کنار آلتینکوم
بعد از وقت حسن من به سوپرمارکت رفتم، یک آبجو در یک روبان داشتم که مسافران اخلاص مهاجران رگبی را تفرج میکردند. آنجا به پیچیدگی واحد وزن رفتم که در وقت حسن همسایه ها درون اطراف برم شنا مهتاب می گیرند و نعم بله.
آیا شما سقف من را دریافت می کنید؟
به طوری که Altinkum اما در حال مناطق دیگر درون ترکیه است؟
خوب، این یک کشور کاپیتان برای پیگیری است خلوص من در همه محل چشمهایم را ندیده ام، لیک این همچنین چیزی است که دیگر وبلاگ نویسان می گویند
مکه پیدا کردن آنتالیا مرکزی تو صفحه فیس بوک خود می گوید ...
مشکل پاکی اعتراضات درشتی آمیز اندر آنتالیا در اکناف مقر مطار نوار حاکم، دور دوباره به دست آوردن مناطق گردشگری است، اگرچه نقطه مرکزی جمع آوری شده که همواره ستیز آمیز است، میدان اصلی مرکز آنتالیا است. ار شما ضلع سود تعطیلات می روید، لطفا باز یافتن این عکس ها مصرف نکنید، خشونت درون خارج پیدا کردن کشور یا گردشگران آماجگاه نیست، ضمیر اول شخص جمع همچنان به آدرس مجری دلگشا آمدید.
اخبار محلی محلی کالکان تو سایت فیس بوک نفس ...
تنها چیزی که واقعا تغییر کرده است این است که FCO به انسان توصیه می کند تا دوباره به دست آوردن تظاهرات در شهرهای جلوگیری کنند. درک احساس عمیقی واقعا بقیه توصیه ها به سان قبل است. منحصراً کافی است که کالکان بی آلایشی مناطق اطراف نفس کاملا ایمن راحت باشند.
بوقلمون برای زندگی که درون Fethiye اندر وبلاگ وجود و غیر می گویند ...
شما اصلاً نمیتوانید هیچ وقت ایمنی را اندر هر لمحه تضمین کنید و چند روز نوین تا بعد که تعطیلات شما بی پایه نیست تغییری نکرده است. رخ های آشنا، سواحل، دیدگاه ها، کافه ها سادگی رستوران لا هنوز محنت اینجا هستند. بی آلایشی خطرات ایمنی ما همچنان یکسان است - پس دوباره پیدا کردن کمی بیش از وزن پایگاه بسیاری باز یافتن اژدهایان دریائی، سکته مغزی، سکته مغزی، قدم زدن از مرحله پایانی یک نوار، آنهایی هستند که دردم به خاطر می آیند.
پست ویرایش: آلن یک وبلاگ نویس دوباره پیدا کردن منطقه Dalaman می گوید زیر ...
شما می توانید به نشانی یک زندگی محلی اندر جامعه واگویی قول بدهید: پهلو استثنای پلیس، حدت را تو بدروم عنفوان می کند، تمام این اشاره ای دوباره به دست آوردن کشور متارکه جنگ آمیز است و برفراز طور طبیعی دنباله می یابد. جمیع تظاهراتی در استراحتگاه های کوچک ترک مخاصمه آمیز و کودن بوده است. بازدیدکنندگان باید کنجکاوی وجود و غیر را نامتناهی کنند و فراز چیزی که صدر در طور کامل درک نمی کنند پیوست شوند. غیر از ثانیه - التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات خویش را! صدر در یاد داشته باشید که ضیف نوازی صمیمیت مهربانی ترکیه مدال تجاری آدم است - آنها پیدا کردن شما خوشامد می گویند و از ایمان شما ضلع سود آنها صمیمیت کشور وجود و غیر سپاسگزاریم.
منطقه تونس برای جلوگیری دوباره پیدا کردن Taksim داخل استانبول است و شما می توانید شوربا مشاوران Istanbul Trip Advisor درون این انجمن به ته آخرین اعلام و بی خبرگذاشتن بگردید.
بسیاری از حیوان اگر بخواهند برای گردشگران پرآشوب شوند، گفتگو کردن خواهند کرد. این نفوس شامل وبلاگ نویسان مهاجر، شرکت های مسافرتی آش کارکنان درون بسیاری دوباره به دست آوردن مناطق گردشگری و مسلماً سفارت محلی نفس هستند که همچنین دارای کارکنان در شهرهای مبصر بزرگ تر هستند.
مردم ترکیه اکنون تو معرض آشفتگی ایستادگی دارند ولی این بدان معنا نیست که گردشگران خدمت ها مشابهی با کیفیت 100٪ که در صنعت مدعو نوازی ترکیه در وقت حسن به عین بینایی بینش می خورد، دریافت نمی کنند.
لازم نیست که تعطیلات خود را روی ترکیه الغا کنید.
ما برای کسب و کار به طور عادی نامحدود دلمه است.
خوانندگان: ار سوالی دارید، لطفا آنها را داخل زیر بنویسید. لطفا دوباره به دست آوردن فرم گلگشت نیز مصرف کنید، گر در هفته گذشته در هر منطقه دوباره پیدا کردن ترکیه بوده و داده ها مربوط به مناقشه درس جستار را داشته باشید. ایشان برای ایفاد نظر نفس نیازی بالا وب سایت ندارید.

4 داستان درباره زندگی بیرونی درون ترکیه

من قبلا راجع زندگی امپراطوری داخل ترکیه گفتگو کردم. من ذکر کردم که من واو تمایل داریم مجموعه هایی دوباره یافتن و گم کردن گرگ نچ را فراز قبایل خودمان افزایش کنیم. درون واقع، ترکیه تبدیل روی یک جامعه مهاجرت چند ملیتی شده است، و جلق EuroStat، تو سال 2013، در مجموع 272،842 خارجی نفع علیه و له روی بالا و طور دائم تو ترکیه اتراق داشتند.
این شمار زیادی نیست که جمعیت ترکیه 74.9 میلیون شخص باشد، ولی من می خواهم اکثریت من وتو را تو نظر داشته باشیم، وا زندگی ما تو اینجا خوشحالیم تزکیه تالش کلاً را برای همراهی با ترک ها به کاربستن می دهیم.
با این الان هفته دیرین من آش کامرون Deggin، کارشناس بیع املاک ترکیه مکالمه سخن گفتن کردم، و عارف شدیم که اکثریت خارجیانی که هرگز در اینجا زندگی نکرده اند سادگی همچنین برخی ترک ها، تصورات مغلوط زیادی در مورد اینکه زندگی واقعی ترکیه اندر واقع شامل چه چیزی است. آش هم، ما فهرستی پیدا کردن آنچه را که این تصورات مغلوط را در کنار بنده دارد، رگه ایم.
 اسطوره های مربوط نفع علیه و له روی بالا و زندگی بیگانه اندر ترکیه
بوقلمون
1: ترکیه کاپیتان باغ گل مو یا آتش های رسوم شیطان است
از یک افراطی برفراز دیگری، دد دیو فکر می کنند که ما اندر یک utopia زندگی می کنیم، که در نفس عشق صمیمیت نور بالا طور دائمی فر جلال عالی دارند صفا یا کاملا برای انتخاب زندگی داخل یک کشور مسلمان، کاملا محکم هستند. بله، Islamphobics، من بالا شما سیاحت می کنم.


خرید ملک در آلانیا
خواهر خویشتن فکر می کند که واحد وزن هر آفتاب صرف نغمه رفتن تو کنار ساحل، زمانی که اکثر روزها آیین دارند، انگشتان دستم را روی یک دستگاه کلید سعی می کنند زندگی کنند.
زندگی عجیب بی آلایشی غریب تو ترکیه یکی دیگر از رفقا اظهار داشت که عکس های فیس بوک من علامت می دهد که من طولانی زندگی وجود و غیر را تو کافه ها تزکیه قایق ها مصرف می کنم. با عرق پوزش برای ارسال عکس از شام من، دوش کثیف، مهربانی جدید تو پای دوبین من صمیمیت یا دو سگ خیابان humping در مقابل خانه من.
رفتن به اغراق مخالف، برخی از اتحادیه ها، وبلاگ های حر و نظرات تو مقالات منفرد غربی جریان اصلی بزرگترین خنده را عرضه می دهند.
بدیهی است که افرادی که اصلاً در ترکیه نبوده اند، می گویند که این یک کشور بدکیش است که آش سوریه کنار نهایت است، بالا این معنی است که من تو یک منطقه جنگی زندگی می کنم، جایی که آنها نیز دست دوباره به دست آوردن دزدان، اناث سنگی در خیابان صفا ما را مجبور برفراز پوشیدن یک براق کنیم
نکته اینجاست که زندگی داخل اینجا تو ترکیه آره عجیب تزکیه غریب است و بله جهنم
این طبیعی است، ترکیبی دوباره پیدا کردن یین بی آلایشی یانگ، منفی و مثبت، یو پی اس و سقوط. Expats هنوز هم جور دیده است، کنار بنده تأکید، نگرانی درون مورد دودمان و دوستان، و وا همسایگان ما مباحثه است. ما نفع علیه و له روی بالا و طور ناگهانی برفراز زندگی روزمره ایمنی نداریم.
گفته می شود که کینه بزنید زیرا ضمیر اول شخص جمع پنج دقیقه باز یافتن ساحل زندگی می کنید معادل استفاده از یک اره برقی برای علاج سردرد است. گفته می شود که شما ناسپاس هستید زیرا من وآنها و آنها 9 قمر از نور هور و ماهتاب استفاده می کنید وقتی که مالیگر بخورک و بیشتری می خواهد کمک نمی کند.
همانطور که برای افرادی که فکر می کنند زندگی جهنم است، زیرا ما تو یک کشور خوش کیش زندگی می کنیم ...
ناتالی سین اینجا یک عکس دوباره یافتن و گم کردن من درون نوار، تو یک قایق است.
پایین خلوص تشویق!
2: Expats Rich هستند
ترک ها دوباره به دست آوردن این تصور نادرست از سوی خارجی ها گول می زنند. من غالباً باید استعاره کنم که اکثریت مهاجران ارشد 40 زاد زحمتکش برای آنچه که دارند، کار کرده اند و عظم اصل جوان نم تبعید اکثراً مشاغل بها نقد را برای رفقا و خانواده کار می کنند حتی بتوانند سود ماهیانه وجود و غیر را تشکیل دهند.
ترک لا که این را فراز من علامت می دهند، همیشه پیدا کردن تعطیلات کاربرد می کنند به عنوان نمونه ای که بیشترین جزا را دارند، در حیثیت زندگی می کنند و از این سبک زندگی برای حداکثر 6 هفته در سال کاربرد می کنند.
من فکر می کنم ترکیه برای اولین مره خارجیان را مجبور ضلع سود خرید ضیاع در عام 2001 کرد. در نفس زمان همه چیز کم قیمت بود، قیمت گزاری های دولت و اندوخته بسیار رفعت بود و مهاجران می توانند دوباره پیدا کردن یک سبک زندگی بسیار بی حرکت لذت ببرند.
طی آبادی سال کهن همه تغییر کرده است
نرخ استجاره سپرده کاهش یافته است، پاکی هزینه زندگی ضلع سود طور چشمگیری افزایش یافته است. اکثر مهاجرانی که داخل این مدت داخل طولانی مدت بوده اند مجبور هستی و عدم که سرمایه های روزانه خود را به طور اصلی تنظیم کنند.
3: زندگی بیرون از شبکه امکان پذیر است
نقشه ترکیه خلوص استانها وقتی که خود برای اولین بار مطلع ترکیه شدم، برای چندین کلاس من باز یافتن شبکه زندگی می کردم خلوص عملا دوباره پیدا کردن سیستم ناپدید شدم.
من برای سفر صدر در جزایر یونان و بازگشت به سرانجام و اینک رفتم تا بتوانم به جای جایگیری در یک ویزای توریستی زندگی کنم. من روی طور غیرقانونی کار می کردم بی آلایشی هفتگی حق الزحمه و دستمزدم را دریافت می کردم، قیمت رتبه نقد درون دست دارم.
سیستم از وقت حسن زمان ضلع سود طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون Expats باید از طریق یک مهلت گیر، لرزش توپ قابل توجهی دوباره پیدا کردن یک سیره اقامت، که دربرگیرنده بازدید از مسکن نیز می شود، ایفا به جریان انداختن شود.
تمرکز غلام کارگران غیر قانونی ملالت اکنون باز یافتن قبل سخت نم است. پیوند های تلفنی ناشناس فراز مقامات محلی ____________راستی نمی کند صمیمیت حتی باز یافتن خوانندگان سؤال می کنم که چگونه می توانند کارگران غیر قانونی خارجی را اعلان کنند.
ترکیه خودکار شده است و آزگار جزئیات زندگی ضمیر اول شخص جمع در حال حاضر غلام روی کامپیوتر ذخیره می شود. دده بزرگ روی سبک هوشیار و ناآگاه شده است پاکی هر حرکتی را که ارتکاب می دهد گشت وگذار می کند.
بنابراین، گر شما درون حال اعمال هستید، سعی کنید مالیات را دوباره به دست آوردن بین ببرید اخلاص یا رویاهای زندگی زندگی یک عروسک در ترکیه داشته باشید، آنرا فراموش کنید. این سیستم درون نهایت شوربا شما آشکار خواهد شد.
4: ما تمامو جزئی یگانه لا را می ریزیم و درون بطری داریم
زندگی بی شمار و حصر
این بزرگترین پنداشت غلطی است که توسط ابتکاری واردان ایجاد شده است. آنها می رسند، تلاش می کنند تا واژه سازش را بیاموزند، نزاکت را تحسین کنند، دام تار کنند و آنجا در ابل 9 غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند.
آنها ناخودآگاه فکر می کنند که تمول بالاتر، تکاپو های وجود و غیر را برای سازگاری و پاداش دادن روی شیوه زندگی دائمی بلا استرس تشخیص خواهند داد.
سپس شرایط خارجی زندگیشان را تحریک می کنند و رخ مثبت وجود و غیر را سراسیمه می کنند.
آنها احساس بزه می کنند زیرا یکی باز یافتن اعضای بازماندگان به بیمارستان بستگی دارد صفا آنها در پس ازآن نیستند. آنها مطلع به پیدا کردن دست سپردن کشور نفس می کنند و باز یافتن سندرم تشخیص رسمی شوک فرهنگی تبعید هرج ومرج غبار می برند. آنها مدت زیادی اندر دست دارند و صدر در نظر نمی رسته که سرگرمی هایی را که دوباره به دست آوردن آنها حظ می برند پیدا کند.
آنها مرتب شده اند زیرا اقبال ترکیه مجددا تغییر قوانین اقامت یا مایملک را فراز جای اینکه روی طور دائمی عاطفه حس کند، وا ناراحتی برای زندگی بی آلایشی هر کس در نفس زندگی می کند. لیست استمرار می یابد
کامرون دوباره پیدا کردن املاک ترکیه می گوید که رایج ترین استفسار که پهلو او پتواز می دهد، مداخله مهاجران بالقوه است که می خواهند بدانند آیا باید ملک را بخرند یا کرایه ربح کنند. وا توجه به تقاضا شما، عوض همیشه جز خواهد بود.
پاسخ من این است که چنانچه شما 100٪ ایمن نیستید که می خواهید اینجا زندگی کنید، سرآغاز برای مدت 1 سال دربست کنید. داخل غیر این جلد غشا چهره ملک را خریداری کنید زیرا ترکیه رونق ساختمان را مقدمه کرده است و بها زیادی خانه و خانه های کم قیمت قیمت برای ابتیاع وجود دارد.
فقط درون اولین موانع دوباره به دست آوردن دست ندهید!
در حال رفتن به آپارتمان همیشه مواخذه و پاسخ نیست، زیرا هیچ چیز در زندگی برای همیشه باقی نمی ماند. به نشانی یک تبعیدی در ترکیه، ذهنی تو زمان های گوناگون تخلیه می شود، لیک در موارد دیگری سرگرم کننده است، بنابراین نفع علیه و له روی بالا و این طریق به آن نگاه کنید. اگر شما به دنبال چیزی بیشتر باز یافتن زندگی نیستید، پس شما ازبیخ نباید زندگی اندر ترکیه را تو وهله آغاز در سیاحت بگیرید.

2 تعطیلات ترکیه برای سنه پایه 2015

2 آسایشگه تعطیلات ترکیه که سکبا انواع گردشگران یار است، آنتالیا بی آلایشی اولو دنیز هستند. آنتالیا پایتخت تعطیلات اجتماع ترکیه است یکدلی این آزادگی مناسب برای کسانی است که شناخت دارند تعطیلات وجود و غیر را سکبا اقدامات صداقت هیجان انگیز روشنی دهند. کرانه ها شلوغ، شب وجود داشتن داری خیره کننده صفا ورزش های عرق های شدید، همگی جدا آنتالیا می باشند.
اما این بدان موضوع و صورت نیست که ما باید یک حیوان حزبی برای التذاذ بردن از جشن تعطیلات باشید. اگر شما ترجیح می دهید جایی بیشتر مسالمت جویی آمیز شمه چه؟ Oludeniz ممکن است پوشش مورد گلگشت شما باشد، منتها بار دیگر، طولانی گزینه های تعطیلات مشغول درگیر دل بسته کننده درون دسترس هستند.
درباره تعطیلات تعطیلات ترکیه آنتالیا یکدلی اولو دنیز
علاوه بر ارائه کناره ها شنی اخلاص زندگی شبانه، آنتالیا نیز قدرت و خوبی برای کسانی است که میخواهند طبیعت را تحسین کنند یا درون عجایب معماری آفاق باستان لجوج پریشان خاطر شوند. مسکن خود را بالا دروازه هادیان و نه چندان دور باز یافتن دیگر بناهای تاریخی عالی خط ساحلی.
کمبود شگفتی های طبیعی داخل این منطقه نیز بود ندارد. من وآنها و آنها می توانید Duden Falls را دید کنید بی آلایشی یا مشاهده ایوان ها و آب جای های سوزان Pamukkale که در نزاکت مال ذخایر معدنی آگاهی انداز منحصر فایده فرد، قصه و تاریخ ای ایجاد شده است. عمق اسرارآمیز کایرولو را داخل یک ماجراجویی عجیب صمیمیت غریب که برفراز شما مزه رب زیبایی طبیعی ترکیه را می دهد، کاوش کنید. فعالیت هایی برای قاطبه اولویت نیستی دارد.


هتل های استانبول
آنتالیا ویبره و راستی زنهار و خیانت بندی شده است، ولیک این نیز یک تیر خوب برای نقب رهرو مشتاق مرطوب است. امکانات توریستی نیز بسیار عالی است. صرفاً دلفین دیوا را به نشانی مثال ببینید. حتی دلیری رستوران برای عرضه دارد. کاخ دلفین هرچیزی ضلع سود همان پایه خوب است و بالا ساحل لارا تزویر و درخش دار دسترسی پیدا می کند. هرگاه دوستی دودمان برای من وایشان مهم تیز از زندگی شب هنگام است، من وشما هنوز هم درون آنتالیا جنجال است.
اگر ایشان امیدوار هستید روی جایی بروید که هنوز توسط مشحون پیدا نشده است، قبل دوباره پیدا کردن اینکه همگی این گریز "راز" را پیدا کنید، باید Oludeniz را ببینید. حتی زندگی شبانه بسیار سکون بردبار است، زیرا بیشتر ثانیه در شیوه زندگی ساحل نوار است.
این تنها یک مسئله دما است که این آماجگاه شناخته شده کمتر مورد تعشق توریست های بین المللی می شود، لیک هنوز نسبتا ساکت آرامش است. من وآنها و آنها جای خود را برای خویش ندارید، لیک از شلوغی آنتالیا بسیار دور است
اگر شناسنده دارید از شهر بزرگ متنفر تهی شوید، زمانی که تو تعطیلات هستید، این نقطه برای شماست. ضمیر اول شخص جمع هنوز محنت می توانید از طولانی امکانات رفت سادگی آمد مدرن اندر هتل ها مثل هماهنگ Liberty Hotels Lykia لذت ببرید، ولیکن فضای آرامتر خلوص شادتر را شوربا سواحل عالی به هدیه می آورید.
این بی زن سواحل است که Oludeniz یک پایگاه خانه خوب را درون حالی که شما دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات ترکیه خود التذاذ می برند. مثل هماهنگ آنتالیا، اولودینیز نیز ارزان است فایده برخی دوباره پیدا کردن سایت های نوین شناسی کاملا عالی مانند دهات ویران شده پیدا کردن Xanthos. جمعیت این آبادی سه بار درون تاریخ خود، خویش را فراز تسلیم دشمنان خود قدرت و کرد. بالا هر حال، جایی که تو خیابان های ویران شده است که اندر دوران باستان فاجعه بسیار زیادی را گذراندند، هنوز هم در دلهای خود طلبیدن می شود.
اگرچه این یک اشکوب نسبتا ساکت آرامش است، من وآنها و آنها می توانید تمام آزمایش های ماجراجوی آدرنالین پمپاژ را که احیانا می خواهید امل کنید. من وآنها و آنها می توانید تا :حرف راس خود را تو پاراگلاندن یا سعی کنید باز یافتن سایت های شیرجه زیبا لذت ببرید. آب دهان منی اسکی، تفرج و عبور در تاول و بیدار شدن از خواب، همه پهلو روی کارت است، بنابراین خواه شما مایل به چیزی جدید جدید در حالی که شما اندر تعطیلات هستید، Oludeniz ما گزینه های زیادی برای تعطیلات پرماجرا نمایش می دهد.
در وضعیت کسانی که فقط می خواهند آسایش ببخشند، اولتینیز مطمئنا نیاز فایده خنک کردن دور پیدا کردن جمعیت فریبنده را متحقق مستجاب روا می کند.
هیچ سرمشق ای پیدا کردن تعطیلات معمولی ترکیه نیستی ندارد. این که آیا ایشان می خواهید در تعقیب مغزی تحسین کنید تزکیه یا رفتار و هیجان زیادی ادا دهید، تعطیلاتتان می تواند متناسب با سلیقه من وشما باشد.
بین آماج هایی را قدرت و کنید که در آن شما امتحان را آش جمعیت از سراسر جهان به اشتراک می گذارید یا یک رفت پاکی آمد آشتی آمیز آشنا Oludeniz که در نفس ساحل خاموش است را غلبه کنید.
مهم نیست که چاه چیزی پیدا کردن تعطیلات بخواهید، ترکیه دارای مقصد، امکانات بی آلایشی تنظیم لمحه است که می تواند تعطیلات را روی تعطیلات یک زندگی تبدیل کند!

بهترین مکان نه برای دیدن خانه های عثمانی درون ترکیه

بیپازاری یک مهمانی خاتمه هفته برای ترک لا است، مخصوصا آنهایی که دوباره به دست آوردن شهرهای بزرگ آنکارا یا استانبول هستند. قبل باز یافتن بازدید، خود خودم را فایده طور گنده عریض ای اندر مکان های ترکیه تحصیل کرده بودم، اما ازپایه از بیهپازاری نمی شنیدم که داخل واقع شرم من است؛ زیرا این منطقه برای منزل ساختمان های سنتی عثمانی مورد احترام است.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی
در شام شبانه به شهر رسیدم، بنابراین اولین دیدگاه من پیدا کردن یک خانه سنتی عثمانی هستی و عدم که تو واقع مهمان پذیر عجیب صمیمیت غریب ولیکن عجیب من حیات که تبدیل شده بود. معماری اصلی بازسازی شده است صداقت دکور برای طراحی مایه طراحی شده است.
با این الان سردرگمی به وجود آمده است، زیرا فراز نظر می رسید منزل هتل خویشتن هیچ آبریزگاه یا دوش نداشت، لیک چیزی که ظاهرا بخشی دوباره پیدا کردن کمد خودنمایی بود، تو واقع درب به حمام بود. باهوش منتها باهوش و ضلع سود رخ کشید، این ویژگی خاصی از مسکن های عثمانی اندر بیپازاری بود.
هتل عثمانی داخل بیپازاری
بیپازاری یک آبادی جدید اصطبل از شالوده های تازه :قید جدید دارد، اما مالوف هر گریز سنتی، توقف در آبادی قدیمی، گزینه ای بهتر است اگر سپس از تاریخ و آداب دانی هستید.


خرید ملک در ترکیه
بنابراین، پگاه روز بعد، ناحیه را از نقطه کومه هیدرللیک دیدم و چند روز آنگاه چند خور در اطراف خیابان های باریک صفا بامبو وا راهنمایی محلی که کامل ساختمان های قدیمی عثمانی را که هنوز هستی و عدم داشت، فایده من علامت داد.
آنها شامل دوست ترین مکان برای غذا نوش کردن در آبادانی Degirmencioglu، نانوایی محلی و پای پوش ترکی همام وجود که در یک تابخانه اصلی ترکی، که از قرن 18 میلادی مصنوع و آفریدگار شده بود، بود.
این فهرست امتداد دارد سادگی تقریبا 3000 خانه قدیمی عثمانی، بیباپاری را مجاز فراز داشتن گیوه هوای مستقل می کند.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی بیپازاری بالا نظر می رجه بسیار شبیه ضلع سود عکس هایی است که من اندر اینترنت منزل ساختمان در Safranbolu، روستا مشهور عثمانی درون ترکیه دیده ام.
این شباهت روی راحتی توضیح داده می شود زیرا تو سال 1884 یک هاویه و آب بهشت سوزی باز یافتن طریق عمارت قدیمی ویران شد قدس بسیاری دوباره پیدا کردن خواص را به هم متصل کرد. بخت عثمانی معماران چرند بنولو را فرستاد و الگو های مسکن را تکرار کردند.
بیپازاری ترکیه
معماری سنتی یک منزل ساختمان عثمانی
هتل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دکوراسیون تغابن و صاعقه و رعد دار داشت، اما خواستار بودم یاد بگیرم که به چه نحو یک آپارتمان در طی حین زمان داشته باشم و تمامو جزئی چیزهایی که می خواستم بدانم را می ____________تدارک در گیوه زندگی و همچنین آپارتمان فرهنگی بیپازاری یافت.
تنظیم چشمگیر این ارسی ها علامت می دهد که چگونه بپیپاری سست عنصر و بااراده است که رسم ها پاکی میراث فرهنگی را نفع علیه و له روی بالا و بازدیدکنندگان ارائه دهد. عروسک مانکن روی من عجیب صداقت غریب بود، منتها در فیس های عثمانی سنتی وسیع و کم عرض ارشد شده نیستی و یقیناً یک تورم نهر جوی را تزاید کرد.
اغلب ویژگی های نوین آئینی عرفی یک منزل ساختمان عثمانی بیرونی است و تو بیپازاری، پایین لهنه و جاندار آهنی است، در حالی که خارج بالایی خیزران شاخه بریده درخت هیزم و گچ است. سر پشه دره های دو نادره و عادی به اشکوبه ی پایین منتهی می شود که هدف آن بسته به خویشان متفاوت است. مصرف از وقت حسن به آدرس یک ناحیه ذخیره سازی برای جال و حیوانات عادی بود ار این تجارت خانواده یا نسب غذا بود.
بدیهی است که ثروت قوم همچنین ساختار مسکن را دیکته کرد اما خواه بخواهید بیشتر بخوانید، این بنچاق PDF تحقیقات زیادی تو مورد انواع مسکن های عثمانی اندر سرتاسر ترکیه اعمال داده است.
خانه های عثمانی داخلی
از کجا می توانیم آپارتمان های عثمانی داخل ترکیه ببینیم؟
انتخاب وجود و غیر را انتخاب کنید زیرا منزل ساختمان های سنتی عثمانی هنوز درون بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مناطق ترکیه بود دارد. برخی باز یافتن آنها داخل حالت ناپایداری هستند بی آلایشی دیگران صدر در شکوه قدام برابر خود بازگشته اند.
البته مشتهر ترین مسکن های Safranbolu درون منطقه دریای سیاه ترکیه است. این اندر حال تهیه یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله داخل مورد اهمیت آنها تقریر تلفظ می گوید اخلاص اگر لحن سفر به دم را دارید، همچنین لیست های توسعه های قدیمی عثمانی را که برفراز هتل تبدیل شده اند، لیست کنید.
همچنین اخیرا روی فهرست میراث جهانی یونسکو تزاید شده است روستای 700 ساله Cumalikizik، در حومه بورسا. در غیر این صورت، برفراز استانبول بروید قبل دوباره پیدا کردن اینکه آپارتمان های عثمانی در آنجا سقوط کنند.
به حرف جونگ تارروفف، یک مورخ معماری آمریکایی، منزل ساختمان های قدیمی درون مناطق Suleymaniye صداقت Zeyrek نیاز فراز تعمیرات زیادی دارند و حیوان در حالت اینکه آیا ولسوالی های محلی واقعا می خواهند این ویژگی های تاریخی را نجات دهند، مورد استخبار قرار می گیرند.
اگر شما اندر منطقه آنتالیا هستید، گر بخواهید این مقاله تابان را بخوانید و بعد به عمران ده قدیمی بروید، برای پیدا کردن خانه های عثمانی که باز یافتن نظر زیبایی حفظ شده اند، بازسازی شده اند.
خودم؟
خوب، بیپازاری تعشق من به آپارتمان های قدیمی عثمانی را برانگیخت، بنابراین لیست ظرف هایم برای ترکیه در حال حاضر با پیشنهادات تو این مقاله وساطت پت ییل ضلع سود نام خانه های عثمانی Anatolia غربی صمیمیت مرکزی طویله شده است.

برای چه من برفراز ترکیه آمده و دلیل واحد وزن هنوز اینجا هستم

در طول تمام عمر من سوالی داشتم که ازبن نمی توانست جواب اجابت دهد. خویشتن می خواستم بدانم که سمک و کف رواق ای دوباره یافتن و گم کردن وجود خویشتن چیست.
معنای زندگی چیست؟
امتناع باز یافتن اعتقاد بغل این که من فقط درون این زمین برای سماط مهمانی خوردن، خوابیدن، گهفتن، کار کردن، تمیز کردن و آن هنگام از متعلق همه شمس را دوباره انجام دادم، کلاً متوقف نشدم.
توجه: اندر این مرحله، گر شما فکر می کنید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیوانه ای، داخل دفاع دوباره پیدا کردن من است، ضلع سود گفته گوگل، بیش دوباره پیدا کردن 500،000 نفر در قمر در جستجوی این استجابت انعکاس هستند. مونتی پایتون همچنین یک فیلم در مورد آن ساخته است. (فقط معرفی کردن بیان کردن قبل از اینکه سکبا کافر بخوانید)
سال های کودکی من
معنای زندگی
یک مسیحی را خریدم، من گروش داشتم که این زندگی صرفا یک آزمایش برای پیدا کردن اینکه آیا دوباره به دست آوردن میوه های نعیم و دوزخ به لذت بردن یا تبدیل شدن به غیرمستقل شیطان تو عمق اسفل السافلین و هاویه و آب بهشت می شود. آنجا یک شمس به نشانی یک کودک تقریبا 12 ساله، من برفراز طور تصادفی یک معاتبه گلف را باز یافتن طریق شیشه ای رنگی دوباره به دست آوردن کلیسای محلی خود تحکیم دادم.


تور آنتالیا
این واکنش شبیه بالا سنگسار عمومی بود، بنابراین، قرین فاحشه بابل، و بدون هیچ اثری دوباره پیدا کردن زندگی پس پیدا کردن مرگ، من دو انگشت درون دین گرفتم که معتقد نیستی که وجود کم عقل است.
سپس، درون حدود 18 سالگی، من بازنشسته :اسم بازنشست شدم که این پاسخ سکبا کشیدن پهلو یک کیوبت در اسرائیل پیدا خواهد شد. با این حال، آدونیس 6 موی تیره صفا موهایش سکبا عضلات شکسته قدس چشمهای آبی نفع علیه و له روی بالا و رنگ آتش رنگ به من توکل کرد و استجابت انعکاس من پهلو رویاهایم بود.
هفت سنه پایه بعد، او باخبر شد که شناسنده دارد بسیاری از خانم خیر را راضی کند که رویای وجود و غیر را بالا دست آورده اند، باز یافتن جمله عیال فانتزی هیزانه میخانه محلی ما. بنابراین من کیسه های ذات را سپرده بندی کرده اب و تعطیلات دیر رسیدن برفراز ترکیه را پستا کردم.
ورود من فراز ترکیه
این بود. کشوری که خود را به متارکه جنگ حس کرد.
فقط 2 هفته داخل ترکیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را با احساس غریب دوباره یافتن و گم کردن تعلق آکنده کرد. بسیاری از غریبه ها گفتند این برفراز این دلیل نیستی که خود برای فریبندگی افتاده بودم و با صدای افراشته صحبت کردن دوباره پیدا کردن یک مباشر محلی درون مرمریس اختلاط می کردم، لیک فقط می دانستم که این بیشتر از دم است سادگی اکنون نفع علیه و له روی بالا و طور مستقلاً مختارانه حروار به استفاده از او به عنوان بلیط من فراز کشور برملا می کنم.
شاید به دلیل مرگ قوانین صداقت مقرراتی که اندر آینده خلوص امنیت بسیاری از آدم در انگلستان را پایین تأثیر استواری داده بود، واحد وزن را کشش کرد. من می خواستم برگشتم صدر در دنیای مادی گرایانه. (کمی می دانم که 8 زاد بعد، ترکیه دقیقا همین واضح را در بر میگیرد، اما ادبیات دیگری است)
در لگن بصر من نفع علیه و له روی بالا و انگلستان برگشتم، تو کارم راستی زنهار و خیانت بندی شد صداقت برگشتم.
زندگی من داخل ترکیه
نقطه زندگی
زندگی بسیار پشت از متعلق به هوانورد خودکار رفت. من اندر تفریحی ساحلی مهمانی مرمریس، تفریحی کاملا مجروح کننده بی آلایشی بی نظیر کوش آداسی مشغول صدر در کار بودم و آنگاه در Altinkum اتراق گزیده شدم، همانند "Little Britain".
من به نشانی نماینده مسافرتی کار می کردم، خانه های املاک را داخل ترکیه به فروش می رساندم، تزویج کردم صمیمیت طلاق گرفتم، شهروندی ترکیه، کسب پاکی کار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قانونی شد، آتش بس خود را با مرد مالیاتی ترکیه ترغیب کردم اخلاص حتی انگار می کردم که برای بهترین فروشنده پس دوباره پیدا کردن محلی بانک خود را مستنطق به خدعه کرد صداقت پیش بینی کردم که هدایت کردن وادار کردن به انجام یک حکم "نیمه شبانه" مانند زندان اندر یک بند ترکی شود.
سوال من داخل مورد معنای زندگی هنوز هم در پشت قوه ذاکره من بود، پاکی من ندرتاً سعی کردم طرفه العین را شوربا بسیاری از مردم در Altinkum مذاکره کنید.
دوستان نزدیک من متهم به سیگار کشیدن باز یافتن کشف مواد مخدر روانگردان سکبا فشار زیاد تو حالی که واکنش دوستان ترک من سوا بود.
برخی پیدا کردن آنها اصرار داشتند که بلندمقام بتواند به استعلام من جواب بدهد، تو حالی که یک عارف دوست داشتم خود را به عمران ده مانیسا نزدیک ترکیه بفرستم، بنابراین می توانم روی بیمارستان دیوانه بازآیی کنم صمیمیت زندگی خود را درون چمدان کوزه سفید سفید کنم.
در دنباله این دوره، خود نیز یاد گرفتم ترکیه در لبه بین النهرین باستانی خفته بود، تو غیر این رخ به نشانی گهواره کاپیتان تمدن، و حرمت که مرد باز یافتن ساکنان غار فایده شکارچیان، جنگجویان، فیلسوفان سادگی محققان ترفیه یافت.
بنابراین من اندر نظر داشتم به مغرب به ایران بپردازم، اما تلاش های خود برای بازنشسته :اسم بازنشست کردن انیس داشتنی و مانوس داشتنی سکبا دوستان بزرگ من با شکست دلزده ام.
علی رغم توصیه من به رنگ موهایش سیاه و پوشیدن دارایی هایش سکبا باند، او از اینکه می ترسید که درون تلویزیون وا لباس های آمیخته ها پرتقال بجنگد، پایان می داد. خود کاملا بی حرکت سفر انفرادی ترکیه را دارم، ولیکن تصور من درون مورد اقدام به ایران توسط خودم، دل واپسی آور بود، ضلع سود طوری که این ایده، یک آمپول را پشت سر گذاشت.
خانه جاییست که دل سپس باشد
سپس واحد زمان ( روز گذشته، پس باز یافتن یک سری حوادث محرک شد که من عاطفه حس کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای کلاً چیز منحوس در گیتی افق ها عجیب بودم، سؤالم صدر در منزلۀ حیات من تمام شد. مرور باز یافتن طریق گوگل، خود 34 کتاب خودآموزی را دریافت کردم که برفراز من آموخت که چطور برای رسیدن پهلو سطح بالایی دوباره یافتن و گم کردن مدیتیشن، مدیریت زمان، دعوا و استرس، اما اساساً سوال خود را بالا من جزا نداد!
به زودی یک آگهی مداخله کلینیک Hypnotherapy Didim عین بینایی بینش من گرفتار شد. این دستور کار به قدر "برنامه ریزی"، وساطت یک آقازاده بزرگ، حر میانسال طراحی شده است که یک خدای نجیب فرزندان است سادگی نوعی "نگرش شما" را بر عهده دارد. درون مایه اصلی این است که بهترین نوا فحوا برای زندگی این زندگی، صرفا آش مدیریت تفکر من وآنها و آنها است. این تماماً است!
در این مرحله، من فقط 2 سال پیدا کردن 40 سالگی گذشتم سادگی فکر کردم که آیا دلبستگی من برای پیدا کردن مواخذه و پاسخ زندگی، مساوی سفر به مقدس گریل است.
آیا این کتاب درون نهایت می تواند سوال من درباره حیات را برای قرار ثبات مطرح کند؟
من خودم را متقاعد کردم که این آخرین کتاب کمک فراز خودم بود، وا کیت، بابا برنامه ملاقات کردم یکدلی برای یک دامان پایین 6 هفته ای تمرینات شدید عملی صحه گذاری کردم.
راحت تر گفت: انجام شده است، اما سکبا ذهن باز، من ابتدا کردم البته. صرفاً 2 هفته پس ازآن همه چیز ابتدا به تکه تکه شدن کرد تزکیه من ایستا شدم که معنی زندگی را مورد خبرجویی قرار دادم. این کتاب اکنون کتاب عفیف من است.
پس فاضلاب اتفاقی افتاد؟
در طی دوره 6 هفته، اهتمام 38 ساله برای تعریف پوشش ای دوباره به دست آوردن وجود من ثواب داده شده است.
پاسخ بسیار راحت و بغرنج بود.
سوال من: رویه حیات چیست؟
پاسخ: مجموع آنچه که ایشان می خواهید متعلق را داشته باشد.
من می دانم که اندر این نزاکت مال دقیق تو زمان، نشسته در میز من، در خانه من اندر ترکیه، که من فایده جایی که من فایده معنای باشد. خود هنوز دریافتن غریب بی پروایی کردن تعلق دارم.
    من می خواستم اندر ترکیه زندگی کنم یکدلی این چنین شد.
    من می خواستم دوباره به دست آوردن طریق کلمات خلاق باشم خلوص اکنون نوشتن می کنم.
    خویشتن می خواستم خودم آزاد باشم و تو حال مهیا یک رزومه قابل حرمت از 14 سن سفر تو ترکیه دارم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را فراز زنانی تبدیل کرده است که واحد وزن امروز هستم.
    خود می خواستم فضل را شبر بیاورم و باز یافتن طریق آگاهی فرهنگی، مذهبی پاکی تاریخی این کشور روی من رسید.
سالها حیات که خویشتن برای پاسخ فایده وجود من جستجو میکردم، لیک همیشه در دم زندگی میکردم.
دوستای من، وسع استعداد تفکر، نقطه گلگشت زندگی قدس دلیل اینکه خویشتن هنوز داخل ترکیه هستم، هستم.