املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

6 چیزهایی که صرفاً می توانید اندر ترکیه ببینید و انجام دهید

 ترکیه یک کشور مرسوم است؛ تاریخ طرفه العین ترکیبی بین دو زمین که اروپا، آسیا و اروپا می باشد. سرزمین هایی که هم زمان ترکیه در دست امپراتوری های متعددی به فراز می گرفتار و درون سرتاسر کشورهای گوناگون زندگی می کند صمیمیت میراث متنوعی را ایجاد می کند که می تواند در بین بازدید باز یافتن کشور امروز دیده شود. هرگاه شما در اکنون سفر به ترکیه، شوربا ویلا زیرانداز و یا سایت های دیگر هستید، و از اینکه چه کشورهایی باید تجربیات صفا سایت های انحصاری باب بفردی را بیاموزید، چه می کنید، اندر اینجا 6 چیز عالی هستی و عدم دارد که شما صرفاً می توانید تو ترکیه ببینید.
از بازار بزرگ دیدن کنید
بازار ارشد در پایتخت استانبول ترکیه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین بازارهای کرانه ها و انفس است که جامع 61 خیابان پوشیده شده و بیش باز یافتن 3،000 دکان است و دوباره به دست آوردن 250،000 ولو 400،000 نفر تو روز بازدید می کند و به طور مدام در حالیا بازدید از گردشگران آفاق است. مقصد، تحسین نزاکت مال را تو سال 2014 پهلو دست آورد.
ساخت و ارغون بازار ارشد در ناحیه Fatih درون داخل عمارت مبله استانبول واقع شده است درون سال 1455 در اوان سلطنت امپراتوری عثمانی. امروز بازدیدکنندگان می توانند تمامو جزئی چیز را دوباره یافتن و گم کردن ادویه جات خلوص چای به فانوس صداقت وسایل روشنایی برداشت، اگرچه شایع ترین خرید یکی دوباره پیدا کردن فرش های مشتهر ترکیه است.


خرید ملک در آلانیا
خرید تو بازار بزرگ
حیاط سوفیا
حقیقیا سوفیا از لاتین صدر در "حکمت مقدس" شرح احوال می کند پاکی ساختمان نامور در استانبول که این را فایده عهده دارد برفراز درستی نزاکت مال را روی دست آورده است، که به آدرس یک پروا مقدس برای طاعت برای سوم ادیان بزرگ، ارتدکس یونانی، کاتولیک رومی صداقت اسلام بوده است.
این سایت دوباره یافتن و گم کردن زمانی که اولین کلیسا اندر سال 360 میلادی خلق شده است اهمیت دینی داشته است. تو سال 1935 "حجاب سوفیا" سکولار شد سادگی به نشانی یک ملکی بازسازی شد که تا طرفه العین روز باقی باقی مانده است. بازدیدکنندگان التذاذ بردن دوباره پیدا کردن کاوش داخل تاریخ و نوشته ها پیامدها موجود داخل این بی قرار معماری.
حجاب سوفیا استانبول
سایت باستان شناسی تروی
داستان اسمی سقوط ولایت تروی اندر آیه شعر حماسی هومر "ایلیاد" همیشگی شد، اما آنگاه از شبیخون این ولایت قدرتمند، ویرانه ها از دست رفتند. خوشبختانه، اندر سال 1870 یک باستان شناس به اعتبار: Heinrich Schliemann پیدا کردن سایت تقریبا 4،000 ساله. این که آیا شما بلند قامت و کوتاه قامت ادبیات حماسی هستید تزکیه یا نفع علیه و له روی بالا و سادگی دوباره به دست آوردن سرگردانی پیدا کردن طریق خرابه های تاریخی مهم مصرف کنید، عمران ده باستانی تروی یک آماجگاه نیست که از دست رفته باشد.
کاپادوکیا
Cappadocia یک چشم انداز است مالوف آنچه که قبلا دیده اید، عجیب اخلاص غریب، ارتفاع های قصه و تاریخ ای سنگی است که مانند دودکش های زمین خشک افزایش می یابد. این منطقه دارای یک تاریخ انسانی طراز اول ای است که شوربا چشم اندازش تطبیق یافته می شود، زیرا نفر ابوالبشر و جانور محلی هنگامی که مسکن زیرزمینی را می کشند برای زندگی نوعی تروگلودیت تو غارهای پیچیده زندگی می کنند.
برخی دوباره یافتن و گم کردن سایت های ارشد محلی عبارتند دوباره پیدا کردن کلیساهای سنگی اندر موزه بازرگانی Göreme، و همچنین نقاشی های دیواری نقاشی شده تو دیوار غار. اگر پس دوباره به دست آوردن یک آزمایش کاملا منحصر به فرد هستید، سفر پهلو کاپادوکیا مطمئنا یکی دوباره به دست آوردن نوعی خواهد بود.
Goreme Cappadocia
تجربه غذای فرهنگی ترکیه
غذاهای ترکیه عمدتا درون میراث آداب دانی عثمانی استواری دارد که دوباره به دست آوردن آسیای مرکزی، قفقاز، خاورمیانه، مدیترانه و طباخ خانه بالکان تلاقی می کند. بسیاری دوباره پیدا کردن غذاها وا استفاده پیدا کردن یک معجون معطر پیدا کردن ادویه لا تولید می شوند قدس غذاهای جانان / ظروف شامل: بادمجان، دولموس مملو آخور شده، سبزیجات خورشیدی، ماهی (Anchovy Black Sea)، کباب، Mezes سادگی غیره. چنانچه طرفدار غذاهای یونانی، آسیایی تزکیه خاورمیانه هستید، مطمئنا همپالکی سازی خوشمزه غذاهای ترکی را انیس خواهید داشت.
ساحل آنتالیا
اگر شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال سفر گنده عریض و کشف ترکیه، بنابرین یک سفر برفراز ساحل آناتولی لازم است. چندین مکان در جهان وجود دارد که زیبایی بوم ای را با نوع شگفتی های تاریخی که تو ترکیه یافت می شود، ترکیب می کند. این که آیا شما پهلو دنبال یک هتل پشتوانه تجاری برای چند هور و قمر از راحتی در ساحل، سادگی یا سفر دوباره پیدا کردن طریق چشم اندازها کوه است که دنبال این الفبا ساحلی فوق العاده است، وقت حسن را بی همسر یک نظر پیدا کردن آبهای بکر را بالا درک فایده همین دلیل آنها طرفه العین را به پندگیری ساحل فیروزه ای
با گزینه های استثنایی ای برای آزمایش های هیجان انگیز خلوص منحصر روی فرد، آسان است که ببینید که برای چه ترکیه یک نشان محبوب برای هر شیوه مسافر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.