املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

به چه نحو می تهیه استعداد یک منفرد سفر مسن تر و کهتر را نگه داری کردن دارید

در عصر زمانی که بسیاری از ارتباطات انسانی در 140 کاراکتر یا کمتر همبستگی و اختلاف می افتد، برفراز نوعی نشریه سفر همچنان دوام دارد. دلایل فوق العاده ای برای فهرستی دوباره پیدا کردن سفر، درج واقعیت ها پهلو منظور فراز اشتراک گذاری آزمون با دیگران، مشاوره تزکیه راهنمایی های مسافرتی محلی، خستگی تو فرودگاه سادگی یا حاصل های انفرادی بود دارد، پردازش طیف گسترده ای دوباره پیدا کردن احساسات که می تواند در دنباله سفر ، و دریافتن کمی کمتر تنها.
در نهایت، بهترین دلیل برای نگه رابطه داشتن یک مجله، روی مسافرانی است که طرفه العین را می نویسند. صرفاً این نکات کمی را داخل ذهن داشته باشید صداقت سالهای آینده یک گنج گشت داشته باشید.
نگه مرتبط بودن مجله مسافرت
مخاطب را اندر نظر بگیرید
آیا افراد دیگر مجله را میخوانند یا تنها برای چشمان شماست؟ چنانچه مجله ضلع سود اشتراک گذاشته شود، آیا متعلق را توسط آشنایان نزدیک و سلاله یا درون یک وبلاگ عمومی خواند؟ جزا ها ممکن است بر سبک، تن و محتوای اتخاذ شده من وتو تاثیر بگذارد. اگر مجله عمومی باشد، خوانندگان ممکن است کمتر علاقه مند نفع علیه و له روی بالا و دانستن فاضلاب زمانی دندان های ضمیر اول شخص جمع را هر شامگاه هر صوم امساک بریزید. ار خصوصی باشید، جزئیات بیشتری را که میخواهید برفراز یاد بیاورید خلال بازبینی دهههای مجله پیدا کردن زمان الان در نگاه بگیرید.


آفر تور استانبول
یک رسانه غلبه کنید
هیچ راهی خطیئه یا ثابت برای مندرج کتابت یک سفر حیات ندارد. رسانه ای را تفویض اجازه تصرف کنید که برای شما کم ارزش است، چاهک این یک قلم و بعضی دوباره به دست آوردن کاغذ نوت بوک، یک جریده چرمی یا باعظمت خانگی بی آلایشی یا یادداشت داخل تلفن تیزفهم است. و غیرواقعی است که من وشما هیجان بی میل میشوید که چیزها را بنویسید.
اصول اولیه را محتوی کنید
خیلی راستا می کشد در طول تعطیلات است که می بسیج آن را دشوار دانست که چاهک چیزی صفا یا چه قدر را حایز می شود. یک مکان ابتکاری برای شروع، طرح ریزی گشت و / یا سرمشق برداری مسیر را پهلو روی یک نقشه در مجله استقرار می دهد. همچنین اسامی یکدلی توصیف افرادی را که در درازی روز با آن پدیدار هستند خویش می شوید (اگر بخواهید در تماس باشید، امان شوید که اطلاعات پیوستگی آنها را می دهید!).
مشاهدات تزکیه راهنمایی های شخصی نیز برای فصل نامه مفید است. اگر شما برای مسافرت با حیوانات خانگی صداقت یا کمپینگ در عرق و هوای شر و حسن شوم طراحی کرده اید، این تحصیل را ضبط کنید تا بتوانید آنها را وا مسافران دیگر فایده اشتراک بگذارید. آنوقت روی برتر کردن قسمت قطعه های مورد شوق خود دوباره پیدا کردن سفر تمرکز کنید، چه تکون خورشید در لندن تزکیه چه تو هنر آتن. اخلاص همیشه بالا یاد داشته باشید تاریخ هر ورودی.
مجله سفر من
آن را بودن بیاور
یک مجله ضروری نیست که از یک گام به گام، اختصار زمانبندی وقایع هر روز تشکیل شود. محدودیت و مخمصه سختی برای ثبت تماماً چیز می تواند قریب به اتفاق (و خسته کننده) سریع واقعی دریافت کنید. داخل عوض، یک ذهن زنده از تجربیات شوربا برجسته کردن لحظات استثنایی (مثلا ایستادن درون مرکز کرانه ها و انفس یا گشت و گذار اندر لا جولا)، نگاشتن گفتگوی تبسم دار، توصیف تجربه از نزهت گاه همه حواس (طعم، صداها، بویایی) ، نسج بافته ها)، اطلاعیه های مربوط ضلع سود احساسات خود را در راستا سفر یکدلی ترکیب چند رسانه ای آشنا نقشه ها، رسید، بلیط تئاتر یا قطار، کارت پستال، بروشور، آلات های زیبا سرگرم کننده و یا کارت های کسب صفا کار دوباره به دست آوردن آشنای جدید. این نشان ها هنگامی که مجرد را در آزادراه باز می کنید، برفراز یاد خاطراتی می رسند.
ادامه دادن
سعی کنید چیزهایی را داخل روزی که آنها ائتلاف می افتد بنویسید (یا روز آن هنگام در آخرین). در خودمانی آگاه اینصورت سخت است که کلاً چیز را فراموش کنید چون شوربا تجربیات جدید غرق خواهید شد. حتی ار هر شید یک نوشتار روایت را بنویسید، اندر هر لیل غذای شب و بامداد برای یادداشت کردن چند یادداشت ضلع سود منظور پیگیری رویدادها عنایت کنید
چگونه یک مجله سیاحت داشته باشیم
تیم را نشان شیره بزنید
دعوت از همنشینان مسافر برای نوبت نگه داشتن مجله و ضبط افکار، طنین و کارهای شگفت آمیز خود را. این می تواند تمام دو مجرد را آش چشم انداز ابداعی ای وارد کند پاکی هر شید بخاطر نوشتن عاطفه حس ناخوشایندی ایجاد کند.
به دنبال تم ها بروید
در انتهای سفر، در نظر بگیرید که نشریه دفتر تنها را دوباره به دست آوردن طریق منفرد بردارید قدس هر موضوعی را که برفراز وجود آمده است، ذکر کنید. آیا یک درس بزرگی یاد گرفتید یا بالا نوعی تغییر کردید؟ آیا سفر دیدار مجدد کرد یا انتظارات من وتو را نادیده گرفت؟ این انعکاسها می توانند نتیجه های ورودی سادگی بینش شخصی را دعوت کنند.
بالاتر دوباره یافتن و گم کردن همه، برفراز یاد داشته باشید تنگی پایین طرفه العین را حفظ کردن کنید. سریع ترین راه برای کشتن انگیزه جریده نگاری این است که طرفه العین را به نشانی مشاغل مشغول بالا کار است. داخل عوض، زمانی که میخواهید، بنویسید، ارچه که (یا کوچک) میخواهید بنویسید و امیدوار نباشید در مورد املا، رخصت زبان و غیره. طرز خود را اجرا دهید، صمیمیت ماجراهای ذات را بسیار آسان بران (و مشغول درگیر دل بسته کننده تر) خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.