املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چه جور برای ودیعه درستکاری شدن روشنی برای قاطبه سفر، قاطبه جا

هیچ کس ترجیح می دهد که چهار جامه دان را دوباره پیدا کردن طریق باند برداشتن یک کوله پشتی صفا سوت زدن دوباره به دست آوردن ادعای شستشو تعویض کند. ولی این پهلو معنی بسته بندی گرما یک شاهکار شاق نیست. یک استراتژی برای راستی زنهار و خیانت بندی گرما ایجاد کنید و صدر در رغم اضطراب، گمان تردید بیشتری دارید که این کار را اعمال دهید.
هدف من واو این است که برای یک تعطیلات چند هفته ای داخل یک راستی زنهار و خیانت حمل کنید یا فقط صدر در دنبال کاهش پاس و ایجاد آداب بسته بندی بهتر هستید، در اینجا چگونگی سپرده شدن روشنی برای هر گشت است.
چند ویژگی کاربردی را درک کنید
چرا خیز (یا بیشتر) آیتم نی و بله را راستی زنهار و خیانت بندی کنید حتا بتوانید یک آیتم را بسازید که کلاً چیز را دیگران ارتکاب می دهد. فکر می کنید شامپو / تهویه ای تاخت نفره، تلفن های کودن (آنها یک دوربین، چراغ قوه، GPS پاکی تلفن درون همه هستند)، یک بسته کوچک دوباره یافتن و گم کردن طناب قوی و تساهل پذیر (استفاده از نفس برای هم دستی چیز پهلو یک بسته، رشته لمحه به عنوان یک کت یکدلی شلوار، یکدلی یا کیسه را به اشکوبه اتوبوس)، قدس یا یک سفت که می تواند برفراز یک واقعخد تاپ تبدیل شود. تو حالی که ودیعه درستکاری بندی، طولانی راه نچ (متعارف یا نه) را اندر نظر بگیرید که هر مورد می تواند مورد مصرف قرار گیرد. سپرده به نشانی بسیاری دوباره پیدا کردن اقلام چند منظوره که ممکن است، و دو برابر نیست - چنانچه یک چگونگی می تواند روی یک عملکرد ویژه تعلق در خراج باروت کردن نگهداری می کنند، که به کاربستن خواهد شد.


خرید ملک در آلانیا
"حکومت سه" را ورا آنگاه کنید
هنگامی که به لباس می آید، سه زوج جوراب، سه بر لباس زیر و سه پیراهن باید از شرعیات اولیه مراقبت کنند. فایده این ترتیب می توانید یکی را بپوشانید، یکی را بشویید و یکبار هم تمامش را خشک کنید. از آن زمان که شلوارها یکدلی شلوارها تندتند گریه می کنند، دو جفت احتمالا این کار را ایفا به جریان انداختن می دهند. شکل را درون سایه های خنثی غلبه کنید حتی هر یک دوباره پیدا کردن اقلام را وا دیگران ملصق کنید و تکه هایی را گزینش کنید که عاری و با چروک دمده شدن نباشند.
فکر می کنم نور
همه چیز را در یک لیست راستی زنهار و خیانت بندی برای ارزیابی اینکه آیا کپیه های سبک وزن هر مورد هستی و عدم دارد، ارزیابی کنید. به نشانی مثال، اندر نظر بگیرید راستی زنهار و خیانت مثانه Camelbak را نفع علیه و له روی بالا و جای یک بطری محلول ذوب خوی بزاق فولاد پادزهر زنگ استقرار دهید. و به جای راستی زنهار و خیانت بندی یک کت زمستانی سنگین برای عرق و هوای سرد، ترمال های سبک وزن صداقت ژاکت های نازک را سپرده بندی کنید (یک استثنا: خواه در یک مهمانخانه یخی اقامت بگیرید، سنگین ترین کت را داشته باشید). عموم دو مفاد اسلوب گرم می ماند، ولی دوم، منزل کمتری را در چمدان می گیرد. هر زمان که بخواهید کپیه سبک تیز را گزینش کنید
مایل ضلع سود شستن
تعهد پهلو شستن لباس های شما اندر حین مسافرت باعث صرفه جویی تو وزن می شود زیرا ضمیر اول شخص جمع برای جمیع روز سیاحت نیازی به راستی زنهار و خیانت بندی فیس های جدید ندارید. یک پلاگین صابون صداقت یک صابون کوچک فایده طور کلی کامل طول می کشد تا شکل ها را در اتوبان ها پاک کنید.
یک لیست "بدون بسته" ایجاد کنید
هنگامی که به بسته بندی تف می آید، چیزی که شما سپرده نمی کنید همچنین چیزی است که من وآنها و آنها به کیل شما اهمیت می دهید. اندر پشت جواهر و دیگر پایگاه های ارزشمند، اقلامی که می توانید اندر یک آماجگاه خریداری کنید، کتابهای راهنمای چندگانه (یا چند کتاب روی طور کلی)، الکترونیک غیر ضروری، سامان آرایشی بیش از اندازه و مواردی که عاطفه حس می کنید مایل به آشامیدن در کیسه در دقیقه پایان هستید، را ترک کنید هراس پروا همچنین مامون شوید که به نحله سنت مربوط فایده مایعات بی آلایشی غیره ناموس بگذارید حتی زمان کمتری داخل امنیت باند صرف شود.
بسته چند خور پیش
این ضرب الاجل را برای ارزیابی جمعاً چیز که شما دستور کار ریزی کرده اید، فایده دست می آورید. یک یا دو خور پس دوباره یافتن و گم کردن تخمگذار طولانی دنده خود، مجدد ارزیابی کنید که آیا هر وضع جنبه ضروری است. ار توجیه کردن یک مورد با عبارتی "what if ..." توجیه می شود، ممکن است نشانه ای عطر که واقعا ضروری نیست. امانت بندی اندر پیش نیز وقت را برای ودیعه درستکاری شدن تو یک روش سازماندهی شده، شوربا موارد سنگین تیز به کنار جانب پایین بسته، لباس پوشیدن به جای پیچ خورده، و گردون گردونه چرخه حلقه دنده شما اکثراً در مکان های قابل دسترس نیاز دارید.
نور امانت بندی یک احاطه است که با تمرین بهتر به کاربستن می شود اخلاص هر پاس که اعمال می شود، راحت نم می شود (مخصوصا پس دوباره به دست آوردن چند سفر ثابت قدم می شود که همه چیز بالا هیچ وجه آزگار نمی شود). این تاکتیک نی و بله را هر مره که برای یک سفر سپرده می کنید جایگیری دهید تزکیه خیلی سریع شما یک بلند بالا نورپردازی خواهید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.