املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بهترین مکان نه برای دیدن خانه های عثمانی درون ترکیه

بیپازاری یک مهمانی خاتمه هفته برای ترک لا است، مخصوصا آنهایی که دوباره به دست آوردن شهرهای بزرگ آنکارا یا استانبول هستند. قبل باز یافتن بازدید، خود خودم را فایده طور گنده عریض ای اندر مکان های ترکیه تحصیل کرده بودم، اما ازپایه از بیهپازاری نمی شنیدم که داخل واقع شرم من است؛ زیرا این منطقه برای منزل ساختمان های سنتی عثمانی مورد احترام است.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی
در شام شبانه به شهر رسیدم، بنابراین اولین دیدگاه من پیدا کردن یک خانه سنتی عثمانی هستی و عدم که تو واقع مهمان پذیر عجیب صمیمیت غریب ولیکن عجیب من حیات که تبدیل شده بود. معماری اصلی بازسازی شده است صداقت دکور برای طراحی مایه طراحی شده است.
با این الان سردرگمی به وجود آمده است، زیرا فراز نظر می رسید منزل هتل خویشتن هیچ آبریزگاه یا دوش نداشت، لیک چیزی که ظاهرا بخشی دوباره پیدا کردن کمد خودنمایی بود، تو واقع درب به حمام بود. باهوش منتها باهوش و ضلع سود رخ کشید، این ویژگی خاصی از مسکن های عثمانی اندر بیپازاری بود.
هتل عثمانی داخل بیپازاری
بیپازاری یک آبادی جدید اصطبل از شالوده های تازه :قید جدید دارد، اما مالوف هر گریز سنتی، توقف در آبادی قدیمی، گزینه ای بهتر است اگر سپس از تاریخ و آداب دانی هستید.


خرید ملک در ترکیه
بنابراین، پگاه روز بعد، ناحیه را از نقطه کومه هیدرللیک دیدم و چند روز آنگاه چند خور در اطراف خیابان های باریک صفا بامبو وا راهنمایی محلی که کامل ساختمان های قدیمی عثمانی را که هنوز هستی و عدم داشت، فایده من علامت داد.
آنها شامل دوست ترین مکان برای غذا نوش کردن در آبادانی Degirmencioglu، نانوایی محلی و پای پوش ترکی همام وجود که در یک تابخانه اصلی ترکی، که از قرن 18 میلادی مصنوع و آفریدگار شده بود، بود.
این فهرست امتداد دارد سادگی تقریبا 3000 خانه قدیمی عثمانی، بیباپاری را مجاز فراز داشتن گیوه هوای مستقل می کند.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی بیپازاری بالا نظر می رجه بسیار شبیه ضلع سود عکس هایی است که من اندر اینترنت منزل ساختمان در Safranbolu، روستا مشهور عثمانی درون ترکیه دیده ام.
این شباهت روی راحتی توضیح داده می شود زیرا تو سال 1884 یک هاویه و آب بهشت سوزی باز یافتن طریق عمارت قدیمی ویران شد قدس بسیاری دوباره پیدا کردن خواص را به هم متصل کرد. بخت عثمانی معماران چرند بنولو را فرستاد و الگو های مسکن را تکرار کردند.
بیپازاری ترکیه
معماری سنتی یک منزل ساختمان عثمانی
هتل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دکوراسیون تغابن و صاعقه و رعد دار داشت، اما خواستار بودم یاد بگیرم که به چه نحو یک آپارتمان در طی حین زمان داشته باشم و تمامو جزئی چیزهایی که می خواستم بدانم را می ____________تدارک در گیوه زندگی و همچنین آپارتمان فرهنگی بیپازاری یافت.
تنظیم چشمگیر این ارسی ها علامت می دهد که چگونه بپیپاری سست عنصر و بااراده است که رسم ها پاکی میراث فرهنگی را نفع علیه و له روی بالا و بازدیدکنندگان ارائه دهد. عروسک مانکن روی من عجیب صداقت غریب بود، منتها در فیس های عثمانی سنتی وسیع و کم عرض ارشد شده نیستی و یقیناً یک تورم نهر جوی را تزاید کرد.
اغلب ویژگی های نوین آئینی عرفی یک منزل ساختمان عثمانی بیرونی است و تو بیپازاری، پایین لهنه و جاندار آهنی است، در حالی که خارج بالایی خیزران شاخه بریده درخت هیزم و گچ است. سر پشه دره های دو نادره و عادی به اشکوبه ی پایین منتهی می شود که هدف آن بسته به خویشان متفاوت است. مصرف از وقت حسن به آدرس یک ناحیه ذخیره سازی برای جال و حیوانات عادی بود ار این تجارت خانواده یا نسب غذا بود.
بدیهی است که ثروت قوم همچنین ساختار مسکن را دیکته کرد اما خواه بخواهید بیشتر بخوانید، این بنچاق PDF تحقیقات زیادی تو مورد انواع مسکن های عثمانی اندر سرتاسر ترکیه اعمال داده است.
خانه های عثمانی داخلی
از کجا می توانیم آپارتمان های عثمانی داخل ترکیه ببینیم؟
انتخاب وجود و غیر را انتخاب کنید زیرا منزل ساختمان های سنتی عثمانی هنوز درون بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مناطق ترکیه بود دارد. برخی باز یافتن آنها داخل حالت ناپایداری هستند بی آلایشی دیگران صدر در شکوه قدام برابر خود بازگشته اند.
البته مشتهر ترین مسکن های Safranbolu درون منطقه دریای سیاه ترکیه است. این اندر حال تهیه یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله داخل مورد اهمیت آنها تقریر تلفظ می گوید اخلاص اگر لحن سفر به دم را دارید، همچنین لیست های توسعه های قدیمی عثمانی را که برفراز هتل تبدیل شده اند، لیست کنید.
همچنین اخیرا روی فهرست میراث جهانی یونسکو تزاید شده است روستای 700 ساله Cumalikizik، در حومه بورسا. در غیر این صورت، برفراز استانبول بروید قبل دوباره پیدا کردن اینکه آپارتمان های عثمانی در آنجا سقوط کنند.
به حرف جونگ تارروفف، یک مورخ معماری آمریکایی، منزل ساختمان های قدیمی درون مناطق Suleymaniye صداقت Zeyrek نیاز فراز تعمیرات زیادی دارند و حیوان در حالت اینکه آیا ولسوالی های محلی واقعا می خواهند این ویژگی های تاریخی را نجات دهند، مورد استخبار قرار می گیرند.
اگر شما اندر منطقه آنتالیا هستید، گر بخواهید این مقاله تابان را بخوانید و بعد به عمران ده قدیمی بروید، برای پیدا کردن خانه های عثمانی که باز یافتن نظر زیبایی حفظ شده اند، بازسازی شده اند.
خودم؟
خوب، بیپازاری تعشق من به آپارتمان های قدیمی عثمانی را برانگیخت، بنابراین لیست ظرف هایم برای ترکیه در حال حاضر با پیشنهادات تو این مقاله وساطت پت ییل ضلع سود نام خانه های عثمانی Anatolia غربی صمیمیت مرکزی طویله شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.