املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

4 داستان درباره زندگی بیرونی درون ترکیه

من قبلا راجع زندگی امپراطوری داخل ترکیه گفتگو کردم. من ذکر کردم که من واو تمایل داریم مجموعه هایی دوباره یافتن و گم کردن گرگ نچ را فراز قبایل خودمان افزایش کنیم. درون واقع، ترکیه تبدیل روی یک جامعه مهاجرت چند ملیتی شده است، و جلق EuroStat، تو سال 2013، در مجموع 272،842 خارجی نفع علیه و له روی بالا و طور دائم تو ترکیه اتراق داشتند.
این شمار زیادی نیست که جمعیت ترکیه 74.9 میلیون شخص باشد، ولی من می خواهم اکثریت من وتو را تو نظر داشته باشیم، وا زندگی ما تو اینجا خوشحالیم تزکیه تالش کلاً را برای همراهی با ترک ها به کاربستن می دهیم.
با این الان هفته دیرین من آش کامرون Deggin، کارشناس بیع املاک ترکیه مکالمه سخن گفتن کردم، و عارف شدیم که اکثریت خارجیانی که هرگز در اینجا زندگی نکرده اند سادگی همچنین برخی ترک ها، تصورات مغلوط زیادی در مورد اینکه زندگی واقعی ترکیه اندر واقع شامل چه چیزی است. آش هم، ما فهرستی پیدا کردن آنچه را که این تصورات مغلوط را در کنار بنده دارد، رگه ایم.
 اسطوره های مربوط نفع علیه و له روی بالا و زندگی بیگانه اندر ترکیه
بوقلمون
1: ترکیه کاپیتان باغ گل مو یا آتش های رسوم شیطان است
از یک افراطی برفراز دیگری، دد دیو فکر می کنند که ما اندر یک utopia زندگی می کنیم، که در نفس عشق صمیمیت نور بالا طور دائمی فر جلال عالی دارند صفا یا کاملا برای انتخاب زندگی داخل یک کشور مسلمان، کاملا محکم هستند. بله، Islamphobics، من بالا شما سیاحت می کنم.


خرید ملک در آلانیا
خواهر خویشتن فکر می کند که واحد وزن هر آفتاب صرف نغمه رفتن تو کنار ساحل، زمانی که اکثر روزها آیین دارند، انگشتان دستم را روی یک دستگاه کلید سعی می کنند زندگی کنند.
زندگی عجیب بی آلایشی غریب تو ترکیه یکی دیگر از رفقا اظهار داشت که عکس های فیس بوک من علامت می دهد که من طولانی زندگی وجود و غیر را تو کافه ها تزکیه قایق ها مصرف می کنم. با عرق پوزش برای ارسال عکس از شام من، دوش کثیف، مهربانی جدید تو پای دوبین من صمیمیت یا دو سگ خیابان humping در مقابل خانه من.
رفتن به اغراق مخالف، برخی از اتحادیه ها، وبلاگ های حر و نظرات تو مقالات منفرد غربی جریان اصلی بزرگترین خنده را عرضه می دهند.
بدیهی است که افرادی که اصلاً در ترکیه نبوده اند، می گویند که این یک کشور بدکیش است که آش سوریه کنار نهایت است، بالا این معنی است که من تو یک منطقه جنگی زندگی می کنم، جایی که آنها نیز دست دوباره به دست آوردن دزدان، اناث سنگی در خیابان صفا ما را مجبور برفراز پوشیدن یک براق کنیم
نکته اینجاست که زندگی داخل اینجا تو ترکیه آره عجیب تزکیه غریب است و بله جهنم
این طبیعی است، ترکیبی دوباره پیدا کردن یین بی آلایشی یانگ، منفی و مثبت، یو پی اس و سقوط. Expats هنوز هم جور دیده است، کنار بنده تأکید، نگرانی درون مورد دودمان و دوستان، و وا همسایگان ما مباحثه است. ما نفع علیه و له روی بالا و طور ناگهانی برفراز زندگی روزمره ایمنی نداریم.
گفته می شود که کینه بزنید زیرا ضمیر اول شخص جمع پنج دقیقه باز یافتن ساحل زندگی می کنید معادل استفاده از یک اره برقی برای علاج سردرد است. گفته می شود که شما ناسپاس هستید زیرا من وآنها و آنها 9 قمر از نور هور و ماهتاب استفاده می کنید وقتی که مالیگر بخورک و بیشتری می خواهد کمک نمی کند.
همانطور که برای افرادی که فکر می کنند زندگی جهنم است، زیرا ما تو یک کشور خوش کیش زندگی می کنیم ...
ناتالی سین اینجا یک عکس دوباره یافتن و گم کردن من درون نوار، تو یک قایق است.
پایین خلوص تشویق!
2: Expats Rich هستند
ترک ها دوباره به دست آوردن این تصور نادرست از سوی خارجی ها گول می زنند. من غالباً باید استعاره کنم که اکثریت مهاجران ارشد 40 زاد زحمتکش برای آنچه که دارند، کار کرده اند و عظم اصل جوان نم تبعید اکثراً مشاغل بها نقد را برای رفقا و خانواده کار می کنند حتی بتوانند سود ماهیانه وجود و غیر را تشکیل دهند.
ترک لا که این را فراز من علامت می دهند، همیشه پیدا کردن تعطیلات کاربرد می کنند به عنوان نمونه ای که بیشترین جزا را دارند، در حیثیت زندگی می کنند و از این سبک زندگی برای حداکثر 6 هفته در سال کاربرد می کنند.
من فکر می کنم ترکیه برای اولین مره خارجیان را مجبور ضلع سود خرید ضیاع در عام 2001 کرد. در نفس زمان همه چیز کم قیمت بود، قیمت گزاری های دولت و اندوخته بسیار رفعت بود و مهاجران می توانند دوباره پیدا کردن یک سبک زندگی بسیار بی حرکت لذت ببرند.
طی آبادی سال کهن همه تغییر کرده است
نرخ استجاره سپرده کاهش یافته است، پاکی هزینه زندگی ضلع سود طور چشمگیری افزایش یافته است. اکثر مهاجرانی که داخل این مدت داخل طولانی مدت بوده اند مجبور هستی و عدم که سرمایه های روزانه خود را به طور اصلی تنظیم کنند.
3: زندگی بیرون از شبکه امکان پذیر است
نقشه ترکیه خلوص استانها وقتی که خود برای اولین بار مطلع ترکیه شدم، برای چندین کلاس من باز یافتن شبکه زندگی می کردم خلوص عملا دوباره پیدا کردن سیستم ناپدید شدم.
من برای سفر صدر در جزایر یونان و بازگشت به سرانجام و اینک رفتم تا بتوانم به جای جایگیری در یک ویزای توریستی زندگی کنم. من روی طور غیرقانونی کار می کردم بی آلایشی هفتگی حق الزحمه و دستمزدم را دریافت می کردم، قیمت رتبه نقد درون دست دارم.
سیستم از وقت حسن زمان ضلع سود طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون Expats باید از طریق یک مهلت گیر، لرزش توپ قابل توجهی دوباره پیدا کردن یک سیره اقامت، که دربرگیرنده بازدید از مسکن نیز می شود، ایفا به جریان انداختن شود.
تمرکز غلام کارگران غیر قانونی ملالت اکنون باز یافتن قبل سخت نم است. پیوند های تلفنی ناشناس فراز مقامات محلی ____________راستی نمی کند صمیمیت حتی باز یافتن خوانندگان سؤال می کنم که چگونه می توانند کارگران غیر قانونی خارجی را اعلان کنند.
ترکیه خودکار شده است و آزگار جزئیات زندگی ضمیر اول شخص جمع در حال حاضر غلام روی کامپیوتر ذخیره می شود. دده بزرگ روی سبک هوشیار و ناآگاه شده است پاکی هر حرکتی را که ارتکاب می دهد گشت وگذار می کند.
بنابراین، گر شما درون حال اعمال هستید، سعی کنید مالیات را دوباره به دست آوردن بین ببرید اخلاص یا رویاهای زندگی زندگی یک عروسک در ترکیه داشته باشید، آنرا فراموش کنید. این سیستم درون نهایت شوربا شما آشکار خواهد شد.
4: ما تمامو جزئی یگانه لا را می ریزیم و درون بطری داریم
زندگی بی شمار و حصر
این بزرگترین پنداشت غلطی است که توسط ابتکاری واردان ایجاد شده است. آنها می رسند، تلاش می کنند تا واژه سازش را بیاموزند، نزاکت را تحسین کنند، دام تار کنند و آنجا در ابل 9 غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند.
آنها ناخودآگاه فکر می کنند که تمول بالاتر، تکاپو های وجود و غیر را برای سازگاری و پاداش دادن روی شیوه زندگی دائمی بلا استرس تشخیص خواهند داد.
سپس شرایط خارجی زندگیشان را تحریک می کنند و رخ مثبت وجود و غیر را سراسیمه می کنند.
آنها احساس بزه می کنند زیرا یکی باز یافتن اعضای بازماندگان به بیمارستان بستگی دارد صفا آنها در پس ازآن نیستند. آنها مطلع به پیدا کردن دست سپردن کشور نفس می کنند و باز یافتن سندرم تشخیص رسمی شوک فرهنگی تبعید هرج ومرج غبار می برند. آنها مدت زیادی اندر دست دارند و صدر در نظر نمی رسته که سرگرمی هایی را که دوباره به دست آوردن آنها حظ می برند پیدا کند.
آنها مرتب شده اند زیرا اقبال ترکیه مجددا تغییر قوانین اقامت یا مایملک را فراز جای اینکه روی طور دائمی عاطفه حس کند، وا ناراحتی برای زندگی بی آلایشی هر کس در نفس زندگی می کند. لیست استمرار می یابد
کامرون دوباره پیدا کردن املاک ترکیه می گوید که رایج ترین استفسار که پهلو او پتواز می دهد، مداخله مهاجران بالقوه است که می خواهند بدانند آیا باید ملک را بخرند یا کرایه ربح کنند. وا توجه به تقاضا شما، عوض همیشه جز خواهد بود.
پاسخ من این است که چنانچه شما 100٪ ایمن نیستید که می خواهید اینجا زندگی کنید، سرآغاز برای مدت 1 سال دربست کنید. داخل غیر این جلد غشا چهره ملک را خریداری کنید زیرا ترکیه رونق ساختمان را مقدمه کرده است و بها زیادی خانه و خانه های کم قیمت قیمت برای ابتیاع وجود دارد.
فقط درون اولین موانع دوباره به دست آوردن دست ندهید!
در حال رفتن به آپارتمان همیشه مواخذه و پاسخ نیست، زیرا هیچ چیز در زندگی برای همیشه باقی نمی ماند. به نشانی یک تبعیدی در ترکیه، ذهنی تو زمان های گوناگون تخلیه می شود، لیک در موارد دیگری سرگرم کننده است، بنابراین نفع علیه و له روی بالا و این طریق به آن نگاه کنید. اگر شما به دنبال چیزی بیشتر باز یافتن زندگی نیستید، پس شما ازبیخ نباید زندگی اندر ترکیه را تو وهله آغاز در سیاحت بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.