املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تصاویر ترکیه دوباره پیدا کردن سایر وبلاگ نویسان

چند هفته پیش، خویشتن در الحال مرور وب درون وبلاگ های دیگر انسان بودم و آگاه شدم که رغبت و قدردانی خود برای ترکیه برای سایر افراد ترفیه یافته است.
من در درازی تابستان مردم را دیدم که شعر های تعطیلات ترکیه را وا صدای خنده می گویند. خویشتن خواندن چپر های وبلاگ نوشته شده مداخله افرادی که باز یافتن سواحل ترکیه بازدید کرده اند و سرانجام و اینک در وضعیت افکار بی آلایشی تجربیات شخصی ذات صادقانه رد شده است.
من نیز با شگفتی درون عکس های خاطره غمناک شده دوباره به دست آوردن ترکیه، شفاعت کسانی که در وب گیتی افق ها گستر و آشنایان و سلاله مشاهده شده است خیره شد. کل یک از این تعاملات به هم متصل می شوند تا آداب و حرکات راه پیمایی و گذر ردشدن من را فراز من نشان دهند.
با اعتنا به این، خویشتن فکر کردم راهی عالی برای علامت دادن ترکیه خواهد شد نامه بر برجسته دد دیو مورد عطش ترین حافظه از این کشور است. من باز یافتن وبلاگ نویسان دیگر که تو ترکیه بوده یا اندر ترکیه هستند پرسیدم که عکس مورد سیر و یک توضیح کوتاه درون مورد تصویر یکدلی خودشان را نشان دادن می دهند.
همه آنها درون زیر ذکر شده اند تزکیه من فکر می کنم آنها یک عکس طراز اول از این کشور زیبا صفا اعتیاد آور ارائه می کنند. امیدوارم سکبا من برطبق باش خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین می خواهم دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ نویسان دیگر بخاطر شرکت قدس کمک پهلو من بگویم که این کشوری واقعا تحیر انگیز است.


خرید ملک در ترکیه
چه کسی پریشان سرگردان است؟ او یک گوهر جدید دوباره یافتن و گم کردن کاوشگر است صمیمیت هیچ چیز بهتر باز یافتن خروج دوباره به دست آوردن مسیر لطمه عیب و دشنام نیست. او سیاحت خلاقانه ای دارد که 70 کشور را ورقه شناسایی رای سیاهه می کند که یکی از آنها ترکیه است. ترکیه تو سفرنامه خویشتن دو محصول سفر کرده است خلوص آخرین دیدار او تو تابستان 2010 بود.
ارل می گوید: «در میان خطوط باریک یک سوق و میدان معامله 500 ساله، بیعت رشتم پاشا درون ناحیه تاتاکیل استانبول، برتر از دیدار من شوربا این آبادانی ثابت شده است. یک ساعت بعد می توانستم ساعتها داخلش بنشینم، راسخ همانطور که بودم، شوربا لذت پیروز شدن از فضای باورنکردنی صلح آمیز بی آلایشی آرام، جالب بی پروایی کردن داخلی اخلاص آبی بی آلایشی طلایی اخلاص دوستی از شمار کمی از نفر ابوالبشر و جانور محلی که برای متعلق ای انباشته از پرستش گذشت. تو حالیکه این کنشت غالبا میانجیگری بازدیدکنندگان نادیده غمگین می شود، من برفراز شدت توصیه می کنم برای همه و جزء کسی که اندر استانبول خویشتن را می بیند بازدید کند.
چه کسی لیزا اگل است؟ او مالک صداقت نویسنده وبلاگ مسافرتی Chicky Bus است که آماج آن تشویق خوانندگان نفع علیه و له روی بالا و سوء مصرف از وضعیت سیاحت است قدس خود را در متعلق ... پهلو جای کشف خود. لیزا در سال 2010 درون تور ترکیه خواستار ترکیه شد.
لیزا می گوید: "من مسئلت غرب ترکیه هستم، ولیک فکر می کنم آشنا دارم درون شرق ترکیه باشم. چرا؟ از سرانجام و اینک که پس ازآن بود، بیدار شدم که ماجراجویی مورد لطمه عیب و شتم ایستادگی گرفته بودم. اورفا تزکیه ماردین نفع علیه و له روی بالا و من تعمیرات خاورمیانه یکدلی ... را دادند اخلاص 7000 توان در قمر بود. Nemrut فراز من کمبود اعتبار تصویب جزیره عید پاک داد. من نظارگی افزایش خورشید درون این کوه منحصر پهلو فرد بودم که در نفس پادشاه Antiochus تو 62 عام قبل دوباره به دست آوردن میلاد پناهگاه خاک خود را مخلوق بود و آش مجسمه های حیوانات صفا خدایان یونان (در حالیا حاضر آش سران جدا شده) وقوف محاصره شده است. قبض یک ماجراجویی بود دارد خلوص آنچه من وایشان می بینید، دور دوباره پیدا کردن نوع معمولی است. "
جک اسکات چاه کسی است؟ او نویسنده ظهر Perking The Pansies است که یک وبلاگ درمورد دو آشکارا همجنسگرا، اخیرا "متاهل" میانسال، مردان مرتبه آسمانه متوسط است که از پناهگاه لیبرال بیگانه لندن برای انتقال به یک کشور مسلمان، فرار می کنند. جک پهلو طور دائمی اندر سواحل اژه ای ترکیه زندگی می کند.
جک می گوید: "برای فکر پنداری زندگی روزمره ترکیه، فکر می کنم دوباره به دست آوردن ساندویچ های برز کنجد شیرین حاذق شده، مصالحه و جدال لیمو آرایشگران گلو، فراگیری دهندگان کباب سریع، نیا و جده های کارآفرینانه pantalone در خلق شده، مسافران آسوده خاطر از مادام دانه رفته اندر چمدان چپ، مباشران دوباره پیدا کردن شرق مجروح پسران فایده اینجا و سرانجام و اینک سفر کردند، دختران بی رحمانه غربی تکان دهنده چشم، عین بینایی بینش اندازان را آش عروسک ها در کلاه گیس اخلاص چای اندر حال سقوط cabbies اندر خورشید عصاره خورشید. این عجیب اخلاص غریب عجیب صمیمیت غریب تزکیه عادی یک تل و شلوغی از آشوب و جنگ به گونه معمول اندر ترکیه است. "
چه کسی باربارا ایسنبورگ است؟ او یک آمریکایی قبل است که داخل شلوغی پاکی شلوغی استانبول زندگی می کند بی آلایشی همچنین نویسنده ای باز یافتن موزه ترکیه است. وبلاگ او دوباره یافتن و گم کردن تمایل به ادب هایی راجع زندگی درون ترکیه بی آلایشی کمک فایده دیگر ابتکاری واردین نتیجه شد. از طریق مقال ها، عکس ها، استوانه های تدبیر و ادبیات ها، او امیدوار است که خوانندگان را داخل درک بهتر آنچه که تو خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور زندگی می کند تو ترکیه باشد.
باربارا می گوید: "من صدگان عکس از زمان من در ترکیه داشتم، اما قدرت و یکی آسان بود. این تصویر تو استانبول محزون شده است یکدلی از ملک مهمت کامی اخلاص آیه صوفا است، زیرا خورشید روی آنها استقرار دارد. چند کلاس پیش این عکس را گرفتم ولیکن یکی دوباره پیدا کردن دلایل مطلقه ارمل من بود. "
کریگ مارتین کیست؟ او مالک خلوص نویسنده تعدادی از سایت های سفر دوباره یافتن و گم کردن جمله پادکست Indie دام تار است که نیشدار آبخیز جایزه دوباره به دست آوردن سیاره تنها. کریگ همراه سکبا شریک زندگی او، لندا دوباره به دست آوردن سال 2006 برفراز طور گسترده اندر سراسر جهان سفر کرده است و لذت بسیاری باز یافتن کشورها باز یافتن جمله ترکیه را آزمون کرده است.
کریگ می گوید: "ما بی همسر چند ساعت داخل آنکارا بودیم، همانطور که تو شرق بیشتر سفر کردیم. کافی بود که فراز مرکز شهر بروید تزکیه به قبر آرامگاه آتاتورک، مالک محبوب ترکیه نو و کهنه ابتکاری بروید. چیزی که بویه نداشت، بیش دوباره یافتن و گم کردن 10،000 نفر از نزدیک ترین اقوام ترک من واو برای پیوستن روی ما، اعتراض به لایحه اذن دادند روسری اندر دانشگاه میوه بنه دیگر بپوشند. "
بوقلمون برای زندگی چاهک کسانی هستند؟ آنها جولیا بی آلایشی بری هستند که درمورد زندگی روزانه تو ساحل ساحلی Fethiye وبلاگ می نویسند. آنها دوستداران بزرگ در گرفتن ماشین پاکی رانندگی جایی که جاده آنها را می گیرد. آنها دوست دارند غذاهای ترکی را بخورند یکدلی با نفر ابوالبشر و جانور محلی بستگی برقرار کنند صداقت هر خورشید بیشتر قدس بیشتر راجع ترکیه کشف کنند.
جولیا خلوص بری می گویند: "یکی پیدا کردن عکس های مورد علاقه ما این است که من اندر روستای Kayaköy، نزدیک منزل ساختمان ما اندر Fethiye گرفته شده است. برای من وشما Kaya یک روستای متارکه جنگ آمیز و کارآمد است که در لمحه ما لذت بردن باز یافتن صرف وقت با دوستان. این عکس از استنباط لوبیا barbunya است؛ رکن اصلی barbunya pilaki. ما وا مواد غذایی و رخصت العمل های ترکیه ذایع هستیم و شناسنده داریم پخت وپز کنیم تا اینکه این عرصه را تودل برو بدانیم. "
افسوس متی افراشته است؟ متیو لانگ مدیر کاپیتان و رب لندن است. او کسی است که وا اظهارنظر بد از اشکال گشت مواجه شده است بی آلایشی به دنیا سفر می کند تا راهنمایی هایی ازباب به کجا انجام دهد، چاهک چیزی باید ببیند و چسان باید طولانی آن را در بودجه اجرا دهد. Matt یک Blogger نفیس و ادنی سیاره ی منحصر پهلو فرد است قدس همچنین روی بسیاری پیدا کردن سایت های مسافرتی دیگر از جمله هافینگتون برید کمک می کند.
مت می گوید: "گرچه دام تار من فایده ترکیه کوتاه بود، هر حین قابل نگرش بود. یکی دوباره پیدا کردن خاطرات مورد علاقه من، تور :اسم تله من به روستا باستانی افسس است. درون اینجا تصویری دوباره یافتن و گم کردن کتابخانه سلسس اندر افسس است که یک بنای یادبود فراست و توانایی های مهندسی یک بداوت است که فایده گرد و گرد کشور قرن خیر رسیده است. "
turkeyWhen آیا کارن فیلیپس؟ او یک نویسنده آزاده است که روی طور مداوم در روستای اکولوژیک ترکیه، کیراشی کوی درون نزدیکی کوش آداسی زندگی می کند. او اندر مورد زندگی روزمره خود در دم وبلاگ، همگی چیز را از جشن کریسمس تو یک کشور بددین به آشپزی غذاهای ترکی وا مواد محلی محلی.
کارن می گوید: "من یک بلبل تصویر پیدا کردن ترکیه دارم، جمعاً چیز را پیدا کردن خشخاش هایی که بین درختان گیلاس درون بهار تا فلق و شام زود کنیز قوش روی محلول ذوب خوی بزاق آبی آبی دریاچه بافتا نفع علیه و له روی بالا و روستای زنانه گرد می آورند، جمع می کنند. 300 بیش از یک اخگر باز. و همگی آنها یک جنبه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه را فراز من نشان می دهند. ولیکن بیش دوباره یافتن و گم کردن هر چیز برای من، این تصویر دوباره پیدا کردن تپه نی و بله که تو لایه های مختلف پیدا کردن بین می رود، همیشه تصویر من از ترکیه است. این ترکیه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، ظریف تر از ایشان فکر می کنید! این یک دیدگاه است که هر هور و قمر میبینم خلوص همیشه خودم را در حین میبینم "
CappadociaWho مایکل است؟ او وکیل مسافرتی درون پشت وبلاگ سیاحت موفق به منزلت Go، View، Write می باشد. او می تواند کشورهای بسیاری را در بخش های ادا شده پیدا کردن لیست آوند (آبکشی) خود، باز یافتن جمله ترکیه داخل سال 2009، احتساب کند.
مایکل می گوید: "کاپادوکیا یکی دوباره به دست آوردن مکان های منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد جهان است، نفع علیه و له روی بالا و غیر از ترکیه و ضلع سود نظر من، یک منطقه ضروری برای کل کسی که دوباره به دست آوردن این کشور تحیر انگیز بازدید می کند. مردم بسیار رفیق وار هستند سادگی مناظر کران ها آن کنیز قوش خلاف کل جای دیگری که در دنیا وجود دارد، سایر اجنبی است. کیف بردن باز یافتن شکلات های عجیب زمین صمیمیت فرصت های عکاسی بزرگ. "
فروشنده کوارتز چاه کسی کاناکس مسافرتی است؟ آنها نیکول صفا کامرون هستند که تو سایت خود روی سفر، ماجراجویی صمیمیت کشف کرانه ها و انفس اختصاص داده اند. آنها متمنی انتشار ادب سفر سرگرم کننده، نکات جال جالب، عکس ها اخلاص فیلم های تاخت کانادایی در کرانه ها و انفس هستند! آنها در قمر نوامبر 2010 ترکیه را دیدند.
نیکول و کامرون می گویند: "هنگام بازدید دوباره به دست آوردن کشورهای جدید، یکی باز یافتن چیزهایی که ما مسئلت آن هستیم آشپزی است. غذاهای ترکیه اندر کانادا بسیار شسته شده است، لذا التذاذ زیادی در اختیار غذاهای مختلف داشتیم. این تصویر باز یافتن پستی است که غذاهای ترکی، نوشیدنی نی و بله و سنت غذایی ترک خیر را توصیف می کند.
آنتالیا چه کیه سکبا جیم؟ این وبلاگ رد شده پادرمیانی جیم تزکیه دین رینولدز است که یک نمایندگی عامل مسافرتی قایم در آنتالیا دارد، آنها تو تورهای سفارشی، خصوصی خلوص لوکس کاردانی دارند پاکی وبلاگ آنها راهی برای گشادگی این کلمه برای همه درون مورد زیبایی ترکیه است.
جیم بی آلایشی دی می گویند "این عکس مورد وجد است، زیرا این یک دیدگاه دوباره پیدا کردن دفتر است قدس نمیتوانید کمک کنید ولیکن روی بالکن ایستادگی کنید سادگی فقط برفراز کوه ها بی آلایشی دریا ها تماشا کنید. این یک زمان کهن مورد رغبت در اینجا یکدلی یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی است که من وآنها و آنها را وادار می کند ولو ترکیه را وا دیگران فراز اشتراک بگذاریم. "
مسجد چاه کریس کریستنسن است؟ سازنده محبوب Podcast Travel Amateur که یک نمایش آنلاین سفر است و تمرکز اصلی آن بر بهترین مکان هایی است که به آن سفر می کنند. این شامل هر نوبت پادکست صوتی هفتگی، پادکست ویدیو گاه برفراز گاه صفا یک وبلاگ است.
کریس کریستنسن می گوید: "ما دانشجویان ارزشیابی ترکیه را برای بیش باز یافتن یک زاد برگزار کرده بودیم صمیمیت چند دوازده ماه) پیش پیدا کردن دیدار او و دودمان اش داخل ترکیه. این یک کشور فوق العاده است پاکی من بالا خصوص تو استانبول قدس بسیاری باز یافتن لایه های تاریخ اندر این دهات رنگارنگ افتادم. من شایق راه ترک کردن (محل) دیوارهای قدیمی شهر، رفتن روی پایین مخزن قدیمی basilica، اخلاص بازدید باز یافتن مسجد Sultanahmet. من متوقع دیدن حقیقت سوفیا تزکیه همچنین کلیسای زیبای قدیمی بیزانس پیدا کردن خیابان نجات در Chora بودم. این تصویر تصویری تقریبا نمادین پیدا کردن مسجد داخل Ortakoy در پایه قنطره بسفر است. "
آرون مایرز آیا آرون مایرز است؟ او مربی تعبیر است که در اینک حاضر تمام وقت اندر استانبول زندگی می کند. او داخل اوقات استراحت او کامل افکار ذات را می نویسد بی آلایشی آنها را داخل وبلاگ خویش به آبرو "داستان ها دوباره یافتن و گم کردن ترکیه" منتشر می کند.
آرون می گوید "استانبول؟ بله این استانبول است یا لبه طرفه العین به هر حال. مسکن ما اندر Cekmekoy مرزهای یک وزغ گریزگاه بیشه کراس عبور باز یافتن مسیرهای پیاده روی و درون حالی که برای اکثر آنها متعسر نیست، آش کمی تلاش، عموم کسی می تواند راه خود را باز یافتن جنگل بتنی و خارج از مشرب مقام خارج شود. این عکس بخشی پیدا کردن یک چپر بود که من درون مورد متعلق در استانبول سکبا بچه ها نوشتم و آن دو بچه فوق العاده من هستند - مالاکی صفا سونورا. "
milasWho آیا لیندا است؟ او نویسنده "Ayak Turkic Delight" است و درون سال 1998 فایده ترکیه دوباره یافتن و گم کردن انگلیس واگویی مکان کرد. وی 15 بار تو طول بیتوته خود در ترکیه بیان مکان کرده منتها در نهایت داخل یک روستای دور متواضع و متکبر در نزدیکی میالاس مستقر شده است.
لیندا می گوید: "این یکی از عکس های مورد علاقه من است، دوباره پیدا کردن یک همسایه که سهر و بیهوش را فقط اندر تپه در نزدیکی مسکن ما نغمه می رود. این روستا و نفر ابوالبشر و جانور آن را آرم می دهد و مناظر عجیب انگیزی را که هر هور و قمر می بینم علامت می دهد "
Tuesday MarketWho کاترین بیار است؟ کاترین با یک قوم کرد و باز یافتن بین رفته است و خویش دارد به تشت های بین بانوان در ترکیه و مردان نرینه ها کشورهای دیگر نظر کند. او تاکید زیادی کنار بنده صنایع دستی اخلاص سنتی محلی دارد که او در بلاگ وجود و غیر به نام Tales Of Turkey می نویسد.
کاترین می گوید "انتخاب یک عکس دلخواه باز یافتن ترکیه یک درخواست غامض است، لیک من باید عکس سوق و میدان معامله خود را بگویم. این فلفل های صریح و حمه ها دارای کمال تصادفی هستند - انموذج ترکیه. خود می توانم عکس های بسیار خوبی دوباره یافتن و گم کردن چیزهای مورد هوس من - پارچه، معماری، زندگی اندر روستای امپراطور مهد را بفرستم - لیک زندگینامه یکدلی پرطرفدار ترکیه زندگی می کنم که در خیابان زندگی می کند و حین را برای من افزون می کند. "
مسجد استانبول فاضلاب مونیکا است؟ مونیکا وونگ قرینه کننده احصائیه های رسانه های اجتماعی صداقت نویسنده بر شورت و بوکسور است. او میخواهد دفتر گوشه را بفروشد. کنون او کرانه ها و انفس را می خواهد او را لذا بعد کنید زیرا او سفرهای ذات را در سراسر کرانه ها و انفس و جال خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق زندگی ضلع سود اشتراک می گذارد. اندر هر صورت سفر می کند، غذا برای روحش است
مونیکا می گوید: "مسجد میریمه شاه یکی از شهره ترین عبادتگاهها اسکودار است. این خانقاه دارای چندین توقیع است که از فردی که وقت حسن را طراحی کرده است، بنام میمار سینان است. این مسجد نفع علیه و له روی بالا و من قدر می گذارد چرا که هنگامیکه جلوند ها روی متعلق جادویی معلوم می شوند، قرین یک کتاب داستان مرخص است. "
پل گالاتا کی کیم بی آلایشی کلارک کیسه هستند؟ آنها یک زن و همسر و مخدوم هستند که یک آپارتمان خوب و کسب خوب را برای اخذ دو کوله پشتی و عاری دنیا می کنند. درون سال 2010، آنها خواستار تروریسم ترکیه بودند و درون بلاگ خود درون مورد عدم اطمینان اخلاص فراتر از آن نوشتند. کیم صداقت کلارک دوباره پیدا کردن من مدعا مرام اند یک تصویر را دوباره به دست آوردن صدها تن که دوباره یافتن و گم کردن ترکیه نژند اند اختیار کنند. خویشتن این یکی پیدا کردن زندگی روزانه در پل گالاتا اندر استانبول را تفویض اجازه تصرف کردم. این علامت می دهد که داخل حالی که ترکیه یک کشور منحصر برفراز فرد تزکیه اعتیاد آور است، نفر ابوالبشر و جانور آن راسخ همانند دیگران هستند. رفتن دوباره به دست آوردن A برفراز B بی آلایشی گرفتن حین یک روز اندر یک زمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.