املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

28 سوال ها احمقانه کس از گوگل پرسیدند

من می خواهم به ناس کمک کنم که ممکن است. من ندرتاً سوالات در مورد سفر درون ترکیه از طریق فیس بوک قدس ایمیل دریافت می کنم. بسیاری باز یافتن زمان ها، مردم از سوالات داخل Google می پرسند و موتور جستجوی بی شهامت سایت من را به عنوان یک لب ممکن برای ثواب ها نمایش می دهد.
تمام شرایط جستجو که کسان را ضلع سود سایت من منتقل می کند در احصائیه حسابرسی Google من نمایش داده می شود که مشاهره بررسی می کنم.
امروز صبح در حالی که پهلو دنبال آنها بودم، چند پرسیدن به نمط جدی درگیر شدم تزکیه مجبور شدم تحسین کنم که آیا برخی افراد پشتگرمی کمی به قدرت اینترنت دارند.
در عین حال، خویشتن باید از اطمینان این افراد سرآغاز شوم صفا اینکه آیا آنها باید ضمن استفاده پیدا کردن اینترنت نظارت داشته باشند. شاید آنها باید جوازعبور های خود را دوباره یافتن و گم کردن آنها مصون بی گناه کنند، زیرا فکر کردن آنها برای رفتن به دنیای وسیع مسن تر و کهتر فقط ضلع سود من عصبی می شود!
همانطور که همیشه همیشه، خویشتن نمیخواهم خوانندگانم را ناامید کنم، درون اینجا پرسشهای ابلهانه و پاسخهایم هستم.
سوالات احمقانه نفر ابوالبشر و جانور از گوگل و پاداش من می پرسند
همسر عراق برهنه
پاسخ: بهترین بی تا برای پاداش دادن بالا این ممکن است تو واقع همسر شما باشد
صدای گربه
پاسخ: او برتری ها را مانوس دارد و استجابت انعکاس اجتماعی کم بها این است که گوساله را دوباره یافتن و گم کردن او محترز کند، مثل یک سگ.
تعطیلات قبرس
پاسخ: معاتبه کریستال من درون حال پرداخته MOT ناقص و بی عیب خود را اندر حال ادا است، آش این الحال پس پیدا کردن سال جدید شوربا عکس دوباره پیدا کردن مرد حال و 1000 پوند انگلیس بازگشت و عقب از لحظه من آش خوشحالی به استفسار شما برای شما پاداش دهید.


تور آنتالیا
کارگران
پاسخ: ظن می زنم منتها فکر می کنم آنها ممکن است کارگران سوپرمارکت نامیده شوند
ایده بد
پاسخ: فقط اگر شما یک لزبین هستید
زندگی در سوریه
پاسخ: من عارف ندارم درون مورد چیزهایی که من تجربه ای ندارم ابراز نظر کنم، اما درک می کنم که من واو باید این ایده را به نشانی یک ته گیر بگذارید.
یک خروس هندی رنگارنگ را بکشید
پاسخ: زیر تأثیر جایگیری نگرفت. کسی که می تواند یک متلون متلون الرای دیبای رومی حربا را وا استفاده دوباره یافتن و گم کردن چیزی به غیر تناسلی خود مدال دهد، صدر در من آرم می دهد و پس ازآن شما نگرش من را برفراز خود طلبیدن می کنید
مرد ترکیه و مونث و ذکر انگلیسی
پاسخ: من احتمال زده می شوم، لیک من فکر می کنم می تواند تعدادی دوباره یافتن و گم کردن نتایج نیستی دارد ..
1 - ارگاسم
2 - بیماری های منتقله از روش جنسی
3 - بارداری
اگر قاطبه دو باز یافتن شما موفق صدر در رسیدن به تمام سه نفر از بالا، تبریک می گویم که من واو یک هت تریک کرده اید!
استخدام
پاسخ: نه، استخدام دد دیو ترکیه در ترکیه ضلع سود شدت ممنوع است صمیمیت اگر گرفتار شوید، وا زندان بند مواجه خواهید شد.
آمار آش ماشین
پاسخ: همین کار را با کس محلی به کاربستن دهید. دریافت تلفن همراه خویشتن را و توصیه تحویل پیتزا تو حالی که بویه آمبولانس آمده است.
هیچ مادینه در ترکیه
پاسخ: همه اناث در سنه پایه 1947 توسط بیگانگان ربوده شدند. جمعیت فعلی 79 میلیون نفری سکبا ترویج مردان نرینه ها بسیار کالیوه از کشورهای دیگر بازتولید شده است. این موضوع تو حال تهیه توسط اداره ملل هم پیمان مورد مذاکره "غیر لایق قبول" است.
باردار
پاسخ: ترک من وایشان دارای انگیزه های ارقه است. لطفا سوال اوج را مطرح کنید و جزئتمامت شکایات خویش را به تنسیق ملل گسیل کنید.
که آش سانتا کلاوس زندگی می کند
پاسخ: آیا من واو به قدر کافی مسن تر و کهتر هستید که وبلاگ من را بخوانید؟
فرش ترکیه
پاسخ: چین. آنها فقط برفراز قوطی های ترکیه می گویند تا این واقعیت را پسله کنند که آنها شوربا استفاده از کار کودک مصنوع و آفریدگار شده اند.
بزرگ
پاسخ: لطفا سوالات خویشتن را پایان دهید. من الان هیجان خورده هستم
ایده مشئوم بچه
پاسخ: این واقعیت که شما باز یافتن Google برای تصمیم گیری درباره آینده فرزندتان استفاده می کنید، تو واقع انگیزه می شود که خود از ترس ایمنی فتا و بلی شما بیقراری دارم
بوقلمون ایمن راحت است
پاسخ: کانادایی خیر هیچ چیز نمی دانند! پهلو جای بشر سوریه سروکار بگیرید
مردی که دوستش دارم
پاسخ: از آنگاه که من وایشان نمی توانید باز یافتن مردی که خویش دارید بپرسید، پنداشت می کنم که من وایشان یک استالکر جوش برفی هستید صفا نمی خواهم روی شما داخل فعالیت های غیر قانونی کمک کنم. لطفا دوباره به دست آوردن رایانه عاری شوید و ضلع سود کمک یک متخصص پزشکی کمک کنید.
گوشت خوک
پاسخ: آنها خود روی خود شرر ور می شوند. اگر میل دارید ماهیچه خوک را برفراز ترک بزنید، لطفا یک آتش نشانی خالی بگذارید.
سانتا
پاسخ: فقیه تاریخ من وآنها و آنها نیاز روی گسستن دارد
sunabthing
پاسخ: نوک سوزها سوخته
گرفتن بالای صفحه
پاسخ: بستگی به معیار دارایی های شما دارد. آنهایی که مسن تر و کهتر هستند، ضلع سود خوبی کوچک هستند زیرا آنها تو چشم حظ بخش هستند. تو حالی که جوانان کوچک تو نظر غمناک می شود بصر و گوش شما تزکیه شما نیاز پهلو یک تعادل بانک کافی برای خرید نوا فحوا خود را پیدا کردن آن.
مردان ترکیه
پاسخ: این استخبار برای مردان تو سراسر جهان اعمال می شود. خواه شما تا به حالا پاسخی را پیدا کرده اید، وقت حسن را بطری کنید و طرفه العین را به بیع برسانید زیرا من واو غنی خواهید بود
حلقه نامزدی
پاسخ: نه، عموم کسی که یک جماعت تعقیب را گرفت، صدر در طور عمومی قمچی زده شده و آنک در صندوق سوخته است.
مردان ترکیه از
پاسخ: ام شما ازاصل به شما در مورد "پرندگان یکدلی زنبورها" گفت: آیا او؟
من ...
پاسخ: نه، تمامو جزئی آنها celibate هستند صفا هر زنی که مبادرت جنسی را تشویق می کند، فریب فرستاده شده پادرمیانی شیطان است تا اینکه خلوص لمحه را آزمایش کند.
می خواهی متاع تیره بزنی؟
جواب: خود نمی دانم که آیا ضمیر اول شخص جمع بی سیئه خود را شرف می گذارید و یا سفاهت خود را نوبت بار درون برابر صورت جایگیری داده اید. او بافتوت است !! عمده نیست که آیا او یک ترک است، زمانی که "حکم" سادگی "جنس" را درون یک جمله جایگیری دهید، "خیلی زود" فراز معنای دیروز است!
سرانجام…
آخرین باری نیست
پاسخ: عمومی سازی مانوس صفات شخصیت ردی است، ولیک در پاسخ فراز آخرین پرسیدن شما، در اینجا یک ویدیو باز یافتن بلندترین مرد جهان است که یک ترک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.