املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اسب بینظیر ترین در آفاق در ترکیه زندگی نمی کند

روز دیگر من با یک عکس به عبرت زیباترین اسب در جهان مالوف شدم.
من ذهنم را تکان دادم نفع علیه و له روی بالا و عکس زیر نگاه کنید و امان هستم که شما پراکندگی می کنید.
Stunner این نیست؟
موضع عجیب انگیز یکدلی کت طلایی زیبایی کامل و ناسره است.
زیباترین قید تیره در جهان
به گشت وگذار من، به نظر من، من شوق ای به این زمینه نداشتم برای اینکه عکس گفت فرس در ترکیه زندگی می کند!
"پاسخ" اولین پاداش من بود.
من کاملا شگفت زده شدم زیرا به منظور ترکیه برای برتری بند خود شناخته نشده است پیدا کردن زمانی که هتیت خیر صدها زاد پیش در نواحی کاپادوکیا نهنگ کامل و ناسره را آموزش دادند.
تجربه من در اسبهای ترکیه بیشتر شبیه تصویر زیر است. آنها به نشانی اسب ها کار می کنند، گاهی اوقات انحطاط می کنند صفا هر ردیف را از طریق قاب های نازک و سمین خود نشان می دهند.


تور استانبول
اسب کار تو ترکیه
تصحیح واحد وزن یک نوبت به مسابقات قید تیره سواری در دهکده اصمیر رفتم اما اصلاً تصور نکردم که مسابقات ادهم سواری داخل ترکیه جدی ملول شود یا اینکه مربیان صمیمیت جک ها اندر همان سطح منصب ای هستند که داخل انگلستان هستند.
من همچنین تورهای افراطی سیاه را تو Karakoy بی آلایشی Cappadocia افشا کردم و تو حالی که بند ها به مرتبه کافی مخدوش بودند، هیچ کدام باز یافتن آنها برفراز چشم چسبیده نشدند.
بنابراین، ضلع سود هر حال، فرض کردم که این اسب باید دوباره پیدا کردن یک کشور دیگر آمده قدس مشکوک برفراز پیشرفت دیجیتالی روی عکس باشد.
معلوم شد که افزایش دیجیتال نیازی نیست زیرا تحقیقات بیشتر علامت داد که بند نژاد آخلا تکه است که دوباره پیدا کردن ترکمنستان و ویکی پدیا آمده است
"مشخص ترین و صریح ترین مشخصه Akhal-Teke این است که شکوفه های طبیعی فلزی باز یافتن کت ثانیه است. این پهلو ویژه در پالومین ها قدس کتک نیشدار آبخیز ها صمیمیت همچنین خلیج های سبک بران دیده می شود، گرچه بعضی از ادهم ها بیشتر باز یافتن دیگران" خیره "می شوند"
در الان حاضر، مقدمه کردم صدر در تعجب یا وقتی که من غلط بودم. شاید این اسب واقعی نیستی و شاید اندر ترکیه زندگی کند.
من می خواستم این را با چشم خودم ببینم واحد وزن می خواستم اندر مورد دم بنویسیم و حین را نفع علیه و له روی بالا و خوانندگانم آرم دهم. این زمانی است که من هدایت کردن وادار کردن شدم شوربا سر و بانگ به زمین بروم.
اسب واقعی است. همچنین برای زیبایی لمحه شناخته شده است، گوهر از نگرش تفرج قدرت، تسریع و استقامت لمحه مشهور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.