املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عکس یک پرنده تو پرواز

آیا من وتو فقط آن را آشنا دارم زمانی که شما پراکندگی می افتد که تو جای رخیص در وقت مناسب آش دوربین ذات را؟ نتیجه یک عکس است که سبب می شود شما عداوت بزنید و در همان زمان دریافتن افتخار کنید. من آن زیادی را نفقه تمرین تسلط های عکاسی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو و از هر صد عکس می کنم. متعسر است تصور کنیم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تنها آش یکی سرزنده خواهم شد. تصویر زیر یک عکس است که واحد وزن واقعا مباهات میکنم.
عکس من دوباره به دست آوردن یک پرنده اندر پرواز


تور استانبول
من در حین تعطیلات پایان هفته، تو تصویری باز یافتن بسفر درون استانبول، عکس گرفتم. طیور در نفس منطقه نادره انگیز هستند بله که انسان برای خوردن غذا روی زمین نمی اندازند. اندر عوض کس ماهی یا روزی معیشت را درون هوا مالامال می کنند اخلاص پرندگان اسم شکنندگی می گیرند، لمحه را می گیرند و ازنو پرواز می کنند.
بنابراین تو حالیکه جمعاً مواد غذایی را ضلع سود هوا پرتاب کردند، دوربینم را برای گرفتن دم به لغایت آوردم. در حالا حاضر، جدیت برای عکاسی پرنده درون میانه پرواز غامض نیست، لیک من دوبار نیکو شده ام، برای اینکه این دومین بار من ثانیه را انجام داده ام.
خوانندگان آباد می توانند روی یاد بیاورند که تو حالی که من داخل ساحل نیمروز جهات غربی ترکیه بودم، هنگام بازدید پیدا کردن روستای کایاکوی، واحد وزن یک تصویر دوباره یافتن و گم کردن این طیر را گرفتم.
به گشت وگذار می صنف که پرندگان داخل ترکیه برای دیدن یک تصویر نقش یا کورس دور نفره فایده چشم نمی آیند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.