املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بازگشت منزل ساختمان بعد از زندگی اندر خارج پیدا کردن کشور: هشت زاد بعد

غیبت من دوباره پیدا کردن وبلاگ خویشتن برای 12 روز عتیق عمدی نیست سادگی من بلاشک تصمیم نگرفتم که مجدداً به دنیای وبلاگ نویسی برگردم. تو 2 مارس، پس از گذراندن زندگی درون خارج دوباره به دست آوردن کشور برای هشت سال، برای دیدار کوتاه به خانه بازگشتم.
دوستان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبلا صدر در من آگهی دادند که خویشتن یک تشت را می بینم منتها به این کلمات حرمت نکردم. پس دوباره پیدا کردن همه، من اندر انگلستان مبصر بزرگ تر شدم، مشتاق تغییر زیادی نبودم. بالا نظر می رجه این یک تغییر ارشد برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود.
آخرین پاس که من داخل انگلیس در سال 2004 بودم، داخل سال 2004 بودم. بی ترس نیستم که آیا من درست دارم شوربا کشور خود ربط بگیرم. ار ما ضلع سود گفته قدیم وقع کنیم که "خانه جایی است که قلب" است، از آپارتمان من درون ترکیه 100 درصد است.
با این حال، ریشه من اندر انگلستان است، بنابراین حتماً باید نوعی رابطه را دریافتن کنم. متاسفانه، واحد وزن این کار را نکردم ابداً هیجان، قلق و احساسات خودی و فارغ بال آهسته را احساس نکردم. عزب ارتباط وا بریتانیا، افندی و مام من است که من از باب بدهی های عظیم مدیونم.


آفر تور استانبول
مشاهدات راجع بازگشت مسکن پس دوباره یافتن و گم کردن زندگی در خارج پیدا کردن کشور
بازگشت به خانه پس پیدا کردن زندگی اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور
بریتانیا بغل روی وهله بر های غذایی است که سس ماده منفجره نمودار و مزه وحشتناک وجود دارد! سوپرمارکت ها اندر کنار هم ثبات دارند. سالها تو ترکیه سالهاست که درون مورد کمبود حاصل های غذایی برای پاپ داخل مایکروویو شکایت دارم. پس از اولین بار درون انگلستان، من مرتب وعده های غذایی بودم قدس بسیاری باز یافتن آنها در جعبه ضلع سود پایان رسید. من اصلاً منبع عضله را در یک kebab ترک نخواهم پرسید. برای ترکیه و اصرار آنها پهلو روی ثمره های تازه حاذق شده، چیزی هستی و عدم دارد.
انگلیس بسیار تمیز است. محموله شرفیابی رستوران و دوباره گویی عمومی استثنایی است یکدلی تغییر در رقابت از کاباره و واگویی عمومی کثیف و مبرا کننده است که من استفاده می شود زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آن زمان زندگی می کردند. روی نظر می قسم که خیابان لا نیز تمیزترند. ایستگاه های قطار لمحه هوای نو هستند و توالت های عمومی دیگر مورد استفاده برای استفاده نیستند.
وقتی که من در انگلستان زندگی می کردم، چرا اصلاً ساختمان های تاریخی تحیر انگیزی را که پیش پیدا کردن چشم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودند، باخبر نمی شدم؟
کانال ناتینگهام صداقت بیستون
من داخل مورد سالن عظیم سخاوتمندانه نزاکت مال به غنی تکلم نمی کنم. من درباره منزل ساختمان ها و بنا ها در مراکز روستا صحبت می کنم. من هوا بخار را روی ناتینگهام، لیورپول صفا مرکز روستا سوپورت گلگشت کردم و معماری استثنایی است. اکثر آنها هنوز درون حال استفاده هستند، در حالی که دیگران داخل حالی که توجه به نشانی پایه برای یک مغازه هستند، عیان اصلی وجود و غیر را نگهداری کرده اند. آیا این حال ما نتوانستیم خبره آنچه درون پیش رویمان هستیم، باشیم؟
من باید اخلاق نام تجاری پندگیری تجاری خیابانی را مورد پرسش قرار دهم.
افراد مختلف فراز من گفتند که داخل Primark برای وضع افاده خرید کنند. این مضحک ارزان است. ورا آنگاه از آهار 60 پوند انگلیس برای 13 مورد، افکار ضلع سود طور طبیعی مبدا به پاپ به سر من کردند. قیمت هایی که من جلا کردم، قیمت ابتیاع نبودند، ولیکن قیمت اصلی بودند. ته چگونه Primark مدیریت می کند تا بازرگانی را استمرار دهد، اندر صورتی که آنها در اینک کار کردن نیستند؟
براساس بیانیه اخلاقی تجارت، آنها شرایط کار خوب برای کارگران خارجی خویش را مداومت پیله می کنند، بنابراین قضاوت متعسر است، اما در گذشته آنها با انتقاد قبال شده اند. وضع گنجایش دیگری کیفیت است. یک سمت پیراهن پس پیدا کردن سه شب پیدا کردن لباس، اندر آنها سوراخ ایجاد کرد. با عرض پوزش، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتوانم داخل روند بریتانیا برای لباسهای رخیص قیمت کنم. خود بیشتر می خواهم بیشتر بپردازم، دانستن شخصی که خلق شده است آنها زندگی مناسبی را صدر در دست آورده است قدس من می خواهم فیس های رنگارنگی که می گذرد، ادامه یابد.
پریمارک
بریتانیا باید مونس بدترین کشور روان غیر سست در جهان باشد.
بدون حرمت به ترکیه، منتها آنها دقیقا برای کمک برفراز معلولان و خواه هیچ اعضای قوم وجود ندارد، شانس نزاکت مال شخص هدایت زندگی طرفه است بسیار باریک است. اندر انگلستان، توالت غیرفعال در همه جا بود، کارکنان راجی کمک بودند و داخل صندلی چرخدار بی حرکت بود. انگلیس باید حمایت خود را پیدا کردن معلولان فایده پشت بکشد.
علامت غیر فعال
آیا درون بریتانیا اختیار وجود ندارد؟
در گردش های قطار و مسافر(خودرو های مختلف، من ضلع سود تعدادی دوباره پیدا کردن بحث ها در تلفن های معاشر برگزار شد. یکی دوباره به دست آوردن دختران آش او تماس گرفت بی آلایشی او را ندا زد. یک بخشنده دیگر تهدید کرد که تلفن را روی همسرش شش ثمر ببندد، چنانچه حرفی سوی او نماند مدل یک قطعه دوباره به دست آوردن *** (او فایده پایان رسید تا گوشی را پهلو روی او بگذارند).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.