املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

17 مدل عکس های شیب شیب از محیط ترکیه

اگر هوس شما عکاسی باشد، کمبود مکان های زیبا در ترکیه حیات ندارد. هنوز هم صدها عکس برای پراکندن وجود دارد خلوص یکی از تکنیک هایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از ثانیه استفاده می کنم عکاسی شیب است.
شیب عکاسی دستکاری یک کانا زودباور است تا وقت حسن را اخت مدل مینیاتوری، تقریبا عروسک خویش داشته باشد و این دریافتن می کند که من وآنها و آنها می توانید سکبا انگشتان خود بنیاد قرار ها و دیده انداز را آزادی کنید.
عکاسان مکسب ای دوباره به دست آوردن دوربین مصرف خواهند کرد ولی اکثر آماتورها دوباره یافتن و گم کردن نرم ابزار ویرایش عکس مصرف می کنند هم بیشتر یا کمتر همان واکنش را بالا دست آورند. تمام عکس های زیر آش استفاده دوباره به دست آوردن Photoscape دستکاری شده اند.


خرید ملک در آلانیا
شیب تغییر عکس پیدا کردن سراسر ترکیه
فلات Demirkapi داخل منطقه دریای سیاه ترکیه. خانه های اینجا Yaylas نامیده می شود. ساکنان محلی در دنباله تابستان مهاجرت خواهند کرد؛ زیرا در کوه نچ زیاد است سادگی بسیار سردتر پیدا کردن مناطق ساحلی است.
Uzungol یک جزیره توریستی محبوب در شمال شرقی ترکیه است. به نهج سنتی مهمانخانه ها و خانه ها دوباره به دست آوردن چوب آفریننده شده اند. در تجزیه زمستان، ذهاب برف در این منطقه می تواند سنگین بو و دریاچه یخ خورده شود.
دیدگاه حصن کارس، بالا دنبال پرستشگاه کومبت است که همچنین به نشانی کلیسای 12 حواری نهان می شود. Kars یک ولایت بزرگ داخل شرق ترکیه است.
نمایش از عقار چای Caykur در Rize. این آبادانی پایتخت چای ترکیه است بی آلایشی جایی که بیشتر ابزار های چای برای مقابله آش تقاضای زیاد داخل ترکیه برای "فنجان واقعی چای" مباهات می کنند.
روستای بوایالی در منطقه بیپازاری ترکیه. این یکی پیدا کردن 33 آبادی است که بخشی باز یافتن ترویج گردشگری گردشگری داخل منطقه است.
به پس خدمات کشتی فتحیه / رودز بروید. منطقه Fethiye جانان است با تعطیلات شروع سفر تور Riviera ترکیه. بسیاری دوباره پیدا کردن مهاجران نیز اختیار کرده اند که ناحیه دوم خانه خود را.
در کران ها حیاط گیوه ای تو غازیانتپ نگاهی بیندازید. این واحه برای کمک بالا گردشگری خارجی درون منطقه بسیار مفید بوده است. نامه نچ و مقصد ها به اصطلاح های انگلیسی باسمه شده و بنا های قدیمی مانوس این مورد بازسازی شده اند.
کشاورز دام درون منطقه باریکه ایوزو بیپازاری. ممکن است غامض باشد که داخل عکس ببینیم، ولی زمانی که ما شوربا این کشاورز ارتباط گرفتیم، او مناجات روزانه نفس را طولانی کرد.
Hasankeyf در جنوب شرقی ترکیه استواری دارد خلوص تاریخی به قدر هزاران کلاس پیش دارد. این آینده ناشناخته است زیرا طرح هایی برای حرکت جمعیت فعلی هستی و عدم دارد و سیل را با سد سیل می کند. این پیشنهاد تو حال حاضر از طریق عدالتخانه است.
خانه های عثمانی بیپازاری بسیار شبیه صدر در آنچه داخل Safronbolu دیده می شود. این فراز این دلیل است که آبادانی توسط معماران دوباره پیدا کردن Safronbolu طراحی شده است سپس از آذر سوزی بسیاری از ثانیه را زایل کرد.
یک هتل داخل منطقه فلات آیدر تو دریای سیاه. مناظر این منطقه غلام خلاف چیزی است که من اندر ترکیه دیده ام. کوه های بزرگ، فلات اخضر و شیوه زندگی سنتی نفس را یک منطقه منحصر صدر در فرد می کند.
با گشت وگذار کردن روی استانبول از حصار گالاتا. توصیه نمی شود خواه ترس از فراز دارید!
خانه های سنتی تو روستای کزالان - بیپازاری. این ناحیه عالی است ار شما آرزومند پیاده روی صفا سفرهای تعطیلات.
از منظره دیدگاه پانورامیک که یکی از مکانهای مورد عطش من درون منطقه کاپادوکیا است، حتی گر برای گردشگری طویله اهمیت باشد، نگاهی بیندازید.
Uchisar که تو منطقه Cappadocia است. در دسامبر سن گذشته، خود برای وعده دوم صدر در این شهر برگشتم و خبیر شدم که درون اولین بازدید خویشتن خیلی دوباره یافتن و گم کردن دست رفته بودم. من باید نامه بر پیگیری را بنویسم زیرا اولین مقاله عزب مختصرا اندر این مورد چقدر عجیب انگیز است.
در واحه اروبا از کاخ بیرون تماشا کنید. ما در دهات قدیمی زندگی می کردیم که معماری تزکیه دکوراسیون عربی را عارف داشتم.
جزیره یونانی میس که می تواند درون روز کشتی دوباره به دست آوردن کاس نوشته ها پیامدها شود. این جایی است که من آش Kostos یونانی دیدار کردم خلوص ماجراجویی هیجان انگیز را پهلو غار آبی.
اگر میخواهید عکسهایی را بینایی دیدار کنید که تغییر شیب نداشته باشند، Zoover دارای یک کلکسیون فوق العاده و کلکسیون اختصاص داده شده پهلو عکسهای ترکیه است. آنها همچنین 21 فیلم دارند تزکیه یک فنجان قهوه را می گیرند و پشت سر می گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.