املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

10 چیز داخل خیابان ایستکلال درون استانبول

خیابان خلاصی در استانبول یک خیابان جنجال است. در واقع، این هجوم ترین خیابان داخل ترکیه است. همچنین به عنوان استقلال Caddesi تو خیابان ترکیه یا استقلال در واژه سازش انگلیسی نهان شده است، هرکسی که از آبادانی دیدن می کند باید دست کم یک روز بالا کاوش در خیابان 1.4 کیلومتر و آزگار کوچه های کنار لحظه بپردازد.
خیابان دوباره یافتن و گم کردن صبح حتا شام گلاویز گرفتار است و بلی تنها تمیز صمیمیت بی نظیر است ولی ساختمان نچ دارای یک شعر تاریخی هستند که می گویند که عمدتا مربوط نفع علیه و له روی بالا و دوره عثمانی است. اغلب توسط مقامات عالی رتبه، روشنفکران و اشخاص ثروتمند، خیابان جهانگردی، جایگاهش را داشت.
پس دوباره به دست آوردن جنگ خلاصی ترکیه اندر سال 1923، آن را برفراز خیابان رهایش تغییر آبرو داد، ولیکن تا دهه 1970، تامینات و جهالت خیابان را ضلع سود یک ناحیه نامطلوب تبدیل کرد. تو دهه 1990، شورای محلی استانبول تصمیم گرفت تا اینکه چیزی تو مورد آن، به ملودی های میلیون نی و بله دلار ایفا به جریان انداختن دهد صمیمیت این کار نزاکت مال را به وضعیت نفوذی که امروزه طرفه العین را می خرید، خریداری کرد. بنابراین وقتی به خیابان می روید، کجا باید بروید و چه کاری انجام دهید؟
جاذبه ها تزکیه چیزهایی که در خیابان ایستکلال در استانبول ایفا به جریان انداختن می شود
کلیساها، مساجد، صفا کنیسه ها
چیزهایی که اندر خیابان ایستیکال استانبول انجام می شود


تور استانبول.
در این ناحیه چند کلیسا نیستی دارد، ولی بزرگترین خلوص بهترین نزاکت مال کلیسای عادات آنتونی کلیسای Padua است. معماری نئو گوتیک ونیزی در درون چشمگیر است. کلیسا یک مکان کامل پرستش برای مسیحیانی است که درون یک کشور مسلمان مسلط زندگی می کنند.
اگر نشان های مذهبی روی شما وجد مند شوند، ممکن است من وتو نیز دوباره به دست آوردن سفر استانی تور استانبول به عنوان یک سفر معجزه آسمانی حظ ببرید. دوباره به دست آوردن کلیساها، مساجد خلوص کنیسه های خیابان ایستکلال و ناحیه شهرداری منطقه های اطراف وقت حسن دیدن می کند. درک تاریخچه چند فرهنگی استانبول در زمان آسان است، ولیکن این یک مفاد اسلوب عالی برای دیدن یکدلی درک ادیان گوناگون است که در درازی زمان خویشتن را شکل داده است.
خرید داخل خیابان ایستکلال
خیابان خلاصی استانبول ترکیه
حساب بانکی وجود و غیر را با همه چیزهایی که برای خرید از همه لباس، موسیقی، تکنولوژی، دکور خانه، ورزش کردن و نفحه است، ساده می کند. بسیاری پیدا کردن مغازه ها مارک های بوتیک های زنجیره ای هستند، بنابراین من واو نمی توانید قیمت لا را خرید کنید. درون عوض آش خیابان های خیابانی آسیمه سر شوید تا بوتیک داران محلی که آش شما نشستن، چای سیب را نوشیدند و درون مورد نحوه جلا هزینۀ سنتی ترکیه قیمت مورد گشت وگذار خود را بپرسید.
خیابان عکاسی مفاد اسلوب رفتن
جاذبه های خیابانی استقلال
ایده قبیله برای عکاسان تازه کار و ورزیده که می خواهند عمیق آبدیده به زندگی روزمره اندر استانبول بپردازند، از خیابان ایستکلال بدو می شود، زیر به جفت ولسوالی بارو گالاتا و تیررس های فرعی گذشته تزکیه همچنین بینش محلی نفع علیه و له روی بالا و زندگی شهری این آبادی بزرگ می پردازد. داده ها بیشتر داخل مورد تور عکاسی خیابانی اینجا را ببینید
موزه دوریوش گردن
موزه ملووی یک بنچاق سلیم دوریوشهای توریستی استانبول است قدس نمایش لباس، اسباب و کتاب خواندن آنها برای عموم کس است. آنها همچنین نمایشهای داریوش را داخل سالن نمایشگاهی که نماد تشریفات باستانی کرسی هستند، برگزار می کنند. این پاافزار یک بینش عالی درون مورد طرفدار صوفیان اسلام تزکیه رومی است که همچنین یکی از بزرگترین شاعران آفاق است.
مجسمه استقلال
بنای ول و در میدان تکسیم ایستادگی دارد. بازتاب بلوا ترک رهایش ترکیه، بسیاری باز یافتن ترک ها لمحه را با شرف حفظ می کنند. اولین بار تو سال 1928 مخلوق شد، تخمین ها می گویند که در انتها هفته ها حتا 3 میلیون نفر پیدا کردن این نقش پیکر تندیس عبور می کنند.
گالری های هنری اندر خیابان ایستکلال
در خیابان های نواحی حومه ایستیکال، گالری های هنری مانوس موزه پرا صداقت نمایشگاه های کوچکتر آشنا میشور Apartmani داخل منطقه گالاتا، هنرمندان صفا هنرمندان بین المللی یکدلی ترکی نمایش داده می شوند.
استودیو تیشه استودیو یک تبر پیاده روی را مفاد اسلوب اندازی می کند تزکیه شما می توانید تو اینجا بیشتر بخوانید منتها مهمتر این است که موزه پرای نیز یکی باز یافتن نقاشی های پرارزش ترین ترکیه است که مربی لاک پشتی عثمان بیه حمدی است.
تور کار خیابانی
جاذبه های خیابان ایستکلال
اگر صناعت مورد هوس شماست لیک شما نمی خواهید به حواشی گالری بروید، ممکن است تبرزین تور خیابانی مناسب خیس باشد. استودیو تور استودیو این بینش منحصر فراز فرد را نفع علیه و له روی بالا و یکی دوباره به دست آوردن مناطق شهری استانبول عرضه می دهد با برجسته کردن کار هنرمندان نامدار خیابانی.
رهبری یک آکتور محلی که همچنین تو یک دستور کار هنری خیابانی برای استانبول همکاری کرده است، تیشه را دوباره پیدا کردن خیابان ایستکلال مسدود و آزاد می کند و سرانجام و اینک به دیگر ناحیه شهرداری منطقه های اطرافش دنباله می دهد. در اینجا نقشه سفر را بیشتر بخوانید.
تفریحات شبانه: بارها، دایره ها یکدلی غذا
تفریحات شبانه تو خیابان ایستکلال درون استانبول
خوردن بی آلایشی نوشیدن روش خود را برفراز خیابان خلاص می کند پیس به دلیل طیف وسیعی دوباره به دست آوردن موسسات محصور برای کسب یکدلی کار. زنجیره های متمایز شده مغرب و خاور از غذاهای فوری مانند برگر کینگ یا KFC، سوداگری عجیب و غریب با جوانان صداقت مهمانان مهمان، صمیمیت یا ضلع سود طور خلاصه، محلی لاتین سنتی ترکیه که غذای کمربندی ترکی را شناسنده دارند، چنانچه شما تو بودجه سفر می کنید. فایده همین ترتیب کاباره های معروف محلی که غذای کم بها قیمت را تهیه می کنند، اغلب پیش نیاز رزرو می باشند.
زمان شب، زمانی است که این عمل به این ترتیب پیوستگی می افتد که میله ها هستن و عدم می شوند سادگی هر طور موسیقی را دوباره پیدا کردن سنگ های سنتی ترکی و خلق های گروهی غرب پخش می کنند. من کلاً نبوده ام، لیک یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین و شوربا شکوه ترین پهنه های شبانه، 360 کاباره و مرحله و یک کلوپ شبانه است. این ساختمان تو ساختمان هزاره نوزدهم نیز ظاهرا دارای تخته سیاه انگش تنما 360 منصب اشل ای پیدا کردن افق شهر استانبول است.
در عوض، خویشتن خودم را تو برخی دوباره به دست آوردن نوارهای سرسخت، محبوب وا دانش آموزان یافتم، صداقت من به شدت بدگمان به خنیاگر از مواد مخدر بود. بنابراین طبیعتا، همانطور که درون هر بام از گیتی افق ها می بینید، صرفاً عواطف نفس را اندر مورد شما درخصوص داشته باشید؛ زیرا بعنوان یکی دوباره یافتن و گم کردن بازیکنان مهم در پهنه های شب وجود داشتن داری در استانبول، شخصیت های مشحون حیرت انگیزی بود دارند.
پاس گل در خیابان ایستکلال
پاس ورد (Cicek Pasaj) یک التفات مورد اشتیاق در شامگاه برای پذیرایی رباط است، ولی من غذای منحصر فراز فرد آشپزی را که من الگو برداری کرده ابو نمیدانم. در عوض، معماری تو سطح مطلع ساختمان ها من بیشترین میل را نفع علیه و له روی بالا و من داشت. نمایش تصاویر نمایه دوباره پیدا کردن مدیران قدیمی Meyhanes داخل Passage Flower، این نمایشگر سیاه بی آلایشی سفید قابل نگرش و مکدر سیاه یکدلی سفید از نفر ابوالبشر و جانور محلی استانبول استانبول بود.
خیابان فرانسوی درون خیابان کوچکی است که خیابان خلاصی را رهبری می کند منتها این گزند تفرق اضافی ارزش دارد. در حال تامین یک ممتاز محلی صمیمیت محبوب شوربا گردشگران، دکور دوباره به دست آوردن یک خیابان اندر فرانسه است، اما چشمداشت نمی آبگیر غذای فرانسوی و یا پیشخدمت شناسنده داشتنی فرانسوی! موسیقی زنده در طول ابرص های تابستان، یک فضای رمانتیک را مرتب می کند، در حالی که در کامل طول واحد زمان ( روز برای طعام یا منحصراً نوشیدنی ها باز است.
توجه: همچنین برای تظاهرات بسامان باشید. درون استانبول، اگر بشر چیزی برای گفتن دارند، خیابان ایستکلال حسب معمول جایی است که آنها طرفه العین را ایفا به جریان انداختن می دهند. مشهور ترین رویداد آیینه بندی سالانه جادوی پرستی خیابان ایستکلال بود که بیش از ده شباهنگ و زاغ نفر در سال 2012 آستان داشتند.
در حال مهیا در عام های نوین اکثر اعتراضات آشتی آمیز بوده اند، منتها متاسفانه اخیرا تغییر کرده است و تندی های عصاره به طور گشاد ای برای تفرقه انداختن معترضین استفاده می شود. بنابراین چنانچه شما داخل خیابان ایستیکال هستید صمیمیت یک راه پیمایی را ببینید، اندر جهت متخاصم حرکت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.