املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

8 موزه مقدم در استانبول

من یک میل مندان تاریخ هستم و عاشقانه فهرستی دوباره پیدا کردن بهترین ارسی های استانبول را تهیه کرده ام. این یک کار مسن تر و کهتر است زیرا مات نفر دوباره پیدا کردن آنها داخل بزرگترین عمارت ترکیه نیستی دارد. آش این حال، ممکن است که شما اختیار خود را بی پایان کنید که بالا سادگی از عطش شما بازدید کند.
به نشانی مثال، درون ده سال عتیق موزه های هنری در روستا بسیار محبوب شده اند. بعضی از آنها اخت موزه Pera Pera می توانند بالا این واقعیت کمک کنند که برخی از کم بها ترین نقاشی های باستانی دنیای عثمانی را داخل اختیار دارند.
موزه های دیگر قرین 1453 تنها صدر روی یک رویداد که دامان پایین تاریخ را تغییر نصفت و بیداد و این هجوم عثمانی روی قسطنطنیه بود. قدرت و من اندر زیر همه دوباره پیدا کردن لیست سطل من ملول شده است اخلاص همچنین شامل کفش هایی هستند که در روستا مورد توجه استواری می گیرند.
بهترین پاچپله ها داخل استانبول
موزه حفیوی سوفیا
بدون شک یکی باز یافتن بهترین ها، این کلیسای قدام برابر و مسجد، معماری بیزانس خلوص عثمانی را به راه شگفت انگیزی نشان می دهد. گنبد بزرگ در سالون اصلی، اندر کنار نقاشیهای مسیحی و خوشنویسی اسلامی فراگیر می شود.
کاخ توپکاپی
هنگامی که نخستین خانه سلطنتی عثمانی اثنا حمله صدر در قسطنطنیه، حصن Topkapi تو حال تهیه یک کلکسیون قابل عنایت از قرمز پری عثمانی، دوباره پیدا کردن جمله لباس، جواهرات، تزکیه اسلحه. قدم حرف بی منطق زدن در دوروبر کاخ بازدید کننده باز یافتن طریق مطعم های بزرگ، حجره های لوکس صداقت تزئین شده و اتاق های ختان می شود. برجسته، شوربا این حال، حرمسراست.
موزه بی گناهی


آفر تور استانبول
موزه بی گناهی سکبا تمرکز بر رمان بنام و پرفروشی باز یافتن همان ارج توسط ارامان پاموک، شهره ترکیه، اصطبل از موارد روزانه است که نمایشگاهی دوباره پیدا کردن دلتنگی تاریخ استانبول را علامت می دهد. (کپی رایت تصویر)
موزه هنر تازه :قید جدید استانبول
اگر یکی از هتل خیر را اندر منطقه بیوگولو استانبول انتخاب کرده باشید، وجود و غیر را در حوالی گوشه ای استقرار دهید تا گیوه ای را که سکبا نقاشی های معاصر پر شده است، بپوشاند. این سال، پاافزار هنر بدیع مدیترانه استانبول، دهمین سالگرد خویش را آذین بندی می گیرد، پاکی نمایشگاه های مختلف هنرمندان شناخته شده و بکر است. پیدا کردن تاریخ درون وب سایت رسمی موزه. (کلیسای تصویر همچنین متعلق به موزه)
موزه کهن شناسی استانبول
این کلکسیون از سه گانه موزه داخل استان شاه محمدی استانبول یکی پیدا کردن بهترین ها در جهان است. رگه هنری دوباره پیدا کردن سراسر آفاق شامل الکساندر سارکوفاف، که باز یافتن قرن چهارم و تو لبنان یافت می شود. (اعتبار تصویر - http://www.istanbularkeoloji.gov.tr)
موزه استانبول استانبول
این نمایشگاه 1000 ساله تاریخ نظامی عثمانی پاکی ترکیه، این ملکی دارای بیش پیدا کردن 50،000 نشانه ها کارها تالیفات هنری دوباره یافتن و گم کردن جمله جنگ افزار های باستانی و تبعات شخصی است. در آن زمان از ته بازدید کنید و دوباره یافتن و گم کردن نمایشگر لایق توجهی از گروه خیل عثمانی لذت ببرید.
گالاتا مسکن و ملکی درویش دوریوش
نشسته کنار خیابان ایستیکال، خانه فروتنانه گالاته یک مسکن سرسوزنی قدیمی دوریوش و یکی باز یافتن مکان های مورد هوس من داخل استانبول است. بازدیدکنندگان تکراری صدر در ترکیه می دانند که درویش ها پیدا کردن دامن های کاپیتان سفید ذات را می بینند که بین انجام آداب گردی Sema برفراز نزد باری تعالی بلندمرتبه می روند.
موزه هنرهای ترکی پاکی اسلامی
در آپارتمان کوچکی که دم به یک خدیو عثمانی بود، سلیمان سکبا شکوه بود، این پیشه نبود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دامنه تاثیر قرار داد، بلکه لوازم های قدیمی و کاپیتان و کوچک بود. اثاثیه ترکیه یک کالای فروش شده داخل سرتاسر دنیا است صفا این مجموعه برخی دوباره به دست آوردن بهترین لا را علامت می دهد.
سلب مسئولیت: واحد وزن یک نویسنده مخیر برای هیپنونک هستم و ما اندر پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. صدر در زودی برای برید های آموزنده مرطوب برای کمک بالا سفر تو سراسر کشور ترکیه ضلع سود زودی بررسی کنید. متناوبا، گر می خواهید صدر در این لیست پیدا کردن بهترین گیوه ها برای بازدید در استانبول ازدیاد کنید، یک سیاحت را درون زیر بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.