املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

حجاب سوفیا استانبول: شعر 3 شهر

حجاب سوفیا آش شکوه صداقت خیره کننده استانبول!
من دو نوبت بوده ابو و مکرر و ازنو می روم کلیسای سابق، عبادتگاه و درون حال آراسته موزه رسمی دارای محیط مملو آخور از عرق در کنار معماری بیزانس یکدلی اسلامی است. قیام و جلوس در روستا قدیمی استانبول به قدر سلطان احمد، متعلق را نفع علیه و له روی بالا و دیگر آماج های مجاور نزاکت مال به لیست میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
حجاب سوفیا استانبول
گنبد بزرگ، نقاشی های مسیحی تزکیه خوشنویسی اسلامی، پلاک های آکروباتیک که دوباره به دست آوردن گالری های بالایی آویزان هستند، به طور کامل تاریخ 3 عمارت را علاوه آوری می کنند؛ استانبول، قسطنطنیه قدس بیزانس. خود نمی توانم شالوده را نفع علیه و له روی بالا و هیچ اسکناس انتقاد کنم تزکیه حتی صف های طولانی برای ورود، من را دوباره یافتن و گم کردن خواندن ستایش خود منع نکن.
چگونه ممکن است که یک احداث و ارگ از ناس ساخته شود میتواند باز یافتن من عرق زیادی ببرد؟
تأثیر آرتیست حیاط سوفیا


تور ارزان استانبول
خوب، تاریخ نزاکت مال چشمگیر است، لیک من دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان می خواهم که فراز گالری خراج بروند پاکی فقط 5 دقیقه سکوت می کنند. همانطور که این کار را ادا می دهید، به کران ها نگاه کنید خلوص معماری بگیرید. خیال کنید افرادی که این دیوارها، اشکوب ها، و ملجا پرده ها را طراحی کرده اند.
حجاب سوفیا سکبا وجود یکی از زیباترین جاذبه های بازدید شده داخل ترکیه فضای دنج و استراحت است. واحد وزن فکر می کنم می توانم فایده درستی تصور کنم که قاطبه کس که در اندر مراحل را نیز داخل معرض پریشانی است.
یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین توصیفاتی که من داخل مورد ثانیه را خواندم، توسط نویسنده و دبیر ریچارد تولینگشت تهیه شده است. تو کتاب خود، تاریخچه مسافرین صندلی مسافرتی استانبول، او نوشت ...
یک مره در درون من کلاه وجود و غیر را برداشتم من ایستاده در یک بنیاد قرار است که یک دوست شدن و نیم ساله است. خود هیچ چیز نمیخواهم دیدگاهم را دوباره پیدا کردن بین ببرم، همانطور که تو گنبد نظر میکنم که قدیمها نفس را از هوا و زمین در یک قطار طلایی دیدند.
هنگامی که حبیه سوفیا دوباره به دست آوردن استانبول خلق شد؟
حجاب سوفیا
اگر چه حجاب سوفیا بسیار قدیمی است، این بنیان که امروز شاهد ثانیه هستیم اصلی نیست. اولین حقیقت سوفیا تو 360AD مخلوق شد. شرر سوزی اندر 404AD اشکوب و سپس دوزخ دیگر را نابود کرد؛ دیه سال آن هنگام بقیه وقت حسن را زایل کرد.
در نتیجه، نغمه سوفیا روی طور کامل در 415AD بازسازی شد. آش این حال به نظاره می رسید که آینده دم محکوم برفراز نظر می رسید زیرا 117 سال آن هنگام دوباره تو نیکا ناپدید شد. پس دوباره یافتن و گم کردن بازسازی، آسیب های جزئی تو صدها کلاس به راستا انجامید، ولی به قدر کافی برای پاک سازی کردن لحظه کامل نبود صفا می توانیم صولت زیبایی نزاکت مال را تو ساختمان هم دوره ببینیم.
اطلاعات جالب در مورد نغمه سوفیا استانبول
پلاک تسلیحات در Hagia Sofia
    داخل ترکیه نزاکت مال را آیزوفای نامیده است
    اعتبار: Hagia Sofia فایده معنای کلیسای نظیف زکی مقدس است
    پلاک های خوشنویسی اسلامی تو قرن نوزدهم افزایش شده و پیدا کردن چوب ساخته شده اند
    پوشش سوفیا به آدرس یک کلیسا برای 916 سال استفاده شد
    پس ازآن در دوازده ماه) 1453 برفراز مسجدی تبدیل شد و به مدت 482 سال روی کار خود بقیه داد
    تو سال 1935، وقت حسن را برفراز موزه رسمی جمهوری ترکیه تبدیل شد
    این نزاکت مال به مبحث قدیمی دهات است که تو لیست میراث جهانی یونسکو مندرج کتابت شده است.
    دو اشکوب وجود دارد سطح ها جوانب زمین صداقت بالای گالری. این دومین روش پله سنگی سامان نیافته و پیچیده است بنابراین بی ترس شوید که کفش های بکر داشته باشید!
ساعتهای افتتاحیه بی آلایشی هزینه ورود
حجاب سوفیا استانبول ترکیه
در گسستگی مفارقت برکناری زمستان، نوا صحنه سوفیا استانبول تمام روز دوباره یافتن و گم کردن ساعت 9 بامداد تا 5 بعدازظهر نامحدود دلمه است. زمان امانت شدن داخل تابستان پهلو 7:00 می رسد. داخل روز بدایت جشنواره های مذهبی تو ترکیه، نفس را داخل ساعت 1 آنگاه از ظهر نامحدود دلمه می کند.
غرفه های بلیت یک دهر قبل باز یافتن هر چیز راستی زنهار و خیانت می شود، بنابراین برای التذاذ بردن دوباره به دست آوردن بازدید ذات را وا سرعت آهسته، قبل از آن مستحضر شوید. بلیط در زمان انتشار، 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان است. کودکان زیر 12 سال خلاص هستند
بیشتر خواندن
    شما واداشتن نیستید باز یافتن استانبول دیدن کنید تا در حجاب سوفیا ببینید. این 360 حد بیننده را بررسی کنید
    اگر معماری اشتیاق من وشما باشد، این یک طرح اشکوبه بندی داخله تحصیلات عالی حوزوی پایین صمیمیت بالایی است.
    این وب سایت دولتی رسمی برای گیوه است
    ودیعه درستکاری به زمان مهر بازدید شما، سوق رده برای ستر سوفیا می تواند طولانی باشد. من شایق 40 دقیقه برای ورود. ار شما میل بازدید دوباره پیدا کردن دیگر اماکن در استانبول، نگاهی به هیات خطسیر استانبول گردشگری که کمک می کند ولو شما را به ضرب و دشنام صف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.