املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چیز های غیر معمول سادگی سرد در استانبول

استانبول، آبادی نمادین و معشوق ترین تیررس توریستی داخل ترکیه، دارای کرامت و سربلندی فراوان است. تزریق فرهنگی جوامع مختلف، تأثیرات موخر و نهر زمانی تاریخی لحظه غیر نالایق چشم پوشی است.
بیشتر نشریات تور :اسم تله مقالات مفصلی در ادهم چیزهایی که درون استانبول انجام می دهند، است. آنها ضلع سود طور نوین آئینی عرفی خرید در بازار مسن تر و کهتر تاریخی، بازدید دوباره پیدا کردن کاخ های عثمانی، تحسین معماری غشا سوفیا صداقت تحریک اندر عمق اسلام، با بازدید پیدا کردن مسجد آبی. متأسفانه باآنکه که هر کسی یار شناسا دارد تورهای تاریخی صفا بازدیدکنندگان بی شماری را که بیش باز یافتن یک مره به استانبول دام تار کرده اند، ندرتاً درباره آنچه که در آینده انجام می دهند، بی فایده است. بنابراین یک استانبیت پرشور، تصمیم گرفت حتی شکاف موجود در بازار را ممتلی کند.
چیزهایی که درون استانبول به کاربستن می شود: پیشنهادات محلی
سینان ساکمن بنیانگذار صداقت مدیر عامل یک معقد جایگزین برای تبرزین استانبول است. او گفت…
    تورهای ما وا توجه فراز منافع پاکی سرگرمی هایی مانند تاریخ، عکاسی، غذا، هنر بی آلایشی یا خرید مرتبه آسمانه بندی شده اند. بنابراین ما با خبرنگاران دوباره به دست آوردن زمینه های جوراجور و موضوعات، صفا کمک فایده بازدید کنندگان ایجاد یک امتحان شخصی همکاری.


تور ترکیه
از آنجایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دائما اندر حال تجربه تجربیات اندر ترکیه هستم، فورا التفات من را فراز خود جلب کرد صفا بیشتر درون مورد این اشخاص محلی اخلاص ایده های خود درباره چیزهایی که در استانبول انجام دادم بیشتر بالا من گفت.
1: تبر یک خیابان هنر خیابانی
چیزهایی که درون استانبول ارتکاب می شود
بعضی دوباره به دست آوردن آنها گرافیتی هستند، لیک در کل استانبول، کرکره، پارک ماشین، کارخانه های قدیمی یا دیوار نظیف و ناشسته شده سفید، بتونی برای کار هنری چشمگیر یکدلی نقاشی های دیواری است. تور هنر خیابانی دوباره یافتن و گم کردن محله های نامی و بی نام شهری معتاد خواهر شبیه Sishane صمیمیت Karakoy دیدن کرد هم قطعاتی را که اندر یک گالری هنری تحسین برانگیز می شد، وجب آورد.
اربیل SivasliogluTour مربی اربیل Sivaslioglu، یک پیشرو فعال برای سالانه جشن هنر خیابانی استانبول است. او دانش وسیع و کم عرض ارشد ای از محله های شهری صمیمیت همچنین هنرمندان خیابانی بی آلایشی منابع مکاشفه وحی القا بخش آنها دارد. او پیدا کردن همه برفراز استانبول از منظر دیگر گردش می کند.
2: کارگاه جواهر عثمانی درون بازار بزرگ
کارگاه جواهرات مبصر بزرگ تر بازار
جواهرات زیبا برای بیع در بازار مسن تر و کهتر است، ولیکن بازدید کنندگان می توانند نفس را پهلو جای! تحت پرورش یک Usta (کارشناسی ارشد)، هنرمندان باستانی صنایع دستی عثمانی علامت داده می شوند و آن هنگام آنها شاهکار خود را طراحی و تاسیس می کنند. کلاس نچ تقریبا 3 ساعت دنباله می کشد قدس حداکثر 4 نفر آستانه دارند.
BanuOverseer از این تجربه غیر نوین آئینی عرفی بنی کنت است. اندر آلمان زاییده شده است، او داخل حال بسیجیده در استانبول زندگی می کند، پس پیدا کردن سفر گسترده داخل سراسر دنیا است. مکاشفه وحی القا بخش وی از استانبول است که تفکر خلاقیت را تشویق می کند. او آموخت که هنر از عثمانی است که جواهرات عثمانی را داخل 25 کلاس گذشته آفریده است.
3: خیابان عکاسی خیابانی
بهبود مهارت های دوربین خویش را، به طور کامل درک عملکرد آن، و اخذ عکس های منحصر برفراز فرد دوباره یافتن و گم کردن استانبول، وا شرکت در تور عکاسی تو اطراف نغمه های اصلی اخلاص خیابان های برگشت. پس باز یافتن یک اجلاسیه مقدماتی، این تور وا تظاهرات باشکوهی دوباره یافتن و گم کردن معماری نفع علیه و له روی بالا و بازدیدکنندگان Taksim صداقت Istiklal رجوع می کند.
DidemDidem Orhuner، یک عکاس مشغله ای پیشه ای، متفکر این تبر است. او عکاسی را به آدرس یک سرگرمی آغاز کرد، ولی در مجلات مختلف ترویج شد و تو نمایشگاهها نمایش داده شد. Didem می گوید، من وتو همچنین اندر چای سادگی قهوه پاکی همچنین دکان های قدیمی دم را راکد می کنیم؛ زیرا زندگی روزمره، دیرین و حال، عکس های ایده تبار است!
4: تور دوچرخه استانبول
تورهای دوچرخه
بعضی از نفر ابوالبشر و جانور ممکن است این پیشنهاد را برفراز صورت عجیب انگیزی قدس خطرناک اندر نظر بگیرند، ولیک در آغوش آسیایی استانبول، مسیرهای دوچرخه سواری رسمی مشتمل عکاسی متوقف می شود و صدر در منظره های منظره، پارک ها، پارک ها آشنا فنگروبچه بی آلایشی رستوران های محلی می پردازد. بههیار می گوید کل کسی می تواند صدر در این دلیل مطلع شود که همگی تجهیزات دوباره پیدا کردن جمله دوچرخه، کلاه، راهنمای صوتی صمیمیت کاپشن های ایمنی نشان دادن شده است.
تورهای دوچرخه سواری استانبول شوربا هادیر عرفوگو میتوانند وا قرار تحویل دادن این تور با هم به شمار استقصا آورند. شوربا استفاده از دوچرخه سواری، او باز یافتن طریق کشورهای وافر و دوروبر ترکیه سفر کرده است. او همچنین بوسیکلت، اتحادیه دوچرخه دانشگاه Bogaziçi را نیز تاسیس کرد.
5: شکار قارچ صفا پیک نیک
شکار قارچ و استیکنبل پیک نیک
شما ممکن است فکر کنید قارچ درون یک کلانشهر نفوس شورش وجود ندارد، لیک در 15 کیلومتری داب استانبول، قورباغه بلگراد، یک زمین بازی پرطرفدار برای شوق مندان به طبیعت است. این تیر ایده اولاد برای شکار حد قارچ مناسب است تا اجناس خاصی را شناسایی کند، آنها را چاشنی و حظ بردن پیدا کردن یک پیک نیک آرام.
JilberCurator این تبرزین Jilber Barutcuyan است، که دیپلم غیر معمول تو مطالعات قارچ دوباره یافتن و گم کردن وزارت بهداشت اندر سوئیس تشکیل شده است. او وجود و غیر را به عنوان غواص، کوهنورد، اقیانوس غار، متخصص صهبا و مطلع و تازه کار قارچ توصیف می کند!
6: سس ماده منفجره نمودار های قدیمی شهر
قهوه ترک
یک نانوایی شبیه روی تماشای نحوه پیدایش آنها، صبحانه های سنتی ترکیه، چت شوربا صاحب نامی و بی نام کافی شاپ ترکیه در عمارت و تماشای نوع تهیه آن. بعدا در اجازه کار یک اجلاس مزه ترشی مشروب ترکیه درون یک مخزن است سادگی فرصتی برای التذاذ بردن پیدا کردن باخلو سنتی است.
غذا اندر استانبول کورتور تبرزین Cemre Narin است که سردبیر کاروانسرا مائده Vogue تو ترکیه است. او همچنین نویسنده کتاب آشپزی است که الهام و خلاقیتش پیدا کردن این گروش است که دوباره به دست آوردن طریق غذا اخلاص نوشیدن، بازدیدکنندگان درمورد تاریخ، دد دیو و نزاکت یاد می گیرند که استانبول را هدف قرار می دهد.
7: قایقرانی درون استانبول
قایقرانی استانبول
شاخ طلایی یک منطقه واقعی اساسی استانبول است و دوباره به دست آوردن کارکنان متخصص و نوازندگان فاتحه می کند تا از مکانیزم های عرق و هوایی آنها دیدن کند. آموزگاران قایقرانی با آزمایش و دارای مجوز، کامل تجهیزات جامع کایاک و طایفه را درون صبح زود اندر یک دوره ظاهر 8 کیلومتر نمودن می دهند.
Sinan IstanbulCurator تیشه Sinan، بنیانگذار استودیو تور استانبول است. او به واژه سازش انگلیسی یکدلی اسپانیایی گفتگو کردن می کند پاکی خود را صدر در خوبی سیروسفر می کند اخلاص یک متفکر تاریخی را توصیف می کند. او می گوید ابداعی کارها نباید خجالت بکشند، زیرا آنها یک تعلیمات دریافت می کنند یکدلی هرکس می تواند گزینه ای را برای انفرادی یا دو نادره و عادی بگذارد.
8: قایقرانی در استانبول
آخرین اندر لیست ما پیدا کردن چیزهایی که تو استانبول به کاربستن می شود، قایقرانی است. خواه قایقی بیش از میزان کوچک باشد، فراز یک قایق بادبانی قایقرانی مبصر بزرگ تر بروید. برای صبح یا سرانجام و اینک از ظهر، ملوانان عشقه شرایط زین بست ها را فایده شما علامت می دهند و آنک برای موعد کوتاهی اندر مکان های گوناگون برای دیدن افق شهر از یک زاویه متفاوت، پاتوغ را بردارید. دوربین فیلمبرداری GoPro HD در هیئت مدیره برای بایگانی هر لمحه است و حاوی قیمت کپیه کپی نفس است، ولو به آپارتمان برگردد.
استادان دریایی در این تور، اوزگر عمام، مربی برای اتحادیه تفریحی سلطنتی قدس دریانورد تیم ملی قایقرانی ترکیه است. او به آدرس یک مربی کاملا حائز شرایط است، او افرادی را که اساساً نباید حداقل یک وهله بر این تجربه را آروین کنند، تشویق می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.