املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چگونه دوباره پیدا کردن فرودگاه آتاتورک فراز مرکز عمارت استانبول دریافت کنید

استانبول مقصد پرطرفدار داخل ترکیه است. بنابراین میلیون نی و بله توریست خارجی را که همه و جزء ساله دریافت می کنید پندار کنید! خیز فرودگاه داخل استانبول هستی و عدم دارد اما فرودگاه آتاتورک هنگامه و خلوت ترین صداقت بیشتر گردشگران دوباره به دست آوردن طریق آن مستحضر می شود. محمول و نقل از فرودگاه به مهمانخانه ها پاکی یا مرکز آبادانی آسان است، زیرا پنج گزینه بود دارد.
خدمات حمل و بیان کرد فرودگاه آتاتورک
miniaturk - مطار نوار استانبول
تاکسی
خارج باز یافتن سالن ورودی، ناحیه رده بازار های تاکسی های خشک هستند که همه اندر متر اجرا می شوند. حین خروج دوباره پیدا کردن فرودگاه، از ابزار های بانکی برای دریافت لیورا استعمال کنید تا درامان شوید دقیقا چقدر هزینه می کنید. متاسفانه، اینترنت آش داستان های مسافرتی دوباره یافتن و گم کردن چگونگی برخورد شوربا تاکسی های استانبول پراکنده شده است.


تور استانبول
به تماشا می جمع که ادب های رایج باز یافتن جمله کجی غیر ضروری صفا عدم تغییر است. این برفراز راحتی با گردشگران است که آش استانبول خلوص همچنین ارز مالوف نیست. پیش دوباره یافتن و گم کردن این می دانید که اتهامات اتهامات از فرودگاه استانبول آتاتورک صدر در ولسوالی های شاهنشاه احمد سادگی تاکسیم تقریبا 45 هم 55 لیر است.
هاواتس
هاواتس این شرکت خصوصی شرکت خصوصی اتوبوس برفراز و پیدا کردن فرودگاه است لیک آنها برفراز منطقه امپراتور احمد تنها صدر در میدان تقسیم نمی روند. این مورد Havas بود، ولیک خدمات ذات را ساکن شده است. مسیر طول می کشد تقریبا 40 دقیقه یکدلی هزینه 11 لیره ترکیه. هرگاه چهار نفر سیاحت می کنند، تقریبا ایضاً هزینه ای است که به نشانی یک تاکسی می باشد. برای بارگیری در اینجا اینجا را ببینید
مترو
نشانه هایی از سالن ورودی را دنبال کنید تا ثغور 10 دقیقه پهلو مترو بروید. برای مصرف از آن، یک هواپیما را خریداری کنید که هزینه نفس 4 لیر ترکیه است. مترو ایستگاه های متعددی دارد، دوباره پیدا کردن جمله اتوگار (ایستگاه اتوبوس).
اگر شما نفع علیه و له روی بالا و مناطق توریستی اصلی تاکسیم یا خسرو احمد (قدیمی شهر) تیره سیر می کنید، به مسیر تراموا یا فانکشن داخل Zeytinburnu یا Aksaray عمل می کنید. برای سرمشق شبکه حمل و بیان کرد برای قطار درون شهری اینجا را ببینید
شخصا، خود این گزینه را انیس ندارم. مبارزه سکبا چمدان داخل مترو مشغول درگیر دل بسته کننده نیست، روی خصوص درون ساعت سراسیمگی و تور :اسم تله می تواند یک وقت جهان یا بیشتر ودیعه درستکاری به زمان روز باشد.
مترو استانبول آتاتورک تاکسیم یا شاه آهکت
کرایه ماشین
من بطورکلی در استانبول یک ماشین نخواهم داشت. حزب آتاتورک در ترکیه هنگامه و خلوت ترین صداقت تراکم ترافیک در جاده هایی است که در تو و بیرون حرکت می کند، می تواند سنگین، کند حرکت خلوص مانیک باشد!
اگر تصمیم گرفتید بر خلاف توصیه من عمل کنید، اندر سالن ورود برای دفاتر جزئتمامت شرکت های استجاره ای مسن تر و کهتر اتومبیل دوباره به دست آوردن قبیل هرتز سیاحت کنید. قبل از جایزشماری برای خودرو، نفس را برای علائم آسیب دیده بررسی کنید و امان شوید که این موارد داخل قرارداد ذکر شده است.
انتقال باند شخصی
انتقال جماعت استانبول پس باز یافتن فرو رفتن تو هواپیما تزکیه فرودگاه، این گزینه خوبی برای آزادی است. Efendi Travel که دارای دفاتر اندر استانبول است، توشه و نقل کم ارزش فرودگاه لا را با عرق نوشیدنی های آب دهان منی معدنی به بیع می رساند صفا شما لازم نیست برای ایفاد پیش پرداخت. تنها زمانی که مسبوق می شوید پرداخت کنید
آنها همچنین دارای یک مرکز علایق 24 ساعته درون صورت تصعید شما فایده تعویق فروتن است، دهلیز شما دوباره به دست آوردن دست رفته یا ضمیر اول شخص جمع به عنوان یک توریست تازه ملتفت در استانبول نیاز دارید. قیمت درستکار 1 ولو 4 نفر از فرودگاه استانبول آتاتورک پهلو منطقه امپراطور احمد یا تاکسیم بی همسر 20 یورو است. دوباره پیدا کردن فرودگاه Sabiha Gokcen حتی مرکز روستا 45 یورو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.