املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

جذب های بسفر: برفراز کروز یا نغمه رفتن؟

آب گذرگاه بسفرور تو استانبول پیدا کردن نظر استراتژیک در درازی تاریخ و غیرواقعی بوده است. با پیوستن به شرق و غرب، بسیاری پیدا کردن امپراتوری ها شر را برای ضلع سود دست زاییدن حکایت کردن کنترل متعلق به پیشکش آورده اند. امروزه، کوی های شهری ویژگی مهمی در دو مردک یارو آسیا قدس اروپا دارند تزکیه بسفر به آدرس یک سوق مشغول برای تانکرها قدس کشتی های کاپیتان . به عنوان یک ملاحت و دافعه توریستی حقیقی استانبول، مکانت گذاری دست کم یک شمس برای کشف جذبه های بسفر است.
کروز بوفوروس
به کراوات یا کاوش داخل پا؟
شخصا هر خیز را ادا می دهم یک کروز جناب ای عالی برای مقصد های ممتاز از تفریحگاه دیگر است و درازی می کشد، فقط چند زمانه است. سپس سکبا توجه روی چارچوب زمانی خود، گیرایی کشش های مختلفی را که تو مسیر پیاده روی قرار دارند، کشف کنید و وا توجه به آنچه که مورد رغبت شما است بروید.
جاذبه های بسفر در استانبول
محله های عالی شامل ...
    Emirgan که برای معماری خانه های قدیمی صفا پارک نیلگون آن شرف گذاشته شده است، داخل طول پیس آوریل با صدها لاله به نشانی بخشی دوباره پیدا کردن جشنواره شعشعه سالانه کاشته می شود.
    بیبک بالا خوبی برای پارک مشخص و ناپیدا شده است، لیک بیشتر، لوکس فروشی های بوتیک و قرار ثبات که دلیل می شود لحظه را روی خرید. یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن دلایل بازدید این است که برای کافه های بنام ماهی، بستنی یکدلی وفل.


خرید ملک در آلانیا
    Ortakoy قبلا ذکر شده بود زیرا عبادتگاه اصلی حین ارزش دیدن دارد ولی همچنین دارای چندین کلیسا صفا کنیسه است. اندر سالهای اخیر ادیان مختلفی که اندر همسایگی زندگی می کنند، اعتبار زیادی برای کاباره های شبانگاه خود پاکی غذای خیابانی نزاکت مال به ارزش کومپیر نهان شده است که سیب زمینی لاله گون شده با پر کردن امتعه مختلف است.
کاخ های عثمان
قصر topkapi
در ادامه حکومت عثمانی، بانکهای بسفر فایده طور مجازی شامل کاخ های مبصر بزرگ تر عثمانی و مسکن های رخیص قیمت یالی برای غنی و مختار بودند که بیشتر آنها آشنایان، دوستان و همکاران تجاری طایفه عثمانی بودند.
دو کاخ عثمانی که مات نفر دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را هر روز دریافت می کنند، Topkapi صمیمیت Dolmabahce است، که هر کورس دور به مبدا و پایان فرماندهی خود می رسند. کاخ سیرگان، که اندر حال ساخته یک مهمان پذیر لوکس پنج هنرمند و کاخ بییلربی است، منزل ساختمان های تابستانی بوده صمیمیت گفته می شود که آل سلطنتی عثمانی، عبدالعزیز نامی و بی نام به همسرش شاه ناپلئون است.
جاذبه های بسفر
مساجد تاریخی
مسجد اورکاویوی ندرتاً در بسیاری دوباره پیدا کردن کارت پستالهای استانبول ویژگی دارد. آفریننده شده درون سال 1853، مثل ای کامل دوباره پیدا کردن معماری باروک است. فایده دنبال تعدادی دوباره پیدا کردن کارهای ترمیم، به غیر دوباره یافتن و گم کردن زمان دعا، به مردم بازمی گردد.
کلیسای Iskele در Üsküdar، dating from 1548 سادگی همچنین به عنوان مسجد Mihrimah امپراتور شناخته شده وساطت معمار نامور عثمانی Sinan مصنوع و آفریدگار شده است. نزدیک فراز یکی دیگر از تبعات معروف خویشتن به پندگیری مسجد Semsi Pasa است. این عمارت ساخت که پیدا کردن سال 1580 ساخته شده است یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین مساجد در منطقه است.
موزه های مشهور
موزه ساکیپ صباقی، موطن خصوصی تابستانی یک خانواده برجسته حیات که مالکیت ضیاع و مجموعه گسترده ای دوباره به دست آوردن مبلمان آنتیک و رد هنری را صدر در دانشگاه حیله داد. بر اساس این گزارش، یک کافی شاپ کوچک است که روزنبرگ یکشنبه را دارد و دوباره به دست آوردن دیدگاه های عجب انگیز انتما به بسفر لذت می برد.
موزه Sadberk Hanim ارشد نیست اما دارای آلبوم قابل توجهی باز یافتن مصنوعات نوین شناسی صمیمیت هنر ترکی-اسلامی است. نمایشگاه های آنها همیشه در حالیا تغییر هستند، بنابراین بازدیدهای تکراری نباید هرگز بطلان شود.
قلعه های بزرگ
قلعه Rumeliقلعه Genoese Anadolu Kavagi در انتهای بیرونی بسفر واقع شده است و تخته سیاه انگش تنما ای باز یافتن دریای سیاه دیده می شود. همچنین به آدرس یوروس نهان شده است، موقعیت طرفه العین در بالای تپه، برای هر کسی که یک واکر متمنی نیست اما با آن نزد و عقب است، مشکل است، تو طرف دیگر از بسفر است ارگ Rumeli، متولد دوباره پیدا کردن 1452. صدر در خصوص آفریننده شده برای کمک به آش تهاجم فایده قسطنطنیه در سال 1453، تمام روز به عموم کس باز می گردد، حتی چهارشنبه.
سایر سایت ها
جاذبه های بسفر
برج خیمه در وسط بسفر بارها در طول تاریخ چندین محصول احیا شده است تزکیه اهداف بسیاری از جمله چراغ دریایی، برج نگهداری و ایستگاه قرنطینه ایفا کرده است. افسانه می گوید که توسط یک پدر مصنوع و آفریدگار شده بود که مداخله اوراکل سخن می شود که دخترش پیدا کردن یک ثعبان زدن می میرد. برای نگهداری از او، او را دوباره پیدا کردن زمین خارج کرد تزکیه او را به دژ تبدیل کرد، اما یک سله میوه ای حاوی یک ثعبان پنهان تحویل داده شد صداقت پیشگویی اوراکل بالا حقیقت پیوست.
خانه های یالی توسعه غنی هستند که خصال تابستانی بودند. در طول زمان، بعضی دوباره به دست آوردن آنها در خرابه ها باقی باقی مانده اند، داخل حالی که دیگران وضعیت بزرگ خود را حفظ کرده اند و درون بازار املاک خلوص مستغلات تا 35 میلیون پوند افزایش یافته اند. تقریبا 630 نفر در سواحل بسفر و اندر حالیکه شناخته شده یالیس دوباره پیدا کردن یک کروز بوفوروس هستند، یک فعالیت دلبر است.
Sinan IstanbulAuthor: Sinan Sokmen متولد شد و تو استانبول نتیجه شد خلوص یک راهنمای تور منصب ای است که ذات را به آدرس "مسافر پاکی مسافر تاریخ" توصیف می کند.
او بنیانگذار استانبول تیشه استودیو، یک پیرو جمعی پیدا کردن استانبیت های محلی است که نشانه آن نمایش تجارب منحصر برفراز فرد و متنوع برای بازدیدکنندگان ولایت است.
آنها درون یک تبرزین یک روزه شوربا تمرکز کنیز قوش جاذبه های بسفر برای افرادی که مدت گاه محدودی در واحه دارند تمرکز می کنند. این تبرزین از کامل جاذبه های اوج و بیشتر بازدید می کند. من وآنها و آنها می توانید تو مورد این تور داخل اینجا بخوانید یا به آگاه کردن مسافرتی محلی در استانبول نگاه کنید، آنها را در فیس بوک ظهر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.