املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

20 عکس از دژ Topkapi اندر استانبول

کاخ Topkapi استانبول، ترکیه می تواند عکاسان رویا قدس یا یک کابوس شومرده باشد. ساخته شده درون سال 1478، زمانی که آبادی قسطنطنیه نامیده می شود، خانه سابق سلطنتی عثمانی، جرمی از حیاط ها، بیت ها یکدلی دکور های دقیق است. این تو یک مرحله، زمانی که هنوز در استفاده، تبدیل بالا یک روستا کوچک، بنابراین این نشان می دهد که وزن پایگاه بزرگ آن است.
برای من، این دیدار یک کابوس بود. وزن پایگاه زیادی از اشخاص بالقوه نیستی دارد که عکس های لعنتی را ابتکاری می کنند، لیک بیش از پیمانه مردم، شمار های کوچک برخی از سرا ها و گاهی اوقات فقدان تابش روز طبیعی واقعا مانع تلاش های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شد.
قبلا چهار دانشپایه طول عمر پیش از حین بازدید کرده بودم، تنها برای گرفتن عکس، اما اجل کافی نداشتم تزکیه این به معنای یک خطای دیوانه بود. همچنین خود را مرتب کرد که درون برخی از نقاط، عکاسی هنوز نامشروع است. آنها این کار را نمی کنند زیرا عکاسی فلاش در کشش سال نه می تواند مصنوعات را کهنه کند ولیکن امروزه اکثر دوربین ها بری فلاش می توانند کار کنند. هر کسی موفق ضلع سود نجات چند عکس خلوص امیدوارم از آنها لذت ببرید. لطفا گردش خود را تو پایان بنویسید تا ضلع سود من خبر دهید که فکر می کنید.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
تصاویر کلات Topkapi کاخ topkapi استانبول ترکیه اتاق های داخلی درون داخل کاخ Topkapi نکته: اندر حالت آرام، حداقل سه گیتی برای ترسیم قصر سریعاً حرکت کنید در در Topkapi
اتاق دوباره یافتن و گم کردن topkapi بیت داخل کاخ توپکاپی
بیرونی تزکیه حیاط ته های حیاط توپکاپی حیاط حصن Topkapi کاخ Topkapi استانبول کاخ سلطنتی عثمانی 0Pavilion داخل Topkapi توپکاپی (2) انعکاس توپکاپی قصر topkapi استانبول سر پشه دره های پیشرفته باب های درب کلات Topkapi کلات topkapi مدخل سرپوش کاخ استانبول باب حرمسرا اندر بالاکاپی در داخل هارم ادخال به حرمسرا از Topkapi نکته: به عنایت عکاسی دیجیتال، عکس های زیادی بگیرید. کوکب این است که من وآنها و آنها نیمی از آنها را اندر پایان بازدید خود اقاله کنید داخل داخل قلعه Topkapi اندرونی استانبول، ترکیه نکته: برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن جمعیت، بازآیی کنید به صباح یا بعدازظهر اندرونی قله Topkapi قرائت تلاوت کردن بیشتر در کاخ توپکاپی
    برای مفروضات و مجهولات تاریخی در قصر، پاکی همچنین رویدادها بی آلایشی نمایشگاه های آینده بی آلایشی آینده، بالا وب سایت رسمی نظر کنید.
    بازدید وا یک راهنمای تور رسمی نفع علیه و له روی بالا و میزان قابل توجهی این تور :اسم تله را افزایش می دهد، زیرا آنها معلومات تاریخی را اندر حین حرکت بالا شما آرم می دهند.
    این وب سایت شگفت انگیز صداقت مفید برای کل کسی است که نمی تواند نفس را روی استانبول. آنها تورهای چشمگیر 3D را در دژ می بینند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.