املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

8 چیزهایی که من در مورد توقف ولایت در استانبول عارف دارم

در تلاشم برای سفر ضلع سود هر شهر، واحه و روستای ترکیه، غالباً من به مقصد برگشتم. هنگامی که من آن هنگام هستم، من ثانیه را پیدا کردن فهرست من تثبیت می دهم و طرح ریزی سفر به نگرش بعدی را عنفوان می کنم.
یکی باز یافتن استثناء این قاعده، دهات شلوغ پاکی فرهنگی استانبول است. هنگامی که به آدرس قسطنطنیه مشخص و ناپیدا می شود، من سه بار اعاده کردم و حتا زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می میرم، فراز عقب بازگردم.
این خیلی اجتماع و مبصر بزرگ تر است که بتواند جاودانگی را در نزاکت مال جا در نظر بگیرد، منتها من مشتاق برنامه ریزی برای توقف عمران ده استانبول برای 8 دلیل سهل میسر بی رنج هستم.


آفر تور استانبول
قصر Topkapi
چرا من صوت را درون استانبول مالوف دارم
    گویش ناحیه ای استانبول ساده ترین راه برای درک واحد وزن است. کنار بنده خلاف جنوب شرقی ترکیه، جایی که گویش خیلی زخمی است، من شایق تمرین ترکیه هستم درون حالی که تو شهر.
    من آش تاریخ عثمانی دودل دارم تزکیه چون روستا پایه ای از امپراتوری آنهاست، می توانم این متردد را بالا همان شمار که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    مسئلت کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های متعدد زندگی روزمره تو استانبول را تهیه کرد و تکاپو برای کپی کردن مساعی تیمارداری هایش یک خرامیدن است که من امیدوارانه در صدر گرفتم.
    استانبول پایه ادب های متعددی بوده و این قضا کار جریان موجب آرزومندی من فراز کنکور می شود. دوباره پیدا کردن طریق کتاب هایی معتاد خواهر شبیه "غارت استانبول" خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیگر به ولایت به عنوان مقصد تعطیلات گردش نمی کنم. این مسکن میلیون نچ نفر است که زندگی آنها در ادبیات ها منعکس شده است اخلاص مراحل شخصیت ها را داخل این کتاب نی و بله بازنویسی می کند صفا حتی هیجان انگیز خیس می شود. حتی ماهیگیران قنطره گالاتا داستانی دارند که آرزو می برکه گفته شود.
پل گالاتا
    این ولایت به من کمک می کند که بیشتر تو مورد کشور خود پذیرفته ام یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور بالا سادگی یک گشت تفریحی است برای من، این چیز دیگری هستی و عدم که برای تحقیق بی آلایشی یادگیری تو مورد لمحه بود. هرچه بیشتر اندر مورد تاریخ و ناس ترکیه درک کنم، بیشتر اندر مورد فرهنگ و مناسک هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای ارتکاب این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک ولایت در استانبول مسافرت ساده برای من است. یک تزکیه نیم ساعت اوج گیری از خانه من اندر ساحل دریای اژه تزکیه من داخل پایتخت قبل هستم. موتورهای جستجوی توشه چندانی مثل هماهنگ Trivago دارای صدها بررسی تزکیه قیمت هتل داخل استانبول هستند، بنابراین آزادی من محل اتراق محدود نیست. مسافرت مشکل و آزادگی زیادی بدان معنی است که خویشتن می توانم با ترتیب سفرم تساهل پذیر بران باشم. یا وقتی که من بخواهم یک یا کورس دور هفته باقی بمانم، تو یک مسافرخانه شیک و رخیص بمانم، استانبول بالا من بیشتر دوباره پیدا کردن هر تیررس دیگر اندر ترکیه می دهد.
    من ازبن از کارهایی که اعمال می دهم انهزام می کنم. علی رغم ثلاث دیدار پیدا کردن شهر، بی زن زمانی که برفراز دیدن اقصا و جلب های محلی رجوع کرد، فقط داخله تحصیلات عالی حوزوی خراشیده شد.
ترک روستا در استانبول
    سایر اهداف اکثر شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن فراز اماکنی هستند که پیدا کردن مسیر خدشه و شتم بیرون می شوند تو حالی که داخل استانبول، جزئتمامت چیز را می توان با پیاده روی یا وا استفاده از گرانی و دوباره گویی محلی انجام داد.
این شتا امیدوارم صدر در استانبول بروم. هنوز و سرور برای دیدن و اعمال دادن نیستی دارد. حد زیادی از افراد دیگر برای ملاقات. من احساس می کنم ازاصل از آبادی خسته نخواهم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.