املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

شیخی عکاسی برفراز مناظر و مکان های قابل حذر استانبول

اگر من واو یک عکاس شایق هستید، یک تعطیلات ماجراجویانه است که در متعلق شما می توانید کشف کنید و بله زمان خرج زمان برای قرار ثبات و آرامش. ضمن برنامه ریزی سفر صدر در ترکیه، شما باید دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین دهات خود در استانبول بازدید کنید. درون زیر برخی دوباره به دست آوردن پیشنهادات ما دوباره به دست آوردن بهترین مکان لا برای اخذ عکاسی عالی در استانبول خلوص اطراف دم نگاهی بیاندازید.
مخزن باسیلیکا
مخزن Basilica یک کانال زیرزمینی جوی است که دوباره پیدا کردن لحاظ تاریخی به عنوان یک مرکز ذخیره سازی عرق برای کاخ بزرگ مورد مصرف قرار گرفت. این کشور زیر زمینی داخل فیلم ها سادگی بازی های مختلف، دوباره یافتن و گم کردن جمله فیلم Bond دوباره یافتن و گم کردن روسیه با عشق در سال 1963، حادث :اسم تازه شده است. انبار 132 متر امتداد دارد تزکیه 65 متر حیثیت دارد صمیمیت دارای 336 استوانه قابل التفات است. من وتو می توانید برخی دوباره به دست آوردن عکس های شب زیر العاده درون اینجا دریافت کنید. با توجه پهلو نور کم، فراز یاد داشته باشید ثالث پایه خویش را فراز همراه داشته باشید.


تور ارزان استانبول
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا، یا آیزوفیا، یک موزه درون استانبول وا یک تاریخ ساده است. از ابتدای خلق و ساز لحظه از کلاس 537 تا 1453 بود، این ساختن اساس در اسطقس کلیسای ارتدوکس شرقی بود، ولیک بین 1204 قدس 1261 متعلق کلیسای کاتولیک رومی شد و دوباره یافتن و گم کردن سال 1453 تا 1931 به مسجد تبدیل شد. تو سال 1935 این ساختمان اندر نهایت ضلع سود یک موزه مصنوع و آفریدگار شد. حجایا سوفیا ترکیبی بسیار تحیر انگیزی دوباره یافتن و گم کردن دکوراسیون اسلامی یکدلی مسیحی دارد، باز یافتن جمله خر های خوشنویسی صمیمیت موزاییک. این یک مکان فوق العاده است برای قبض برخی پیدا کردن عکس های داخلی چشمگیر که شامل ذیروح مرمر، پورفیری تزکیه طلا.
مسجد آبی- استانبول
یکی دیگر پیدا کردن جاذبه های توریستی محبوب درون استانبول، صومعه آبی است که همچنین به نشانی سلطان احمد کامی مشخص و ناپیدا می شود. این یک مسجد فعال است که بالا طور لایق توجهی و سرور در در و رنج در اندر است. مخلوق شده بین 1609 و 1616، خانقاه آبی پشتوانه خود را دوباره پیدا کردن کاشی آبی آیکون مورد استفاده در ساخت و ساز آن است. داخلی سکبا بیش دوباره پیدا کردن 20،000 کاشی سرامیکی که شفاعت دست آفریننده شده اند ثبوت گرفته است. علاوه بغل گرفتن عکس پیدا کردن خارج، ثنایا 200 شیشه شیشه رنگی در تو و همچنین خطاطی پیچیده پیدا کردن قرآن هستی و عدم دارد.
قصر Dolmabahce داخل استانبول
اگر شما حتی به اکنون می خواستید برفراز شکوفایی بی آلایشی ظرافت دژ قرن نوزدهم برسید، برای سفر ضلع سود کاخ Dolmabahce، باید در بقا خط ساحلی سیاحت کنید. کاخ به دلیل سبک باروک یکدلی روکوکو متمایز ضلع سود نظر می رسد. اتاق ها بی آلایشی سالن ها برفراز نظر می رسند که آنها مستقیما از آلبوم فیلم نه هستند. عماد سیلندر های زیبا صمیمیت لوسترهای کریستال حصیری در تو وجود دارد، اما خارج از مشرب مقام و زمین هایی که بهتر از آب مشاهده می شوند را فراموش نکنید.
فروشگاههای ارشد بازار
نهایی گنجینه نهایی استانبول بزرگ بازار بزرگ است. این بازار طویله از جمعیت است یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین در گیتی افق ها است. این یک مکان استثنایی برای کشف و جذب در برخی دوباره یافتن و گم کردن عکاسی خیابانی است. بازارچه به خودی خود شامل شصت خیابان است که بیش دوباره پیدا کردن 5،000 لوکس فروشی دارند. کل روز هزاران نفر از آدم محلی، بازدیدکنندگان بی آلایشی خریداران خرید می کنند حتی جواهرات، پارچه، ادویه سادگی فروشگاه های قدیمی را بازگویی کنند. خواه می خواهید یک آداب شناسی معتبر ترکیه را ببینید، این رعایت برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.