املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مینیاتوری روستا استانبول

مینیاتوری اندر استانبول کودک را در من خریداری کرد. من از متعلق بسیار کیف بردم و آهنگ دارم یک روز بروم. اگر من واو خودتان را پیدا کردن طریق استانبول پیدا کنید، بی ترس باشید که برفراز پارک Miniaturk بروید. در حالی که به عنوان مسجد آبی یا غطاء لایه راه سوفیا نفع علیه و له روی بالا و نظر هیجان انگیز نیست، هنوز یک شید سرگرم کننده است.
مینیاتوری استانبول
برای این نامه رسان من می خواستم کمال خود را فایده روز رسانی کنم همانطور که چهار واحد زمان ( روز پیش وجود که صدر در استانبول Miniaturkpark رفتم. من فقط فایده وب سایت Miniaturk گلگشت کرده اب و اکنون کاملا دوست داشتنی ملیح هستم. هزینه ادخال به نشانی 5 پوند به بازگفت از و بعد پایین برا آن را می گوید که بازدید کنندگان خارجی هزینه ادخال 10 پوند. این زمانی حیات که وب سایت پادرمیانی مترجم گوگل گذاشته شد، یا وقتی که شما به لمحه در ترکی سیر کنید، هنوز قیمت بیشتری برای بازدید کنندگان خارجی دوباره گویی می کند. کسی لطفا ضلع سود من بگویید که این یک خطای تایپ است سادگی Miniaturk بشر را ساده مرطوب نمی کند برای این که آنها خارجی هستند!
پارک Miniaturk استانبول


قیمت تور ترکیه
در تو پارک خفته 114 مقیاس مینیاتوری دوباره یافتن و گم کردن ساختمان های معروف. همه آنها ساختن اساس های ترکیه نیستند، برخی از ساختمان های دیگر کشورها مانوس یونان بود دارد.
با نگرش به ویکی پدیا، پارک Miniaturk بزرگترین پارک کوچک در گیتی افق ها است و طولانی مدل ها نفع علیه و له روی بالا و مقیاس 1/25 مصنوع و آفریدگار شده است. اگر عصاره و هوا نحس و میمون نیست چون آزگار مدل ها در فضای نامحدود دلمه نیست. رستوران ها داخل سایت بی آلایشی یک فروشگاه سوغات وجود دارد، اما برخی افراد ممکن است قیمت نه کمی حاد باشد
مدل ها در پارک Miniaturk تو استانبول
مینیاتور - مسجد
(به یاد داشته باشید که 114 مجموع وجود دارد)
- قنطره آداانو سنگ
آرامگاه کبود بورسا
- دژ ساعت Izmir
- مساجد معروف مختلف
- تباهی های کوه Nimrod
- منزل ساختمان مریم مقدس
- قبله زئوس
- Aspendos

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.