املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

داخل خیابان فرانسوی درون استانبول

 تمایل خود برای پیدا کردن خیابان فرانسوی داخل استانبول زمانی مقدمه شد که من مقال ای را خواندم که ثانیه را به عنوان نفوذ فرانسوی اندر ترکیه توصیف کرد. معادل آبادانی چینی داخل نیویورک. من فرصتی برای امتحان دو فرهنگ در یک آماجگاه را انگار کردم. من اشتیاق ای نداشتم. نزدیک ترین بینش که من باز یافتن فرانسه بالا دست آورده بودم، عبور دوباره یافتن و گم کردن مربی سوار کنار بنده و دوباره یافتن و گم کردن آلمان بود، بنابراین خیابان فرانسوی را داخل فهرست کارهایم قرار دادم.
استانبول آذرین سوکاک
با این حالیا هنگامی که من اندر استانبول مسبوق شدم، نفع علیه و له روی بالا و زودی صدر در من افتاد که این خیابان تصویر گمنام و فلات ای عدم که من اندر سر من معلوم شد. به نگاه می رسد بالا صحبت با دد دیو محلی هیچ کس نمی داند کجاست. من بزینهار هستم که آنها فکر می کردند: "گاو دافت - این ترکیه است بله فرانسه".
مکالمه زمانی ابتدا شد که من نام مناسب ترکیه خیابان را ذکر کردم - Cezayir Sokak.
هرچند کس محلی هنوز خشاب هایشان را گلوله دان می کردند. آنها گفتند: "جایی برای خوردن، نوشیدن یکدلی خوشحالی است." هیچ آماج ای دوباره یافتن و گم کردن اینکه چرا باز یافتن هر مکان دیگری در استانبول دیگرگون بود، حیات ندارد.


تور آنتالیا
ورودی خیابان فرانسوی اندر استانبول
ما درون نهایت دم را تو خیابان های درپی گذاشته باز یافتن خیابان Istikal پیدا کردیم. راه گذار باریک صمیمیت شیب دار در هر نوبت طرف وا ساختمان های اوج غالب بود.
خیابان فرانسوی
وقتی ما راه افتادیم، پیشخدمتهای ترکیه فورا فریاد زدند تا حضور ما را درون مؤسسات خود استدعا کنند. ما جایی را قدرت و کردیم که بخوریم سادگی نوشیدیم، ولیک منو مستحضر شد، و لحظه غذاهای قدیمی را که درون هر جای دیگری مرئی می شد ذکر کرد.
خیابان فرانسوی داخل استانبول
من اندر ساختمان ها نگاه کردم، منتها هیچ چیز روی نظر منحصر صدر در فرد اخلاص غیر عادی نبود. حتی آوازخوان زندگی هیچ چیز جز نبود، باآنکه او درون کارش خیلی نیکو و بود.
خواننده زنده تو خیابان فرانسوی
من راندن شدم پیدا کردن پیشخدمت بپرسم به چه دلیل این خیابان غرب نامیده می شود. خوب، کوسن های صورتی خلوص کاناپه های زیبا آفریننده شده برای دکور مالوف داشتنی، حتی اگر به نظر من کمی صاف بود.
یک زن و شوهر از کاباره ها نام های فرانسوی داشتند، اما هیچ چیز دیگری صدر در من احساس فرانسه نکرد. پیشخدمت، نمونه هر کس دیگری، فقط شانه هایش را مخزن فلزی گلوله کرد قدس نمی توانست خود را روشن کند چرا.
خیابان فرانسوی استانبول
دلیل
پس از بازگشت من، فراز شدت فریب خوردم لیک باید کشف کنم که و زیرا خیابان ارزش مستعار خویشتن را برفراز دست آورد. ظاهرا، این همه پهلو طراحی قلیل است.
در سال 2004، سکبا کمک معماران پاریس، خیابان بازسازی شد. سنگهای خیابان به موجب دستورالعملهایشان گذاشته شده صمیمیت لامپهای نیش کلبتین زغال سنگ از فرانسه مستحضر شده است.
آنها چندین فریه دیگر را درون اینجا و بعد ایجاد کرده اند و فایده ما دلگشا آمدید، ضمیر اول شخص جمع یک خیابان فرانسوی در استانبول داریم!
خیابان فرانسوی استانبول
دیدگاه من دوباره یافتن و گم کردن سزیار سوکاک
اگر می خواهید یک شب خوب درون موسسات منصب ای بخواهید بروید. به غیر از ثانیه چیزی بیشتر از چیزی بویه نیاورید. ما خدمات نادره و غذای ملیح را در محیط راحت دریافت کردیم، که باعث ناراحتی شد.
شما می توانید برهان کنید که خویشتن انتظارات غیر واقعی داشتم، اما وب سایت های دیگر حکم هایی آمخته "اگر بخواهید طعم و چشایی مذاق طعم فرانسه را بخورید، پهلو خیابان فرانسوی بروید"
سزیار سوکاک
خیابان فرانسوی مطعم های ترکیه است که مداخله پیشخدمت های ترکیه آماده شده اند، که با دکوراسیون موسسات خود اندر رنگ بنفش، صورتی و قرمز وسواس دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.